Ik ben er 1 van.quote:Op donderdag 19 november 2020 11:02 schreef Kreator het volgende:
45 views, 0 reacties. WIE ZIJN DIE 45 MENSEN DIE DIT TOPIC OPENEN EN DAN DENKEN: "leuk topic, ik ga even niet reageren."
Niet bepaald, maar ik zag pas dat ik de laatste post had toen ik de vorige dichtflikkerde en geen nieuwe openen is dan ook weer zoiets.quote:Op donderdag 19 november 2020 11:27 schreef z80 het volgende:
[..]
Ik ben er 1 van.
Niets zinnigs te melden. Maar mogelijk iemand anders wel. Bijvoorbeeld de ts.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik vraag me ook werkelijk af hoe die mensen 's nachts nog kunnen slapen, wetende wat ze andere mensen hebben aangedaan, willens en wetens.quote:Op donderdag 19 november 2020 12:30 schreef Isabeau het volgende:
@:AnneX pa zit ook te kijken naar die toeslagen affaire en zit zich rot te ergeren. Ze kunnen zich niets herinneren en heel gedwee een sneu. Pa vraagt zich af hoe mensen met zo'n slecht geheugen en die zo passief over komen oooooit op zulke belangrijke posities komen
Ik kwam hier halverwege mijn rondje achterquote:Op donderdag 19 november 2020 12:35 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik stond net klaar om een rondje te gaan lopen, maar ben maar weer naar boven gegaan, geen zin om in de regen te lopen. Wind is ok, maar wind én regen niet.
Duikpak volgende keer toch maar thuislaten.quote:Op donderdag 19 november 2020 12:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik kwam hier halverwege mijn rondje achter
Wel verzopen kat associaties nu als je mij nu zietquote:Op donderdag 19 november 2020 12:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Duikpak volgende keer toch maar thuislaten.
een natte neus is meestal meer voor honden toch?quote:Op donderdag 19 november 2020 12:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Wel verzopen kat associaties nu als je mij nu ziet![]()
Ach, wel frisse neus gehaald, ook lekkâh
ik denk niet... dat ze daar over nadenken.quote:Op donderdag 19 november 2020 12:33 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik vraag me ook werkelijk af hoe die mensen 's nachts nog kunnen slapen, wetende wat ze andere mensen hebben aangedaan, willens en wetens.
Nu zit ik niet écht te kijken, zag het het vanuit mijn ooghoek.quote:Op donderdag 19 november 2020 12:30 schreef Isabeau het volgende:
@:AnneX pa zit ook te kijken naar die toeslagen affaire en zit zich rot te ergeren. Ze kunnen zich niets herinneren en heel gedwee een sneu. Pa vraagt zich af hoe mensen met zo'n slecht geheugen en die zo passief over komen oooooit op zulke belangrijke posities komen
Hondenquote:Op donderdag 19 november 2020 12:53 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
een natte neus is meestal meer voor honden toch?
gaan altijd zo lekker fris ruiken als ze in de regen hebben gelopenquote:
Ik vind katten al meuren. Honden zijn helemaal niet te doenquote:Op donderdag 19 november 2020 12:56 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
gaan altijd zo lekker fris ruiken als ze in de regen hebben gelopen
gek genoeg hebben katten dat een stuk minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |