SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Da's heel wat anders als je het zonder r leestquote:
Rookworst zonder R is ook worstquote:Op maandag 16 november 2020 18:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Da's heel wat anders als je het zonder r leest
Dat zijn wel de betere first datesquote:Op maandag 16 november 2020 18:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Da's heel wat anders als je het zonder r leest
animal sex is bad hmmkayquote:Op maandag 16 november 2020 19:01 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
de fuck did I just see
Mhoa; ik heb zo mijn grenzen op een eerste date.quote:Op maandag 16 november 2020 19:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat zijn wel de betere first dates![]()
quote:Op maandag 16 november 2020 19:01 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
de fuck did I just see
Maar op de 2e date is het "kom er maar in met die vuist"?quote:Op maandag 16 november 2020 19:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mhoa; ik heb zo mijn grenzen op een eerste date.
Gaat ie lekker met je fixatie? Laatst al analbeadsquote:Op maandag 16 november 2020 19:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar op de 2e date is het "kom er maar in met die vuist"?
quote:Op maandag 16 november 2020 19:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gaat ie lekker met je fixatie? Laatst al analbweads
kwiwiwet hoorquote:Op maandag 16 november 2020 19:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar op de 2e date is het "kom er maar in met die vuist"?
quote:Op maandag 16 november 2020 19:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gaat ie lekker met je fixatie? Laatst al analbeads
Ik zie het voor mequote:Op maandag 16 november 2020 19:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit klinkt als een narwal ofzo.. maar dan met anaalkralen op z'n kop ipv zo'n speer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |