SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik heb mijn dhl bestelling al rechtstreeks naar een afhaalpunt laten doorsturen.quote:Op dinsdag 17 november 2020 14:19 schreef CherryLips het volgende:
PostNL heeft het al lekker tyfusdruk geloof ik, m'n bestelling komt nu morgen.
Tegen zoveel schattigheid kan je ook niet op hequote:Op dinsdag 17 november 2020 14:22 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die eerste he.quote:Op dinsdag 17 november 2020 14:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Tegen zoveel schattigheid kan je ook niet op he
Beetje zoals ik ga op reis en neem mee ;Pquote:Op dinsdag 17 november 2020 14:23 schreef UitStraling het volgende:
Blije fant, zooooo'n grote vis, handjes in de lucht en blije kwok
Mijn air Jordan's zien er ook wel een beetje uit alsof ik er mee over water kan lopenquote:Op dinsdag 17 november 2020 14:21 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
allemaal maat 42al zou je 't van die blauwe niet zeggen als je ze apart ziet staan.
Jaquote:Op dinsdag 17 november 2020 14:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Beetje zoals ik ga op reis en neem mee ;P
mja dat vind ik van Converse schoenen.quote:Op dinsdag 17 november 2020 14:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mijn air Jordan's zien er ook wel een beetje uit alsof ik er mee over water kan lopen
Ja, jij?quote:Op dinsdag 17 november 2020 14:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Draag je ook kinderonderbroeken dan?
Ja precies, en ik kan er niet eens zo heel lekker op lopen.quote:Op dinsdag 17 november 2020 14:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja dat vind ik van Converse schoenen.
Dat vind ik maat 42 net van die pontonbruggen
daar heb ik ook nooit lekker op kunnen lopen.quote:Op dinsdag 17 november 2020 14:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja precies, en ik kan er niet eens zo heel lekker op lopen.
vind ze wel prettig om te deadliften en squatten enzoquote:Op dinsdag 17 november 2020 14:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja precies, en ik kan er niet eens zo heel lekker op lopen.
Om mee te rijden vind ik ze ook wel chill.quote:Op dinsdag 17 november 2020 14:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vind ze wel prettig om te deadliften en squatten enzo
misschien had die jeuk aan de oortjesquote:Op dinsdag 17 november 2020 14:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh die vind ik gewoon zielig, zo getraind.
Schoenmaatboks.quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2020 14:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Otters.
[..]
Om mee te rijden vind ik ze ook wel chill.
Nope. Die masochisten die ze aantrekken naar festivals snap ik niet.quote:Op dinsdag 17 november 2020 14:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
lange wandelingen en veel staan niet iig
ik heb dat ooit geprobeerd. Hele groep wilde het hele pinkpopweekend op all stars lopen.quote:Op dinsdag 17 november 2020 14:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nope. Die masochisten die ze aantrekken naar festivals snap ik niet.
Zover kom ik er niet mee.quote:Op dinsdag 17 november 2020 14:34 schreef Budapestenaar het volgende:
All Stars lopen eigenlijk alleen lekker als ze compleet afgetrapt zijn en vol met gaten zitten
Dat zijn stevige stappers. Ook goed als je iemand een trap wil verkopen die op je centjes uit isquote:Op dinsdag 17 november 2020 14:38 schreef Karzai het volgende:
ik loop de meeste kilometers op deze schoenen
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |