SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
In Nederland heb je ook zo'n verschrikkelijke waterkou die je tot in je botten voeltquote:Op dinsdag 17 november 2020 07:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
echte winter heb ik ook weinig problemen mee, NL winters des te meer
bij voorkeur hier dus 5 graden en miezerregenquote:Op dinsdag 17 november 2020 07:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In Nederland heb je ook zo'n verschrikkelijke waterkou die je tot in je botten voeltDroge kou is veel beter.
Verschrikkelijk waardeloos idd, achtelijke temperaturen voor tijd van hwt jaarquote:Op dinsdag 17 november 2020 07:28 schreef Koen66 het volgende: [..] in NL althanks is het nog steeds niet echt koud geweest. Scheelt ook dat mijn zomerjas niet heel erg dun is. In de zomer draag ik als ik het koud heb eerder een vest buiten dan die jas
ik ben vrijdag jarig. 'vroegah' was het traditioneel best koud rond die dag. En vaak zat sneeuw gehadquote:Op dinsdag 17 november 2020 07:46 schreef mschol het volgende:
[..]
Verschrikkelijk waardeloos idd, achtelijke temperaturen voor tijd van hwt jaar
[haagsmode] BUDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA [/haagsmode]quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2020 07:46 schreef Koen66 het volgende:
vond het wel eens tijd afscheid te nemen van die fant
Koen!quote:Op dinsdag 17 november 2020 07:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[haagsmode] BUDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA [/haagsmode]
ik heb in dat opzicht weinig te klagen, altijd redelijk weer zo halverwege het jaarquote:Op dinsdag 17 november 2020 07:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben vrijdag jarig. 'vroegah' was het traditioneel best koud rond die dag. En vaak zat sneeuw gehad
jawel hoor hij was er vanochtendquote:Op dinsdag 17 november 2020 07:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Koen!![]()
Haags is er weer niet?
Hoezo vergeet ik altijd dat we samen jarig zijn??quote:Op dinsdag 17 november 2020 07:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben vrijdag jarig. 'vroegah' was het traditioneel best koud rond die dag. En vaak zat sneeuw gehad
quote:Op dinsdag 17 november 2020 07:52 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hoezo vergeet ik altijd dat we samen jarig zijn??![]()
Weet ondertussen van half Fok wanneer ze jarig zijn, maar dit vergeet ik. Schandalig!
misschien omdat jullie het niet samen vieren?quote:Op dinsdag 17 november 2020 07:52 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Weet ondertussen van half Fok wanneer ze jarig zijn, maar dit vergeet ik. Schandalig!
Alvast van harte gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 17 november 2020 07:52 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doenquote:
Dat zal het zijn! Feestje bij mij thuisquote:Op dinsdag 17 november 2020 07:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien omdat jullie het niet samen vieren?
Hier doe ik het niet voor hequote:Op dinsdag 17 november 2020 07:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alvast van harte gefeliciteerd!En Koen ook
vrijdag wachten we gewoon op de spontane felicitatesquote:Op dinsdag 17 november 2020 07:55 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen
[..]
Dat zal het zijn! Feestje bij mij thuis
[..]
Hier doe ik het niet voor he
quote:Op dinsdag 17 november 2020 07:55 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen
[..]
[..]
1 van de 2 vind ik wel jammer dat weg isquote:Op dinsdag 17 november 2020 07:54 schreef Koen66 het volgende:
voorheen was het op 16/11 altijd m'n pa jarig, en hier hadden we een jarige Suikertaartje en Tailfox.
Geen van drieen meer dus
is er vlaai en bier?quote:Op dinsdag 17 november 2020 07:55 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen
[..]
[..]
Kersenquote:Op dinsdag 17 november 2020 08:02 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Moet ik nog bestellen.
Heb je voorkeur?
quote:
Kersenvlaai, of kersenbier?quote:
Iemand gaat stenen naar je gooien nu.quote:Op dinsdag 17 november 2020 07:46 schreef Koen66 het volgende:
vond het wel eens tijd afscheid te nemen van die fant
Vind dat varkensneusje wel wat hebbenquote:Op dinsdag 17 november 2020 08:03 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.ad.nl/royalty(...)an-oranjes~aaececd6/
Jezus, ga toch weg met dat kind.
Mediapersoonlijkheid
laat maar lekker influencenquote:Op dinsdag 17 november 2020 08:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Mediapersoonlijkheid
Ze lijkt echt sprekend op haar moederquote:Op dinsdag 17 november 2020 08:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind dat varkensneusje wel wat hebben
oink oinkquote:Op dinsdag 17 november 2020 08:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze lijkt echt sprekend op haar moeder
Wat is jouw lievelingsvlaai? Is er eentje met bastognekoeksmaak?quote:Op dinsdag 17 november 2020 08:09 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik twijfel nog even wat ik doe. Denk sowieso geen simpele ruitjesvlaai.
van de term influencer krijg ik sowieso spontaan jeukquote:Op dinsdag 17 november 2020 08:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Mediapersoonlijkheid
kersen-rijstevlaai met slagroom dan?quote:Op dinsdag 17 november 2020 08:09 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik twijfel nog even wat ik doe. Denk sowieso geen simpele ruitjesvlaai.
Stiekem zijn wij dat ook allemaal bij elkaarquote:Op dinsdag 17 november 2020 08:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
van de term influencer krijg ik sowieso spontaan jeuk
als je al een odol had was ie nu spontaan wegquote:Op dinsdag 17 november 2020 08:13 schreef UitStraling het volgende:
Gotta love Albion![]()
https://www.mirror.co.uk/(...)-raised-boy-23021471
doet me denken aan 'junior' met Arnold Schwarzenegger en danny devitoquote:Op dinsdag 17 november 2020 08:13 schreef UitStraling het volgende:
Gotta love Albion![]()
https://www.mirror.co.uk/(...)-raised-boy-23021471
Ik heb vandaag een hardnekkigequote:Op dinsdag 17 november 2020 08:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als je al een odol had was ie nu spontaan weg
weer aan het verpissen jaquote:Op dinsdag 17 november 2020 08:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een hardnekkige
The three fertilised embryos were implanted into Mikey's fallopian tube via an abdominal cavity because she does not have a vaginal opening.quote:
zal behalve een lulletje ook wel een gaatje hebben en daar heeft een twijfelende gozer in lopen ejaculerenquote:
ja, nee, ik was niet echt op zoek naar een antwoord.quote:Op dinsdag 17 november 2020 08:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zal behalve een lulletje ook wel een gaatje hebben en daar heeft een twijfelende gozer in lopen ejaculeren
quote:Op dinsdag 17 november 2020 08:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
The three fertilised embryos were implanted into Mikey's fallopian tube via an abdominal cavity because she does not have a vaginal opening.
Ok dat was het laatste stukje odol.quote:Op dinsdag 17 november 2020 08:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
The three fertilised embryos were implanted into Mikey's fallopian tube via an abdominal cavity because she does not have a vaginal opening.
Klaar om aan het werk te gaanquote:Op dinsdag 17 november 2020 08:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok dat was het laatste stukje odol.
Geen idee eigenlijk. Cheesecake is lekker, maar verkopen ze hier nietquote:Op dinsdag 17 november 2020 08:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat is jouw lievelingsvlaai? Is er eentje met bastognekoeksmaak?
Bestaat dat?quote:Op dinsdag 17 november 2020 08:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kersen-rijstevlaai met slagroom dan?
ik zit te Werkfokkenquote:Op dinsdag 17 november 2020 08:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klaar om aan het werk te gaan
"My male parts came back infertile, but I was told that my ovaries were functioning.quote:
of duim op 't gaatje gehouden hebben tijdens 't fappenquote:Op dinsdag 17 november 2020 08:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zal behalve een lulletje ook wel een gaatje hebben en daar heeft een twijfelende gozer in lopen ejaculeren
Pak nog een kopje koffie en daarna spoel ik even mijn mond met chloor en steek twee vorken in mijn ogen.quote:Op dinsdag 17 november 2020 08:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klaar om aan het werk te gaan
Christoffel?quote:Op dinsdag 17 november 2020 08:20 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Cheesecake is lekker, maar verkopen ze hier niet
Maar dan denk ik toch een luxere vlaai met kersen. Christoffel ofzo.
Of schuimtaart. Rijstenvlaai.... zoveel keuze
[..]
Bestaat dat?
Ja, het is niet heel standaard, maar ik heb het wel vaker gezien.quote:Op dinsdag 17 november 2020 08:20 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Cheesecake is lekker, maar verkopen ze hier niet
Maar dan denk ik toch een luxere vlaai met kersen. Christoffel ofzo.
Of schuimtaart. Rijstenvlaai.... zoveel keuze
[..]
Bestaat dat?
oeh ja dat was lang mijnfavoriet (bij Multivlaai dan, iets anders is lastig hier)quote:
lekker je snor drukkenquote:Op dinsdag 17 november 2020 08:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga straks even naar bloed doneren onder werktijd. Heb toch weinig te doen.
Bij Multivlaai hadden ze vroeger een vlaaitaart met kersen en slagroom. Die was zo lekkerquote:Op dinsdag 17 november 2020 08:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
oeh ja dat was lang mijnfavoriet (bij Multivlaai dan, iets anders is lastig hier)
We mogen onder werktijd naar de dokter en tandarts en zo. Die regel rek ik een beetje op huehue.quote:
Kersen met chocolade slagroomquote:
Denk niet dat ze die hier hebben. Maar klinkt alsnog niet heel aantrekkelijkquote:Op dinsdag 17 november 2020 08:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, het is niet heel standaard, maar ik heb het wel vaker gezien.
ah, das wel goed geregeldquote:Op dinsdag 17 november 2020 08:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We mogen onder werktijd naar de dokter en tandarts en zo. Die regel rek ik een beetje op huehue.
Dat klinkt interessantquote:Op dinsdag 17 november 2020 08:23 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Kersen met chocolade slagroom
[..]
Denk niet dat ze die hier hebben. Maar klinkt alsnog niet heel aantrekkelijk
Toen Multivlaai er pas was werkte ik in het ziekenhuis, kregen van die patiënten zowat palletladingen met taart steedsquote:Op dinsdag 17 november 2020 08:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij Multivlaai hadden ze vroeger een vlaaitaart met kersen en slagroom. Die was zo lekker
ff het laatste restje sympathie verspelenquote:Op dinsdag 17 november 2020 08:24 schreef FranticDJ het volgende:
Gaan die boeren nu alweer demonstreren? dacht dat dat een beetje afgelopen as?
sommige groepen demonstreren gewoon graag.quote:Op dinsdag 17 november 2020 08:24 schreef FranticDJ het volgende:
Gaan die boeren nu alweer demonstreren? dacht dat dat een beetje afgelopen as?
Frankrijk: iedereenquote:Op dinsdag 17 november 2020 08:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sommige groepen demonstreren gewoon graag.
boeren, leraren, nedcar medewerkers.
en in belgie: ov medewerkers en cipiers.
toch best lekker.quote:Op dinsdag 17 november 2020 08:23 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Kersen met chocolade slagroom
[..]
Denk niet dat ze die hier hebben. Maar klinkt alsnog niet heel aantrekkelijk
O geen idee.quote:Op dinsdag 17 november 2020 08:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah, das wel goed geregeld
zeker onder 't mom 'duurzame inzetbaarheid' ?
ja, en maar klagen dat ze met 62 pas met pensioen kunnenquote:
En schnitzels en ijsquote:Op dinsdag 17 november 2020 08:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat klinkt interessant![]()
Na corona kom ik een keer Christoffelvlaai eten in Limland
Dan maar geen vlaaiquote:Op dinsdag 17 november 2020 08:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is hier Multivlaai of geen vlaai
Die Duitse versie klinkt interessant.quote:Op dinsdag 17 november 2020 08:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toch best lekker.
1 bakker hier in het dorp heeft een rijstevlaai met wat "vlekken" kersen er in.
Bij duitse bakkers zie je wel vaker rijstevlaai met nog een hele laag kersen er overheen.
Heb je uitzicht?quote:
na 21 posts een streepje intussenquote:Op dinsdag 17 november 2020 08:35 schreef kwiwi het volgende:
Is er nog geen FA wakker ofzo? Die spammer is werkelijk in alle actieve topics te vinden..
Je klikte erop?quote:Op dinsdag 17 november 2020 08:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
(bij mij althans) niet werkende linkjes
geen idee, heb niet geklikt.quote:
Je zat al klaar met de crème en de zakdoekjes.quote:Op dinsdag 17 november 2020 08:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Waarom klik je dan ook??? viezerikquote:Op dinsdag 17 november 2020 08:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klik je nou serieus daarop?quote:Op dinsdag 17 november 2020 08:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Koen had wel zin in een beetje experimentele seks met een vreemde.quote:
Ik probeer die te onderdrukken als ik op het netwerk van mn werk zitquote:
Jij kent gewoon heel veel leugenaars.quote:Op dinsdag 17 november 2020 08:38 schreef UitStraling het volgende:
Ik ken werkelijk niemand onder de 90 die daarop klikt
damn, bustedquote:Op dinsdag 17 november 2020 08:38 schreef UitStraling het volgende:
Ik ken werkelijk niemand onder de 90 die daarop klikt
quote:Op dinsdag 17 november 2020 08:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mummie, het is bijna alweer middag
Juist dan klikken. Ransomware op productie-serversquote:Op dinsdag 17 november 2020 08:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik probeer die te onderdrukken als ik op het netwerk van mn werk zit
Tijdje vrij van het werkquote:Op dinsdag 17 november 2020 08:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Juist dan klikken. Ransomware op productie-servers
hmm, goede tip. even uitloggen en dan inloggen met het wachtwoord van een collegaquote:Op dinsdag 17 november 2020 08:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tijdje vrij van het werkOf misschien permanent, als ze erachter komen dat jij het was
het feit dat je die zou gebruiken is bij veel bedrijven al reden voor een exitgesprekquote:Op dinsdag 17 november 2020 08:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, goede tip. even uitloggen en dan inloggen met het wachtwoord van een collega
Krijg je van je baas de hik, klik op de link en zie een vrouw met sikquote:Op dinsdag 17 november 2020 08:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tijdje vrij van het werkOf misschien permanent, als ze erachter komen dat jij het was
En als ik toevallig ook het admin wachtwoord weet?quote:Op dinsdag 17 november 2020 08:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het feit dat je die zou gebruiken is bij veel bedrijven al reden voor een exitgesprek
zonder dat je Admin hoort te zijn? Exit voor degene die slordig met hetw achtworod omgaat?quote:Op dinsdag 17 november 2020 08:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En als ik toevallig ook het admin wachtwoord weet?
Tegenwoordig is de toegang tot productie-systemen echt enorm beperkt. Ik mag er zelfs niet meer op rondsnuffelenquote:Op dinsdag 17 november 2020 08:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij was nog steeds met z'n gedachten bij de experimentele seks.quote:
Oh ja dat kan misschien ook welquote:Op dinsdag 17 november 2020 09:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De wijsvinger, van veel wijsheid gewenst zeg maar.
Of het pinkje van bij de pinken blijven, kan ook.quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh ja dat kan misschien ook wel
quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of het pinkje van bij de pinken blijven, kan ook.
Rare dingen eigenlijk handen, ik bedoel wat heeft een pink nu weer voor een functie?
Ja heel veel meer doen we niet met de pink maar wat zijn lurven dan?quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Ik denk voor de grijpfuncie. Als je iemand bij de lurven wilt grijpen. Denk zonder de pink verlies je de griep op de lurf
Ja dat weet ik niet... Maar sommige mensen wel en die kunnen je dan bij de lurven grijpenquote:Op dinsdag 17 november 2020 09:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja heel veel meer doen we niet met de pink maar wat zijn lurven dan?
pink kan handig zijn om nét dat ene snotje uit je neus te boren..quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja heel veel meer doen we niet met de pink maar wat zijn lurven dan?
"De lurven zijn volgens sommigen de twee aanhangsels op de hals van veel geiten"quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat weet ik niet... Maar sommige mensen wel en die kunnen je dan bij de lurven grijpen
allemaal voor jezelfquote:Op dinsdag 17 november 2020 09:07 schreef Justin_Case het volgende:
Ik heb net een enorm pakket ontvangen met Sint en kerst cadeaus
Ik ben klaar
Zit wat in, of dat stukje hardnekkige spek tussen je tanden.quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
pink kan handig zijn om nét dat ene snotje uit je neus te boren..
of dat jeukertje in je oor
Wat?quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:09 schreef Justin_Case het volgende:
Ballet pakje of zo iets is toch wat maatjes te klein
quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"De lurven zijn volgens sommigen de twee aanhangsels op de hals van veel geiten"
MIquote:Op dinsdag 17 november 2020 09:09 schreef Justin_Case het volgende:
Ballet pakje of zo iets is toch wat maatjes te klein
Ja las ik net op internetje, gelukkig heb ik geen dirty mind anders zou ik iets raars denken nu.quote:
Ja ik kon haar op dat vlak niet echt veel leren dus ja dan maar op les.quote:
Misschien wordt er nog een goed onderzoek gedaan naar de plek van de lurfquote:Op dinsdag 17 november 2020 09:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja las ik net op internetje, gelukkig heb ik geen dirty mind anders zou ik iets raars denken nu.
peter en de wolf is niet je ding?quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:10 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja ik kon haar op dat vlak niet echt veel leren dus ja dan maar op les.
quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
peter en de wolf is niet je ding?
Jaquote:Op dinsdag 17 november 2020 09:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toe maar, chique wel en dan kun je zelf mooi moeders checken.
Ik ga op een queeste, the heroic search for the lurf.quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien wordt er nog een goed onderzoek gedaan naar de plek van de lurf
ettoquote:Op dinsdag 17 november 2020 09:13 schreef gianni61 het volgende:
Oke, waarom bestaan er kerstballen in de vorm van een augurk of een koffiepot??
quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ga op een queeste, the heroic search for the lurf.
Eigenlijk best een leuke naam voor een huiskat of zo, Lurf.
Ik heb ook een octopus, ik zie geen probleem?quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:13 schreef gianni61 het volgende:
Haaaaaa gaaaayyyyy :]quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
peter en de wolf ook
ok vond de muziek altijd leuk
maar een augurk?quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb ook een octopus, ik zie geen probleem?
Gekken zat? Kunnen ze Rick&Morty'en met hun kerstboom ofzo.quote:
las gisteren dat het leger op eigen houtje viruswappies in de gaten houden en info inwinnenquote:Op dinsdag 17 november 2020 09:15 schreef mschol het volgende:
geen last van tractoren, wel last van het leger
Heel de stad weer op slotquote:Op dinsdag 17 november 2020 09:15 schreef mschol het volgende:
quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:15 schreef mschol het volgende:
quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
las gisteren dat het leger op eigen houtje viruswappies in de gaten houden en info inwinnen
jaquote:Op dinsdag 17 november 2020 09:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
las gisteren dat het leger op eigen houtje viruswappies in de gaten houden en info inwinnen
Van tractoren heb je nooit lastquote:Op dinsdag 17 november 2020 09:15 schreef mschol het volgende:
das beter dan ditquote:Op dinsdag 17 november 2020 09:13 schreef gianni61 het volgende:
Jawel, irritatie bij de rest van de bevolking.quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:18 schreef Justin_Case het volgende:
Ze bereiken er echt geen ene reet mee , die boeren.
dit. en onbegrip.quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jawel, irritatie bij de rest van de bevolking.
oprollen dat tuig, beetje illegale dingen doenquote:Op dinsdag 17 november 2020 09:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Voor irritatie staan ze op de verkeerde plek denk ik. Moeten ze andere zaken blokkeren.quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:19 schreef bitterbal het volgende:
dat ene plan waar ze vorige keer zo boos over waren is nu toch gecanceld?
Ik ga voor vijf katten nu, Nina, Lurf, Bitter, Bal en Quetzalcoatlquote:Op dinsdag 17 november 2020 09:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
je zou er bijna een kat voor nemen
crazy cat manquote:Op dinsdag 17 november 2020 09:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ga voor vijf katten nu, Nina, Lurf, Bitter, Bal en Quetzalcoatl
Dat stikstof gelul is ook kansloos ja.quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
maar nu gaan ze nog even verder over het stikstof gebeuren..
Oh, ik heb persoonlijk geen last van ze nu hoor, maar het triggert wel eenquote:Op dinsdag 17 november 2020 09:19 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Voor irritatie staan ze op de verkeerde plek denk ik. Moeten ze andere zaken blokkeren.
Ik weet er te weinig van om er wat van te vindenquote:Op dinsdag 17 november 2020 09:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die laatste bekt wat lastigquote:Op dinsdag 17 november 2020 09:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ga voor vijf katten nu, Nina, Lurf, Bitter, Bal en Quetzalcoatl
Ja is ook zo.quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, ik heb persoonlijk geen last van ze nu hoor, maar het triggert wel een-reactie.
Ik heb er nog wel 1 op facebook.quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die bevolking moet eens niet zo mak als een lammetje achter de overheid aan huppelen als hun rechten weer eens worden ingeperkt/nog meer onredelijke regels worden opgelegd.quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel 1 op facebook.
En sinds trump heeft verloren is die helemaal doorgedraaid
nja eerst moesten ze over op ander voer ofzo, om de stikstof in te dammen. Maar dat is dus van de baan. Over welk deel van het stikstof geneuzel ze nu weer protesteren/demonstreren weet ik niet precies.quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik weet er te weinig van om er wat van te vindenZe gaan hun gang maar
Die ken ik ook een, intens genieten is datquote:Op dinsdag 17 november 2020 09:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel 1 op facebook.
En sinds trump heeft verloren is die helemaal doorgedraaid
Figuren met het IQ van een deurbelquote:Op dinsdag 17 november 2020 09:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die ken ik ook een, intens genieten is dat
Echt, elke dag van die fake nieuws berichten en fimpjes delen. Helemaal mooi.quote:
Kwattel kan ook maar als die dan kwijt is dan is dat beetje voor lul op door de straat te schreeuwen.quote:
die is nieuwquote:Op dinsdag 17 november 2020 09:23 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Figuren met het IQ van een deurbel
Ik doe graag aan vernieuwingquote:Op dinsdag 17 november 2020 09:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die is nieuw
iq ter grootte van hun schoenmaat kon ik wel al..
Laat me raden, jij snapt het wel?quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:21 schreef mschol het volgende:
[..]
die bevolking moet eens niet zo mak als een lammetje achter de overheid aan huppelen als hun rechten weer eens worden ingeperkt/nog meer onredelijke regels worden opgelegd.
maar goed meeste hebben er geen last van met een kantoorbaantje, dus snappen ze hrt niet
quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die is nieuw
iq ter grootte van hun schoenmaat kon ik wel al..
quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Laat me raden, jij snapt het wel?
Vind ik ook leuk .quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kwattel kan ook maar als die dan kwijt is dan is dat beetje voor lul op door de straat te schreeuwen.
Wasda?quote:
Wij zijn vrouwen, wij hadden toch al minder rechten dus we merken er nog niks van.quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ahaaaa!quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wij zijn vrouwen, wij hadden toch al minder rechten dus we merken er nog niks van.
Schuifelt ongezien terug naar het aanrechtquote:Op dinsdag 17 november 2020 09:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wij zijn vrouwen, wij hadden toch al minder rechten dus we merken er nog niks van.
ga je brunch maken?quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Schuifelt ongezien terug naar het aanrecht*
Moet je eens zoeken op OAN, die gasten zijn echt gek en Trump heeft zich bij ze gevoegd nadat Fox heeft besloten dat hij toch een beetje erg waus is.quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Echt, elke dag van die fake nieuws berichten en fimpjes delen. Helemaal mooi.
Vanaf m'n aanrecht kan ik niet bij m'n bureau voor m'n kantoorbaantje.quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Schuifelt ongezien terug naar het aanrecht*
dat mag al een aantal jaar niet meer hoor?quote:
Het ruikt nog steeds vies.quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat mag al een aantal jaar niet meer hoor?
ze mogen alleen nog injecteren of droge mest uitrijden..
Je hebt dan ook geen tractor (gok ik )quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
'zeik varen'
wat.
daar doe ik niet aan hoor
En toch he. als je bij Woensdrecht daarzo Zeeland in rijdt, en je ruikt in die bocht van de a58 de mest die uit gereden wordt..quote:
Nee. Daarvoor moet ik er té vaak 's ochtends langs.quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
En toch he. als je bij Woensdrecht daarzo Zeeland in rijdt, en je ruikt in die bocht van de a58 de mest die uit gereden wordt..
Het heeft toch een fout gevoel van thuiskomen..
nee, met een ketsplaat mag inderdaad niet meer (in Nederland)quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat mag al een aantal jaar niet meer hoor?
ze mogen alleen nog injecteren of droge mest uitrijden..
langs Woensdrecht Zeeland inquote:Op dinsdag 17 november 2020 09:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee. Daarvoor moet ik er té vaak 's ochtends langs.Godsamme, die lucht als je net wakker bent.
Nee, langs boeren die aan het bemesten zijn.quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
langs Woensdrecht Zeeland in?
mja wij hebben buiten het dorp waar ik opgroeide een mest handelaar zitten. 'ben wel wat gewend'
Hele dorp is 2 dagen op slot geweest omdat een mestzak gescheurd was
om diezelfde reden mag zo'n mest lagune met een bootje erin, wat ik laatst postte, hier ook nietquote:Op dinsdag 17 november 2020 09:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, met een ketsplaat mag inderdaad niet meer (in Nederland)
true, al staat gieren hier dan weer min of meer synoniem aan de ketsplaatquote:Maar dat wil niet zeggen dat je het niet meer gieren mag noemen.
de Nederlandse gele hesjes, boos zijn, alles anders willenquote:Op dinsdag 17 november 2020 09:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh ja kan.quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de Nederlandse gele hesjes, boos zijn, alles anders willen
Niet per see anders willen. Het gaat er meer om dat het beleid zo vaak wijzigt dat je er geen bedrijfsvoering op kan aanpassen. Elke keer weer conformiteren aan nieuwe regels kost zo veel geld dat het niet te doen is om dat telkens weer op te hoesten.quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de Nederlandse gele hesjes, boos zijn, alles anders willen
Nou ja sommige van die dingen hebben natuurlijk grote verandering teweeg gebrachtquote:Op dinsdag 17 november 2020 09:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh ja kan.
ik heb weinig met activistenherken ze meestal vrij snel en verlies dan gelijk m'n aandacht
in grote lijnen, ja (echt niet het volledige verhaal; wat ik bv niet snap is dat er maar 1 industrie aangepakt wordt terwijl andere industrieën zowat subsidie krijgen om te vervuilen; vervuiling is vervuiling ongeacht de hoeveelheid) en heb dus ook vrijwel volledig begrip voor de acties.. (er zijn wat excessen geweest met de actie zoals stilstaan op snelwegen enzo en van arnhem naar den haag de hele snelweg blokkeren met langzaam rijden waar van ik iets heb, dat had niet op die manier gehoeven)quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het slecht is of dat ze geen goede dingen bereiken.quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja sommige van die dingen hebben natuurlijk grote verandering teweeg gebrachtVrouwen emancipatie bv
Ja sommige zie je ook echt terug bij elk onderwerpquote:Op dinsdag 17 november 2020 09:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het slecht is of dat ze geen goede dingen bereiken.
Maar het dwangmatige moeten activisten van sommigen. Nah, heb er niks mee
precies..quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja sommige zie je ook echt terug bij elk onderwerpBeroepsdemonstranten
ja maar dat zijn ook niet de mensen die oprecht begaan zijn met het probleemquote:Op dinsdag 17 november 2020 09:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
precies..
daar krijg ik een beetje jeuk van
Dat zijn meer de "anarchisten" of hooligans die je dan hoort roeptoeteren ja.quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dat zijn ook niet de mensen die oprecht begaan zijn met het probleem
als KOZP tegen mvv hoolgans afgelopen zondagquote:Op dinsdag 17 november 2020 09:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat zijn meer de "anarchisten" of hooligans die je dan hoort roeptoeteren ja.
Inclusief subsidie, er zijn best wel wat mensen die een boterhammetje verdienen met protesteren, zie KOZP.quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het slecht is of dat ze geen goede dingen bereiken.
Maar het dwangmatige moeten activisten van sommigen. Nah, heb er niks mee
Oh, die kant op. Ja, open deur wat mij betreft, maar ik ben niet activistisch genoeg ingesteld.quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:35 schreef mschol het volgende:
[..]
in grote lijnen, ja (echt niet het volledige verhaal; wat ik bv niet snap is dat er maar 1 industrie aangepakt wordt terwijl andere industrieën zowat subsidie krijgen om te vervuilen; vervuiling is vervuiling ongeacht de hoeveelheid) en heb dus ook vrijwel volledig begrip voor de acties.. (er zijn wat excessen geweest met de actie zoals stilstaan op snelwegen enzo en van arnhem naar den haag de hele snelweg blokkeren met langzaam rijden waar van ik iets heb, dat had niet op die manier gehoeven)
Als overheden echt iets geks zonder genoeg draagvlak van plan zijn dan staan er ook echt wel normale mensen.quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:38 schreef bitterbal het volgende:
maar goed het is belangrijk dan men blijft demonstreren en het beleid van de overheid niet zomaar voor zoete koek slikt? Of slikken?![]()
Wel erg dat dit soort meuk op de radio komtquote:Op dinsdag 17 november 2020 09:41 schreef FranticDJ het volgende:
hoor dit nu voor het eerst op de radio
Dat typetje moet echt dood.quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:41 schreef FranticDJ het volgende:
NOu ja bv met die corona noodwet. Dat is denk ik een uitstekend iets om voor de straat op gaan het is alleen jammer dat de mensen die dat doen niet genoeg geinformeerd zijn en de beweging wordt overgenomen door ggz gekkies.quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als overheden echt iets geks zonder genoeg draagvlak van plan zijn dan staan er ook echt wel normale mensen.
Zwart Pietje is weg maar ten koste van heel wat saamhorigheid, beetje alsof je een mug doodschiet met een olifantengeweer in je slaapkamer terwijl er een leeuw onder je bed verstopt zit.quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:42 schreef bitterbal het volgende:
Denk dat de anti zwarte piet demonstraties wel erg succesvol geweest
Slikt, want men slikt.quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:38 schreef bitterbal het volgende:
maar goed het is belangrijk dan men blijft demonstreren en het beleid van de overheid niet zomaar voor zoete koek slikt? Of slikken?![]()
Ja das onzin.quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zwart Pietje is weg maar ten koste van heel wat saamhorigheid, beetje alsof je een mug doodschiet met een olifantengeweer in je slaapkamer terwijl er een leeuw onder je bed verstopt zit.
Eens hoor, overheden dienen uiteraard scherp gehouden te worden met desnoods publieke acties maar de GGZ gekkies kapen veel te snel de discussie en het protest.quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
NOu ja bv met die corona noodwet. Dat is denk ik een uitstekend iets om voor de straat op gaan het is alleen jammer dat de mensen die dat doen niet genoeg geinformeerd zijn en de beweging wordt overgenomen door ggz gekkies.
ja het verhaal is denk ik te technisch ook.quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Slikt, want men slikt.
Ik denk dat het in het geval van de boerenprotesten er iets te weinig duidelijkheid is waar ze "nu weer" tegen protesteren. Nu heb ik me er ook niet echt in verdiept, maar vanuit de invalshoek die Gianni aanhaalde (teveel veranderingen, hou regels gewoon wat langer vast ipv stééds weer moeten aanpassen en investeren), krijgt volgens mij veel meer steun en begrip.
BLM heeft effect ja. In NL voornamelijk negatief effectquote:Op dinsdag 17 november 2020 09:35 schreef bitterbal het volgende:
Of de jongere die de afgelopen jaren streden voor een beter klimaat, denk toch dat het wel werkt.
BLM heeft ook effect
Ik ken echt werkelijk niemand die die kerel grappig vind.quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:41 schreef FranticDJ het volgende:
Is geen onzin, de samenleving is er hevig door gepolariseerd en dat is nooit iets goeds, voor welk doel dan ook niet.quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja das onzin.
maar dat protest is trouwens ook al tientallen jaren bezig geweest maar nu wel erg in een stroomversnelling geraakt
had er nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 17 november 2020 09:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ken echt werkelijk niemand die die kerel grappig vind.
Hijzelf?quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ken echt werkelijk niemand die die kerel grappig vind.
Denk dat de groep die dit negatief opvat echt in de minderheid isquote:Op dinsdag 17 november 2020 09:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
BLM heeft effect ja. In NL voornamelijk negatief effect
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |