SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik heb mijn dhl bestelling al rechtstreeks naar een afhaalpunt laten doorsturen.quote:Op dinsdag 17 november 2020 14:19 schreef CherryLips het volgende:
PostNL heeft het al lekker tyfusdruk geloof ik, m'n bestelling komt nu morgen.
Tegen zoveel schattigheid kan je ook niet op hequote:Op dinsdag 17 november 2020 14:22 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die eerste he.quote:Op dinsdag 17 november 2020 14:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Tegen zoveel schattigheid kan je ook niet op he
Beetje zoals ik ga op reis en neem mee ;Pquote:Op dinsdag 17 november 2020 14:23 schreef UitStraling het volgende:
Blije fant, zooooo'n grote vis, handjes in de lucht en blije kwok
Mijn air Jordan's zien er ook wel een beetje uit alsof ik er mee over water kan lopenquote:Op dinsdag 17 november 2020 14:21 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
allemaal maat 42al zou je 't van die blauwe niet zeggen als je ze apart ziet staan.
Jaquote:Op dinsdag 17 november 2020 14:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Beetje zoals ik ga op reis en neem mee ;P
mja dat vind ik van Converse schoenen.quote:Op dinsdag 17 november 2020 14:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mijn air Jordan's zien er ook wel een beetje uit alsof ik er mee over water kan lopen
Ja, jij?quote:Op dinsdag 17 november 2020 14:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Draag je ook kinderonderbroeken dan?
Ja precies, en ik kan er niet eens zo heel lekker op lopen.quote:Op dinsdag 17 november 2020 14:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja dat vind ik van Converse schoenen.
Dat vind ik maat 42 net van die pontonbruggen
daar heb ik ook nooit lekker op kunnen lopen.quote:Op dinsdag 17 november 2020 14:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja precies, en ik kan er niet eens zo heel lekker op lopen.
vind ze wel prettig om te deadliften en squatten enzoquote:Op dinsdag 17 november 2020 14:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja precies, en ik kan er niet eens zo heel lekker op lopen.
Om mee te rijden vind ik ze ook wel chill.quote:Op dinsdag 17 november 2020 14:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vind ze wel prettig om te deadliften en squatten enzo
misschien had die jeuk aan de oortjesquote:Op dinsdag 17 november 2020 14:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh die vind ik gewoon zielig, zo getraind.
Schoenmaatboks.quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2020 14:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Otters.
[..]
Om mee te rijden vind ik ze ook wel chill.
Nope. Die masochisten die ze aantrekken naar festivals snap ik niet.quote:Op dinsdag 17 november 2020 14:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
lange wandelingen en veel staan niet iig
ik heb dat ooit geprobeerd. Hele groep wilde het hele pinkpopweekend op all stars lopen.quote:Op dinsdag 17 november 2020 14:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nope. Die masochisten die ze aantrekken naar festivals snap ik niet.
Zover kom ik er niet mee.quote:Op dinsdag 17 november 2020 14:34 schreef Budapestenaar het volgende:
All Stars lopen eigenlijk alleen lekker als ze compleet afgetrapt zijn en vol met gaten zitten
Dat zijn stevige stappers. Ook goed als je iemand een trap wil verkopen die op je centjes uit isquote:Op dinsdag 17 november 2020 14:38 schreef Karzai het volgende:
ik loop de meeste kilometers op deze schoenen
[ afbeelding ]
Ik weet nog dat All Stars 5 gulden kostten en dat je alleen mensen zonder geld erop zag lopenquote:Op dinsdag 17 november 2020 14:34 schreef Budapestenaar het volgende:
All Stars lopen eigenlijk alleen lekker als ze compleet afgetrapt zijn en vol met gaten zitten
Voor te werken heb ik bijna dezelfde, maar als ik ze zelf mocht uitkiezen had ik toch anderequote:Op dinsdag 17 november 2020 14:38 schreef Karzai het volgende:
ik loop de meeste kilometers op deze schoenen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 november 2020 14:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik weet nog dat All Stars 5 gulden kostten en dat je alleen mensen zonder geld erop zag lopen
Hoog Hermelien gehalte die jas.quote:Op dinsdag 17 november 2020 14:37 schreef CherryLips het volgende:
https://www.c-and-a.com/n(...)6/1?categoryId=16452
Kun je de jongere generatie niet uitleggen want die zien ze juist als statussymboolquote:Op dinsdag 17 november 2020 14:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Jup. Ik had ze vroeger als gymschoenen.
alleen op het werk hoorquote:Op dinsdag 17 november 2020 14:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat zijn stevige stappers. Ook goed als je iemand een trap wil verkopen die op je centjes uit is
Net binnen?quote:Op dinsdag 17 november 2020 14:37 schreef CherryLips het volgende:
houtje touwtje!quote:Op dinsdag 17 november 2020 14:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik loop al tig jaar op Adidas Superstar. Dus af en toe ben ik enorm hip ofzo.quote:Op dinsdag 17 november 2020 14:41 schreef LTVDK het volgende:
Ik liep graag op Adidas Forest Grove maar die zijn bijna nergens meer te krijgen
Ik nu op goedkope Adidas, van die hardloopdingen omdat ik de meeste schoenen toch de zool in een maand of 3 kapot loop dus dan maar gewoon goedkopequote:Op dinsdag 17 november 2020 14:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik loop al tig jaar op Adidas Superstar. Dus af en toe ben ik enorm hip ofzo.
quote:Op dinsdag 17 november 2020 14:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Doet me eraan denken, even compleet zwarte scoren nu ze nog een beetje makkelijk te krijgen zijn.
Hermelienquote:Op dinsdag 17 november 2020 14:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoog Hermelien gehalte die jas.
Fu.quote:Op dinsdag 17 november 2020 14:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee deze hebben ze net pas toegevoegd, anders had ik hem er meteen bij besteld
Veel te kort. Kun je beter met Djoser ofzo gaan.quote:Op dinsdag 17 november 2020 14:46 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.tui.nl/16-daa(...)a-calgary-519713620/
Ze hebben ook langere reizen, maar dan loopt de teller als je alleen gaat al snel op naar 5Kquote:Op dinsdag 17 november 2020 14:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Veel te kort. Kun je beter met Djoser ofzo gaan.
Anders vraag je of Gerrie mee wilquote:Op dinsdag 17 november 2020 14:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze hebben ook langere reizen, maar dan loopt de teller als je alleen gaat al snel op naar 5K
Nee, groepsreizen doe ik niet aan
"volg de paraplu"quote:Op dinsdag 17 november 2020 14:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze hebben ook langere reizen, maar dan loopt de teller als je alleen gaat al snel op naar 5K
*pakt popcornquote:Op dinsdag 17 november 2020 14:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als jij nou eens zo doortastend was bij Bal
Ja ze snapt die hints nooit zoquote:Op dinsdag 17 november 2020 14:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als jij nou eens zo doortastend was bij Bal
Kan gezellig zijnquote:Op dinsdag 17 november 2020 14:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lancering geannuleerd.quote:Op dinsdag 17 november 2020 14:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik streep je even van m'n lijstje.
Story of my lifequote:Op dinsdag 17 november 2020 14:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik streep je even van m'n lijstje.
Ik wil meequote:Op dinsdag 17 november 2020 14:46 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.tui.nl/16-daa(...)a-calgary-519713620/
half mei blijkbaarquote:
Net zitten kijken naar huurauto's. Een pick-up kost hetzelfde als een klein autootje. Dan is de keuze snel gemaaktquote:Op dinsdag 17 november 2020 15:17 schreef FranticDJ het volgende:
Zo'n canada toer lijkt me ook wel wat
ik ben ongezelliger.quote:Op dinsdag 17 november 2020 15:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
TaMieke kent me. Die weet hoe gezellig/ongezellig ik ben
Als ik moet touren door canada wil ik op zn minst een Ford Raptorquote:Op dinsdag 17 november 2020 15:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Net zitten kijken naar huurauto's. Een pick-up kost hetzelfde als een klein autootje. Dan is de keuze snel gemaakt
quote:Op dinsdag 17 november 2020 15:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Net zitten kijken naar huurauto's. Een pick-up kost hetzelfde als een klein autootje. Dan is de keuze snel gemaakt
In september is het iets goedkoperquote:Op dinsdag 17 november 2020 15:20 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Half mei staat er.
Ik wil wel orka's zien. dus voor die tijd ga ik niet naar huis
What's up, doc?quote:
met z'n privéjetsquote:Op dinsdag 17 november 2020 15:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun jij niet de reisleider zijn voor een FOK!-groepsreis?
Oh.quote:Op dinsdag 17 november 2020 15:20 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Half mei staat er.
Ik wil wel orka's zien. dus voor die tijd ga ik niet naar huis
ik ook wel heen. is ook een stuk minder vliegenquote:Op dinsdag 17 november 2020 15:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Oh.
dan geef ik je meer geluk voor de Noorse kust
wil die weg langs de kust van Noorwegen wel eens af rijden iddquote:Op dinsdag 17 november 2020 15:23 schreef gianni61 het volgende:
Wil
[..]
ik ook wel heen. is ook een stuk minder vliegen
Ook primaquote:Op dinsdag 17 november 2020 15:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In september is het iets goedkoper
Die hebben ze daar toch niet. Moet gewoon op tijd etenquote:Op dinsdag 17 november 2020 15:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alleen als je niet op tijd je ijsthee drinkt
Kan allebei heb ik gelezen/gehoord. Geen idee wat het beste is.quote:Op dinsdag 17 november 2020 15:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Oh.
dan geef ik je meer geluk voor de Noorse kust
Meer tijd voor de rest van Canada.quote:Op dinsdag 17 november 2020 15:23 schreef gianni61 het volgende:
Wil
[..]
ik ook wel heen. is ook een stuk minder vliegen
Mijn ervaring zegt Noorwegenquote:Op dinsdag 17 november 2020 15:23 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Kan allebei heb ik gelezen/gehoord. Geen idee wat het beste is.
Noorwegen !quote:Op dinsdag 17 november 2020 15:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meer tijd voor de rest van Canada.
Als er ook maar 1% kans is dat CL mee wil, mag zij gaan.quote:Op dinsdag 17 november 2020 15:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu gaat Buda er vandoor met Tamieke. Kans verkeken
Tja.. Met droogneuken alleen gaat er weinig gebeuren natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 november 2020 15:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu gaat Buda er vandoor met Tamieke. Kans verkeken
IJsthee hebben ze daar wel hoorquote:Op dinsdag 17 november 2020 15:23 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ook prima
[..]
Die hebben ze daar toch niet. Moet gewoon op tijd eten
[..]
Kan allebei heb ik gelezen/gehoord. Geen idee wat het beste is.
Maar Canada is... meer te zienquote:
Ja die zelf gemaakte troepquote:Op dinsdag 17 november 2020 15:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
IJsthee hebben ze daar wel hoor
quote:Op dinsdag 17 november 2020 15:25 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja die zelf gemaakte troep![]()
dat drink ik niet
tuurlijk wel.quote:Op dinsdag 17 november 2020 15:25 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Maar Canada is... meer te zien
en daar kan je kanooen. in Noorwegen niet. (voor zover ik weet)
Noorwegen kan je ook een kano in het water gooien hoorquote:Op dinsdag 17 november 2020 15:25 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Maar Canada is... meer te zien
en daar kan je kanooen. in Noorwegen niet. (voor zover ik weet)
neem dan een koffertje Lipton meequote:Op dinsdag 17 november 2020 15:25 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja die zelf gemaakte troep![]()
dat drink ik niet
Ja man, superleuk, ik ben daar perfect geschikt voor, doe ik gratisquote:Op dinsdag 17 november 2020 15:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun jij niet de reisleider zijn voor een FOK!-groepsreis?
Dan hoef je gelukkig niet zelf te peddelenquote:Op dinsdag 17 november 2020 15:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Noorwegen kan je ook een kano in het water gooien hoor
Maar als je canada doet, moet je daar minimaal 6 wkn voor uit trekken en dan echt vn west naar oost gaan.
En zeker hier langs:
Daar peddelen wij met schepen van dik 200 meter door
quote:Op dinsdag 17 november 2020 15:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Maar als je canada doet, moet je daar minimaal 6 wkn voor uit trekken en dan echt vn west naar oost gaan.
En zeker hier langs:
Nee, maar het is wel ontzettend gaaf varenquote:Op dinsdag 17 november 2020 15:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dan hoef je gelukkig niet zelf te peddelen
quote:Op dinsdag 17 november 2020 15:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja man, superleuk, ik ben daar perfect geschikt voor, doe ik gratis
Die hebben ze in DE niet eens. Dus ik heb weinig hoop. Maar ik drink het toch bijna niet meer, dat scheelt.quote:Op dinsdag 17 november 2020 15:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik gok dat ze ook wel flessen hebben.
Kanooen met orka's he?! niet gewoon kanooen.quote:Op dinsdag 17 november 2020 15:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
En zeker hier langs:
ja dat zei je er niet bijquote:Op dinsdag 17 november 2020 15:29 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Die hebben ze in DE niet eens. Dus ik heb weinig hoop. Maar ik drink het toch bijna niet meer, dat scheelt.
[..]
Kanooen met orka's he?! niet gewoon kanooen.
Al is dat ook vet.
wat hebben ze in DE niet?quote:Op dinsdag 17 november 2020 15:29 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Die hebben ze in DE niet eens. Dus ik heb weinig hoop. Maar ik drink het toch bijna niet meer, dat scheelt.
[..]
Al is dat ook vet.
Kanoën met orka's?quote:Op dinsdag 17 november 2020 15:29 schreef TaMieke het volgende:
[..]
[..]
Al is dat ook vet.
die kunnen nog best gevaarlijk zijn toch?quote:Op dinsdag 17 november 2020 15:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kanoën met orka's?
Hmm, ik blijf wel op de kant een boek lezen
nep bootjesliefhebber hoorquote:Op dinsdag 17 november 2020 15:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kanoën met orka's?
Lipton Ice sparkling.quote:
Jaquote:Op dinsdag 17 november 2020 15:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kanoën met orka's?
Ja, volgens mij zijn dat geen gezellige flippersquote:Op dinsdag 17 november 2020 15:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die kunnen nog best gevaarlijk zijn toch?
hmm, nooit op gelet, Als ik ice tea koop dan is het zonder bubbles,. Dat hebben ze in duitsland wel meer dan genoeg.quote:Op dinsdag 17 november 2020 15:32 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Lipton Ice sparkling.
[..]
Ja
Is goed joh. Ik wacht wel als jij 25km per dag gaat wandelen
Ja dat is waar. Maar die troep is niet te zuipen.quote:Op dinsdag 17 november 2020 15:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, nooit op gelet, Als ik ice tea koop dan is het zonder bubbles,. Dat hebben ze in duitsland wel meer dan genoeg.
dan zou ik ook liever op een jacht zitten ipv een kanoquote:Op dinsdag 17 november 2020 15:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, volgens mij zijn dat geen gezellige flippers
heb een jaar of 2-3 geleden een hele school onder m'n brugvleugel gehad. Was uiteraard te laat om de camera tevoorschijn te halen..quote:Op dinsdag 17 november 2020 15:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gaat meer om die bovenmaatse sardines
Je mag al elke ochtend pancakes eten. Dat vergoedt toch een hoop?quote:Op dinsdag 17 november 2020 15:34 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Maar die troep is niet te zuipen.
Tofquote:Op dinsdag 17 november 2020 15:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb een jaar of 2-3 geleden een hele school onder m'n brugvleugel gehad. Was uiteraard te laat om de camera tevoorschijn te halen..
ach ja. bier hebben ze overalquote:Op dinsdag 17 november 2020 15:34 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Maar die troep is niet te zuipen.
met maple syrup?quote:Op dinsdag 17 november 2020 15:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je mag al elke ochtend pancakes eten. Dat vergoedt toch een hoop?
Ik overweeg ook wel mee te gaan.quote:Op dinsdag 17 november 2020 15:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja man, superleuk, ik ben daar perfect geschikt voor, doe ik gratis
Omg! Jaquote:Op dinsdag 17 november 2020 15:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je mag al elke ochtend pancakes eten. Dat vergoedt toch een hoop?
Dat lust ik dan weer niet.quote:
is ook niks anders dan boomhars natuurlijkquote:Op dinsdag 17 november 2020 15:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben ik geen fan van. Maar TaMieke mag de hele fles leegkiepen.
Ach, ze kunnen op zich wel bier maken daar.quote:Op dinsdag 17 november 2020 15:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zolang het niet van dat Amerikaanse afwaswater is.
Mijn moeder is opgegroeid in Canada en was altijd lyrisch over dat spul. Maar geef mij maar Nederlandse schenkstroopquote:Op dinsdag 17 november 2020 15:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
is ook niks anders dan boomhars natuurlijk
Ja, Duitsers kunnen wel aardig bier brouwen.quote:Op dinsdag 17 november 2020 15:37 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Omg! Ja
10kilo zwaarder als ik terug kom
[..]
Dat lust ik dan weer niet.
Volgens mij is dat in DE sowieso beter.
Oke. ik zou ook 7 kleuren stront schijten maar zo gaafquote:
Miller is me erg bijgebleven. Dat was net van dat evenementenbier. Waterige zooiquote:Op dinsdag 17 november 2020 15:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ach, ze kunnen op zich wel bier maken daar.
maar je moet even zoeken.
Als je hier alleen maar heineken drinkt, kun je daar ook gewoon aan de bud
Molson Export in canadaquote:Op dinsdag 17 november 2020 15:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Miller is me erg bijgebleven. Dat was net van dat evenementenbier. Waterige zooi
doe mij de hartige helft van het bord maarquote:
Liever een biertjequote:Op dinsdag 17 november 2020 15:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Molson Export in canada
als het per se bier moet zijn
Heb ook nog Canadese rode wijn staan hier. die is ook heel goed
ik zie geen bacon. Ik denk dat het hashbrown is.quote:Op dinsdag 17 november 2020 15:44 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wat doet die worst, bacon en banaan daar
quote:Op dinsdag 17 november 2020 15:44 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wat doet die worst, bacon en banaan daar
Ook goed. hoef ik ook niet.quote:Op dinsdag 17 november 2020 15:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zie geen bacon. Ik denk dat het hashbrown is.
paar plakken bloedworst er bij om het compleet te makenquote:Op dinsdag 17 november 2020 15:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oké ik neem die eieren met worstjes en hash browns wel
Bestel lekker je eigen etenquote:Op dinsdag 17 november 2020 15:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oké ik neem die eieren met worstjes en hash browns wel
quote:Op dinsdag 17 november 2020 15:49 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Bestel lekker je eigen eten
En banaan met iets is nooit lekker
banaan en pindakaas in de kwarkquote:
ik heb altijd van die 100% pindakaas, die is inderdaad een stuk vloeibaarder.quote:Op dinsdag 17 november 2020 15:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wat voor vloeibare dunne pindakaas heb jij dan?
Even in de blenderquote:Op dinsdag 17 november 2020 15:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wat voor vloeibare dunne pindakaas heb jij dan?
Beidequote:Op dinsdag 17 november 2020 15:51 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Omdat je je eigen eten moet bestellen of omdat ik geen banaan lust?
Madeleines met jamquote:
Ook lekker. Maar dan wel koffie.quote:Op dinsdag 17 november 2020 15:52 schreef Karzai het volgende:
Soepkom chocomel, verse croissant en jam
Gezelligquote:Op dinsdag 17 november 2020 15:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik overweeg ook wel mee te gaan.
quote:Op dinsdag 17 november 2020 15:56 schreef Karzai het volgende:
kip zit in de marinade met yoghurt, knoflook, peper en garam masala
Vertel me meerquote:Op dinsdag 17 november 2020 15:56 schreef Karzai het volgende:
kip zit in de marinade met yoghurt, knoflook, peper en garam masala
jaloers op zoveel verse vis in de buurtquote:Op dinsdag 17 november 2020 16:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb net een zakje nantuasaus uit de vriezer gehaald voor bij de pieterman. Maak daarbij nog een rösti met prei ipv ui. Nog iets van salade ofzo erbij. Garnaaltjes eroverlekker man
hij had geen coquillesmaar die heeft ie eind van e week wel. En dan heeft de slager ook bloedworst
geen viswinkel in de buurt?quote:Op dinsdag 17 november 2020 16:12 schreef Karzai het volgende:
[..]
jaloers op zoveel verse vis in de buurt
jawel zit wel een goede die veel heeft volendammers en de markt noord afrikanen die hebben weer ander spulquote:
Ja hier ook marokkanen met vis zaken. Zien er ook goed uit die zakenquote:Op dinsdag 17 november 2020 16:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
jawel zit wel een goede die veel heeft volendammers en de markt noord afrikanen die hebben weer ander spul
Nou ja verse vis hoort eigenlijk bij de kust toch en dan vooral in Zeeland nog?quote:
Nicequote:Op dinsdag 17 november 2020 16:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
jawel zit wel een goede die veel heeft volendammers en de markt noord afrikanen die hebben weer ander spul
weet niet of het marokkanen zijn maja ze hebben verse visquote:Op dinsdag 17 november 2020 16:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja hier ook marokkanen met vis zaken. Zien er ook goed uit die zaken
Mwah met hedendaagse transportmogelijkheden kan je in t binnenland ook goede vis krijgen hoor.quote:Op dinsdag 17 november 2020 16:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja verse vis hoort eigenlijk bij de kust toch en dan vooral in Zeeland nog?
Echter heb je hier sinds een paar jaar een echt stervensgoeie zeeviszaak in de buurt, Vischzaak, vooheen was dat Zwarthoed in Waalre, die heb ik eens mooi meegenomen van daar naar hier
Hups meteen een gebakken zeetong voor vanavond besteldquote:Op dinsdag 17 november 2020 16:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mwah met hedendaagse transportmogelijkheden kan je in t binnenland ook goede vis krijgen hoor.
Niet zelf bakkenquote:Op dinsdag 17 november 2020 16:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hups meteen een gebakken zeetong voor vanavond besteld
quote:Op dinsdag 17 november 2020 16:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je wel eens pieterman gehad trouwens? Echt een onbekend juweeltjequote:Op dinsdag 17 november 2020 16:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
ja is lekkerquote:Op dinsdag 17 november 2020 16:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heb je wel eens pieterman gehad trouwens? Echt een onbekend juweeltje
Hmm ik vind truffel heel snel veel te overheersend..quote:Op dinsdag 17 november 2020 16:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze bakken die in truffelboter, laat ze dat maar doen
quote:
Nee volgens mij niet, dat is toch dat "gevaarlijke" kleine visje?quote:Op dinsdag 17 november 2020 16:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heb je wel eens pieterman gehad trouwens? Echt een onbekend juweeltje
de saus ken ik nietquote:Op dinsdag 17 november 2020 16:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]staat hier op 't menu vanavond
Voor mij met nantuasaus en als lactosevrije optie maak ik en tartaar/ravigotte iets.
Valt mee, als je het niet weet proef je het niet, is subtiel.quote:Op dinsdag 17 november 2020 16:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hmm ik vind truffel heel snel veel te overheersend..
yes! je moet ff weten hoe je 'm schoonmaakt vanwege de gifstekels en gifklier idd.quote:Op dinsdag 17 november 2020 16:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet, dat is toch dat "gevaarlijke" kleine visje?
Wel een keer Tarbotelli (als ik het goed zeg) op in Vlissingen, echt de lekkerste vis die ik in Nederland ooit op heb.
Mja is een roomsaus achtig gebeuren op basis van visfond en cognacquote:
Zo moeilijk is het niet hoorquote:Ja ik kan zelf ehct totaal geen vis bakken dus daarom koop ik het nooit
Zolang ze er niet teveel truffel door doen: inderdaadquote:Op dinsdag 17 november 2020 16:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Valt mee, als je het niet weet proef je het niet, is subtiel.
ja zalm heb ik nu paar keer geprobeerd maar om het dan te redden moet ik er een soort van scrambbled zalm van makenquote:Op dinsdag 17 november 2020 16:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mja is een roomsaus achtig gebeuren op basis van visfond en cognac
[..]
Zo moeilijk is het niet hoorkan 't beste beginnen met stevige vis als zalm ofzo.
Tong is ook niet heel moeilijk, gewoon voldoende boter gebruiken en ff door bloem halen.
dan was je pan veel te heetquote:Op dinsdag 17 november 2020 16:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zalm heb ik nu paar keer geprobeerd maar om het dan te redden moet ik er een soort van scrambbled zalm van maken![]()
ene gedeelte wel gaal en andere dan weer niet maar buitenkant wel zwart zeg maar
moet nog glazig zijn van binnenquote:Op dinsdag 17 november 2020 16:33 schreef UitStraling het volgende:
Zalm moet je niet mishandelen met een vlammenwerper nee, heeft maar weinig en kort nodig om te garen.
ik dacht dat dat glazige juist aangaf dat het niet gaar wasquote:Op dinsdag 17 november 2020 16:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
moet nog glazig zijn van binnenanders is 't ook gelijk gort droog.
Yep, heb je wel eens zalm zelf gecured? (weet het Nederlandse woord niet), Gravlax zeg maar, dat vind ik ook wel leuk om te doen en erg lekker.quote:Op dinsdag 17 november 2020 16:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
moet nog glazig zijn van binnenanders is 't ook gelijk gort droog.
het moet ook niet kapot gaar wezenquote:Op dinsdag 17 november 2020 16:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik dacht dat dat glazige juist aangaf dat het niet gaar was
*maakt notitie*quote:Op dinsdag 17 november 2020 16:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
het moet ook niet kapot gaar wezen
yup. en pekelen in dit gevalquote:Op dinsdag 17 november 2020 16:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yep, heb je wel eens zalm zelf gecured? (weet het Nederlandse woord niet), Gravlax zeg maar, dat vind ik ook wel leuk om te doen en erg lekker.
*verliest trek in zalm*quote:Op dinsdag 17 november 2020 16:38 schreef UitStraling het volgende:
Zalm moet juist roze zijn van binnen, zoals je eerste en grote liefde ooit haar benen spreidde voor de eerste keer.
ja dat wit uitgeslagen roze is niet te huffen.quote:Op dinsdag 17 november 2020 16:38 schreef UitStraling het volgende:
Zalm moet juist roze zijn van binnen, zoals je eerste en grote liefde ooit haar benen spreidde voor de eerste keer.
persoonlijk niet kreeg laatst wel 2 smsjes dat mijn bankpas was verlopenquote:Op dinsdag 17 november 2020 16:36 schreef bitterbal het volgende:
kennen jullie mensen die slachtoffer zijn geworden van bankfraude? Of van die oplichters die zich als zoon/dochter voordoen via whatsapp ofzo?
Doet de bank dat?quote:Op dinsdag 17 november 2020 16:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
persoonlijk niet was kreeg laatst wel 2 smsjes f=dat mijn bankpas was verlopen
verkeerd account Haagsquote:Op dinsdag 17 november 2020 16:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar moet een piemel in
Dat ja.quote:Op dinsdag 17 november 2020 16:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
natuurlijk niet
krijg die sms'jes ook vaak. dan zit er zo'n dubieuze URL bij.
ja das ook zo.quote:Op dinsdag 17 november 2020 16:41 schreef Karzai het volgende:
maar die gasten zenden gewoon duizenden berichtjes als er maar een of twee in trappen ben je toch een paar duizend euro rijker
quote:[ING]: Vanwege een of meerdere ongebruikelijke inlogpogin(en) is uw rekening tijdelijk beperkt. Verifieer uw rekening voor 17-11 om blokkade te voorkomen via <ongure link>
Jup. Goed dat je ermee komt trouwens, nog even doorgeven aan ING.quote:
ja zag laatst een item erover op tv, ze wisten zelfs hoeveel je op je rekening had staanquote:Op dinsdag 17 november 2020 16:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das ook zo.
Ja zie nu dat ze zelfs kunnen bellen met het nummer van de bank...
ja bizar tochquote:Op dinsdag 17 november 2020 16:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja zag laatst een item erover op tv, ze wisten zelfs hoeveel je op je rekening had staan
quote:Op dinsdag 17 november 2020 16:45 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
deze heb ik ook wel eens gehad
quote:Op dinsdag 17 november 2020 16:45 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 november 2020 16:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja is een screenshot van een door mij ontvangen sms
Gelukkig herken je die onzin zo door het slechte taalgebruikquote:Op dinsdag 17 november 2020 16:45 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Mja kan er zo nog wel een aantal screenshottenquote:Op dinsdag 17 november 2020 16:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelukkig herken je die onzin zo door het slechte taalgebruik
Kijk deze van de belastingdienst is wat obvious maar er trappen echt heel veel mensen dus in dit soort dingenquote:Op dinsdag 17 november 2020 16:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
tja ben je behoorlijk 'gehandicapt' hoor als je in zulke grappen trapt
Ja, ik krijg ook elke dag mail van Netflix en Amazon dat ik moet betalen. Ook zo doorzichtig allemaalquote:Op dinsdag 17 november 2020 16:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mja kan er zo nog wel een aantal screenshotten
quote:Op dinsdag 17 november 2020 16:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kijk deze van de belastingdienst is wat obvious maar er trappen echt heel veel mensen dus in dit soort dingen
Niet alleen dat, die instanties sturen gewoon niet uit zichzelf een sms.quote:Op dinsdag 17 november 2020 16:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelukkig herken je die onzin zo door het slechte taalgebruik
Ja ik ook van apple veel erfenissen uit afrikaquote:Op dinsdag 17 november 2020 16:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik krijg ook elke dag mail van Netflix en Amazon dat ik moet betalen. Ook zo doorzichtig allemaal
precies datquote:Op dinsdag 17 november 2020 16:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet alleen dat, die instanties sturen gewoon niet uit zichzelf een sms.
Nou jeetje ik weet niet wat voor beeld jij bij mij hebt.quote:Op dinsdag 17 november 2020 16:50 schreef Karzai het volgende:
[..]voor je hotter dan my daughter outfit?
Mja, de enige smsjes die ik van mijn bank krijg, waren tancodes en "reset je wachtwoord". De rest is áltijd per post of in de bankieromgeving.quote:Op dinsdag 17 november 2020 16:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan mij wel voorstellen dat mensen hier dus intrappen
quote:Op dinsdag 17 november 2020 16:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die mevrouw keek nooit tv en las alleen de ny times echt zo'n intellectueelquote:Op dinsdag 17 november 2020 16:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hu, sneaky timing wel.quote:Op dinsdag 17 november 2020 16:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gevaar zit 'm in deze. Toen ICS bezig was met 'de grote identificatie' campagne kreeg ik 'm.
Daar geloofde ik ook geen bal van, totdat ik ook daadwerkelijk radio spotjes ging horen erover enzo.
had bijna op die link geklikt.. En daar zit 't gevaar 'm ook in, je klikt er zo makkelijk op.
*bitterbal springt in de frituur.quote:Op dinsdag 17 november 2020 16:51 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Vrijdag ineens slechts 8 graden
krijg je er zoveel?quote:Op dinsdag 17 november 2020 16:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gevaar zit 'm in deze. Toen ICS bezig was met 'de grote identificatie' campagne kreeg ik 'm.
Daar geloofde ik ook geen bal van, totdat ik ook daadwerkelijk radio spotjes ging horen erover enzo.
had bijna op die link geklikt.. En daar zit 't gevaar 'm ook in, je klikt er zo makkelijk op.
quote:Op dinsdag 17 november 2020 16:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja die mevrouw keek nooit tv en las alleen de ny times echt zo'n intellectueel
al der geld kwijt
Ja nare post. zou in een spoiler moetenquote:Op dinsdag 17 november 2020 16:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*bitterbal springt in de frituur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |