Marja Vis had dat altijd.quote:Op zondag 22 november 2020 15:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Klien swiep
En Roest heeft een touwtje om zn middel nodig
Gevangenisstraf zelfs!quote:Op zondag 22 november 2020 15:13 schreef Zorro het volgende:
Ik heb niet gekeken en was het ook niet van plan te gaan doen, maar ik lees nu over Ter Mors en van mij mag die een schorsing voor het leven krijgen. "Geen zin"
Uitzetting.quote:
Wat een leuke lekker spontane foto!quote:
Net als Friesinger.quote:Op zondag 22 november 2020 15:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Klien swiep
En Roest heeft een touwtje om zn middel nodig
Een jonge en toen nog leuk schaatsende Koen Verweij had ik nog wel enige kans gegeven om het op z'n minst te proberen, nu niet nee.quote:Op zondag 22 november 2020 15:30 schreef hhh38 het volgende:
Zou Koen nog geloven in de 3e plek? Moet in de buurt van de 13:00 rijden
Op naar een bronzen plak daar.quote:Op zondag 22 november 2020 15:34 schreef superniger het volgende:
Slim van ter Mors. Lekker sparen voor volgende week.
16.26 uur toch?quote:Op zondag 22 november 2020 16:06 schreef Peterselieman het volgende:
waarom is de 10k bij de mannen zo laat? Start pas om 17.12 uur?
Dat is het deel na de dweilpauzequote:Op zondag 22 november 2020 16:06 schreef Peterselieman het volgende:
waarom is de 10k bij de mannen zo laat? Start pas om 17.12 uur?
Beetje onhandig ja, daarom gewoon even de startlijst erbij pakken. Daar staat het wel goed.quote:Op zondag 22 november 2020 16:10 schreef Peterselieman het volgende:
Dan moeten ze hier de tijd beter neerzetten: https://liveresults.schaatsen.nl/events/2021_NED_0002/schedule
Nou ik vind het te prijzen dat ie überhaupt rijdt.. maar denk dat ie op 13.30 weggaat of zo. Wel hoog kans op gelapte rijders straks met slotegraaf - de Vries en bosker - Verwey (en op basis van pr zelfs 2 rondjes bij Huizinga - snellink maar dat zal wel loslopen)quote:Op zondag 22 november 2020 15:30 schreef hhh38 het volgende:
Zou Koen nog geloven in de 3e plek? Moet in de buurt van de 13:00 rijden
Is het PR van Snellink een minuut langzamer dan die van Huizinga?! Op basis van de 5 wint Snellink dat gewoonquote:Op zondag 22 november 2020 16:12 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou ik vind het te prijzen dat ie überhaupt rijdt.. maar denk dat ie op 13.30 weggaat of zo. Wel hoog kans op gelapte rijders straks met slotegraaf - de Vries en bosker - Verwey (en op basis van pr zelfs 2 rondjes bij Huizinga - snellink maar dat zal wel loslopen)
Nee. Het is meer dan een minuutquote:Op zondag 22 november 2020 16:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is het PR van Snellink een minuut langzamer dan die van Huizinga?!
Haha, leuk woordgrapje hoor, ik snap 'mquote:
Snellink zou Huizinga bijna moeten kunnen lappenquote:Op zondag 22 november 2020 16:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is het PR van Snellink een minuut langzamer dan die van Huizinga?! Op basis van de 5 wint Snellink dat gewoon
Ik wou eerst ook nog "achter glas" erbij gooien, maar het is zondag dus ik houd het netjes.quote:Op zondag 22 november 2020 16:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Haha, leuk woordgrapje hoor, ik snap 'm!
Maar goed, ik durf inderdaad ook wel te stellen dat die 14:29 van Snellink ietwat kapot gereden gaat worden jaquote:
Met de veel gebruikte formule 10km_tijd = 2 * 5km_tijd + 30 seconde zit dat er dik in.quote:Op zondag 22 november 2020 16:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar goed, ik durf inderdaad ook wel te stellen dat die 14:29 van Snellink ietwat kapot gereden gaat worden ja
Toch wat zeldzaam dat iemand op een NK een ruime minuut van zijn PR haalt, maar dat moet zeker mogelijk zijnquote:Op zondag 22 november 2020 16:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met de veel gebruikte formule 10km_tijd = 2 * 5km_tijd + 30 seconde zit dat er dik in.
Dat kan ik mij voorstellen.quote:
17 uur 12quote:Op zondag 22 november 2020 16:22 schreef superniger het volgende:
Hoelaat start Koen Verweij? Ik ga alleen voor Jutta inschakelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |