Maar je zit wel altijd bij ons n de sc?quote:Op dinsdag 17 november 2020 18:20 schreef kwiwi het volgende:
Dan gewoon alleen gaan. Ik begrijp je vrouw wel. Zou daar ook 'bang' voor zijn, want ik kan echt totaal niet met mentaal gehandicapte mensen omgaan
Wat doe je op Fokquote:Op dinsdag 17 november 2020 18:20 schreef kwiwi het volgende:
want ik kan echt totaal niet met mentaal gehandicapte mensen omgaan
Ja, ga liegenquote:Op dinsdag 17 november 2020 18:17 schreef BasEnAad het volgende:
Ik zou alleen gaan. Zeg dat je vrouw zich niet prettig voelt de coronaregels te overtreden.
Vind je het beleefd om te liegen?quote:Op dinsdag 17 november 2020 18:32 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja wat dan, de waarheid vertellen?
Ik draag gewoon een beleefde oplossing aan.
Leuke oplossing als je in de wajong zit, in de echte wereld is dat niet echt een optie bij collega's.quote:Op dinsdag 17 november 2020 18:33 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Vind je het beleefd om te liegen?
Na corona moeten er nieuwe smoesjes komen.
Ts kan gewoon t ook laten verwateren door er niet op in te gaan. Zonder smoesjes
quote:Op dinsdag 17 november 2020 18:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar je zit wel altijd bij ons n de sc?
Nee, maar hij vroeg daar wel expliciet om.quote:Op dinsdag 17 november 2020 18:17 schreef Fugue het volgende:
Dan ga je zonder je vrouw. Of zitten jullie aan elkaar vastgeplakt ofzo.
Het is toch niet tegen de regels? Maar goed, corona is altijd wel een goede smoes.quote:Op dinsdag 17 november 2020 18:17 schreef BasEnAad het volgende:
Ik zou alleen gaan. Zeg dat je vrouw zich niet prettig voelt de coronaregels te overtreden.
tja. Veel niet-gehandicapten hebben ook weinig tot niks te melden. Eens.quote:Op dinsdag 17 november 2020 18:26 schreef Boca_Raton het volgende:
Als mevrouw kan praten, wat is dan het probleem?
Misschien om zijn vrouw niet- gehandicapte vrienden te laten maken? Dat wil mijn vrouw niet.quote:Op dinsdag 17 november 2020 18:40 schreef Chia het volgende:
Denk dat zijn vrouw wel hoog functionerend is dan.
Maar waarom zou je met een collega afspreken incl. jullie vrouwen als jullie toch onderling over werk gaan praten?Want ik neem voor het gemak dat die vrees van je vrouw wel ergens op gebaseerd zal zijn.
Acht je je collega wel in staat er een gezellige gelegenheid met zijn vieren van te maken?quote:Op dinsdag 17 november 2020 18:47 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, maar hij vroeg daar wel expliciet om.
Waarom zou dat ineens jouw vrouw moeten zijn?quote:Op dinsdag 17 november 2020 18:51 schreef LXIV het volgende:
[..]
Misschien om zijn vrouw niet- gehandicapte vrienden te laten maken? Dat wil mijn vrouw niet.
Bedoelde of jij je vrouw dat vaker hebt geflikt. Haar ergens mee naar toe nemen en vervolgens alleen maar met een bekende praten over iets waarover zij niet mee kan praten.quote:Op dinsdag 17 november 2020 18:51 schreef LXIV het volgende:
[..]
Misschien om zijn vrouw niet- gehandicapte vrienden te laten maken? Dat wil mijn vrouw niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |