abonnement Unibet Coolblue
pi_196331206
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 10:01 schreef Divje het volgende:

[..]

Die zitten wel ver buiten m'n budget zeg maar :D
[..]

Als Sony fanboy zit ik idd wel aan een Sony te denken. Eer is vast wel ergens een fijne black friday deal :D Thanks :)
Ik kocht de mijne net op het jaarlijkse wisselmoment als er een nieuwe versie uit komt.
Was 1300 kwijt.
Ik had nog nooit zoveel geld uitgegeven aan een televisie, maar ik wilde er een die volledig geschikt was voor de next gen consoles, dus ja :Y
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_196331213
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 november 2020 10:04 schreef Pheno het volgende:
Ah, waarschijnlijk gevonden waarom PS5 steeds bezig was, ook in rust. De PS4 transfer was blijkbaar nog niet afgerond. En ik als ongeduldige gamer... Nou ja, schijf vol, kan ik al een grotere kopen?
Hoe lang duurt die data transfer eigenlijk?
En kan je in de tussentijd niet gamen?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_196331227
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 09:53 schreef Divje het volgende:

[..]

Hmmm ja Samsung..Op een of andere manier niet zo'n fan van.

Die LG waar iedereen lyrisch over is word 'm niet :') :D
Kijk af en toe wel even in die mediamarkt outlet waar vaak nog wel wat oudere modellen te vinden zijn voor el cheapo. :P
Ik ben ook geen Samsung fan :D

Maar ja, budget technisch.. Sony is wel genot. Tv hiervoor was een 32” Sony, heerlijke kwaliteit.

Maar ja, volgende week Black Friday. Even afwachten.
  Moderator vrijdag 20 november 2020 @ 10:07:39 #179
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_196331235
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 09:36 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Nou dan is er iets mis met je ps5. want zo ongeveer iedereen die ze alle 2 heeft zegt dat ze alle 2 super stil zijn. Maar de ps5 nog iets stiller is. Dus als het bij jou andersom is klopt er iets niet :P Of je hebt hem scheef staan of zo
Ben het niet vaak met @Pheno eens, maar in dit geval wel.

De ps5 maakt qua fans veel geluid, bij installeren via disk helemaal.
Is het zo erg als een ps4? Zeker niet, maar ik hoor hem wel, zowel tijdens het gamen als in standby (maar dat laatste merk je amper, en gaat in fases. dan even een uurtje niets en dan even 1 min om de warme lucht eruit te blazen weer aan)

De xbox daarentegen is echt compleet stil, als je zou zeggen dat er geen ventilator in zit (wat niet kan) zou ik het nog geloven. Het is dat ik een keer naast de tv moest zijn en met mn oor en haar bijna in dat ding zat en hem daardoor hoorde anders had ik tot de dag van vandaag geen geluid uit de xbox gehoord.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator vrijdag 20 november 2020 @ 10:07:52 #180
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_196331237
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 09:36 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Nou dan is er iets mis met je ps5. want zo ongeveer iedereen die ze alle 2 heeft zegt dat ze alle 2 super stil zijn. Maar de ps5 nog iets stiller is. Dus als het bij jou andersom is klopt er iets niet :P Of je hebt hem scheef staan of zo
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 09:36 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Nou dan is er iets mis met je ps5. want zo ongeveer iedereen die ze alle 2 heeft zegt dat ze alle 2 super stil zijn. Maar de ps5 nog iets stiller is. Dus als het bij jou andersom is klopt er iets niet :P Of je hebt hem scheef staan of zo
had jij trouwens godfall nog gehaald? is 't wat?
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator vrijdag 20 november 2020 @ 10:08:59 #181
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_196331252
Qua tv kan je trouwens altijd ook de ING rentepunten shop checken, vaak wel mooie deals.

Heb daar mijn philips vandaan met ambilight, bevalt nog steeds erg goed die tv :~
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_196331298
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 10:04 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Hoe lang duurt die data transfer eigenlijk?
En kan je in de tussentijd niet gamen?
Ligt eraan of je wifi/kabel doet en wat je allemaal overzet. Ik moest al keuzes maken met een 4 terabyte schijf in de ene :')

Het rare is dat ik Borderlands 3 al aan het spelen was, het is me nu niet duidelijk of die compleet klaar was of niet. Ik had wel cutscenes en de next-gen patch dus. Vanochtend krijg ik de melding dat het geīnstalleerd is. Well, no shit sherlock. Daarna zag ik nog wat games in mijn menu verschijnen...
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  FOK!fotograaf vrijdag 20 november 2020 @ 10:19:30 #183
364681 over_hedge
pi_196331377
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 10:07 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Ben het niet vaak met @:pheno eens, maar in dit geval wel.

De ps5 maakt qua fans veel geluid, bij installeren via disk helemaal.
Is het zo erg als een ps4? Zeker niet, maar ik hoor hem wel, zowel tijdens het gamen als in standby (maar dat laatste merk je amper, en gaat in fases. dan even een uurtje niets en dan even 1 min om de warme lucht eruit te blazen weer aan)

De xbox daarentegen is echt compleet stil, als je zou zeggen dat er geen ventilator in zit (wat niet kan) zou ik het nog geloven. Het is dat ik een keer naast de tv moest zijn en met mn oor en haar bijna in dat ding zat en hem daardoor hoorde anders had ik tot de dag van vandaag geen geluid uit de xbox gehoord.
nou zal door die disc versie van jullie komen of zo want ik hoor echt helemaal niks :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Eindredactie Games vrijdag 20 november 2020 @ 10:20:18 #184
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_196331387
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 09:53 schreef Divje het volgende:

[..]

Hmmm ja Samsung..Op een of andere manier niet zo'n fan van.

Die LG waar iedereen lyrisch over is word 'm niet :') :D
Kijk af en toe wel even in die mediamarkt outlet waar vaak nog wel wat oudere modellen te vinden zijn voor el cheapo. :P
CoolBlue heeft de black friday-deals al online staan, zitten ook aardig wat flink afgeprijsde televisies bij:
https://www.coolblue.nl/b(...)oducttype:televisies
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_196331401
Vraagje aan de gelukkigen.

Is die kap er makkelijk af te halen? Zou het mogelijk zijn om hem zelf zwart te spuiten?

Mijn hele setup is zwart, televisie, soundbar, sub, mediaspeler, PS4, Ziggo kastje en dan komt er ineens zo'n wit ding tussen te staan......blijf het een rare keus vinden.
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_196331419
Iemand ervaring met ps4 asymmetrische controllers? Kan er nog niet aan wennen dat de analoge stick op 'de verkeerde plek' zit. :@
  Moderator vrijdag 20 november 2020 @ 10:25:20 #187
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_196331445
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 10:21 schreef Tim_G het volgende:
Vraagje aan de gelukkigen.

Is die kap er makkelijk af te halen? Zou het mogelijk zijn om hem zelf zwart te spuiten?

Mijn hele setup is zwart, televisie, soundbar, sub, mediaspeler, PS4, Ziggo kastje en dan komt er ineens zo'n wit ding tussen te staan......blijf het een rare keus vinden.
Ga m dit weekend doen denk ik
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_196331470
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 10:19 schreef over_hedge het volgende:

[..]

nou zal door die disc versie van jullie komen of zo want ik hoor echt helemaal niks :P
Hier de disc versie, maar die van mij is echt fluisterstil.
Maar ik moet zeggen dat ik Demon's Souls digitaal gekocht heb, dus niet kan oordelen over het geluid bij installeren vanaf disc.

Maar digitale downloads downloaden en installeren gaat iig geluidloos.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_196331491
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 10:25 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Ga m dit weekend doen denk ik
Spuiten? Ik ben erg benieuwd! :D
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
  vrijdag 20 november 2020 @ 10:32:44 #190
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_196331547
PS5 toch maar verkocht, gaat voor belachelijke prijzen weg. Ik wacht nog wel een maand of 5. Heb toch de Xbox Series X.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_196331704
Ik ga eens even die Sony KD43XH8505 in het echt bekijken :D :9

Sorry voor het offtopic geblaat.
Nait Soezn Moar Broezn
  vrijdag 20 november 2020 @ 10:50:31 #192
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_196331783
Nog een Sony fanboy hier, vindt altijd dat ze de mooiste kleurweergave hebben, nog net wat beter dan LG. Echt nog steeds super blij met mijn Sony 4K OLED. Zowel gamen als Netflix in 4K is :9 :9
pi_196331807
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 november 2020 10:12 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ligt eraan of je wifi/kabel doet en wat je allemaal overzet. Ik moest al keuzes maken met een 4 terabyte schijf in de ene :')

Het rare is dat ik Borderlands 3 al aan het spelen was, het is me nu niet duidelijk of die compleet klaar was of niet. Ik had wel cutscenes en de next-gen patch dus. Vanochtend krijg ik de melding dat het geīnstalleerd is. Well, no shit sherlock. Daarna zag ik nog wat games in mijn menu verschijnen...
Dus je kunt per game kiezen welke savegame/gamedata je wilt overzetten?

En dan kun je met die games dan verder waar je gebleven was?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_196331844
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 10:32 schreef MisterJ.Lo het volgende:
PS5 toch maar verkocht, gaat voor belachelijke prijzen weg. Ik wacht nog wel een maand of 5. Heb toch de Xbox Series X.
Hell no dat ik die van mij weg doe :{w
Voor geen goud.
Ben blij dat ik er nog een te pakken heb gekregen, tegen een schappelijke prijs.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 20 november 2020 @ 11:05:04 #195
194233 Friday12
Originele kloon
pi_196331998
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 10:55 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Hell no dat ik die van mij weg doe :{w
Voor geen goud.
Ben blij dat ik er nog een te pakken heb gekregen, tegen een schappelijke prijs.
:Y
pi_196332068
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 10:53 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Dus je kunt per game kiezen welke savegame/gamedata je wilt overzetten?

En dan kun je met die games dan verder waar je gebleven was?
ja, alleen werkte dat met BL3 niet, daar moest je de characters uploaden in de ps4 game. En dan downloaden op ps5 ingame
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  vrijdag 20 november 2020 @ 11:10:50 #197
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_196332131
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 10:55 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Hell no dat ik die van mij weg doe :{w
Voor geen goud.
Ben blij dat ik er nog een te pakken heb gekregen, tegen een schappelijke prijs.
Als je alleen een PS5 hebt kan ik me dat voorstellen. Heb hier de Xbox Series X staan, dus voor mij niet persé noodzaak om de PS5 te behouden. Kreeg voor de PS5 digital edition ¤1.000 euro. Keuze makkelijk gemaakt, zal het op een later moment opnieuw kopen, maar heeft geen haast.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_196332174
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 november 2020 11:08 schreef Pheno het volgende:

[..]

ja, alleen werkte dat met BL3 niet, daar moest je de characters uploaden in de ps4 game. En dan downloaden op ps5 ingame
Oké.
BL3 was ik nog niet ver mee gekomen, dus daar begin ik tzt dan wel aan een nieuwe game.

Het gaat mij voornamelijk om The Witcher 3 en Kingdoms of Amalur Re-Reckoning en de Soulsborne games.

Modern Warfare multiplayer data zijn neem ik aan aan je account gekoppeld en niet aan je gamedata.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_196332263
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 11:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Als je alleen een PS5 hebt kan ik me dat voorstellen. Heb hier de Xbox Series X staan, dus voor mij niet persé noodzaak om de PS5 te behouden. Kreeg voor de PS5 digital edition ¤1.000 euro. Keuze makkelijk gemaakt, zal het op een later moment opnieuw kopen, maar heeft geen haast.
Dat is dan ook wel weer zo :Y
Ik had in principe best tot maart kunnen wachten en het voorlopig met mijn Pro doen.

Echter, toen bekend werd dat Demon's Souls een launch game was, veranderde dat alles voor mij.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 20 november 2020 @ 11:19:22 #200
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_196332290
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 11:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Als je alleen een PS5 hebt kan ik me dat voorstellen. Heb hier de Xbox Series X staan, dus voor mij niet persé noodzaak om de PS5 te behouden. Kreeg voor de PS5 digital edition ¤1.000 euro. Keuze makkelijk gemaakt, zal het op een later moment opnieuw kopen, maar heeft geen haast.
1000 euro :D _O- Holy shit.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')