Nee eigenlijk niet want kan het nooit ergens kopenquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja!![]()
Ik heb er alleen nog maar saus van gemaakt bij mn spruiten en ik koopkaas
waar het in zit. Heb jij nog goede suggesties? Want ik ben fan
Je kan het op interwebz bestellen voor duur?quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet want kan het nooit ergens kopen
Goed idee wel. Eens zoekenquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Je kan het op interwebz bestellen voor duur?
https://zwarteknoflook.nl/verkooppunten/quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Goed idee wel. Eens zoeken
Had laatst nog in een restaurant als amuse een lolly van iets met zwarte knoflook![]()
Iedere keer als ze daarmee langs kwamen voor andere tafels begon ik te kwijlen
Hier verkoopt de AH hetquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:22 schreef Lonaa het volgende:
[..]
https://zwarteknoflook.nl/verkooppunten/
Thanks!quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:22 schreef Lonaa het volgende:
[..]
https://zwarteknoflook.nl/verkooppunten/
Naar Arnhem komen, naar Woarst in de Bentinkstraat, grote tas meenemen. Hij heeft momenteel ook witte truffelquote:
Wat worst over het algemeen lekker maakt, is juist dat het zo lekker vettig is. Dat krijg je in zo'n vleesvervanger gewoon niet.quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:29 schreef Uhmmpie het volgende:
Mbt de vega worst trouwens.
Het hoeft niet perse naar worst te smaken..
Maar het moet ook niet ronduit vies zijn
Worden hier wel vaker vega burgers gegeten dus dat dingen niet smalen als het origineel zijn we wel gewend.
Maar gewoon vies was dat... brrrr
Daarvoor al keer ander merk gehad dag nou niet direct was om over naar huis te schrijven.
Maar die garden gourmet worstjes zijn gewoon de prullenbak in gegaan.
En wij zijn nou direct heel kieskeurig en lusten bijna alles.
Nahja behalve mijn lief dan.. maar dochter en ik lusten wel ongeveer alles.
Goede tip. Maar wel voor na de lock down. Voorlopig even geen andere steden opzoeken.quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:29 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Naar Arnhem komen, naar Woarst in de Bentinkstraat, grote tas meenemen. Hij heeft momenteel ook witte truffel
Mja misschien wel..quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat worst over het algemeen lekker maakt, is juist dat het zo lekker vettig is. Dat krijg je in zo'n vleesvervanger gewoon niet.
Hey hoi! Zakelijkheid = smakelijkheid?quote:Op dinsdag 17 november 2020 22:06 schreef Vork het volgende:
Ik ben meestal ook niet zo kapot van vegaworsten die op vlees moeten lijken. Ik maak die dingen liever zelf op basis van seitan (in combinatie met bijvoorbeeld witte bonen kun je wel een goeie structuur creëren). Het voordeel van seitan is dat je het nog zelf een hoop smaak mee kunt geven, waardoor je de zakelijkheid ervan ook nog zelf in de hand hebt.
M'n ouders hadden laatst een vegetarische rookworst gekregen/gekocht. Was vooral erg zout en (te) veel rookextract.quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat worst over het algemeen lekker maakt, is juist dat het zo lekker vettig is. Dat krijg je in zo'n vleesvervanger gewoon niet.
Eh jaquote:Op dinsdag 17 november 2020 22:13 schreef Isabeau het volgende:
Hey hoi! Zakelijkheid = smakelijkheid?Hoe was je verjaardag zo in covidtijd?
maar wel met worst...quote:Op dinsdag 17 november 2020 22:19 schreef Vork het volgende:
[..]
Eh jaik kan nog steeds niet met een mobiel overweg, na al die jaren.
Een verjaardag in covidtijd is gewoon een dag als alle andere, maar dan met taart.
Dat wordt zo'n beetje mijn verjaardag ook, neem ik aanquote:Op dinsdag 17 november 2020 22:19 schreef Vork het volgende:
Eh jaik kan nog steeds niet met een mobiel overweg, na al die jaren.
Een verjaardag in covidtijd is gewoon een dag als alle andere, maar dan met taart.
Goeie keus dit jaarquote:Op dinsdag 17 november 2020 22:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
(onze verjaardag is al jarenlang: jarige kiest, partner maaktdit jaar heb ik mississippi mud pie uitgekozen omdat nog nooit eerder gehad)
Oh thanks, dat ga ik opzoeken! Mijn zwembad:quote:Op dinsdag 17 november 2020 22:47 schreef Blues het volgende:
@:minilot je zwembad op tv![]()
Man bijt hond XL
Oh, dat ziet er op de foto al erg goed uit!quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:02 schreef Clubsoda het volgende:
Ik vond deze heel lekker:
[ afbeelding ]
Gebarbecuede peking luck / zoete aardappelfriet / kaas / atjar / knoflook & harissa saus, bij Waku Waku.
En ik maakte laatst portobello steaks met bonenpuree uit Ottolenghi's Flavour, dat was ook verrassend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |