SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
nice, wel gedateerd hoorquote:Op maandag 16 november 2020 12:40 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.funda.nl/koop/woldendorp/huis-41109288-heemweg-7/
Gedateerd. Maar met een nieuw vloertje in de gang, nieuwe keuken en nieuwe badkamer zou ik er kunnen wonen.
Best een charmant huis
Erg nice.quote:
50 km voorbij het einde van de wereldquote:Op maandag 16 november 2020 12:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Moest wel even zoeken waar het lag.
Als ik ooit overgeplaatst zou worden naar Eemshaven, is het het overwegen waard.quote:Op maandag 16 november 2020 13:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
50 km voorbij het einde van de wereld
bestaat die mogelijkheid dan? wat voor werk doe je?quote:Op maandag 16 november 2020 13:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als ik ooit overgeplaatst zou worden naar Eemshaven, is het het overwegen waard.
niet echt.quote:Op maandag 16 november 2020 13:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
bestaat die mogelijkheid dan? wat voor werk doe je?
ah!quote:Op maandag 16 november 2020 13:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet echt.
RWE heeft wel vaker gevraagd of wij ook op de centrale daar willen werken, maar door de afstand hebben we dat eigenlijk altijd geweigerd
iig genoeg ruimte voor je motorpoolquote:Op maandag 16 november 2020 13:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
JupMaar het is meer de locatie die me tegenhoudt.
Kun je niet vragen of @bitterbal een huis voor je koopt waarbij je een gunstige huurprijs krijgt?quote:Op maandag 16 november 2020 13:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
JupMaar het is meer de locatie die me tegenhoudt.
Genoeg ruimte voor de Clioquote:Op maandag 16 november 2020 13:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
iig genoeg ruimte voor je motorpool
Kopen heeft wel de voorkeurquote:Op maandag 16 november 2020 13:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je niet vragen of @:bitterbal een huis voor je koopt waarbij je een gunstige huurprijs krijgt?
Ben je echt actief opzoek om te verhuizen?
Denk dat ik met die afstanden een ander autootje ging overwegen.quote:
Rijdt op zich prima op de snelweg. Maar een slag groter zou wel fijn zijn.quote:Op maandag 16 november 2020 13:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Denk dat ik met die afstanden een ander autootje ging overwegen.
Is ook niet perse kritiek op de Clio voor wat het is, maar als je voor iedere poep en scheet toch redelijk lang de auto in moet...quote:Op maandag 16 november 2020 13:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Rijdt op zich prima op de snelweg. Maar een slag groter zou wel fijn zijn.
NOOOOOOOquote:Op maandag 16 november 2020 13:15 schreef Budapestenaar het volgende:
We krijgen geen chocoladeletter van het bedrijf
lekker rustig welquote:Op maandag 16 november 2020 13:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah!
nja ik zou er niet willen wonen iig.
Wij wel mag ik hopen; kijk ik toch ieder jaar naar uit.quote:Op maandag 16 november 2020 13:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Wij hebben alleen twee repen Tony Chocolony gekregenquote:Op maandag 16 november 2020 13:15 schreef Budapestenaar het volgende:
True. Adaptieve cruisecontrol zou dan wel fijn zijn.quote:Op maandag 16 november 2020 13:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is ook niet perse kritiek op de Clio voor wat het is, maar als je voor iedere poep en scheet toch redelijk lang de auto in moet...
schande!quote:Op maandag 16 november 2020 13:15 schreef Budapestenaar het volgende:
ik krijg nooit wat..quote:Op maandag 16 november 2020 13:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Ook lekkerquote:Op maandag 16 november 2020 13:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wij hebben alleen twee repen Tony Chocolony gekregen
Wij hebben een soort webshop waar je kunt bestellen. Neem meestal een waardebon voor het een of ander.quote:Op maandag 16 november 2020 13:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
schande!
ik ben eens benieuwd wat dit jaar het kerstpakket wordt.
Normaal kregen we een catalogus waar we zelf iets uit konden bestellen, maar die is er dit jaar niet.
Bij ons werden die altijd uitgedeeld door knappe meiden in een strak pakje van een of andere entertainmentbureau, ja en nu dan?quote:Op maandag 16 november 2020 13:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Ach, het is een leuk aardigheidje, verder niet.quote:Op maandag 16 november 2020 13:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik krijg nooit wat..
ook geen kerstpakket ofzo
die webshop hier had schijnbaar gezegd dat ze niet konden leveren door keroowna, dus ben benieuwd.quote:Op maandag 16 november 2020 13:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij hebben een soort webshop waar je kunt bestellen. Neem meestal een waardebon voor het een of ander.
Bluechip callgirl aan je deurquote:Op maandag 16 november 2020 13:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij ons werden die altijd uitgedeeld door knappe meiden in een strak pakje van een of andere entertainmentbureau, ja en nu dan?
I know, maar zelfs dat nietquote:Op maandag 16 november 2020 13:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ach, het is een leuk aardigheidje, verder niet.
quote:Op maandag 16 november 2020 13:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die webshop hier had schijnbaar gezegd dat ze niet konden leveren door keroowna, dus ben benieuwd.
het kerstfeest gaat sowieso al niet door, dus dan hebben ze wel een stuk meer te besteden voor het kerstpakket.
Liefdequote:Op maandag 16 november 2020 13:22 schreef FranticDJ het volgende:
alhoewel. we kregen wel een kaart dat we zo hard werkten en vol moesten houden toen zij met een draconisch coronaprotocol kwamen en we massaal naar de vakbond gingen
Zou anders teleurgesteld zijn in de yuppenquote:Op maandag 16 november 2020 13:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bluechip callgirl aan je deur
Ik zou ontslag nemen, dit kan toch nietquote:Op maandag 16 november 2020 13:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo eentje zag ik er van de week voorbij scheuren toen ik over de dijken in de polder liep. Miste alleen nog een sticker met 'drugsdealer' op de zijkant om het echt duidelijk te makenquote:Op maandag 16 november 2020 13:17 schreef FranticDJ het volgende:
gaaf wel, alleen combinatie stof/leer vind ik niks.
Toen ik vroeger als bijbaantje bij de Makro werkt kon je altijd leuke pakketten uitkiezenquote:Op maandag 16 november 2020 13:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
schande!
ik ben eens benieuwd wat dit jaar het kerstpakket wordt.
Normaal kregen we een catalogus waar we zelf iets uit konden bestellen, maar die is er dit jaar niet.
ik vind 'm wel dikquote:Op maandag 16 november 2020 13:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo eentje zag ik er van de week voorbij scheuren toen ik over de dijken in de polder liep. Miste alleen nog een sticker met 'drugsdealer' op de zijkant om het echt duidelijk te maken
Die zaak is inmiddels op sterven na doodquote:Op maandag 16 november 2020 13:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen ik vroeger als bijbaantje bij de Makro werkt kon je altijd leuke pakketten uitkiezen
hier zaten ook altijd prima spullen tussen.quote:Op maandag 16 november 2020 13:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen ik vroeger als bijbaantje bij de Makro werkt kon je altijd leuke pakketten uitkiezen
Het heeft ook weinig toegevoegde waarde meer.quote:Op maandag 16 november 2020 13:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die zaak is inmiddels op sterven na dood
Vroegâh stond het hele parkeerterrein vol. En dat terrein aan de overkant ook
Ja ik heb niet zoveel met audi'squote:Op maandag 16 november 2020 13:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik vind 'm wel dik
wil op termijn wel iets (deels) elektrisch
Over smaak valt niet te twisten maar soms als het ruikt en eruit ziet als een Marokkaanse tajine dan is het dat ook gewoonquote:Op maandag 16 november 2020 13:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo eentje zag ik er van de week voorbij scheuren toen ik over de dijken in de polder liep. Miste alleen nog een sticker met 'drugsdealer' op de zijkant om het echt duidelijk te maken
Ja dat begon jaren geleden al, eigenlijk alleen rond de kerst was het nog maar stervensdruk. Denk dat ze daar nu stiekem wel blij zijn met de corona omdat ze voor algemeen publiek open mogenquote:Op maandag 16 november 2020 13:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die zaak is inmiddels op sterven na dood
Vroegâh stond het hele parkeerterrein vol. En dat terrein aan de overkant ook
quote:Op maandag 16 november 2020 13:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het heeft ook weinig toegevoegde waarde meer.
Ik heb een pas, maar ik kom er nooit.quote:Op maandag 16 november 2020 13:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Vroeger was het een veredelde V&D. Iedereen kon wel ergens een pasje lenen. Maar internet heeft meer keuze
Ik ook. Kom er ook nooitquote:Op maandag 16 november 2020 13:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb een pas, maar ik kom er nooit.
Nou dit was gewoon de afdeling kamp hoorquote:Op maandag 16 november 2020 13:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten maar soms als het ruikt en eruit ziet als een Marokkaanse tajine dan is het dat ook gewoon
Ik haal er wel eens kookboeken.quote:Op maandag 16 november 2020 13:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb een pas, maar ik kom er nooit.
Ja, zonde. Sommige auto's wil je gewoon niet in gezien worden door het tuig wat daar normaliter in rijdtquote:Op maandag 16 november 2020 13:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten maar soms als het ruikt en eruit ziet als een Marokkaanse tajine dan is het dat ook gewoon
Ik gebruik nog steeds het pasje dat mijn moeder 30 jaar geleden heeft aangevraagd toen ze freelancer was ergensquote:Op maandag 16 november 2020 13:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Vroeger was het een veredelde V&D. Iedereen kon wel ergens een pasje lenen. Maar internet heeft meer keuze
Nou ja, het zijn ook wel petjesautootjesquote:Op maandag 16 november 2020 13:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, zonde. Sommige auto's wil je gewoon niet in gezien worden door het tuig wat daar normaliter in rijdt
Vroeger kocht ik er sokken. Maar dat merk hebben ze niet meer.quote:Op maandag 16 november 2020 13:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik haal er wel eens kookboeken.
die nieuwe A ziet er op zich wel ok uitquote:Op maandag 16 november 2020 13:32 schreef DerRabbit het volgende:
Ik zou toch eerder voor eer Mercedes gaan als ik een Duitse bak moest uitkiezen.
Ik "moet" af en toe met een Mercedes rondrijden, rijdt best chill.quote:Op maandag 16 november 2020 13:32 schreef DerRabbit het volgende:
Ik zou toch eerder voor eer Mercedes gaan als ik een Duitse bak moest uitkiezen.
Voor mij is het net 3 minuten verder lopen dan de supermarkt, maar ik heb geen pasje.quote:Op maandag 16 november 2020 13:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Voor "even kijken" zit 'ie ook te ver wat mij betreft. Geen zin in Beverwijk.
Ik ben nog niet bejaard ofzo hequote:
Mijn moeder was zelfstandige. Daarom heb ik ook een pas. Maar mijn moeder is er inmiddels niet meer en sowieso was ze al tien jaar gestoptquote:Op maandag 16 november 2020 13:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik gebruik nog steeds het pasje dat mijn moeder 30 jaar geleden heeft aangevraagd toen ze freelancer was ergens
Alfa's die rijden? Die staan toch continu bij de garage met een of ander vaag defect?quote:Op maandag 16 november 2020 13:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben nog niet bejaard ofzo heAls ik nu een lompe luxe bak zou kopen zou het een Alfa Stelvio zijn denk ik
Qua mercedes heb ik alleen een A klasse gereden, maar ik vind ze qua design er beter uitzien dan Audi en BMWquote:Op maandag 16 november 2020 13:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die nieuwe A ziet er op zich wel ok uit
ik had een CLS om mee aan boord te gaan vorig jaar. Maar mijn auto is het niet.. Echt 0,0 zicht naar achteren..
Mercedes G-Klassequote:Op maandag 16 november 2020 13:32 schreef DerRabbit het volgende:
Als er geen enkel waarschuwingslampje brand, zijn de lampjes kapotquote:Op maandag 16 november 2020 13:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alfa's die rijden? Die staan toch continu bij de garage met een of ander vaag defect?
XC60 T8 Polestarquote:Op maandag 16 november 2020 13:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben nog niet bejaard ofzo heAls ik nu een lompe luxe bak zou kopen zou het een Alfa Stelvio zijn denk ik
quote:Op maandag 16 november 2020 13:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als er geen enkel waarschuwingslampje brand, zijn de lampjes kapot
Ja dat wel, maar ze zien er tenminste wel mooi uit als ze stilstaanquote:Op maandag 16 november 2020 13:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alfa's die rijden? Die staan toch continu bij de garage met een of ander vaag defect?
Standaard een grote magneet onder de achterbumper om onderdelen die je verliest op te vangenquote:Op maandag 16 november 2020 13:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het rijdt wel goed ja, maar ik vind het zicht naar achteren echt zo belabberdquote:Op maandag 16 november 2020 13:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik "moet" af en toe met een Mercedes rondrijden, rijdt best chill.
Alleen ik kan niet wennen aan de parkeerrem.
Eh, ik moet nu alles op m'n zijspiegels doen. Went ook snel op zich.quote:Op maandag 16 november 2020 13:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Het rijdt wel goed ja, maar ik vind het zicht naar achteren echt zo belabberden de modellen spreken me ook niet echt aan verder.
quote:Op maandag 16 november 2020 13:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
omg welke
genot
ik eet bij jou vanavond
ja dat ben ik ook wel gewend van bestelbussen/vrachtwagens hoorquote:Op maandag 16 november 2020 13:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, ik moet nu alles op m'n zijspiegels doen. Went ook snel op zich.
quote:Op maandag 16 november 2020 13:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is niet voor vanavond hoor.
Oh ik vind het best duur.quote:Op maandag 16 november 2020 13:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kom er aan
valt me nog mee qua prijs
En aangezien ik niet van voer hou dat ik zelf nog moet pellen, vind ik grotere garnalen ook niksquote:Op maandag 16 november 2020 13:38 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind kleine garnalen dus helemaal niks hč, alsof je smakeloze maden uit de GFT bak zit te vreten
quote:Op maandag 16 november 2020 13:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik vind het best duur.Maar ja zag het en moest het hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die kan je gepeld kopenquote:Op maandag 16 november 2020 13:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En aangezien ik niet van voer hou dat ik zelf nog moet pellen, vind ik grotere garnalen ook niks
quote:Op maandag 16 november 2020 13:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]Hier 10 km verderop ofzo zit ook een snackbar waar ze zelf kroketten maken met de gekste smaakjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Dan kun je ze gepeld en eventueel zelfs voorgekookt kopen.quote:Op maandag 16 november 2020 13:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En aangezien ik niet van voer hou dat ik zelf nog moet pellen, vind ik grotere garnalen ook niks
ja daar heb ik wel eens wat over gelezenquote:Op maandag 16 november 2020 13:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hier 10 km verderop ofzo zit ook een snackbar waar ze zelf kroketten maken met de gekste smaakjes.
Deze week zijn bij de AH de van Dobben ovendingen in de bonus voor 1,99, weet niet of deze daar ook onder vallen?quote:Op maandag 16 november 2020 13:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik vind het best duur.Maar ja zag het en moest het hebben.
Eens.quote:Op maandag 16 november 2020 13:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja dat ben ik ook wel gewend van bestelbussen/vrachtwagens hoormaar toch
fatsoenlijk zicht door een achterruit vind ik wel prettig
Ik ben inderdaad geen fan. En al helemaal niet als ik zelf moet pellenquote:Op maandag 16 november 2020 13:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dan houd je gewoon niet van garnalenen heeft dat pellen er verder geen bal me te maken
In kroepoekvorm zijn ze wel te nassen.quote:Op maandag 16 november 2020 13:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan kun je ze gepeld en eventueel zelfs voorgekookt kopen.
pciesquote:Op maandag 16 november 2020 13:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eens.Als ik zo'n ding heb, moet ik er wel wat door kunnen zien.
Ik las vanochtend dit, combinatie tussen een kroket en bamischijf ...quote:Op maandag 16 november 2020 13:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja daar heb ik wel eens wat over gelezen
En krab of kreeft dan?quote:Op maandag 16 november 2020 13:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad geen fan. En al helemaal niet als ik zelf moet pellen
Nee helaasquote:Op maandag 16 november 2020 13:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze week zijn bij de AH de van Dobben ovendingen in de bonus voor 1,99, weet niet of deze daar ook onder vallen?
gezellig culinair doen met Fles dan maarquote:Op maandag 16 november 2020 13:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad geen fan. En al helemaal niet als ik zelf moet pellen
rare jongens die Brabanders..quote:Op maandag 16 november 2020 13:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik las vanochtend dit, combinatie tussen een kroket en bamischijf ...
https://www.bndestem.nl/r(...)-de-kroket~a6b85190/
Als je ziet uit welk dorp het komt is het ook geen verrassingquote:
Mosselen of oesters dan?quote:Op maandag 16 november 2020 13:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kreeft heb ik nog nooit op. Maar zo'n beest in stukken moeten breken, trekt me ook niet
Ja, omdat ik niet van garnalen houd?quote:Op maandag 16 november 2020 13:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
gezellig culinair doen met Fles dan maar?
quote:Op maandag 16 november 2020 13:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
pcies
dus zo'n CLA/CLS valt dan af voor mij
Keertje naar zo'n lobster house geweest in Florida. Slabbetje om, emmertjes, van die notenkraker-achtige dingen.quote:Op maandag 16 november 2020 13:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kreeft heb ik nog nooit op. Maar zo'n beest in stukken moeten breken, trekt me ook niet
zo maar een handje mosselen is wel lekker.. maar ik moet er geen 2kg van hebben..quote:
nee omdat je niet wil pellenquote:Op maandag 16 november 2020 13:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, omdat ik niet van garnalen houd?
kreeg ik out of the blue als appetizer in zuid koreaquote:Op maandag 16 november 2020 13:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn lievelingsgerechtje toch wel, pak ik een paar keer per jaar
ik heb dat ook met vis. Als ik zo'n beest eerst moet gaan zitten ontleden, heb ik al geen trek meer.quote:
je moet ook geen misdienaar willen etenquote:Op maandag 16 november 2020 13:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
ik heb dat ook met mis. Als ik zo'n beest eerst moet gaan zitten ontleden, heb ik al geen trek meer.
Oesters zijn echt een acquired taste, heerlijk met een glas goede champagne en vrouwelijk schoon om op uit te kijkenquote:Op maandag 16 november 2020 13:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mosselen lust ik wel
Oesters vind ik echt niks aan. Zo'n slok zoute snot
Wanneer is de uitzending?quote:Op maandag 16 november 2020 13:45 schreef Amarantha het volgende:
Ze hebben mij vanochtend geīnterviewd op het werk, ik ben benieuwd hoe gaar ik eruit zie.
quote:
quote:Op maandag 16 november 2020 13:46 schreef Amarantha het volgende:
Alleen te zien als je mij op FB volgt dus @:dr_Flash is de enige hier gok ik.
quote:Op maandag 16 november 2020 13:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oesters zijn echt een acquired taste, heerlijk met een glas goede champagne en vrouwelijk schoon om op uit te kijken
Heerlijk hč?quote:Op maandag 16 november 2020 13:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kreeg ik out of the blue als appetizer in zuid korea
quote:Op maandag 16 november 2020 13:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ben je ook een fan van kaviaar?
hoe weet jij hoe een goudvis smaakt.quote:Op maandag 16 november 2020 13:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een keer een garnaal geproefd maar ik had het gevoel alsof ik een goudvis zat te eten.
Ik hoef er zelf sowieso geen. Iets waar m'n shit in past en waar ik van a naar b kom, is zat.quote:Op maandag 16 november 2020 13:48 schreef Modus het volgende:
De echte weten
[ afbeelding ]
Of anders:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 november 2020 13:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heerlijk hč?
Ja trouwens daar helemaal lijkt me, hier ben ik afhankelijk van diepvriespoten vaak.
Even snel zoeken op FB.quote:Op maandag 16 november 2020 13:46 schreef Amarantha het volgende:
Alleen te zien als je mij op FB volgt dus @:dr_Flash is de enige hier gok ik.
quote:Op maandag 16 november 2020 13:48 schreef Amarantha het volgende:
Aah die jongen die de interview deed zei ook nog dat hij denkt dat het bedrijf mij niet meer wil missen.
Die zijn toch voor op de barbecue?quote:Op maandag 16 november 2020 13:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoe weet jij hoe een goudvis smaakt.
so many questions
voor de draad er mee gerrie
watquote:Op maandag 16 november 2020 13:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vind ik ook niet zoveel aan
Gebakken kuit daarentegen
Denk niet dat ik dat laatste ooit op heb, tenminste niet bewust.quote:Op maandag 16 november 2020 13:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
een Cantaquote:Op maandag 16 november 2020 13:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik hoef er zelf sowieso geen. Iets waar m'n shit in past en waar ik van a naar b kom, is zat.
m'n pa zou me afmaken als ik een van zijn goudvissen op de bbq smeetquote:Op maandag 16 november 2020 13:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die zijn toch voor op de barbecue?
Die i is echt heel klein.quote:Op maandag 16 november 2020 13:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel snelwegopties, uiteraard.quote:
Dikke koi van een paar honderd euro.quote:Op maandag 16 november 2020 13:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
m'n pa zou me afmaken als ik een van zijn goudvissen op de bbq smeet
nooit een slecht schoongemaakt gebakken visje opquote:Op maandag 16 november 2020 13:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk niet dat ik dat laatste ooit op heb, tenminste niet bewust.
wat voor traject doe je?quote:Op maandag 16 november 2020 13:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben benieuwd volgend jaar zomer.Dan loopt mijn traject af.
Niet alle viswinkels hebben het. Beetje zout erover. Heerlijkquote:Op maandag 16 november 2020 13:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk niet dat ik dat laatste ooit op heb, tenminste niet bewust.
Ik was niet de enige dusquote:
Gewoon kopen bij de dierenwinkel. En dan ook even vragen hoe lang ze op de BBQ moetenquote:Op maandag 16 november 2020 13:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
m'n pa zou me afmaken als ik een van zijn goudvissen op de bbq smeet
yupquote:Op maandag 16 november 2020 13:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dikke koi van een paar honderd euro.
Niet dat ik me kan heugen en ik vreet vaak platvissen.quote:Op maandag 16 november 2020 13:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nooit een slecht schoongemaakt gebakken visje op?
propgenotquote:Op maandag 16 november 2020 13:53 schreef kwiwi het volgende:
Laat lunchgenot vandaag.. en maar 7 min om het naar binnen te proppen
quote:Op maandag 16 november 2020 13:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon kopen bij de dierenwinkel. En dan ook even vragen hoe lang ze op de BBQ moeten
En dan komt er even een reiger haute cuisine snackenquote:Op maandag 16 november 2020 13:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
yup
heeft er laatst 1 verkocht ter waarde van 2 (van mijn) maandsalarissen
quote:Op maandag 16 november 2020 13:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon kopen bij de dierenwinkel. En dan ook even vragen hoe lang ze op de BBQ moeten
Gewoon de rest van die Milka-reep naar binnenquote:Op maandag 16 november 2020 13:53 schreef kwiwi het volgende:
Laat lunchgenot vandaag.. en maar 7 min om het naar binnen te proppen
En ik vind dat wel zulke lelijke vissen hčquote:Op maandag 16 november 2020 13:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
yup
heeft er laatst 1 verkocht ter waarde van 2 (van mijn) maandsalarissen
dat ranzige fliebertjequote:Op maandag 16 november 2020 13:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet dat ik me kan heugen en ik vreet vaak platvissen.
Waarom diequote:Op maandag 16 november 2020 13:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]bij de dierenwinkel hier mag je dan niet afrekenen en word je naar buiten 'begeleid'
die reiger heeft een gebroken nek als ie die unit wil snacken.. dan heb je 't over een koi van bijna een meter.quote:Op maandag 16 november 2020 13:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan komt er even een reiger haute cuisine snacken
Zou ik prima vinden.quote:Op maandag 16 november 2020 13:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
fiat panda
die wagens rijden nog best grappig. net skelters
Hoe weet je dat?quote:Op maandag 16 november 2020 13:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]bij de dierenwinkel hier mag je dan niet afrekenen en word je naar buiten 'begeleid'
quote:Op maandag 16 november 2020 13:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
7 minuten om te eten, FOK!ken en te lachen om mijn grapje
ik vind 't wel 'mooi' op zich. Sommige kleur variaties vind ik graflelijk.quote:Op maandag 16 november 2020 13:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En ik vind dat wel zulke lelijke vissen hč
huehuehuequote:Op maandag 16 november 2020 13:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom die?
Toch juist super dat je ze gratis mee krijgt en iemand anders ze voor je in de auto legt![]()
quote:Op maandag 16 november 2020 13:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik vind 't wel 'mooi' op zich. Sommige kleur variaties vind ik graflelijk.
Mar m'n pa kan er z'n ei in kwijt en het is voor hem nogal een mentale uitlaatklep dus:
heb zelf alleen maar zoveel aan die installatie gedaan, zodat ik er zelf zo min mogelijk aan moet doen als zij op vakantie zijn
Gewoon een schaal meenemen, voor 100 euro aan hamsters kopen en ze ter plekke marineren.quote:Op maandag 16 november 2020 13:54 schreef FranticDJ het volgende:
ja kweeniequote:Op maandag 16 november 2020 13:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je moet toch iets als je een tijd thuis hebt gezeten.
mooi zoquote:Op maandag 16 november 2020 13:55 schreef Amarantha het volgende:
Maar zit nu wel een op een fijne plek dus ik vind het niet erg.
Die originele panda's waren zo tof. Mijn ouders hadden er eentje als tweede auto. Zoveel lol gehad met dat dingquote:Op maandag 16 november 2020 13:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
fiat panda
die wagens rijden nog best grappig. net skelters
ja je bent jong en je wilt wat..quote:Op maandag 16 november 2020 13:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?
Zoveel vragen?
allergisch voor knaagdierenquote:Op maandag 16 november 2020 13:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon een schaal meenemen, voor 100 euro aan hamsters kopen en ze ter plekke marineren.
Beter cavia's nemen.quote:Op maandag 16 november 2020 13:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon een schaal meenemen, voor 100 euro aan hamsters kopen en ze ter plekke marineren.
Bij de kassa vragen of ze er ketchup bij hebbenquote:Op maandag 16 november 2020 13:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 november 2020 13:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die originele panda's waren zo tof. Mijn ouders hadden er eentje als tweede auto. Zoveel lol gehad met dat ding![]()
Zwoef!quote:Op maandag 16 november 2020 13:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Joker ook gewoon mee opgevroten in de haastNou, volgende meeting in. Tot later
Top mams kan dus wekelijks de hokken schoonmaken enz.quote:Op maandag 16 november 2020 14:00 schreef CherryLips het volgende:
M'n nicht heeft twee cavia's gekocht voor de kinderen. Ik facepalmen. DOE HET NIET.
als dat geen neuqsexen wordtquote:Op maandag 16 november 2020 14:00 schreef CherryLips het volgende:
M'n nicht heeft twee cavia's gekocht voor de kinderen. Ik facepalmen. DOE HET NIET.
Wat handelbaarder dan een hamster ook.quote:
Uitnodigen voor het avondetenquote:Op maandag 16 november 2020 14:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij de kassa vragen of ze er ketchup bij hebben
geen idee..quote:Op maandag 16 november 2020 14:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat handelbaarder dan een hamster ook.
Hamsters, hufters. Allemaal.
Ik maak die van mij om de vier dagen schoon. Heb ze vrijdagavond schoongemaakt en ze meuren nu al.quote:Op maandag 16 november 2020 14:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Top mams kan dus wekelijks de hokken schoonmaken enz.
stampertje stampertje jij bent m'n vriendjequote:Op maandag 16 november 2020 14:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uitnodigen voor het avondeten![]()
Dan eten we Fluffy, Minimouse, Piep, Bontje, Quetzalcoaltl, Stampertje en Huppel op.
quote:Op maandag 16 november 2020 14:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat handelbaarder dan een hamster ook.
Hamsters, hufters. Allemaal.
Joy. Nee, hamsters bijten veel sneller dan cavia's.quote:Op maandag 16 november 2020 14:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
geen idee..
wij hebben ooit een konijn gehad die kwam logeren.
Heb 3 weken met rode vlekken gelopensindsdien knaagdieren vermeden.
quote:Op maandag 16 november 2020 14:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan eten we Fluffy, Minimouse, Piep, Bontje, Quetzalcoaltl, Stampertje en Huppel op.
Die vreten cuy-cavia's, zijn over het algemeen een slagje groter dan die hier in de dierenwinkel zitten.quote:Op maandag 16 november 2020 14:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Joy. Nee, hamsters bijten veel sneller dan cavia's.![]()
Plus, als je 'm dan toch gaat opvreten: beter de cavia, want groter en blijkbaar prima eten als je Peruvianen mag geloven.
Wel echt een bazennaam voor een cavia, Quetzalcoatl.quote:Op maandag 16 november 2020 14:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nog steeds groter dan hamsters.quote:Op maandag 16 november 2020 14:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die vreten cuy-cavia's, zijn over het algemeen een slagje groter dan die hier in de dierenwinkel zitten.
Gewoon even in de marinade, op een stokje schuiven en een scheut satésaus er overheenquote:Op maandag 16 november 2020 14:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen labradoodle? Dat zijn toch die doorgefokte anti-allergenenbeesten?quote:Op maandag 16 november 2020 14:05 schreef FranticDJ het volgende:
Als m'n honden allergie zo doorzet is het enige qua huisdier wat ik over 15 jaar nog kan hebben een aquarium ofzo.
Welkom in mijn wereld.quote:Op maandag 16 november 2020 14:05 schreef FranticDJ het volgende:
Als m'n honden allergie zo doorzet is het enige qua huisdier wat ik over 15 jaar nog kan hebben een aquarium ofzo.
Werkt niet voor alle allergieën.quote:Op maandag 16 november 2020 14:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen labradoodle? Dat zijn toch die doorgefokte anti-allergenenbeesten?
Met zo'n labeltje op z'n buik: 100% polyester. Made in China.quote:Op maandag 16 november 2020 14:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je hem kwijt bent, KWETZIE, KWEEEEEEEEEEEEETTIE KOM, KWETZIEEEEEquote:Op maandag 16 november 2020 14:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel echt een bazennaam voor een cavia, Quetzalcoatl.
Zelfs die kan ik niet hebben.quote:Op maandag 16 november 2020 14:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Denk dat Frantic eindigt met zo'n kale poes.
Of een alligator.quote:Op maandag 16 november 2020 14:06 schreef CherryLips het volgende:
Neem een axolotl! Of een vogelspin.
irritante en lelijke kutbeesten zijn dat.quote:Op maandag 16 november 2020 14:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
axolotl overweeg ik serieusquote:Op maandag 16 november 2020 14:06 schreef CherryLips het volgende:
Neem een axolotl! Of een vogelspin.
Niet meer of minder dan andere honden?quote:Op maandag 16 november 2020 14:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
irritante en lelijke kutbeesten zijn dat.
Ze beginnen klein.quote:
Schildpad dan, die hebben ook wat minder scherpe tanden.quote:
quote:Op maandag 16 november 2020 14:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik weet niet of ik blij word van dit vooruitzichtquote:Op maandag 16 november 2020 14:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Als we maar lang genoeg bij elkaar blijven dan eindigen we allemaal zo
hm heb ik weinig problemen mee.. meer met het voer hanteren..quote:Op maandag 16 november 2020 14:06 schreef IJsdraakje het volgende:
En beesten die in de stress schieten van 5 graden te warm of te koud.En levend voeren, ik kan het echt niet.
Ik wil er sowieso nu niet 1 en wanneer ik dat wel wil moet er 1 op mijn pad komen ofzo die een nieuwe thuis nodig is.quote:
quote:Op maandag 16 november 2020 14:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Schildpad dan, die hebben ook wat minder scherpe tanden.
Ik geef de hamsters gewoon gedroogde meelwormen, die je ook aan vogeltjes kunt geven. Vinden ze heerlijk.quote:Op maandag 16 november 2020 14:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hm heb ik weinig problemen mee.. meer met het voer hanteren..
wormen enzo
Voor die beesten werden we gewaarschuwd in Louisianaquote:
zolang de vrouw maar een kale poes heeftquote:Op maandag 16 november 2020 14:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Oh het uitlaten vind ik zelf geen probleem maar ik wil eerst financieel mijn leven beter op orde hebben en meer thuis zijn enz.quote:Op maandag 16 november 2020 14:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O hou op.
Als ze ooit iets voor dat uitlaten uitvinden, neem ik meteen een hond.
dat is juist het leuke aan en hondquote:Op maandag 16 november 2020 14:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O hou op.
Als ze ooit iets voor dat uitlaten uitvinden, neem ik meteen een hond.
Kijken hoe een beest zit te schijtenquote:Op maandag 16 november 2020 14:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat is juist het leuke aan en hond
nee joh. wandelen.. jij kan het weten.quote:Op maandag 16 november 2020 14:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kijken hoe een beest zit te schijten
Bij jonge axolotls moet je dus wormen in stukjes hakken, als het groter is dan hun bek, stikken ze erin.quote:Op maandag 16 november 2020 14:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hm heb ik weinig problemen mee.. meer met het voer hanteren..
wormen enzo
Ja leuk als het mooi herfstweer is en ik toch een stukje wil wandelen.quote:Op maandag 16 november 2020 14:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat is juist het leuke aan en hond
Toen die van ons een stuk vitrage had opgegeten en uit liep te schijten, dat was wel hilarischquote:Op maandag 16 november 2020 14:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kijken hoe een beest zit te schijten
nicequote:Op maandag 16 november 2020 14:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bij jonge axolotls moet je dus wormen in stukjes hakken, als het groter is dan hun bek, stikken ze erin.
Happen, goed zo IJs.
Vriendin van me heeft die volgens mij, die hebben een kantoor aan huis en die heeft voor zichzelf een ruimte geclaimd van zo'n 30 meter bij 20 meter met alle wanden vol met kooien vol met slangen, leguanen en hagedissen, het ruikt daar serieus naar de hel.quote:Op maandag 16 november 2020 14:11 schreef CherryLips het volgende:
Gele agaampjes zijn ook tof, maar die zie je ook nergens meer. Soort kleine baardagaampjes.
tja dan moet je geen hond nemen neequote:Op maandag 16 november 2020 14:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja leuk als het mooi herfstweer is en ik toch een stukje wil wandelen.
Minder leuk vier keer per dag in de stromende regen als ik eigenlijk liever in bed wil liggen omdat ik kapot moe of niet lekker ben. Of omdat het regent/sneeuwt/hagelt. Midden in de nacht als die hond niet lekker is en gras wil vreten. Dag in, dag uit, dus ook als je een dagje weg wil of zelfs een halve dag.
een van de doggen had zo een panty op gegeten.quote:Op maandag 16 november 2020 14:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen die van ons een stuk vitrage had opgegeten en uit liep te schijten, dat was wel hilarisch
Oh, en eerst de poep uit zo'n worm knijpen.quote:
Ja maar daarbij vind ik honden wel schijtirritant, van het weekend ook weer besprongen door zo'n opgeblazen testosteron beestquote:Op maandag 16 november 2020 14:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee joh. wandelen.. jij kan het weten.
Ja het ruikt nooit zo fris. Ik ga (gingquote:Op maandag 16 november 2020 14:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vriendin van me heeft die volgens mij, die hebben een kantoor aan huis en die heeft voor zichzelf een ruimte geclaimd van zo'n 30 meter bij 20 meter met alle wanden vol met kooien vol met slangen, leguanen en hagedissen, het ruikt daar serieus naar de hel.
Heb me ooit laten vertellen door haar dat ze vrij zeldzame beesten fokt ook.
Nee daarom, anders had ik er al eentje uit Roemenië gesleurd. Kan hem soms nog wel bij m'n ouders brengen, want m'n moeder vindt het ook heel leuk, maar niet te vaakquote:Op maandag 16 november 2020 14:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
tja dan moet je geen hond nemen nee
quote:Op maandag 16 november 2020 14:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
een van de doggen had zo een panty op gegeten.
daar kwam een verpakte drol uit
Als ik een huis koop en het thuiswerken zou een permanente status krijgen, dan komt er bij mij wel een hondquote:Op maandag 16 november 2020 14:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee daarom, anders had ik er al eentje uit Roemenië gesleurd. Kan hem soms nog wel bij m'n ouders brengen, want m'n moeder vindt het ook heel leuk, maar niet te vaak
Soms zitten er bij die knaagsticks voor knaagdieren of bij het voer wat maden. Gewoon van vliegjes of motjes of weet ik het wat. Dat spinrag ziet er wel goor uit, maar die hamsters vinden die beesten lekker johquote:Op maandag 16 november 2020 14:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bij jonge axolotls moet je dus wormen in stukjes hakken, als het groter is dan hun bek, stikken ze erin.
Happen, goed zo IJs.
mja bij de ander kostte 't een operatie.quote:
denk dat het hier eerder op samen wonen zal uit moeten draaienquote:Op maandag 16 november 2020 14:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik een huis koop en het thuiswerken zou een permanente status krijgen, dan komt er bij mij wel een hond
O onze hond stond gewoon een kwartier langs de weg gehurkt om stukken vitrage uit te kakken. We durfden er ook niet een beetje aan te trekken ofzo. Beest keek ongelukkig, m'n vader ook.quote:Op maandag 16 november 2020 14:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja bij de ander kostte 't een operatie.
en die dierenarts nog vrolijk met een emmertje 'voor thuis' aan komen.
die panty met kak enzo als souvenir.. die lucht jongens. die staat permanent in mn neus gebrand.
Nog geen plannen in die richting?quote:Op maandag 16 november 2020 14:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
denk dat het hier eerder op samen wonen zal uit moeten draaien
werk straks nog steeds te onregelmatig.
quote:Op maandag 16 november 2020 14:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O onze hond stond gewoon een kwartier langs de weg gehurkt om stukken vitrage uit te kakken. We durfden er ook niet een beetje aan te trekken ofzo. Beest keek ongelukkig, m'n vader ook.
Demente honden, echt leuk
Neequote:Op maandag 16 november 2020 14:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog geen plannen in die richting?
neequote:Op maandag 16 november 2020 14:22 schreef Amarantha het volgende:
Maar katten zijn ook leuk. Denk wel leuker.
Ze heeft ook eens kersenbonbons met folie en al op zitten vreten.quote:Op maandag 16 november 2020 14:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja heb wel eens aan iets getrokken wat ze opgegeten hadden hoor.. was 't beu dat 't zo lang duurde
Zal wel niet veel kwaad kunnen nee.quote:Op maandag 16 november 2020 14:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Soms zitten er bij die knaagsticks voor knaagdieren of bij het voer wat maden. Gewoon van vliegjes of motjes of weet ik het wat. Dat spinrag ziet er wel goor uit, maar die hamsters vinden die beesten lekker johEn die hebben alleen maar van dat voer of de knaagsticks gegeten dus dat kan dan ook geen kwaad, lijkt mij. Het is niet zo dat ik ze van een opgeblazen lijk pluk ofzo.
Katten zijn oneindig veel leuker dan hondenquote:Op maandag 16 november 2020 14:22 schreef Amarantha het volgende:
douwen een mes in je rug als je je omdraaitquote:
Nopequote:Op maandag 16 november 2020 14:22 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op maandag 16 november 2020 14:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
douwen een mes in je rug als je je omdraaitLachen man dat eigenwijze van katten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
geef mij maar een eigenwijze hond danquote:Op maandag 16 november 2020 14:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lachen man dat eigenwijze van katten.
quote:Op maandag 16 november 2020 14:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
douwen een mes in je rug als je je omdraaitMwah, het vod waar ik een tijdje mee onder één dak zat, was een klootzak, maar wel een voorspelbare klootzak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
ik vind allebei wel leuk. maar ik hoef ze toch niet als huisdier.quote:Op maandag 16 november 2020 14:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik vind katten leuk, maar honden veel leuker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |