COR / Het Positiviteitstopic (met cijfers) #18 - We love omlaag gaan!quote:Op maandag 16 november 2020 14:28 schreef Montov het volgende:
[..]
Nog beter is een rollend weekgemiddelde.
Jep: een afvlakking van het aantal positieve testen.quote:Op maandag 16 november 2020 14:24 schreef Freudie het volgende:
Even maandag met maandag:
Vorige week maandag:
4.680 nieuwe positieve testen
177 nieuwe ziekenhuisopnames
40 nieuwe IC-opnames
39 nieuwe overlijdens
Nu:
4.830 nieuwe positieve testen
173 nieuwe ziekenhuisopnames
29 nieuwe IC-opnames
44 nieuwe overlijdens
Iets meer besmettingen, iets minder ziekenhuisopnames, IC opnames maar wel iets meer overlijdens.
Eens hoor, maar ik dacht dat die al gedaan werd. En ik vind het wel leuk (leuk is relatief dan in dit topic) om twee dezelfde dagen te vergelijken, week op week. Dan heb je wel ruis, maar die ruis zit dan aan beide kanten.quote:Op maandag 16 november 2020 14:28 schreef Montov het volgende:
[..]
Nog beter is een rollend weekgemiddelde.
Benieuwd of we over 2-3 weken dan weer een halvering te pakken hebben.quote:Op maandag 16 november 2020 14:33 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Jep: een afvlakking van het aantal positieve testen.
[ afbeelding ]
Ik verdenk de Ggd Twente ervan op zondag en maandag net even wat minder door te geven ivm de angst weer genoemd te worden in de persconferentie dinsdag. Vorige week was maandag ook al zo laag dacht ik, waarna het dinsdag weer de hoogte inschoot.quote:
Hoe bedoel je dit?quote:Op maandag 16 november 2020 14:38 schreef Claudia_x het volgende:
Het zou wat zijn als we van afvlakking naar een daling gaan als gevolg van de tijdelijke verzwaring van de gedeeltelijke lockdown!
Dan zouden ze eigenlijk moeten wachten tot na de persco, want lijkt me stug dat de politiek niet denkt aan een weekendeffect.quote:Op maandag 16 november 2020 14:37 schreef Remco het volgende:
Ik verdenk de Ggd Twente ervan op zondag en maandag net even wat minder door te geven ivm de angst weer genoemd te worden in de persconferentie dinsdag. Vorige week was maandag ook al zo laag dacht ik, waarna het dinsdag weer de hoogte inschoot.
dat hoop ik nietquote:Op maandag 16 november 2020 14:38 schreef Claudia_x het volgende:
Het zou wat zijn als we van afvlakking naar een daling gaan als gevolg van de tijdelijke verzwaring van de gedeeltelijke lockdown!
Is er vanavond weer een persco?quote:Op maandag 16 november 2020 14:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan zouden ze eigenlijk moeten wachten tot na de persco, want lijkt me stug dat de politiek niet denkt aan een weekendeffect.
De stemming lijkt te heersen dat het symbolische maatregelen zijn. Het zou wat zijn als ze daadwerkelijk een verschil maken!quote:
Dan heb je het over de 13 oktober maatregelen neem ik aan? Of toch die van de afgelopen 14 dagen?quote:Op maandag 16 november 2020 14:42 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
De stemming lijkt te heersen dat het symbolische maatregelen zijn. Het zou wat zijn als ze daadwerkelijk een verschil maken!
Ja, zou heel erg grappig zijnquote:Op maandag 16 november 2020 14:42 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
De stemming lijkt te heersen dat het symbolische maatregelen zijn. Het zou wat zijn als ze daadwerkelijk een verschil maken!
Oh, zeker heb ik liever die pandemie weg. Als eerste ga ik dan reizen...veel...en ver. Kijk er nu al naar uit.quote:Op maandag 16 november 2020 14:22 schreef capricia het volgende:
[..]
Herkenbaar.![]()
Maar toch heb ik liever die pandemie weg.
Ach, met die vaccins te bespreken etc, duurt dat nog wel even.
@Mammietje: 3788 posts in COR sinds 1-1-2020; op 5841 totaal tot nu toe. Dat is 65% van totaal aantal posts.quote:
Deze: Tijdelijke verzwaring van de gedeeltelijke lockdown. Dus o.a. het sluiten van bioscopen en musea.quote:Op maandag 16 november 2020 14:43 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dan heb je het over de 13 oktober maatregelen neem ik aan? Of toch die van de afgelopen 14 dagen?
quote:
quote:
snap niet waarom ze dan niet afwachten tot woensdag, als het wel weekendeffect is dan gaat media weer lopen stoken na de cijfers van woensdagquote:
81e plaats. 1222 berichten.quote:Op maandag 16 november 2020 14:44 schreef Salina het volgende:
[..]
Oh, zeker heb ik liever die pandemie weg. Als eerste ga ik dan reizen...veel...en ver. Kijk er nu al naar uit.
Maar jij hebt wat Go To-subfora toch, waar je moderator bent in ieder geval.
Ik heb in het verleden overal wel wat gekeken, R&P, LIF, zo nu en dan eens wat geplaatst maar ik ben nergens een regular user. Salina gaat gewoon de vergetelheid in als dit subforum wordt opgedoekt.![]()
Of misschien toch naar BNW, zoals @:chratnox zegt. Kletsen over Covid-21 en 22. Ze hebben daar een leuke moderator bij BNW, lees ik. Weet jij wie dat is?
[..]
@:Mammietje: 3788 posts in COR sinds 1-1-2020; op 5841 totaal tot nu toe. Dat is 65% van totaal aantal posts.![]()
@:chratnox: 2417 in COR, op 2773 totaal (87%)!
@:_serial_: 2315 op 4187 (55%)
Ikzelf 2174 op 6282 (35%). Wel een stuk minder.
Bron: FOK Stats
Wie biedt er meer?
Die gaan vermoedelijk weer open, hoewel ze nog geen uitsluitsel hebben. Die communicatie is echt heel matig naar de branche toe.quote:Op maandag 16 november 2020 14:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Deze: Tijdelijke verzwaring van de gedeeltelijke lockdown. Dus o.a. het sluiten van bioscopen en musea.
Ze hebben zelf al toegegeven dat het vooral een signaalwerking moest hebben dan dat het zou helpen. Team witte jassen wou de winkels en scholen sluiten en team economie ging dat te ver. Dus toen is dat compromis er uitgekomen.quote:Op maandag 16 november 2020 14:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Deze: Tijdelijke verzwaring van de gedeeltelijke lockdown. Dus o.a. het sluiten van bioscopen en musea.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |