Of de president van de VS.quote:Op donderdag 19 november 2020 14:12 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Zal ook vast wel iets normaals zijn. Het meest verontrustende is dat al die complotgekken gewoon je buurman de timmerman of accountant kunnen zijn.
Waarom ben je gelijk complotgekkie als je IETS aan te merken hebt aan het beleid?quote:Op donderdag 19 november 2020 14:12 schreef Quotidien het volgende:
al ook vast wel iets normaals zijn. Het meest verontrustende is dat al die complotgekken gewoon je buurman de timmerman of accountant kunnen zijn.
Waar zeg ik dat?quote:Op donderdag 19 november 2020 14:13 schreef ludovico het volgende:
[..]
Waarom ben je gelijk complotgekkie als je IETS aan te merken hebt aan het beleid?
Ik geloof dat praktisch iedereen wel iets aan te merken heeft op het beleid. Dat alleen maakt geen gekkie.quote:Op donderdag 19 november 2020 14:13 schreef ludovico het volgende:
[..]
Waarom ben je gelijk complotgekkie als je IETS aan te merken hebt aan het beleid?
Ik heb niks aan te merken, want ik ben geen viroloog en weet daar niks van af.quote:Op donderdag 19 november 2020 14:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik geloof dat praktisch iedereen wel iets aan te merken heeft op het beleid. Dat alleen maakt geen gekkie.
Klopt, ze zijn hier bezig in de kruipruimten, koffieleuten tussendoor en maken een praatje met elkaar, die jongen gelooft ook geen snars van die corona en draagt een gelaatsmasker maar dat is voor als hij onder de vloer gaat. Anderhalve meter schiet er ook bij in. Mooi he?quote:Op donderdag 19 november 2020 14:12 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Zal ook vast wel iets normaals zijn. Het meest verontrustende is dat al die complotgekken gewoon je buurman de timmerman of accountant kunnen zijn.
Oh okay, je kunt ook niet zien dat er weinig wetenschap gebruikt wordt danwel gecommuniceerd om de grondslag van de maatregelen wat meer kracht te geven?quote:Op donderdag 19 november 2020 14:17 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik heb niks aan te merken, want ik ben geen viroloog en weet daar niks van af.
Je bedoelt dat ik geen onderzoekjes aan het cherrypicken ben om mijn standpunt te ondersteunen? Zag laatst wel een onderzoek waaruit bleek dat het dragen van een mondkapje niet alleen anderen beschermt, maar ook voor jezelf de kans op besmetting met 70% omlaag gaat. Maar een ander onderzoek zegt weer iets anders, dus ik zie door de bomen ook het bos niet meer.quote:Op donderdag 19 november 2020 14:23 schreef ludovico het volgende:
[..]
Oh okay, je kunt ook niet zien dat er weinig wetenschap gebruikt wordt danwel gecommuniceerd om de grondslag van de maatregelen wat meer kracht te geven?
Een soort van de samenleving van binnenuit veranderenquote:Op donderdag 19 november 2020 14:21 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Klopt, ze zijn hier bezig in de kruipruimten, koffieleuten tussendoor en maken een praatje met elkaar, die jongen gelooft ook geen snars van die corona en draagt een gelaatsmasker maar dat is voor als hij onder de vloer gaat. Anderhalve meter schiet er ook bij in. Mooi he?
De vraag is eerder waarom jij het zo graag niet wilt zeggen.quote:Op donderdag 19 november 2020 14:09 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Voor jou een vraag voor mij een weet, het zou je nog verbazen wil je vast heel graag weten maar het gaat je niks aan
Oh, blijkt ook zo lekker inderdaad uit wat je ziet in Italia.... Anyhow, die effectiviteit van de mondkapjes wordt nog onderzocht tenminste, maar de kans om een besmetting op te lopen bij een rondje buiten lopen ben ik nog wel benieuwd naar.quote:Op donderdag 19 november 2020 14:25 schreef Quotidien het volgende:
Je bedoelt dat ik geen onderzoekjes aan het cherrypicken ben om mijn standpunt te ondersteunen? Zag laatst wel een onderzoek waaruit bleek dat het dragen van een mondkapje niet alleen anderen beschermt, maar ook voor jezelf de kans op besmetting met 70% omlaag gaat. Maar een ander onderzoek zegt weer iets anders, dus ik zie door de bomen ook het bos niet meer.
Volgens mij is het wel duidelijk dat bij een rondje buiten, in je eentje, er eigenlijk geen kans is op besmetting.quote:Op donderdag 19 november 2020 14:32 schreef ludovico het volgende:
[..]
Oh, blijkt ook zo lekker inderdaad uit wat je ziet in Italia.... Anyhow, die effectiviteit van de mondkapjes wordt nog onderzocht tenminste, maar de kans om een besmetting op te lopen bij een rondje buiten lopen ben ik nog wel benieuwd naar.
Paar persconferenties terug onze Pinokkio over de mondvodden, wat ze deden wist hij niet maar ze deden .. iets. Dan zou je toch denken in Azië waar men al langer met zo'n vod rondloopt (tegen smog) het effectief zou zijn geweest maar daar ontkwam men ook niet aan de onzichtbare vijand. In China vielen ze zelfs spontaan om op straat.quote:Op donderdag 19 november 2020 14:32 schreef ludovico het volgende:
[..]
Oh, blijkt ook zo lekker inderdaad uit wat je ziet in Italia.... Anyhow, die effectiviteit van de mondkapjes wordt nog onderzocht tenminste, maar de kans om een besmetting op te lopen bij een rondje buiten lopen ben ik nog wel benieuwd naar.
Je zou bijna zeggen dat het dragen van een mondkapje slechts één van vele factoren is. En dat een land als China niet te vergelijken is met Nederland.quote:Op donderdag 19 november 2020 14:50 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Paar persconferenties terug onze Pinokkio over de mondvodden, wat ze deden wist hij niet maar ze deden .. iets. Dan zou je toch denken in Azië waar men al langer met zo'n vod rondloopt (tegen smog) het effectief zou zijn geweest maar daar ontkwam men ook niet aan de onzichtbare vijand. In China vielen ze zelfs spontaan om op straat.
Gedragsbeinvloedingquote:Op donderdag 19 november 2020 14:50 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Paar persconferenties terug onze Pinokkio over de mondvodden, wat ze deden wist hij niet maar ze deden .. iets. Dan zou je toch denken in Azië waar men al langer met zo'n vod rondloopt (tegen smog) het effectief zou zijn geweest maar daar ontkwam men ook niet aan de onzichtbare vijand. In China vielen ze zelfs spontaan om op straat.
Moet je horen wie het zegt , de hardste roepers zijn altijd aan het projecteren en moeten eens naar zichzelf gaan kijken .quote:Op donderdag 19 november 2020 14:53 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Je zou bijna zeggen dat het dragen van een mondkapje slechts één van vele factoren is. En dat een land als China niet te vergelijken is met Nederland.
Probeer verder eens een discussie te voeren zonder die domme retoriek over "Pinokkio" en "mondvodden". Alsjeblieft zeg.
quote:[quote][quote]Op donderdag 19 november 2020 14:12 schreef Quotidien het volgende:
[..]
En nu nog met meerdere mensen.quote:Op donderdag 19 november 2020 14:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij is het wel duidelijk dat bij een rondje buiten, in je eentje, er eigenlijk geen kans is op besmetting.
Maar goed, dat weten we al maanden.
Het verspreiden van leugens en desinformatie mag best stevig tegengesproken worden vind ik. Maar ik zal me gewoon netjes aan de regels houden verder.quote:Op donderdag 19 november 2020 15:43 schreef F.Sinatra het volgende:
[modbreak]Laten we leuk houden mensen. In BNW is het niet nodig om te komen strooien met 'jullie zijn gekken/alu hoedjes/wappies etc.[/modbreak]
Dat is ook prima. Maar daar heb je (en ik bedoel dit in het algemeen) dit soort bewoordingen niet voor nodig.quote:Op donderdag 19 november 2020 15:46 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Het verspreiden van leugens en desinformatie mag best stevig tegengesproken worden vind ik. Maar ik zal me gewoon netjes aan de regels houden verder.
ik laat me niet muilkorfe je hoort nog van me advocaten vriendquote:Op donderdag 19 november 2020 15:48 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Dat is ook prima. Maar daar heb je (en ik bedoel dit in het algemeen) dit soort bewoordingen niet voor nodig.
quote:Op donderdag 19 november 2020 15:49 schreef Quotidien het volgende:
[..]
ik laat me niet muilkorfe je hoort nog van me advocaten vriend
Volgens mij geeft van Dissel er een goed antwoord op. Overigens is die vraag voor verplichting van mondkapje vanuit de maatschappij dan wel oppositie gekomen.quote:Op donderdag 19 november 2020 15:14 schreef controlaltdelete het volgende:
Goedzo.. immunoloog Carla Peeters waar Van Haga aan refereert heb ik gepost deze ochtend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |