Van die bierwindjes, je weet welquote:
Een challenge ervan makenquote:Op maandag 16 november 2020 13:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zou helemaal mooi zijn als dat kan in combi met toch nog wat versoepelingen in de tussentijd. Dat bijvoorbeeld de horeca wel weer open kan ergens tussen nu en april, desnoods weer in aangepaste vorm. En dat de sportcompetities weer opgestart kunnen worden.
Nog 24 minuutjes toch? Ik vind het in elk geval reuze spannend.quote:Op maandag 16 november 2020 13:50 schreef DonDruiper het volgende:
Nog tien minuutjes jongens.
Krassen we mee?
[ afbeelding ]
Ohja, kwart over.quote:Op maandag 16 november 2020 13:51 schreef chratnox het volgende:
[..]
Nog 24 minuutjes toch? Ik vind het in elk geval reuze spannend.
Ik ook, ben zoals gewoonlijk to-taal in paniek.quote:Op maandag 16 november 2020 13:51 schreef chratnox het volgende:
[..]
Nog 24 minuutjes toch? Ik vind het in elk geval reuze spannend.
Krijgen Opa en Oma ook weer eens een uitje!quote:Op maandag 16 november 2020 13:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Een challenge ervan maken
Een teller voor hoeveel bejaarden zich hebben laten vaccineren en afhankelijk daarvan gaat de horeca steeds verder open voor de overige groepen
Wat zijn de odds bij de bookies vandaag? Over of under 6000?quote:Op maandag 16 november 2020 13:52 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ohja, kwart over.
Ik pak alvast een glaasje prik.
Zoals Rutte zei: "Elke dag om kwart over 2 gaat mn bloeddruk even omhoog"quote:Op maandag 16 november 2020 13:52 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik ook, ben zoals gewoonlijk to-taal in paniek.
Goeie voor op het coronadashboard. En dan iedere dag cijfers publiceren over hoeveel mensen zich hebben laten vaccineren en allerlei datagraafknapen die op basis daarvan de nieuwe R gaan berekenen.quote:Op maandag 16 november 2020 13:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Een challenge ervan maken
Een teller voor hoeveel bejaarden zich hebben laten vaccineren en afhankelijk daarvan gaat de horeca steeds verder open voor de overige groepen
Ow... ik was dus niet de enige die dat dacht!quote:Op maandag 16 november 2020 13:53 schreef chratnox het volgende:
[..]
Zoals Rutte zei: "Elke dag om kwart over 2 gaat mn bloeddruk even omhoog"
(Die opmerking ging mijn bloeddruk van omhoog, want dat zou inhouden dat het kabinet geen andere cijfers tot zn beschikking heeft en moet hopen op daling)
quote:Op maandag 16 november 2020 13:54 schreef chratnox het volgende:
[..]
Goeie voor op het coronadashboard. En dan iedere dag cijfers publiceren over hoeveel mensen zich hebben laten vaccineren en allerlei datagraafknapen die op basis daarvan de nieuwe R gaan berekenen.
Ik hoor het al, het komende jaar hebben we nog wel wat te doen
Dan kunnen we weer klagen over het normale leven, elders, dat dan weer wel.quote:Op maandag 16 november 2020 13:58 schreef dick_laurent het volgende:
Wat moeten we nou straks als de pandemie voorbij is en dit topic niet meer relevant is?? Holy shit, de leegte.... de intense oorverdovende leegte.....
Het Zonnetje In Huis weer herhalen op tv?quote:Op maandag 16 november 2020 13:58 schreef dick_laurent het volgende:
Wat moeten we nou straks als de pandemie voorbij is en dit topic niet meer relevant is?? Holy shit, de leegte.... de intense oorverdovende leegte.....
Volgend jaar start big Brother.quote:Op maandag 16 november 2020 13:58 schreef dick_laurent het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |