abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 26 november 2020 @ 19:29:10 #101
312702 K.loon
nu met dubbelganger
pi_196425813
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2020 19:25 schreef Amee het volgende:

[..]

Je bedoelt contact in de zin van dates? Lijkt me niet onredelijk, toch?
Nee, als in chatten met vrienden en vriendinnen, gewoon, mijn kennissenkring zeg maar.. Vrienden mocht dan wel, maar eigenlijk dacht ze dan dat ik loog en dat het stiekem dates waren.. Dat ging heel snel, heel erg mis zeg maar. O-)
Merry Lockdown and a Cappy New Year !!.
pi_196425905
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 19:29 schreef K.loon het volgende:

[..]

Nee, als in chatten met vrienden en vriendinnen, gewoon, mijn kennissenkring zeg maar.. Vrienden mocht dan wel, maar eigenlijk dacht ze dan dat ik loog en dat het stiekem dates waren.. Dat ging heel snel, heel erg mis zeg maar. O-)
Weet je zeker dat er niet iets meer achter schuilt dat je niet mag chatten met vrienden en vriendinnen? :P
Lijkt me wel erg extreem als het gewoon zo niet mag.
pi_196426037
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2020 19:33 schreef Amee het volgende:

[..]

Weet je zeker dat er niet iets meer achter schuilt dat je niet mag chatten met vrienden en vriendinnen? :P
Lijkt me wel erg extreem als het gewoon zo niet mag.
Oh, zulke zijn er echt wel hoor. Ik heb het ook meegemaakt, niet zo extreem als hij maar kwam in de buurt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 26 november 2020 @ 19:42:40 #104
312702 K.loon
nu met dubbelganger
pi_196426078
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2020 19:33 schreef Amee het volgende:

[..]

Weet je zeker dat er niet iets meer achter schuilt dat je niet mag chatten met vrienden en vriendinnen? :P
Lijkt me wel erg extreem als het gewoon zo niet mag.
Nouuuu, nee.. ze had eerder al aangegeven dat ze 'trust-issues' had.. ik had verder zoiets van 'ik heb niets te verbergen' dus niks aan de hand.. tot ik in 3 chats tegelijk met een maatje en een oude schoolvriendin (van tientallen jaren geleden) en haar tegelijk zat, en ze vond dat ze niet snel genoeg antwoord kreeg, dus ik kreeg een sneer of ik zat te dubbel chatten, dus ik zei dat ik 3 chats tegelijk had. Ik kreeg de vraag of het vrouwen waren, dus ik zei dat er ééntje een vrouw was, een vriendin van vroeger 'just an old friend', en toen was het feest.

Compleet hysterisch, echt op zijn amerikaanse haaibaai's zeg maar, drama alom, niet mee te praten, geen discussie mogelijk, niks.. en dan met in mijn achterhoofd dat er nog een paar maanden op deze manier doorgeklooid moest worden, leek het me verstandig om het hier maar even bij te laten..

Ik heb nog aangegeven dat ze mocht bellen als ze hier was, maar ik kreeg een virtuele pot pindakaas naar mijn hoofd, toen was het wel een beetje klaar :+
Merry Lockdown and a Cappy New Year !!.
  donderdag 26 november 2020 @ 19:43:53 #105
312702 K.loon
nu met dubbelganger
pi_196426108
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 19:40 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Oh, zulke zijn er echt wel hoor. Ik heb het ook meegemaakt, niet zo extreem als hij maar kwam in de buurt.
Echt volkomen onrealistisch, echt.. mijn mond viel open. 8)7
Merry Lockdown and a Cappy New Year !!.
pi_196426162
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 19:42 schreef K.loon het volgende:

[..]

Nouuuu, nee.. ze had eerder al aangegeven dat ze 'trust-issues' had.. ik had verder zoiets van 'ik heb niets te verbergen' dus niks aan de hand.. tot ik in 3 chats tegelijk met een maatje en een oude schoolvriendin (van tientallen jaren geleden) en haar tegelijk zat, en ze vond dat ze niet snel genoeg antwoord kreeg, dus ik kreeg een sneer of ik zat te dubbel chatten, dus ik zei dat ik 3 chats tegelijk had. Ik kreeg de vraag of het vrouwen waren, dus ik zei dat er ééntje een vrouw was, een vriendin van vroeger 'just an old friend', en toen was het feest.

Compleet hysterisch, echt op zijn amerikaanse haaibaai's zeg maar, drama alom, niet mee te praten, geen discussie mogelijk, niks.. en dan met in mijn achterhoofd dat er nog een paar maanden op deze manier doorgeklooid moest worden, leek het me verstandig om het hier maar even bij te laten..

Ik heb nog aangegeven dat ze mocht bellen als ze hier was, maar ik kreeg een virtuele pot pindakaas naar mijn hoofd, toen was het wel een beetje klaar :+
Dat is erg jammer om te horen! :o
pi_196426215
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 19:40 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Oh, zulke zijn er echt wel hoor. Ik heb het ook meegemaakt, niet zo extreem als hij maar kwam in de buurt.
Ik moet toegeven dat ik ook zoiets heb meegemaakt. Ik denk nog wel extremer omdat ik hem toen pas twee dagen kende :D
Maar dat was toch op een andere manier dan. Het was in een Discord en iedere man die tegen mij praatte moest ik aan hem voorstellen. Haha!
  donderdag 26 november 2020 @ 19:50:26 #108
312702 K.loon
nu met dubbelganger
pi_196426217
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2020 19:46 schreef Amee het volgende:

[..]

Dat is erg jammer om te horen! :o
Ach ja, het is een soort digitale versie van ezeltje prik.. chances are dat je misprikt :D .. ik heb een redelijke lijst met opties, dus niet getreurd; ik ben alweer met de volgende in gesprek.. :)
Merry Lockdown and a Cappy New Year !!.
pi_196426229
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 19:50 schreef K.loon het volgende:

[..]

Ach ja, het is een soort digitale versie van ezeltje prik.. chances are dat je misprikt :D .. ik heb een redelijke lijst met opties, dus niet getreurd; ik ben alweer met de volgende in gesprek.. :)
Nou, mooi! Hopelijk heb je meer succes nu :)
  donderdag 26 november 2020 @ 19:52:12 #110
312702 K.loon
nu met dubbelganger
pi_196426238
Ik ga voor de volle 0,00294% :7
Merry Lockdown and a Cappy New Year !!.
pi_196426249
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2020 19:50 schreef Amee het volgende:

[..]

Ik moet toegeven dat ik ook zoiets heb meegemaakt. Ik denk nog wel extremer omdat ik hem toen pas twee dagen kende :D
Maar dat was toch op een andere manier dan. Het was in een Discord en iedere man die tegen mij praatte moest ik aan hem voorstellen. Haha!
...wat.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_196426260
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 19:43 schreef K.loon het volgende:

[..]

Echt volkomen onrealistisch, echt.. mijn mond viel open. 8)7
Amerikanen reageren wel erg overdreven vind ik :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_196426280
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 19:53 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Amerikanen reageren wel erg overdreven vind ik :P
Uh...
pi_196426294
quote:
14s.gif Op donderdag 26 november 2020 19:52 schreef K.loon het volgende:
Ik ga voor de volle 0,00294% :7
Dat is niet erg veel :P
pi_196426326
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2020 19:55 schreef Amee het volgende:

[..]

Uh...
:D

Kidding of course, maar soms denk ik echt dat ze enorm overdrijven.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_196426337
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 19:57 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

:D

Kidding of course, maar soms denk ik echt dat ze enorm overdrijven.
Misschien is dat ook zo. Heel soms :P
  donderdag 26 november 2020 @ 20:07:14 #117
312702 K.loon
nu met dubbelganger
pi_196426557
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 19:53 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Amerikanen reageren wel erg overdreven vind ik :P
Ze had tijdens telefoongesprekken wel een paar keer d'r 'andere kant' laten doorschemeren over 'conflicten' die ze had gehad met exen en weet ik het wat, dus ik wist wel dat het erin zat, maar ik ben ook een kloothommel als ik boos ben. Maar dat het zó snel om zou kunnen slaan om zoiets onzinnigs en zo overtrokken ook. Als een blad aan een boom, en dan vraag je je af: welk stukje is er eigenlijk nep? de leuke kant of die haaibaai? Waar is dat hele stuk ertussenin? :?

quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2020 19:55 schreef Amee het volgende:

[..]

Dat is niet erg veel :P
Realisme gemengd met wat ervaringen op de datingmarkt..

quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 19:57 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

:D

Kidding of course, maar soms denk ik echt dat ze enorm overdrijven.
Is gewoon waar.. dat hysterische wat je vaak in films ziet.. het is niet altijd een act, die mensen denken soms op vreemde manieren, die maatschappij werkt ook gewoon zo..
Merry Lockdown and a Cappy New Year !!.
pi_196426627
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 20:07 schreef K.loon het volgende:

[..]

Ze had tijdens telefoongesprekken wel een paar keer d'r 'andere kant' laten doorschemeren over 'conflicten' die ze had gehad met exen en weet ik het wat, dus ik wist wel dat het erin zat, maar ik ben ook een kloothommel als ik boos ben. Maar dat het zó snel om zou kunnen slaan om zoiets onzinnigs en zo overtrokken ook. Als een blad aan een boom, en dan vraag je je af: welk stukje is er eigenlijk nep? de leuke kant of die haaibaai? Waar is dat hele stuk ertussenin? :?
[..]

Realisme gemengd met wat ervaringen op de datingmarkt..
[..]

Is gewoon waar.. dat hysterische wat je vaak in films ziet.. het is niet altijd een act, die mensen denken soms op vreemde manieren, die maatschappij werkt ook gewoon zo..
Het is gewoon een ander cultuur. Maar dat hysterische verschilt per persoon natuurlijk.
  donderdag 26 november 2020 @ 20:23:02 #119
312702 K.loon
nu met dubbelganger
pi_196426887
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2020 20:11 schreef Amee het volgende:

[..]

Het is gewoon een ander cultuur. Maar dat hysterische verschilt per persoon natuurlijk.
Ja uiteraard, het is een keuze die je maakt, maar met een grote bek krijg je daar blijkbaar dingen voor elkaar, dus het is een soort zelf-belonend gedrag, en dat wordt gewoon je manier van doen op het moment dat er op enigerlei wijze een meningsverschil ontstaat. Als ze straks in NL gaat wonen, wordt dat nog wel een dingetje voor d'r, want als je dat in NL doet gaan ze je gewoon uitlachen en doen ze 0,0 voor je _O- En als je pech hebt sta je voor je thuis bent met je lieftallige gezichtje op GeenStijl :')
Merry Lockdown and a Cappy New Year !!.
pi_196426960
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 20:23 schreef K.loon het volgende:

[..]

Ja uiteraard, het is een keuze die je maakt, maar met een grote bek krijg je daar blijkbaar dingen voor elkaar, dus het is een soort zelf-belonend gedrag, en dat wordt gewoon je manier van doen op het moment dat er op enigerlei wijze een meningsverschil ontstaat. Als ze straks in NL gaat wonen, wordt dat nog wel een dingetje voor d'r, want als je dat in NL doet gaan ze je gewoon uitlachen en doen ze 0,0 voor je _O- En als je pech hebt sta je voor je thuis bent met je lieftallige gezichtje op GeenStijl :')
Ah, had je een Karen aan de haak geslagen?
  donderdag 26 november 2020 @ 20:29:22 #121
312702 K.loon
nu met dubbelganger
pi_196426996
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2020 20:27 schreef Amee het volgende:

[..]

Ah, had je een Karen aan de haak geslagen?
Een Karen? Is dat iets speciaals? :?
Merry Lockdown and a Cappy New Year !!.
pi_196427004
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 19:43 schreef K.loon het volgende:

[..]

Echt volkomen onrealistisch, echt.. mijn mond viel open. 8)7
En jij wilde er wel even direct mee in quarantaine als dit niet naar voren was gekomen _O- _O-

Je kon er op wachten.
pi_196427021
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 20:29 schreef K.loon het volgende:

[..]

Een Karen? Is dat iets speciaals? :?
Dat zijn de Amerikaanse vrouwen die jij net beschreef. :P
Maar niet iedere Amerikaanse vrouw is een Karen, dat kan niet
  donderdag 26 november 2020 @ 20:34:31 #124
312702 K.loon
nu met dubbelganger
pi_196427092
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 20:29 schreef TucoRamirez het volgende:

[..]

En jij wilde er wel even direct mee in quarantaine als dit niet naar voren was gekomen _O- _O-

Je kon er op wachten.
3 maanden is veeeel tijd mattie.. in die tijd gaan er veel lijken uit kasten komen. Maar ik had het zeker gedaan als het was gelukt en we het hadden gered :)

Een maat van me vond zijn huidige vriendin via Tinder, na 2 weken besloten ze te gaan hokken, dat is nu 8 maanden geleden, werkt prima, helemaal gek op elkaar. Het kan echt. Kans is alleen klein.
Merry Lockdown and a Cappy New Year !!.
  donderdag 26 november 2020 @ 20:39:00 #125
312702 K.loon
nu met dubbelganger
pi_196427178
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2020 20:31 schreef Amee het volgende:

[..]

Dat zijn de Amerikaanse vrouwen die jij net beschreef. :P
Maar niet iedere Amerikaanse vrouw is een Karen, dat kan niet
Haha okee, nou ja, ik denk dat met wat ik nu heb ervaren, dat er ws in elke amerikaanse vrouw wel min of meer een Karen verstopt zit voor in situaties waarin ze dat handig vinden. Bijvoorbeeld als je tinder chatdate van amper 3 weken oud die 9000 km verderop woont ineens allemaal mensen blijkt te kennen waarmee hij contact heeft.. you've gotta do what you've gotta do, right? _O-
Merry Lockdown and a Cappy New Year !!.
pi_196427332
quote:
10s.gif Op donderdag 26 november 2020 20:39 schreef K.loon het volgende:

[..]

Haha okee, nou ja, ik denk dat met wat ik nu heb ervaren, dat er ws in elke amerikaanse vrouw wel min of meer een Karen verstopt zit voor in situaties waarin ze dat handig vinden. Bijvoorbeeld als je tinder chatdate van amper 3 weken oud die 9000 km verderop woont ineens allemaal mensen blijkt te kennen waarmee hij contact heeft.. you've gotta do what you've gotta do, right? _O-
Shut up! Shut the f@%k up! :P

Maar één ervaring met één Amerikaanse vrouw en je denkt dat ze allemaal wel een beetje Karen zijn... Dat klinkt niet als een betrouwbare mening

Ik denk bijvoorbeeld ook niet dat alle Nederlandse mannen een beetje jaloers en claimerig in zich hebben als het ze uitkomt.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 26-11-2020 20:54:09 ]
  donderdag 26 november 2020 @ 20:59:08 #127
312702 K.loon
nu met dubbelganger
pi_196427538
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2020 20:47 schreef Amee het volgende:

[..]

Shut up! Shut the f@%k up! :P

Maar één ervaring met één Amerikaanse vrouw en je denkt dat ze allemaal wel een beetje Karen zijn... Dat klinkt niet als een betrouwbare mening

Ik denk bijvoorbeeld ook niet dat alle Nederlandse mannen een beetje jaloers en claimerig in zich hebben als het ze uitkomt.
Dit is niet mijn eerste ervaring met amerikaans volk.. wel de eerste keer dat iemand tegen mij persoonlijk zo 'ballistic' ging.. Maar het wordt wel steeds duidelijker dat de stereotypes die we allemaal kennen niet zo 'acted' zijn als ik dacht..

Ik denk dat dat wel opgaat voor heel veel andere culturen.. je kunt in je hoofd wel beslissen dat je je daar niet aan gaat storen, maar in de praktijk bestaan er heel veel hordes die genomen moeten gaan worden.
Merry Lockdown and a Cappy New Year !!.
pi_196427737
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 20:59 schreef K.loon het volgende:

[..]

Dit is niet mijn eerste ervaring met amerikaans volk.. wel de eerste keer dat iemand tegen mij persoonlijk zo 'ballistic' ging.. Maar het wordt wel steeds duidelijker dat de stereotypes die we allemaal kennen niet zo 'acted' zijn als ik dacht..

Ik denk dat dat wel opgaat voor heel veel andere culturen.. je kunt in je hoofd wel beslissen dat je je daar niet aan gaat storen, maar in de praktijk bestaan er heel veel hordes die genomen moeten gaan worden.
Ik vind gewoon nog steeds dat je niet weet wat je praat over "Amerikaans volk".
  donderdag 26 november 2020 @ 21:09:58 #129
312702 K.loon
nu met dubbelganger
pi_196427778
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2020 21:07 schreef Amee het volgende:

[..]

Ik vind gewoon nog steeds dat je niet weet wat je praat over "Amerikaans volk".
Je kunt ze ook bepaald niet over één kam scheren.. dat land is een beetje groot. :D
Merry Lockdown and a Cappy New Year !!.
pi_196427942
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 21:09 schreef K.loon het volgende:

[..]

Je kunt ze ook bepaald niet over één kam scheren.. dat land is een beetje groot. :D
Dus dat! Wat je meestal in de media ziet is ook niet wat je normaal ziet wanneer je er woont. :)
Maar goed. Ik neem aan dat je huidige match een Nederlandse is? Maar kennelijk ook dat je er niet echt veel van verwacht :P
  donderdag 26 november 2020 @ 21:16:37 #131
312702 K.loon
nu met dubbelganger
pi_196427971
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2020 21:15 schreef Amee het volgende:

[..]

Dus dat! Wat je meestal in de media ziet is ook niet wat je normaal ziet wanneer je er woont. :)
Maar goed. Ik neem aan dat je huidige match een Nederlandse is? Maar kennelijk ook dat je er niet echt veel van verwacht :P
Ze spreekt Nederlands idd.. ik verwacht nergens iets van, dan kan het niet tegenvallen ook :)
Merry Lockdown and a Cappy New Year !!.
pi_196428017
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 21:16 schreef K.loon het volgende:

[..]

Ze spreekt Nederlands idd.. ik verwacht nergens iets van, dan kan het niet tegenvallen ook :)
Ik ga juist altijd met de volle 100%
Maar ik chat dan ook altijd alleen met één als ik het op een date wil aansturen. En ja, meestal dan is het hartepijn enzo als het niet wordt zoals verwacht.
  donderdag 26 november 2020 @ 21:25:44 #133
312702 K.loon
nu met dubbelganger
pi_196428165
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2020 21:18 schreef Amee het volgende:

[..]

Ik ga juist altijd met de volle 100%
Maar ik chat dan ook altijd alleen met één als ik het op een date wil aansturen. En ja, meestal dan is het hartepijn enzo als het niet wordt zoals verwacht.
Oh, maar ik ben zeker bereid tot all the way als het daar op uit draait, maar ik word wel steeds een beetje sceptischer.. je wilt niet, maar dat geklooi elke keer gaat heus ergens tussen je oren zitten. Ik gooi die chats meestal weg achteraf, aan de ene kant zonde, maar als ik ze zou kunnen tellen zou ik er behoorlijk depressief van worden denk ik ;(

Ik heb uiteraard ook zat toffe en leuke dates gehad, maar die ene zat er nog niet tussen. Gewoon stug volhouden.. persistance prevails. ;)
Merry Lockdown and a Cappy New Year !!.
pi_196428265
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 21:25 schreef K.loon het volgende:

[..]

Oh, maar ik ben zeker bereid tot all the way als het daar op uit draait, maar ik word wel steeds een beetje sceptischer.. je wilt niet, maar dat geklooi elke keer gaat heus ergens tussen je oren zitten. Ik gooi die chats meestal weg achteraf, aan de ene kant zonde, maar als ik ze zou kunnen tellen zou ik er behoorlijk depressief van worden denk ik ;(

Ik heb uiteraard ook zat toffe en leuke dates gehad, maar die ene zat er nog niet tussen. Gewoon stug volhouden.. persistence prevails. ;)
Dat is het ding met datingapps. Haaha! Er wordt verwacht te daten en daarom zal ik daar nooit iets van maken. Het lijkt me trouwens ook vermoeiend.
pi_196429976
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2020 21:30 schreef Amee het volgende:

[..]

Dat is het ding met datingapps. Haaha! Er wordt verwacht te daten en daarom zal ik daar nooit iets van maken. Het lijkt me trouwens ook vermoeiend.
Ow ;(
  vrijdag 27 november 2020 @ 00:44:32 #136
312702 K.loon
nu met dubbelganger
pi_196430935
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2020 21:30 schreef Amee het volgende:

[..]

Dat is het ding met datingapps. Haaha! Er wordt verwacht te daten en daarom zal ik daar nooit iets van maken. Het lijkt me trouwens ook vermoeiend.
Ik persoonlijk verwacht niks.. als 1 op de 20 chats het date-stadium haalt is het veel. Ik ga overal open in, als ik op basis van de foto en tekstje iemand leuk vind ga ik ervoor. *O*

Hoe kom jij aan je dates dan in corona-tijd?
Merry Lockdown and a Cappy New Year !!.
pi_196431009
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2020 21:07 schreef Amee het volgende:

[..]

Ik vind gewoon nog steeds dat je niet weet wat je praat over "Amerikaans volk".
Heb je Amerikaanse roots ofzo dat je die inwoners zo zit te verdedigen?

Veel Amerikanen zijn echt wel over de top. Geen ervaring met dames daten in de US of A, wel eens Tinder contact gehad met een dame uit NYC. Die vond mij verfrissend nuchter over komen, vergeleken met de andere mannen. Die bleken nogal zelf in genomen. Maar van afspreken kwam het er niet van want na een paar dagen stond mijn vlucht richting LV, Nevada te wachten... Nog wel een tijdje gechat en daarna verwaterde het.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_196432158
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2020 19:50 schreef Amee het volgende:

[..]

Ik moet toegeven dat ik ook zoiets heb meegemaakt. Ik denk nog wel extremer omdat ik hem toen pas twee dagen kende :D
Maar dat was toch op een andere manier dan. Het was in een Discord en iedere man die tegen mij praatte moest ik aan hem voorstellen. Haha!
Ik heb ook weleens zoiets gehad met een nlse man...
heeft 3 dagen lang... met af en roe een korte pauze... me via whatsapp uitgescholden omdat ik niet wilde dat hij langskwam meteen die avond omdat mijn dochter thuis was.
Alsof ik vond dat iemand waar ik een paar dagen mee gechat had.. minder belangrijk was dan mijn dochter en ik hem 2e rangs behandelde. Zelden zo blij geweest met een niet-date

En ook al eens iemand gehad die vond na diverse leuke chats.. die dacht dat hij inspraak had in of ik om ga met mijn exschoonouders.
Dat bepaal ik echt zelf wel :)

Dus dat soort ongein is niet voorbehouden aan amerikanen :)
Gebeurd in nl net zo goed.
pi_196432161
Maareh.. @K.loon jammer zeg..
Je was zo enthousiast
pi_196432565
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 00:44 schreef K.loon het volgende:

[..]

Ik persoonlijk verwacht niks.. als 1 op de 20 chats het date-stadium haalt is het veel. Ik ga overal open in, als ik op basis van de foto en tekstje iemand leuk vind ga ik ervoor. *O*

Hoe kom jij aan je dates dan in corona-tijd?
Sinds corona via internet. Ik zit er niet om te daten, maar vaak ontstaat er een leuk gesprek en dan kan het meer worden.
pi_196432596
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 november 2020 01:07 schreef Godshand het volgende:

[..]

Heb je Amerikaanse roots ofzo dat je die inwoners zo zit te verdedigen?

Veel Amerikanen zijn echt wel over de top. Geen ervaring met dames daten in de US of A, wel eens Tinder contact gehad met een dame uit NYC. Die vond mij verfrissend nuchter over komen, vergeleken met de andere mannen. Die bleken nogal zelf in genomen. Maar van afspreken kwam het er niet van want na een paar dagen stond mijn vlucht richting LV, Nevada te wachten... Nog wel een tijdje gechat en daarna verwaterde het.
Ik ben Amerikaanse. Geboren en getogen.
Ben ik over de top? Vind ik niet.
We zijn wel opener en zijn niet bang om emoties te tonen. Maar dat hysterische is geen algemene mentaliteit. Vergeleken met de nuchtere Nederlanders zijn we misschien wat intenser. :P
pi_196432624
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 06:25 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik heb ook weleens zoiets gehad met een nlse man...
heeft 3 dagen lang... met af en roe een korte pauze... me via whatsapp uitgescholden omdat ik niet wilde dat hij langskwam meteen die avond omdat mijn dochter thuis was.
Alsof ik vond dat iemand waar ik een paar dagen mee gechat had.. minder belangrijk was dan mijn dochter en ik hem 2e rangs behandelde. Zelden zo blij geweest met een niet-date

En ook al eens iemand gehad die vond na diverse leuke chats.. die dacht dat hij inspraak had in of ik om ga met mijn exschoonouders.
Dat bepaal ik echt zelf wel :)

Dus dat soort ongein is niet voorbehouden aan amerikanen :)
Gebeurd in nl net zo goed.
Dus dat, he. Dat is gewoon een karaktertrek en komt bij elke nationaliteit voor.

Die man in mijn eerdere bericht had mij toen ook uitgescholden omdat ik toch van verder romantisch contact had afgezien. Haha!
pi_196432938
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 november 2020 07:52 schreef Amee het volgende:

[..]

Dus dat, he. Dat is gewoon een karaktertrek en komt bij elke nationaliteit voor.

Die man in mijn eerdere bericht had mij toen ook uitgescholden omdat ik toch van verder romantisch contact had afgezien. Haha!
Van die dingen waar je liever achter komt voor je date... :)

#problemsolvedbeforeitbecameaproblem
pi_196433078
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 november 2020 07:47 schreef Amee het volgende:

[..]

Ik ben Amerikaanse. Geboren en getogen.
Ben ik over de top? Vind ik niet.
We zijn wel opener en zijn niet bang om emoties te tonen. Maar dat hysterische is geen algemene mentaliteit. Vergeleken met de nuchtere Nederlanders zijn we misschien wat intenser. :P
Zo kan je het ook noemen ja :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_196434313
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 november 2020 08:55 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Zo kan je het ook noemen ja :P
Dat is vaak helemaal geen nadeel, hoor! :P
pi_196434987
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 november 2020 07:47 schreef Amee het volgende:

[..]

Ik ben Amerikaanse. Geboren en getogen.
Ben ik over de top? Vind ik niet.
We zijn wel opener en zijn niet bang om emoties te tonen. Maar dat hysterische is geen algemene mentaliteit. Vergeleken met de nuchtere Nederlanders zijn we misschien wat intenser. :P
Maar je vind jezelf toch nooit over de top?
Je ik.. is je standaard uiteindelijk :)

En er zijn nogal wat verschillende amerikanen...

Oit wel gedate met iemand die half frans, half amerikaans was.
Bijzondere combi...
wel echt een schat van een vent.
Met de franse voorkeur voor lifestyle en toch prima engels sprekend _O-
pi_196435185
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 11:28 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Maar je vind jezelf toch nooit over de top?
Je ik.. is je standaard uiteindelijk :)

En er zijn nogal wat verschillende amerikanen...

Oit wel gedate met iemand die half frans, half amerikaans was.
Bijzondere combi...
wel echt een schat van een vent.
Met de franse voorkeur voor lifestyle en toch prima engels sprekend _O-
Dat is ook zo ja. Haha!
Ik ken tenminste een persoon die vond dat ik vaak emotioneel reageerde :P
Al was dat imo helemaal niets bijzonders, ik dacht meestal zelfs dat ik chill was. Maar voor een Nederlander voelt dat misschien anders.

Amerikanen zijn er idd van verschillende soorten. Het is een immigratieland dus de meesten hebben ook genen van oorsprong mee :)

Maar die woonde dus in Frankrijk?
Heb ooit een flirt gehad met een Fransman en DIE zou je echt pas overdreven kunnen omschrijven. Zijn wij er niks bij! Ghehe!
pi_196435275
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 11:42 schreef Amee het volgende:

[..]

Dat is ook zo ja. Haha!
Ik ken tenminste een persoon die vond dat ik vaak emotioneel reageerde :P
Al was dat imo helemaal niets bijzonders, ik dacht meestal zelfs dat ik chill was. Maar voor een Nederlander voelt dat misschien anders.

Amerikanen zijn er idd van verschillende soorten. Het is een immigratieland dus de meesten hebben ook genen van oorsprong mee :)

Maar die woonde dus in Frankrijk?
Heb ooit een flirt gehad met een Fransman en DIE zou je echt pas overdreven kunnen omschrijven. Zijn wij er niks bij! Ghehe!
Nee... hier kwartier vandaan ofzo
Superhandig :)
Alle voordelen in 1.

Enige is dat ik hier ook nog een gup heb lopen... waarvoor ik toch het idee van een anderstalige vent niet zo ideaal vond. Ondanks dat ze prima engels spreekt..

Maar goed.. liep uiteindelijk toch anders... dus was geen groot ding. De date an sich was wel supersoepeltjes. Had afgesproken hier in de buurt voor koffie en uiteindelijk daarna naar het park gelopen en ons daar heel de dag vermaakt.
Uiteten geweest nog daarna...
was een een heel leuke toch redelijk spontane koffiedate.
  vrijdag 27 november 2020 @ 13:49:02 #149
312702 K.loon
nu met dubbelganger
pi_196436956
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 06:25 schreef Uhmmpie het volgende:
Maareh.. @:k.loon jammer zeg..
Je was zo enthousiast
Sja, word ik bij de volgende heel leuke meid ws gewoon weer, no harm done ;)

quote:
1s.gif Op vrijdag 27 november 2020 07:44 schreef Amee het volgende:

[..]

Sinds corona via internet. Ik zit er niet om te daten, maar vaak ontstaat er een leuk gesprek en dan kan het meer worden.
Ik 'jaag' ook niet op dates.. ik ga voor contacten, en als het wat lijkt kan het een date worden onder de juiste omstandigheden, sterrenhemel, wind mee en een lekker zonnetje..

En zo niet, dan niet. :)
Merry Lockdown and a Cappy New Year !!.
pi_196437013
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 13:49 schreef K.loon het volgende:

[..]

Sja, word ik bij de volgende heel leuke meid ws gewoon weer, no harm done ;)
[..]
Haaha, herkenbaar!

quote:
Ik 'jaag' ook niet op dates.. ik ga voor contacten, en als het wat lijkt kan het een date worden onder de juiste omstandigheden, sterrenhemel, wind mee en een lekker zonnetje..

En zo niet, dan niet. :)
Maar bij een datingapp is de intentie daten, of niet :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')