abonnement Unibet Coolblue
pi_196354496
Ik vond afspraken in het ziekenhuis altijd stom. Ze kende me niet, altijd eerst even het dossier kijken en ze keken alleen maar naar cijfertjes, nooit naar de situatie.
Daarom heb ik ook echt gevraagd om begeleiding van verloskundige tussen de 13 en 35 weken. En ondanks dat ik wist dat ik in het ziekenhuis moest bevallen veel fijner. Maar ik denk dat gyn afspraken uitstellen voor jou geen optie is toch...

Ik was trouwens ook na uitvoerig lezen ervan overtuigd dat ik geen inleiding wou.
Hier dus in het bevalplan en in overleg met de gyn, ks gepland rond week 40 en mocht het eerder op gang komen gingen we het proberen met een laagdrempelige ks.
Ik kan niet anders aanraden want het was echt super fijn zo, na de ks bij de oudste, twee keer een super natuurlijke bevalling gehad.

Kanttekening natuurlijk is dat de ks bij de oudste kwam door (foetale) nood vanaf het moment dat er iets gebeurde tijdens de inleiding en niets te maken had met niet vorderende ontsluiting..
pi_196354501
Oh en ook ik hoor hier niet ;)
  zaterdag 21 november 2020 @ 21:48:52 #103
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_196354660
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 20:23 schreef F_r het volgende:
Ik hoor hier niet
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 21:40 schreef Loj het volgende:
Oh en ook ik hoor hier niet ;)
SQ heeft al vaak gezegd dat dit echt onnodige zinnetjes zijn. Dit is een discussieforum, iedereen hoort hier. Ik denk in ieder geval niet acuut dat je zwanger bent als je je ervaring komt posten. En al was het wel zo, dan merken we dat vanzelf.

Los daarvan hoop ik dat je de volgende keer een wat begripsvollere en ingelezen hulpverlener treft Kwakz0r. Want dit is natuurlijk stom en verdrietig makend, dat snap ik heel goed. Ik hoop dat de juiste informatie en lezen van ervaringen van anderen jullie helpt om een goede beslissing te nemen.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_196354725
Sorry, zal het nooit meer doen ;)

Maar vooral dat wat Lemijn zegt Kwak, en wil je meer over mijn ervaring horen mag je natuurlijk altijd een berichtje sturen :)
pi_196354883
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 20:23 schreef F_r het volgende:
Ik hoor hier niet
Maar kwakz0r je kunt het hilzillah ook vragen haar eerste was een ks daarna 2x een natuurlijke bevalling.

Ik heb 2x een ks gehad maar vond de 2e echt pittiger. En heb daar mentaal veel last van gehad had ik het toch niet vaginaal moeten proberen

Maar bespreek dit goed met de gyn. Waarom was er een inleiding bij de 1e? Is er kans op weer een inleiding?
Dat is het hele punt, dat had ik graag willen doen, en ook verwacht bij die afspraak. Maar ik zie voorlopig alleen klinisch verloskundigen.

Ik hoop gewoon dat de volgende wat invoelender is, net als de collega die ik telefonisch sprak.

Ik maakte uit het gesprek gisteren vooral op dat zij ook niet echt dacht dat vaginale baring nou zo kansrijk was, maar meer dan vertellen dat er risico’s aan een ks zitten kwam ze ook niet.

Ik heb wel het gevoel dat ik echt helemaal zelf mag kiezen overigens!
Kwak
  zondag 22 november 2020 @ 21:27:00 #106
403520 Sway-
La vie est belle
pi_196369531
Zit ze nog veilig binnen, @D.U.M.A.N?
  maandag 23 november 2020 @ 09:03:03 #107
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_196373285
Was om 7 uur vanochtend op voor een Black Friday Deal voor een specifieke draagdoek die ik graag wou hebben! :D Mijn hormonen zijn weer blij!
Heb niet de specifieke kleur die ik wou hebben (die was helaas niet zover afgeprijsd!), maar toch een leuke voor 50% korting en een extra 10% kortings code gevonden die ook nog eens werkte! :D

Gisteravond en vannacht veel last gehad van mijn bekken trouwens! :{w Was flink gevoelig!
  maandag 23 november 2020 @ 09:07:50 #108
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_196373348
Fijn Bienelientje, welke heb je gescoord?

Ik heb hier een wazige week achter de rug. Begin van vorige week en gisteren zeer licht bloedverlies gehad (meer een roze wipe, daarna niets meer gelukkig). Tweemaal door de verloskundige gecontroleerd en gisteren zelfs een echo gemaakt. Niets geks gevonden. Voor de zekerheid tweemaal urine achtergelaten en steeds wisselende boodschappen gehad over een blaasontsteking. :’)
Mevrouw u heeft geen blaasontsteking, mevrouw u heeft wel blaasontsteking en u krijgt een kuur voorgeschreven. Tot aan vanmorgen, u mag weer stoppen met de kuur want we hebben geen bacterie gevonden :P

Al met al, lijkt er niets aan de hand te zijn maar doordat het zo vaag blijft blijf ik een beetje zitten met het gevoel van “en nu”. Ik moest het sowieso rustiger aan gaan doen van de verloskundige, misschien beweeg ik gewoon te veel :+
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  maandag 23 november 2020 @ 09:46:14 #109
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_196373711
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 09:07 schreef monsterd. het volgende:
Fijn Bienelientje, welke heb je gescoord?

Deze! :D (Had een andere kleur in gedachten, maar die zou uiteindelijk alsnog 20 pond duurder uitvallen. Dus heb een wijze beslissing genomen en niet een hormonale! Haha!)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_196373849
Altijd leuk zulke dealtjes, @Bienelientjee! O+

@monsterd. Als ik je K&W-topic zo zie, zou ik ook zeggen dat je rustiger aan moet doen. :P


quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2020 21:27 schreef Sway- het volgende:
Zit ze nog veilig binnen, @:D.U.M.A.N?
Ja, helaas voor mij wel. :) 40+3 inmiddels, van mij mag ze komen.
Protège moi de mes désirs.
pi_196374188
quote:
1s.gif Op maandag 23 november 2020 09:57 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Altijd leuk zulke dealtjes, @:bienelientjee! O+

@:monsterd. Als ik je K&W-topic zo zie, zou ik ook zeggen dat je rustiger aan moet doen. :P
[..]

Ja, helaas voor mij wel. :) 40+3 inmiddels, van mij mag ze komen.
Ik hoop je dat ik niet eerder ben dan jij, maar voor mij wel :+
Het rommelt hier flink. Al een paar dagen eigenlijk.
pi_196374208
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 10:31 schreef Gaddle het volgende:

[..]

Ik hoop je dat ik niet eerder ben dan jij, maar voor mij wel :+
Het rommelt hier flink. Al een paar dagen eigenlijk.
Spannend! O+

Hier rommelt het ook, hoor! Maar helaas zet niks door.
Protège moi de mes désirs.
pi_196375357
quote:
1s.gif Op maandag 23 november 2020 10:32 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Spannend! O+

Hier rommelt het ook, hoor! Maar helaas zet niks door.
Dat heb ik ook. Vooral s nachts rommelt het.
  maandag 23 november 2020 @ 14:17:08 #114
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_196377331
Over twee uurtjes een 3D + 4D scan O+ Hopelijk ligt hij er goed bij!
  maandag 23 november 2020 @ 15:11:33 #115
403520 Sway-
La vie est belle
pi_196378018
Spannend voor de rommelaars. Hopelijk duurt het geen dagen meer!

quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 14:17 schreef Bienelientjee het volgende:
Over twee uurtjes een 3D + 4D scan O+ Hopelijk ligt hij er goed bij!
Ik heb alleen 3D gezien maar 4D lijkt me ook echt top.

Ben vandaag int zkh geweest en mijn kleine maat is 3100 gr dus gaan ze me met 38 weken inleiden met een ballon, vind ik toch best spannend.
  maandag 23 november 2020 @ 17:51:53 #116
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_196380271
Meneer was eigenwijs, zijn hoofd zat vrij diep in mijn bekken :D Hij was klaar wakker. Ogen wijd open.

Maar wat we ook deden. Linker zij, rechter zij, buik beetje schudden, billen de hoogte in, hij keek zelden recht omhoog! _O-

Filmpje van geeuwen O+ :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu al een duimzuiger :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_196380660
Wat cute bienelientje!
Kwak
pi_196382854
Ach wat lief zo O+
pi_196385522
Super schattig!

De vorige keer hadden we eerst een groeiecho en daarna een gesprek met de verloskundige. Daar 25 minuten op moeten wachten om alleen de bloeddruk op te nemen. Verloskundige vond het zelf ook zonde van onze tijd dat we zo lang hadden moeten wachten :+ .

Raar idee dat de baby er over een week zal zijn, nu nog even druk thuis bezig met dingen die helemaal niet hoeven maar toch weer wel. Mijn eigen kledingkast heeft er nog nooit zo netjes uitgezien.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_196388090
Yay! vandaag 39 weken. Ik voel mij vandaag soort uitgerust. echt heerlijk. laat de baby maar komen. Ik heb er nu energie voor. haha _O-
pi_196390401
Spannend Gaddle en Duman, ik blijf doorduimen voor jullie dat het babyknuffelen snel kan beginnen!

Kwak, ik wilde van de week al een reactie tikken op het gesprek dat je hebt gevoerd. Ik zit er redelijk hetzelfde in als jij, en vind het moeilijk om de knoop door te hakken. Jammer, want ik kan me dus voorstellen dat je iets meer voorlichting/communicatie vanuit hun had verwacht buiten het oplezen van een lijstje risico's om. Overigens merk ik vanuit mijn ziekenhuis ook dat ik alle ruimte krijg om zelf te kiezen. Ik denk dat ik tzt ook de COVID maatregelen laat meewegen; geen bezoek ontvangen buiten partner om zolang ik in het ziekenhuis lig is geen gewenste optie met twee peuters thuis..

Bien, jammer zeg van je werk! Vreemd ook dat ze die aanname hebben gedaan, kan me voorstellen dat je teleurgesteld was :* . Maar de echo is ontzettend goed gelukt en de draagdoek heb je ook maar mooi in de pocket!

Ik ben vandaag 18 weken en al aardig rond aan het worden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_196392305
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 12:17 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Spannend Gaddle en Duman, ik blijf doorduimen voor jullie dat het babyknuffelen snel kan beginnen!
Ik duim mee..... :+

quote:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zulke opmerkingen zijn not done en al helemaal niet bij een zwangere vrouw. Wel goed dat je wel beseft dag het gewoon de hormonen zijn. Geniet van je taartje en de kerstversiering. 🥰
Protège moi de mes désirs.
pi_196402006
Ik begin inmiddels de tijdsdruk te voelen en word daar helemaal niet goed van. Levert me alleen maar stress op. }:|
Protège moi de mes désirs.
pi_196402363
quote:
1s.gif Op woensdag 25 november 2020 08:15 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Ik begin inmiddels de tijdsdruk te voelen en word daar helemaal niet goed van. Levert me alleen maar stress op. }:|
Ik snap je gevoel heel goed. Wil je als het kan doorgaan tot de 42 weken?
  woensdag 25 november 2020 @ 09:11:11 #125
277627 Seven.
We are Borg.
pi_196402445
quote:
1s.gif Op woensdag 25 november 2020 08:15 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Ik begin inmiddels de tijdsdruk te voelen en word daar helemaal niet goed van. Levert me alleen maar stress op. }:|
Snap ik, niets zo vervelend als een mentaal tikkend klokje.. :*
Resistance is futile.
pi_196402695
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 09:02 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik snap je gevoel heel goed. Wil je als het kan doorgaan tot de 42 weken?
Jazeker, durf er ook wel overheen te gaan als alles goed blijft. Het is vooral dat ik bang ben dat er iéts gaat gebeuren waardoor ik niet thuis kan bevallen en ongeleid moet worden. Een stomme angst die zomaar op komt zetten. U. kwam met 40+6, toen ervaarde ik deze stress helemaal niet.


quote:
1s.gif Op woensdag 25 november 2020 09:11 schreef Seven. het volgende:

[..]

Snap ik, niets zo vervelend als een mentaal tikkend klokje.. :*
Eigenlijk is het een extern tikkend klokje die mij onzeker maakt. Op het moment dat ik niet onzeker moet zijn. :P
Protège moi de mes désirs.
pi_196403355
quote:
1s.gif Op woensdag 25 november 2020 09:29 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Jazeker, durf er ook wel overheen te gaan als alles goed blijft. Het is vooral dat ik bang ben dat er iéts gaat gebeuren waardoor ik niet thuis kan bevallen en ongeleid moet worden. Een stomme angst die zomaar op komt zetten. U. kwam met 40+6, toen ervaarde ik deze stress helemaal niet.
[..]
Ik herken het. V kwam met 39 en N met 41+1, paar uur voordat ik ingeleid zou worden.
Denk dat bij mij de stress en de grote wens om thuis te bevallen misschien toch wel heeft bij gedragen aan dat N niet vanzelf wilde komen.
  woensdag 25 november 2020 @ 11:02:09 #128
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_196403873
Wat vervelend D.U.M.A.N., het gevoel van die extern tikkende klok. Zijn het mensen om je heen, of de verloskundige? Kan je ze nog vragen te stoppen met zo hardop tikken?

Ik ben bevallen bij 41+0 en voelde vorige keer helemaal geen externe druk, maar jij zo te lezen toen ook niet. Wat is er nu anders?
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_196403979
Nee, totaal geen druk van de vk of anderen. Het is echt mijn eigen gevoel. Heb zo weer controle, ga het bespreken met haar.
Goede vraag wel! Ik weet het niet. Misschien dat ik nu wél weet wat ik kan missen? Bij U. ben ik poliklinisch bevallen, zou toch naar het zkh gaan.

Ik ga even naar m’n vk en daarna shoppen. Hopelijk haalt dat de druk er van af. :P

Hoe gaat het met de rest? De LLM’s maar ook zeker de prille zwangeren?
Protège moi de mes désirs.
pi_196404052
Goed plan Duman! Kan me voorstellen dat je toch de druk begint te voelen. Shoppen is nooit een slecht idee :D

En inderdaad, opmerkingen over formaat zijn altijd not done, en toch voelen mensen zich vrij genoeg bij mij om het te doen. En ik maak zelf ook de fout door er lacherig op te reageren, maar eigenlijk vind ik het niet leuk. Dus moet zelf ook duidelijkheid geven.

We hebben een babywatcher gehuurd voor komende week trouwens. Iemand ervaringen mee? Het leek me leuk om zo toch de oma's en opa's even een kijkje te kunnen geven :)
pi_196404139
Geen ervaring mee Kapitein. Is dat een echoapparaat?

Ik ben een dagje thuis van werk vandaag. Ik kwam gisteren thuis en kon alleen nog maar huilen. Alles deed zo’n pijn (ischias en de hele dag banden en harde gevoelige buik) en ik ben zo moe... gisteren kon ik op school mijn tas niet meer optillen van de vloer... en ik had wat roze vegen.

Vk zei over de combi van alles dat ik toch rustiger aan moet doen.

Heb bekkenfysio gebeld maar die heeft een wachttijd van 2-3 weken. Dus paracetamol en houdingen afwisselen. Ik heb gewoon te hard doorgetrokken afgelopen week met lange dagen eigenlijk zonder pauze en hele avonden nakijkwerk... deze periode is in t onderwijs altijd zo pittig...
Kwak
  woensdag 25 november 2020 @ 11:40:23 #132
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_196404412
quote:
1s.gif Op woensdag 25 november 2020 11:11 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Nee, totaal geen druk van de vk of anderen. Het is echt mijn eigen gevoel. Heb zo weer controle, ga het bespreken met haar.
Goede vraag wel! Ik weet het niet. Misschien dat ik nu wél weet wat ik kan missen? Bij U. ben ik poliklinisch bevallen, zou toch naar het zkh gaan.

Ik denk dat angst ook wel hoort bij (opnieuw) moeder worden. Angst voor wat komen gaat in grotere zin, wat zich nu uit in deze angst. Fijn om even met je verloskundige erover te praten. En ook thuis? En iets zieligs kijken en lekker huilen? :* .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  woensdag 25 november 2020 @ 11:42:34 #133
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_196404446
Wat rot Kwakz0r, over je grenzen gaan is altijd rot. Maar ja die verantwoordelijkheid he... zo realiseer ik me nu pas dat ik de vorige zwnagerschap eigenlijk continu heb doorgebikkeld. Nu niet. Ik laat mijn kind elke dag een mm groeien en verder doe ik niet zo veel. Ja, slapen ^O^ .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_196404830
Goedzo Lemijn.

Ik ga ook nog even op blaasontsteking laten testen... verder doe ik nu echt wel een stapje terug. Morgen 23 weken!
Kwak
pi_196406360
Ik zal iig niet bovenaan komen te staan want vanmorgen is ons zoontje Tom geboren met het gewicht van 3650 gram.

Door verklevingen van de vorige ks en doordat hij totaal nog niet ingedaald was hebben ze toch behoorlijk wat kracht moeten gebruiken om hem eruit te krijgen. 2 man stond op mijn buik te duwen en 2 man was aan de onderkant aan het trekken en uiteindelijk met een kiwi ( vacuumpomp) op zijn hoofdje hebben ze hem eruit weten te krijgen. De gynaecoloog zei dat ij een moeilijke buik heb en een derde zwangerschap raad ze dan ook niet aan. Verder weer redelijk wat bloed verloren en ze heeft de baarmoeder verder moeten openen dan normaal dus het voelt nog niet helemaal fijn.


Veel huid op huid contact en hij heeft al lekker gedronken. Nu even bijkomen van alles maar ik kijk hier wel echt zooo veel positiever naar terug dan de eerste bevalling.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_196406488
@Wolken, gefeliciteerd!! *O* Wat een pittige bevalling zeg! Fijn dat hij al lekker gedronken heeft, ondanks de vacuumpomp. Veel geluk!
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 25 november 2020 @ 13:48:26 #137
149959 SQ
snelle trees
pi_196406498
Gefeliciteerd, Wolken! Klinkt als een behoorlijk gevecht om hem er uit te krijgen :o
disclaimer
pi_196406511
Gefeliciteerd Wolken!
pi_196406534
Wolken O+ en wat een prachtig ventje is het O+
  woensdag 25 november 2020 @ 13:53:18 #140
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_196406581
Daar is je baby! Wat heerlijk en fijn dat het een betere ervaring was dan de vorige keer :* .

G E F E L I C I T E E R D *O* *O*
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_196406660
Gefeliciteerd wolken O+ ! Klinkt wel vrij pittig allemaal :{
pi_196406868
Gefeliciteerd! Super leuke naam ook. O+ Hopelijk gaat het herstel voorspoedig, het klinkt echt wel heel heftig. :*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_196407157
quote:
1s.gif Op woensdag 25 november 2020 13:40 schreef Wolken het volgende:
Ik zal iig niet bovenaan komen te staan want vanmorgen is ons zoontje Tom geboren met het gewicht van 3650 gram.

Door verklevingen van de vorige ks en doordat hij totaal nog niet ingedaald was hebben ze toch behoorlijk wat kracht moeten gebruiken om hem eruit te krijgen. 2 man stond op mijn buik te duwen en 2 man was aan de onderkant aan het trekken en uiteindelijk met een kiwi ( vacuumpomp) op zijn hoofdje hebben ze hem eruit weten te krijgen. De gynaecoloog zei dat ij een moeilijke buik heb en een derde zwangerschap raad ze dan ook niet aan. Verder weer redelijk wat bloed verloren en ze heeft de baarmoeder verder moeten openen dan normaal dus het voelt nog niet helemaal fijn.


Veel huid op huid contact en hij heeft al lekker gedronken. Nu even bijkomen van alles maar ik kijk hier wel echt zooo veel positiever naar terug dan de eerste bevalling.
Hij is er! O+ *O*
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 25 november 2020 @ 14:33:54 #144
269689 crew  Viv
pi_196407348
@Wolken mama van twee kindjes! Dat had je 3 jaar geleden nooit, maar dan ook echt nooit durven dromen. :D

Heel veel geluk samen! O+
  woensdag 25 november 2020 @ 14:36:59 #145
475804 1inamelon
Je mag wel meloentje zeggen
pi_196407402
Gefeliciteerd @Wolken! Mooie naam O+

Neem de tijd om bij te komen samen. Ik vond (vind) de tweede ks heftiger dan de eerste qua herstel.
pi_196407560
Gefeliciteerd Wolken! O+ *O* sterkte met het herstel. Geniet van het huid-op-huid contact en wat fijn dat hij al gedronken heeft!
Benieuwd wat Bikkel, grote broer O+, van zijn kleine broertje vindt.
pi_196407659
Gefeliciteerd Wolken! Leuke naam! En wauw, zoveel moeite mét keizersnede :o

Ik struisvogel nog even verder ...
Kwak
  woensdag 25 november 2020 @ 15:07:17 #148
149959 SQ
snelle trees
pi_196407835
Hadden ze de larf van @Molo er niet ook op die manier uit moeten trekken destijds?
Je hoort het iig niet vaak.
disclaimer
pi_196407839
Gefeliciteerd, Wolken!! O+
Protège moi de mes désirs.
pi_196407896
quote:
1s.gif Op woensdag 25 november 2020 15:07 schreef SQ het volgende:
Hadden ze de larf van @:Molo er niet ook op die manier uit moeten trekken destijds?
Je hoort het iig niet vaak.
Hij heeft iig een blauwe punt nu op zijn hoofd. Trekt wel weer weg maar heel erg comfortabel was het niet. Hij zal ook wel behoorlijk wat hoofdpijn hebben en ik maak al vast even een afspraak bij de osteopaat. De gynaecoloog was behoorlijk aan het steunen en kreunen, je voelt je echt even een stuk vlees.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')