klagen over de line up van festivalsquote:Op maandag 16 november 2020 13:58 schreef dick_laurent het volgende:
Wat moeten we nou straks als de pandemie voorbij is en dit topic niet meer relevant is?? Holy shit, de leegte.... de intense oorverdovende leegte.....
Dan kunnen we hier toch nog allemaal terecht met ons PTVS?quote:Op maandag 16 november 2020 13:58 schreef dick_laurent het volgende:
Wat moeten we nou straks als de pandemie voorbij is en dit topic niet meer relevant is?? Holy shit, de leegte.... de intense oorverdovende leegte.....
Ja, bijv. mensen in de supermarkt die te dicht achter je komen staan in de rij. Maar dan niet klagen omdat je bang bent coreauna op te lopen maar omdat het gewoon FUCKING IRRITANT IS ALS MENSEN JE PERSONAL SPACE NIET RESPECTEREN!!!!!!!!!quote:Op maandag 16 november 2020 13:59 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Dan kunnen we weer klagen over het normale leven, elders, dat dan weer wel.
Dat het klote is iedere dag in de file te staan, dat de broodjes in de kantine beroerd zijn, dat het OV te druk is?quote:Op maandag 16 november 2020 13:59 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Dan kunnen we weer klagen over het normale leven, elders, dat dan weer wel.
Lekker weer elke dag terrasje doen, want daar is het veel mensen om te doen, toch?quote:Op maandag 16 november 2020 13:58 schreef dick_laurent het volgende:
Ik hoorde net van een collega een groot punt, het stinkparfum van een projectmanager niet meer hoeven ruiken nu we online werkenquote:Op maandag 16 november 2020 14:05 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat het klote is iedere dag in de file te staan, dat de broodjes in de kantine beroerd zijn, dat het OV te druk is?
JA! Vooral in liften. Dat je een lift in stapt en vergast wordt door het parfum. Of de ongemakkelijke stiltes in liften als je er met iemand anders in staat. Moet je wel of geen hallo zeggen, moet je wel of niet stil zijn, zeker als je diegene niet kent. De sociale etiquette is gewoon onduidelijk met betrekking tot liften, daar wil ik wel graag een routekaart voor.quote:Op maandag 16 november 2020 14:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik hoorde net van een collega een groot punt, het stinkparfum van een projectmanager niet meer hoeven ruiken nu we online werken
Of juist net een bijna volle lift stap je er nog wel bij in of wacht je tot de volgende. Die misschien net zo vol is oh oh 2019 wat mis ik jequote:Op maandag 16 november 2020 14:11 schreef chratnox het volgende:
[..]
JA! Vooral in liften. Dat je een lift in stapt en vergast wordt door het parfum. Of de ongemakkelijke stiltes in liften als je er met iemand anders in staat. Moet je wel of geen hallo zeggen, moet je wel of niet stil zijn, zeker als je diegene niet kent. De sociale etiquette is gewoon onduidelijk met betrekking tot liften, daar wil ik wel graag een routekaart voor.
Bij mijn vorige baan zat ik wel eens met een collega grappen te maken hoe vol kan de lift. Als de lift vol met mensen stonden.quote:Op maandag 16 november 2020 14:11 schreef chratnox het volgende:
[..]
JA! Vooral in liften. Dat je een lift in stapt en vergast wordt door het parfum. Of de ongemakkelijke stiltes in liften als je er met iemand anders in staat. Moet je wel of geen hallo zeggen, moet je wel of niet stil zijn, zeker als je diegene niet kent. De sociale etiquette is gewoon onduidelijk met betrekking tot liften, daar wil ik wel graag een routekaart voor.
dan komt sars-cov21quote:Op maandag 16 november 2020 13:58 schreef dick_laurent het volgende:
Ik kijk mensen in de lift altijd zo lachend aan. Positieve vibes, toch?quote:Op maandag 16 november 2020 14:11 schreef chratnox het volgende:
[..]
Een nieuw seizoen vol onverwachte wendingen en spektakelquote:
Capaciteit, beste Jor_Dii, is iets anders dan wat je uitvoert. Denk daar maar eens over na.quote:Op maandag 16 november 2020 14:14 schreef Jor_Dii het volgende:
Slechts 226.000 tests afgelopen week door GGD, terwijl de planning 490.000 zou moeten zijn.
Dat kan goed zijn dat er minder mensen met klachten zijn of mensen zijn minder bereid te testen met milde klachten.quote:Op maandag 16 november 2020 14:14 schreef Jor_Dii het volgende:
Slechts 226.000 tests afgelopen week door GGD, terwijl de planning 490.000 zou moeten zijn.
Dat is best okquote:Op maandag 16 november 2020 14:15 schreef Benny het volgende:
4.830 nieuwe positieve testen
173 nieuwe ziekenhuisopnames
29 nieuwe IC-opnames
44 nieuwe overlijdens
Dat ligt niet aan de GGD. Aan de mensen eerder.quote:Op maandag 16 november 2020 14:14 schreef Jor_Dii het volgende:
Alsof ik dat zelf niet weetquote:Op maandag 16 november 2020 14:15 schreef VoMy het volgende:
[..]
Capaciteit, beste Jor_Dii, is iets anders dan wat je uitvoert. Denk daar maar eens over na.
Mooi!quote:Op maandag 16 november 2020 14:15 schreef Benny het volgende:
29 nieuwe IC-opnames
44 nieuwe overlijdens
De totale paniek kan weer een dagje worden uitgesteld, phew....quote:Op maandag 16 november 2020 14:15 schreef Benny het volgende:
29 nieuwe IC-opnames
44 nieuwe overlijdens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |