SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
nice, wel gedateerd hoorquote:Op maandag 16 november 2020 12:40 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.funda.nl/koop/woldendorp/huis-41109288-heemweg-7/
Gedateerd. Maar met een nieuw vloertje in de gang, nieuwe keuken en nieuwe badkamer zou ik er kunnen wonen.
Best een charmant huis
Erg nice.quote:
50 km voorbij het einde van de wereldquote:Op maandag 16 november 2020 12:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Moest wel even zoeken waar het lag.
Als ik ooit overgeplaatst zou worden naar Eemshaven, is het het overwegen waard.quote:Op maandag 16 november 2020 13:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
50 km voorbij het einde van de wereld
bestaat die mogelijkheid dan? wat voor werk doe je?quote:Op maandag 16 november 2020 13:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als ik ooit overgeplaatst zou worden naar Eemshaven, is het het overwegen waard.
niet echt.quote:Op maandag 16 november 2020 13:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
bestaat die mogelijkheid dan? wat voor werk doe je?
ah!quote:Op maandag 16 november 2020 13:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet echt.
RWE heeft wel vaker gevraagd of wij ook op de centrale daar willen werken, maar door de afstand hebben we dat eigenlijk altijd geweigerd
iig genoeg ruimte voor je motorpoolquote:Op maandag 16 november 2020 13:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
JupMaar het is meer de locatie die me tegenhoudt.
Kun je niet vragen of @bitterbal een huis voor je koopt waarbij je een gunstige huurprijs krijgt?quote:Op maandag 16 november 2020 13:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
JupMaar het is meer de locatie die me tegenhoudt.
Genoeg ruimte voor de Clioquote:Op maandag 16 november 2020 13:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
iig genoeg ruimte voor je motorpool
Kopen heeft wel de voorkeurquote:Op maandag 16 november 2020 13:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je niet vragen of @:bitterbal een huis voor je koopt waarbij je een gunstige huurprijs krijgt?
Ben je echt actief opzoek om te verhuizen?
Denk dat ik met die afstanden een ander autootje ging overwegen.quote:
Rijdt op zich prima op de snelweg. Maar een slag groter zou wel fijn zijn.quote:Op maandag 16 november 2020 13:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Denk dat ik met die afstanden een ander autootje ging overwegen.
Is ook niet perse kritiek op de Clio voor wat het is, maar als je voor iedere poep en scheet toch redelijk lang de auto in moet...quote:Op maandag 16 november 2020 13:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Rijdt op zich prima op de snelweg. Maar een slag groter zou wel fijn zijn.
NOOOOOOOquote:Op maandag 16 november 2020 13:15 schreef Budapestenaar het volgende:
We krijgen geen chocoladeletter van het bedrijf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |