Opzich wel ja.quote:Op vrijdag 20 november 2020 12:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Drizzt is fan van een club die de KNVB misbruikt en zo geld blijft innen. Zodat ze toch nog kunnen meedoen in de voetbalpiramide.
Dit doet hij toch ook?
Ik zat aan het begin van dit seizoen op de middellijn ( @DonRaja stijl) en daar zie je het wel echt beter dan op TV.quote:Op vrijdag 20 november 2020 12:49 schreef Tarado het volgende:
ik ging nog in de tijd dat het live veel beter was dan op tv maar denk dat het inmiddels beter te zien is op tv dan live, wel vaak genoten in stadions maar dan meer om het hele gebeuren dan om het voetbal alleen.
Eens hoor.quote:Op vrijdag 20 november 2020 12:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Opzich wel ja.
Nou goed, stel je hebt gelijk, dan nog is Willem II de enige club van Brabant.
Bij de middellijn zitten.quote:Op vrijdag 20 november 2020 12:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zat aan het begin van dit seizoen op de middellijn ( @:donraja stijl) en daar zie je het wel echt beter dan op TV.
Op mijn eigen vak totaal niet natuurlijk.
Zat op NN. 2e ring is ook genot hoor. Je ziet alles zoveel beterquote:Op vrijdag 20 november 2020 12:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zat aan het begin van dit seizoen op de middellijn ( @:donraja stijl) en daar zie je het wel echt beter dan op TV.
Ik hoef het ook helemaal niet goed te zien. Ik ben na de wedstrijd toch de uitslag al vergeten.quote:Op vrijdag 20 november 2020 12:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind ik in de Kuip toch altijd net iets te ver, en sfeerloos vooral.quote:Op vrijdag 20 november 2020 12:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zat op NN. 2e ring is ook genot hoor. Je ziet alles zoveel beter
De mooiste dagen zijn de dagen dat je de volgende dag wakker wordt en moet kijken hoeveel het is geworden.quote:Op vrijdag 20 november 2020 12:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik hoef het ook helemaal niet goed te zien. Ik ben na de wedstrijd toch de uitslag al vergeten.
Samenvatting kijken om nog proberen beelden terug te halen.quote:Op vrijdag 20 november 2020 12:52 schreef Caland het volgende:
[..]
De mooiste dagen zijn de dagen dat je de volgende dag wakker wordt en moet kijken hoeveel het is geworden.
@fetXquote:Op vrijdag 20 november 2020 12:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik deel flink wat likes uit in dit topic.
Dit ter info, bedankje is niet nodig.
ik had business seats bij de middellijn, die horen ook wel bij de beste 10% denk ik maar ondanks dat denk ik wel dat op tv beter is inmiddels maar dat komt ook door de herhalingen, wel denk ik dat mensen die nooit wedstrijden live gezien hebben meer moeite hebben met het 2 dimensionale van de tv.quote:Op vrijdag 20 november 2020 12:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben ooit een keer in de rust teruggegaan naar de kroeg omdat ik in de veronderstelling was dat de wedstrijd was afgelopen. Vond het al zo rustig onderweg, de barvrouw attendeerde me erop en vervolgens ben ik met mijn hoofd op de bar in slaap gevallen.quote:Op vrijdag 20 november 2020 12:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Samenvatting kijken om nog proberen beelden terug te halen.
quote:Op vrijdag 20 november 2020 12:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben ooit een keer in de rust teruggegaan naar de kroeg omdat ik in de veronderstelling was dat de wedstrijd was afgelopen. Vond het al zo rustig onderweg, de barvrouw attendeerde me erop en vervolgens ben ik met mijn hoofd op de bar in slaap gevallen.
Tot zover deze anekdote.
Voor de tv kom ik erachter hoe saai voetbal eigenlijk kan zijn. Dat is echt een vervelende waarneming.quote:Op vrijdag 20 november 2020 12:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik had business seats bij de middellijn, die horen ook wel bij de beste 10% denk ik maar ondanks dat denk ik wel dat op tv beter is inmiddels maar dat komt ook door de herhalingen, wel denk ik dat mensen die nooit wedstrijden live gezien hebben meer moeite hebben met het 2 dimensionale van de tv.
Leuke anekdote.quote:Op vrijdag 20 november 2020 12:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben ooit een keer in de rust teruggegaan naar de kroeg omdat ik in de veronderstelling was dat de wedstrijd was afgelopen. Vond het al zo rustig onderweg, de barvrouw attendeerde me erop en vervolgens ben ik met mijn hoofd op de bar in slaap gevallen.
Tot zover deze anekdote.
quote:Op vrijdag 20 november 2020 12:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Tot zover deze anekdote.
Vooral zonder bal kan je het in het stadion mits goede plekken wat beter volgen vind ik. Ook zie je nog meer wat de fysieke impact is van bepaalde duels. Heb wel het idee dat je in het stadion wat beter kan zien hoe sterk een spelers is bijv.quote:Op vrijdag 20 november 2020 12:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik had business seats bij de middellijn, die horen ook wel bij de beste 10% denk ik maar ondanks dat denk ik wel dat op tv beter is inmiddels maar dat komt ook door de herhalingen, wel denk ik dat mensen die nooit wedstrijden live gezien hebben meer moeite hebben met het 2 dimensionale van de tv.
Kan je nagaan hoe dat voor mij is. Willem II kan er echt geen ene kloot van. Kwam er dit seizoen pas weer achter hoe slecht we eigenlijk zijn. Onder invloed op de korte zijde krijg je dat toch minder mee.quote:Op vrijdag 20 november 2020 12:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Voor de tv kom ik erachter hoe saai voetbal eigenlijk kan zijn. Dat is echt een vervelende waarneming.
sterk een spelers isquote:Op vrijdag 20 november 2020 12:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral zonder bal kan je het in het stadion mits goede plekken wat beter volgen vind ik. Ook zie je nog meer wat de fysieke impact is van bepaalde duels. Heb wel het idee dat je in het stadion wat beter kan zien hoe sterk een spelers is bijv.
Ik ben een keer eerder weggegaan omdat ik zelf moest voetballen. Vervolgens 2 goals gemist. Was een 5-2 overwinning tegen AZ ofzo.quote:Op vrijdag 20 november 2020 12:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Tot zover deze anekdote.
Of hoe debiel het fysiek van sommige spelers is. Als je bijvoorbeeld Ayoub voor het eerst ziet. Dat komt in het echt toch anders over dan op tv.quote:Op vrijdag 20 november 2020 12:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral zonder bal kan je het in het stadion mits goede plekken wat beter volgen vind ik. Ook zie je nog meer wat de fysieke impact is van bepaalde duels. Heb wel het idee dat je in het stadion wat beter kan zien hoe sterk een spelers is bijv.
Bij saaie momenten ga ik altijd bier halen. Nu zit je na 1 minuut weer op de bank.quote:Op vrijdag 20 november 2020 12:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe dat voor mij is. Willem II kan er echt geen ene kloot van. Kwam er dit seizoen pas weer achter hoe slecht we eigenlijk zijn. Onder invloed op de korte zijde krijg je dat toch minder mee.
Kijk het nu alleen nog als ik echt niks te doen heb.
Ik zat eerst altijd op N, vorig jaar NN (maar niet 1 wedstrijd geweest) en dit jaar weer N. Helaas was de wedstrijd waar ik voor ingeloot was Feyenoord-Sparta...quote:Op vrijdag 20 november 2020 12:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zat op NN. 2e ring is ook genot hoor. Je ziet alles zoveel beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |