Je gelooft China niet toch mag ik hopen?quote:Op dinsdag 17 november 2020 11:18 schreef zoost het volgende:
Ik begrijp niet dat het virus in China niet ergens weer oplaait. Kennelijk is het toch mogelijk om naar het oude "Chinese normaal" terug te keren. Alle gevallen die worden gerapporteerd zijn afkomstig uit het buitenland.
Of houdt China informatie achter?
https://www.china-briefin(...)ess-advisory-part-2/
Wraak? Moeder natuur die even gezegd heeft: Hey psst, ik ben de baas hier. Ik heb even zitten zoeken en vond dit wel een mooi artikel: April 9 marked 100 days into 2020. Here are 26 shocking things that have happened so far.quote:Op dinsdag 17 november 2020 11:14 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Tja 2020.. er moet een woord uitgevonden worden wat dit hele jaar een beetje dekt.
quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:56 schreef Cue_ het volgende:
Al denk ik dan ook weer, wat een ruk bedrijf ben je, dat je voor het geld gaat en niet misschien even afwacht om te kijken of wij ze niet ook nodig hebben.
Crap.quote:Op dinsdag 17 november 2020 11:14 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Tja 2020.. er moet een woord uitgevonden worden wat dit hele jaar een beetje dekt.
Het ironische is, ik vind 2020 aan de ene kant gruwelijk saai, maar aan de andere kant alles behalve.quote:
Nee. Zouden ze de kwetsbaren hebben opgegeven? Houden ze de ziekenhuizen gewoon vrij?quote:Op dinsdag 17 november 2020 11:22 schreef Noordzijde het volgende:
[..]
Je gelooft China niet toch mag ik hopen?
quote:Op dinsdag 17 november 2020 11:32 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Naast de eiersnijder nog een reden om naar de action te gaan jongens!
34 stuks injecteren, ben je zo safe als maar zijn kan.quote:Op dinsdag 17 november 2020 11:32 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Klopt. Dan voel je niks meerquote:Op dinsdag 17 november 2020 11:33 schreef Sfancta het volgende:
[..]
34 stuks injecteren, ben je zo safe als maar zijn kan.
Soms kan ik de Speld best waarderen.quote:Op dinsdag 17 november 2020 11:32 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
lol neequote:Op dinsdag 17 november 2020 11:33 schreef Sfancta het volgende:
[..]
34 stuks injecteren, ben je zo safe als maar zijn kan.
Heb altijd al een piemel willen hebbenquote:Op dinsdag 17 november 2020 11:24 schreef Sfancta het volgende:
Hoe zit het hier met meningen over een aankomend vaccin?
Persoonlijk heb ik er geen interesse in, en zal ook een hele tijd gaan afwachten ermee. Heb uit betrouwbare bron dat er kans is dat je een lul op je rug gegroeid kan krijgen, die begint als puistje.
Persco vanavond vanaf de keukentafel van Rutte?quote:Op dinsdag 17 november 2020 11:50 schreef groenen het volgende:
Staatssecretaris Barbara Visser Corona en minister Bijleveld in quarantaine, wordt het niet eens tijd dat de regering het goede voorbeeld geeft en thuis werkt?
Heb je daar ook nog argumenten voor of roep je maar wat anderen na? Volgens mij doet de WHO geweldig werk met de betrekkelijk weinige middelen die ze hebben.quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:55 schreef groenen het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, WHO heeft aardig wat funding nodig voor het uitvoeren van hun taken, iets waar ze tot nu toe redelijk in falen.
De WHO is er dan ook niet echt voor rijke westerse landen...quote:Op dinsdag 17 november 2020 10:03 schreef galantis het volgende:
[..]
Het doel van deze uitspraken ontgaat mij. We weten het inmiddels wel, de burgers zijn al genoeg murw gebeukt en regeringen houden behoorlijk de vinger aan de pols dus die hoef je echt niet te vertellen hoe voorzichtig ze moeten zijn.
Niet? De testcapaciteit die veel te optimistisch ingeschat werd? De continue hunkering naar het vaccin? De regering is ook gewoon bezig met zorgen dat niet te veel mensen er compleet klaar mee zijn en denken dat het hun tijd wel zal duren.quote:En in onze wijn heb ik het water nog niet kunnen ontdekken. Maar goed, bij mij is het glas vrijwel altijd halfvol.
En dan blijkt het de verkeerde spuit te zijn geweest en de week erop zit ie uitgemergeld de daklozenkrant te verkopen voor een nieuw shotquote:Op dinsdag 17 november 2020 10:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me: op verkiezingsdag eerst een foto van Rutte die een spuit in zijn arm laat zetten, en daarna eentje lachend bij de stembus met de tekst: 'Dankzij de VVD terug naar het oude normaal' oid
Je bent wel erg optimistisch met de zomer, serieus bedoelt en geloof ik ook echt.quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:13 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
De WHO is er dan ook niet echt voor rijke westerse landen...
[..]
Niet? De testcapaciteit die veel te optimistisch ingeschat werd? De continue hunkering naar het vaccin? De regering is ook gewoon bezig met zorgen dat niet te veel mensen er compleet klaar mee zijn en denken dat het hun tijd wel zal duren.
Waarom denk je dat de regering nog altijd niet expliciet heeft benoemd dat de huidige situatie nog minstens tot aan de zomer gaat duren? Iets wat experts bij herhaling benadrukt hebben. De stemming in het land is toch wel dat de vaccins nu binnenstromen en het bijna voorbij is. Moet je de stemming eens zien omslaan als mensen zich realiseren dat ook met het vaccin het nog tot zeker aan de zomer gaat duren eer we een beetje normaal ons leven op kunnen pakken.
Er zijn zelfs mensen die denken dat de kroegen half december weer open kunnen. Mensen willen nou eenmaal hoop hebben, en als dat betekent dat realistische scenario's (zoals de WHO benoemd) daarvoor aan de kant geschoven moeten worden, het zij zo. Ik noem het cognitieve dissonantie.
Ik mis sowieso wel een beetje de dystopische esthetiek in deze pandemie. Oorlog tegen de Chinese bug, Thierry die kakkerlakken doodtrapt:quote:Op dinsdag 17 november 2020 10:51 schreef chratnox het volgende:
[..]
Hiddema had wel grappiger geweest. Dat Hiddema zich laat vaccineren en Thierry er met zijn legervest naast staat, stoïcijns langs de camera kijkend. Dan eronder de tekst:
"Forum, voor de winst in deze onzichtbare oorlog"
Gebrek aan testcapaciteit is gewoon een ernstige misschatting geweest en vloeit niet zozeer voort uit een poging de situatie rooskleuriger voor te laten doen dan hij is. De hunkering naar een vaccin is logisch omdat dat de meest humane manier is om groepsimmuniteit te bereiken. Ze hebben schattingen gemaakt de eerste vaccins ergens in het voorjaar van volgend jaar te ontvangen, wellicht dan nog op kleine schaal. Lijkt ook nog aardig uit te komen. Als dat al water bij de wijn doen is, dan weet ik het ook niet meer hoor.quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:13 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
De WHO is er dan ook niet echt voor rijke westerse landen...
[..]
Niet? De testcapaciteit die veel te optimistisch ingeschat werd? De continue hunkering naar het vaccin? De regering is ook gewoon bezig met zorgen dat niet te veel mensen er compleet klaar mee zijn en denken dat het hun tijd wel zal duren.
Waarom denk je dat de regering nog altijd niet expliciet heeft benoemd dat de huidige situatie nog minstens tot aan de zomer gaat duren? Iets wat experts bij herhaling benadrukt hebben. De stemming in het land is toch wel dat de vaccins nu binnenstromen en het bijna voorbij is. Moet je de stemming eens zien omslaan als mensen zich realiseren dat ook met het vaccin het nog tot zeker aan de zomer gaat duren eer we een beetje normaal ons leven op kunnen pakken.
Er zijn zelfs mensen die denken dat de kroegen half december weer open kunnen. Mensen willen nou eenmaal hoop hebben, en als dat betekent dat realistische scenario's (zoals de WHO benoemd) daarvoor aan de kant geschoven moeten worden, het zij zo. Ik noem het cognitieve dissonantie.
Nee. Gewoon nee.quote:Op dinsdag 17 november 2020 11:50 schreef groenen het volgende:
Staatssecretaris Barbara Visser Corona en minister Bijleveld in quarantaine, wordt het niet eens tijd dat de regering het goede voorbeeld geeft en thuis werkt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |