Overdrijf niet zo zeg.quote:
quote:Op donderdag 19 november 2020 12:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoi schoonheid.
Ja hoor, met jou ook?
quote:Op donderdag 19 november 2020 12:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoi schoonheid.
Ja hoor, met jou ook?
Wie? En wie?quote:Op donderdag 19 november 2020 13:36 schreef Charrell het volgende:
Renee, onze eigen Engelberth Humperdinck
Gegoogled.quote:Op donderdag 19 november 2020 13:36 schreef Charrell het volgende:
Renee, onze eigen Engelberth Humperdinck
Bijna kwart over 2. Ik ga vast naar COR. Tot zo.quote:Op donderdag 19 november 2020 13:56 schreef Zipportal het volgende:
Tied voor koffie. @:GGMM @:Wereldgozer
Gemeld.quote:Op donderdag 19 november 2020 14:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bijna kwart over 2. Ik ga vast naar COR. Tot zo.
[ afbeelding ]
van sony zelf of een retailer?Je zou denken dat dit averechts zou werken voor SONY als mensen het niet kunnen aanschaffen, maar de doelgroep koopt hoe dan ook een ps5 linksom of rechtsom. Retailers zijn in dit geval de pineut want als bcc het niet heeft dan gaan de consumenten naar coolblue of kopen ze het ergens anders. Ze krijgen dan alleen maar gezeikquote:Op donderdag 19 november 2020 11:31 schreef GGMM het volgende:
Ik zie overal reclamebanners voor de Playstation 5, terwijl dat ding helemaal niet leverbaar is tot maart 2021
Ik vind dit slechte marketing. @:kingroland
Nee, Coolblue is grappig wil je zeggen...quote:Op donderdag 19 november 2020 14:34 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
@:Doublepain probeert een grapje met Coolblue. Ik vind het niet zo grappig, wat jullie?
'Zie de maan schijnt door de bomen' is het...quote:Op donderdag 19 november 2020 14:40 schreef Charrell het volgende:
Zie de maaaaaanschijn door de booooomen....[ afbeelding ]
Zit je weer in de hangschommel?quote:Op donderdag 19 november 2020 14:40 schreef Charrell het volgende:
Zie de maaaaaanschijn door de booooomen....[ afbeelding ]
Oh, weer wat geleerd.quote:Op donderdag 19 november 2020 14:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
'Zie de maan schijnt door de bomen' is het...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |