SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
In Nederland heb je ook zo'n verschrikkelijke waterkou die je tot in je botten voeltquote:Op dinsdag 17 november 2020 07:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
echte winter heb ik ook weinig problemen mee, NL winters des te meer
bij voorkeur hier dus 5 graden en miezerregenquote:Op dinsdag 17 november 2020 07:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In Nederland heb je ook zo'n verschrikkelijke waterkou die je tot in je botten voeltDroge kou is veel beter.
Verschrikkelijk waardeloos idd, achtelijke temperaturen voor tijd van hwt jaarquote:Op dinsdag 17 november 2020 07:28 schreef Koen66 het volgende: [..] in NL althanks is het nog steeds niet echt koud geweest. Scheelt ook dat mijn zomerjas niet heel erg dun is. In de zomer draag ik als ik het koud heb eerder een vest buiten dan die jas
ik ben vrijdag jarig. 'vroegah' was het traditioneel best koud rond die dag. En vaak zat sneeuw gehadquote:Op dinsdag 17 november 2020 07:46 schreef mschol het volgende:
[..]
Verschrikkelijk waardeloos idd, achtelijke temperaturen voor tijd van hwt jaar
[haagsmode] BUDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA [/haagsmode]quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2020 07:46 schreef Koen66 het volgende:
vond het wel eens tijd afscheid te nemen van die fant
Koen!quote:Op dinsdag 17 november 2020 07:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[haagsmode] BUDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA [/haagsmode]
ik heb in dat opzicht weinig te klagen, altijd redelijk weer zo halverwege het jaarquote:Op dinsdag 17 november 2020 07:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben vrijdag jarig. 'vroegah' was het traditioneel best koud rond die dag. En vaak zat sneeuw gehad
jawel hoor hij was er vanochtendquote:Op dinsdag 17 november 2020 07:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Koen!![]()
Haags is er weer niet?
Hoezo vergeet ik altijd dat we samen jarig zijn??quote:Op dinsdag 17 november 2020 07:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben vrijdag jarig. 'vroegah' was het traditioneel best koud rond die dag. En vaak zat sneeuw gehad
quote:Op dinsdag 17 november 2020 07:52 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hoezo vergeet ik altijd dat we samen jarig zijn??![]()
Weet ondertussen van half Fok wanneer ze jarig zijn, maar dit vergeet ik. Schandalig!
misschien omdat jullie het niet samen vieren?quote:Op dinsdag 17 november 2020 07:52 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Weet ondertussen van half Fok wanneer ze jarig zijn, maar dit vergeet ik. Schandalig!
Alvast van harte gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 17 november 2020 07:52 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doenquote:
Dat zal het zijn! Feestje bij mij thuisquote:Op dinsdag 17 november 2020 07:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien omdat jullie het niet samen vieren?
Hier doe ik het niet voor hequote:Op dinsdag 17 november 2020 07:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alvast van harte gefeliciteerd!En Koen ook
vrijdag wachten we gewoon op de spontane felicitatesquote:Op dinsdag 17 november 2020 07:55 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen
[..]
Dat zal het zijn! Feestje bij mij thuis
[..]
Hier doe ik het niet voor he
quote:Op dinsdag 17 november 2020 07:55 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen
[..]
[..]
1 van de 2 vind ik wel jammer dat weg isquote:Op dinsdag 17 november 2020 07:54 schreef Koen66 het volgende:
voorheen was het op 16/11 altijd m'n pa jarig, en hier hadden we een jarige Suikertaartje en Tailfox.
Geen van drieen meer dus
is er vlaai en bier?quote:Op dinsdag 17 november 2020 07:55 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen
[..]
[..]
Kersenquote:Op dinsdag 17 november 2020 08:02 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Moet ik nog bestellen.
Heb je voorkeur?
quote:
Kersenvlaai, of kersenbier?quote:
Iemand gaat stenen naar je gooien nu.quote:Op dinsdag 17 november 2020 07:46 schreef Koen66 het volgende:
vond het wel eens tijd afscheid te nemen van die fant
Vind dat varkensneusje wel wat hebbenquote:Op dinsdag 17 november 2020 08:03 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.ad.nl/royalty(...)an-oranjes~aaececd6/
Jezus, ga toch weg met dat kind.
Mediapersoonlijkheid
laat maar lekker influencenquote:Op dinsdag 17 november 2020 08:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Mediapersoonlijkheid
Ze lijkt echt sprekend op haar moederquote:Op dinsdag 17 november 2020 08:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind dat varkensneusje wel wat hebben
oink oinkquote:Op dinsdag 17 november 2020 08:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze lijkt echt sprekend op haar moeder
Wat is jouw lievelingsvlaai? Is er eentje met bastognekoeksmaak?quote:Op dinsdag 17 november 2020 08:09 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik twijfel nog even wat ik doe. Denk sowieso geen simpele ruitjesvlaai.
van de term influencer krijg ik sowieso spontaan jeukquote:Op dinsdag 17 november 2020 08:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Mediapersoonlijkheid
kersen-rijstevlaai met slagroom dan?quote:Op dinsdag 17 november 2020 08:09 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik twijfel nog even wat ik doe. Denk sowieso geen simpele ruitjesvlaai.
Stiekem zijn wij dat ook allemaal bij elkaarquote:Op dinsdag 17 november 2020 08:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
van de term influencer krijg ik sowieso spontaan jeuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |