Dus? Het gebeurt onder jou verantwoordelijkheid.quote:Op woensdag 18 november 2020 14:07 schreef VoMy het volgende:
[..]
Maar een VPN-verbinding die beheer je niet zelluf.
Als je dat zo ziet is het eerste wat ik denk altijd “moet je nagaan hoeveel mensen er in de eerste golf dan echt besmet waren”...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er :
20 gemeentes met 0 besmettingen
17 gemeentes met 1 besmetting
102 gemeentes met 2-5 besmettingen
91 gemeentes met 6-9 besmettingenwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
Ja exact zelfde idee hierquote:Op woensdag 18 november 2020 14:18 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Als je dat zo ziet is het eerste wat ik denk altijd “moet je nagaan hoeveel mensen er in de eerste golf dan echt besmet waren”...
Dat maakt niet uit, "ZE" maken er een potje van!!!!quote:Op woensdag 18 november 2020 14:14 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik wist niet dat de producenten van het vaccin ook de ict ondersteuning van onze overheid onder beheer hadden.
Ik leer elke dag bij
Vergelijkbare waardes nu op dus als vorige woensdag. We kunnen wel echt gaan spreken van een weekpatroon. Leuk, dan worden de dagcijfers minder belangrijk.quote:
Een gewogen 7 daags gemiddelde zou dan beter zijn op zichquote:Op woensdag 18 november 2020 14:21 schreef VoMy het volgende:
[..]
Vergelijkbare waardes nu op dus als vorige woensdag. We kunnen wel echt gaan spreken van een weekpatroon. Leuk, dan worden de dagcijfers minder belangrijk.
Positieve.quote:Op woensdag 18 november 2020 14:21 schreef Monolith het volgende:
Zijn er nou 1000 tests niet gemeld of 1000 positieve tests? Dat maakt nogal een verschil.
Denk dat het er veel minder zijn.quote:
Ja dit is mij ook niet helemaal duidelijk..quote:Op woensdag 18 november 2020 14:21 schreef Monolith het volgende:
Zijn er nou 1000 tests niet gemeld of 1000 positieve tests? Dat maakt nogal een verschil.
'De Elite'quote:Op woensdag 18 november 2020 14:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, "ZE" maken er een potje van!!!!
Ik denk dat de koffiepauzes waarin ze kinderen misbruiken samen met de elite uit Den Haag in de kelder van een 5G pizzeria soms wat langer duren dan 15 minutenquote:Op woensdag 18 november 2020 14:14 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik wist niet dat de producenten van het vaccin ook de ict ondersteuning van onze overheid onder beheer hadden.
Ik leer elke dag bij
“Ongeveer 1000” positieve tests meer dan gemeld stelt de nos.quote:Op woensdag 18 november 2020 14:21 schreef Monolith het volgende:
Denken dat Truus van de GGD zelf even de VPN onder handen neemt was ook erg leerzaam.quote:Op woensdag 18 november 2020 14:14 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik leer elke dag bij
quote:Op woensdag 18 november 2020 14:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik denk dat de koffiepauzes waarin ze kinderen misbruiken samen met de elite uit Den Haag in de kelder van een 5G pizzeria soms wat langer duren dan 15 minuten
Dan krijg je dit soort slechte performance
Deels bullshit omdat het om een experimenteel modelberekening gaat van ventilatie waarbij de aangenomen parameters (virusload/werking/besmettelijkheid), de uitkomst bepalen.quote:Op woensdag 18 november 2020 13:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is absoluut niet het criterium om besmet te raken, dat is alleen de richtlijn die ze aanhouden bij signalering dmv de corona-app.
Spaanse krant El Pais heeft laatst een mooi (Engelstalig) artikel gemaakt met diverse animaties om te laten zien hoe transmissie kan plaatsvinden: https://english.elpais.co(...)through-the-air.html
Nou ja, Urk afsluiten van de buitenwereld lijkt me een offer waar we allemaal wel achter kunnen staan.quote:Op woensdag 18 november 2020 14:24 schreef groenen het volgende:
Hoop niet dat die 1.000 uit Urk afkomstig zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |