abonnement Unibet Coolblue
pi_196269354
O+ Klets hier over (ver)huizen, huishouden, schoonloeders en appgroepjes. Ook dé plek voor allerhande opsomlijstjes *O*

Ouwehoer hier verder over alles O+

Een hart onder de riem voor iedereen die in quarantaine is!
pi_196269381
Onze kat is tijdens de punctie overleden.

Ik ben benieuwd hoe sac er straks op reageert hij was echt haar vriendje
pi_196269397
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 12:02 schreef F_r het volgende:
Onze kat is tijdens de punctie overleden.

Ik ben benieuwd hoe sac er straks op reageert hij was echt haar vriendje
Aah. ;( Het beestje is nog vredig ingeslapen toch?
Zal een verdrietig bericht worden aan je dochter.
pi_196269413
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 12:02 schreef F_r het volgende:
Onze kat is tijdens de punctie overleden.

Ik ben benieuwd hoe sac er straks op reageert hij was echt haar vriendje
Ah nee, wat ontzettend naar. Knuffel vooral voor Sac.
pi_196269428
Gecondoleerd F_r ;(
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_196269444
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2020 12:03 schreef vencodark het volgende:

[..]

Aah. ;( Het beestje is nog vredig ingeslapen toch?
Zal een verdrietig bericht worden aan je dochter.
Ze verwacht het ook echt niet. Ik heb wel gezegd dat ik met hem naar de dierenarts ging. Maar ik had dit ook niet verwacht.
pi_196269469
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 12:06 schreef F_r het volgende:

[..]

Ze verwacht het ook echt niet. Ik heb wel gezegd dat ik met hem naar de dierenarts ging. Maar ik had dit ook niet verwacht.
Wat had je kat voor problemen dat je überhaupt naar de dierenarts moest? Ontdekte ze daar dat hij vocht achter de longen had?
pi_196269497
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2020 12:08 schreef vencodark het volgende:

[..]

Wat had je kat voor problemen dat je überhaupt naar de dierenarts moest? Ontdekte ze daar dat hij vocht achter de longen had?
Gisterenavond merkte ik dat hij anders ademde. Hij kon zijn draai niet vinden. Wilde niet bij mij liggen.

De da vond zijn ademhaling ook oppervlakkig en stelde een röntgenfoto voor. Daar zagen ze dus vocht achter zijn longen.
pi_196269551
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 11:47 schreef exode het volgende:

[..]

Ik vul in de zomer onze gezamelijk online agenda in met alle schooldingen, zwemlessen maar ook verjaardagen en andere belangrijke dingen. Dan krijg je een reminder wanneer je wilt. Dat werkt voor mijn vriendin aardig en aan de rest herinner ik haar :)
Ik heb een Exode nodig denk ik :)
Die agendapunten heb ik allemaal al en wat @_NIKKI_ zegt ook uit voorzorg ook alarmen voor het wegbrengen en ophalen.

Het zijn meer de kleine en spontane dingen die ik vergeet. Dat een vriendin controle heeft in het ziekenhuis en ik daarna wil vragen hoe het ging.
Maargoed ik kan meerdere keren naar de keuken lopen en in de keuken niet meer weten wat ik wilde doen of dat ik 3x de waterkoker aanzet voor een kopje thee omdat ik tegen de tijd dat de waterkoker klaar is alweer ben vergeten dat ik thee wilde pakken. Gelukkig zijn dat de extreme momenten en zeker niet dagelijks.

quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 12:02 schreef F_r het volgende:
Onze kat is tijdens de punctie overleden.

Ik ben benieuwd hoe sac er straks op reageert hij was echt haar vriendje
:'( :*

[ Bericht 0% gewijzigd door Elleska op 16-11-2020 22:06:50 ]
pi_196269585
Wat verdrietig @F_r, sterkte ;(
pi_196269596
Sterkte F_r :*
En ook voor sac, zal heel vervelend zijn voor haar straks als ze het nieuws hoort
Sterkte
pi_196269623
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 12:10 schreef F_r het volgende:

[..]

Gisterenavond merkte ik dat hij anders ademde. Hij kon zijn draai niet vinden. Wilde niet bij mij liggen.

De da vond zijn ademhaling ook oppervlakkig en stelde een röntgenfoto voor. Daar zagen ze dus vocht achter zijn longen.
Dan is het inderdaad goed geweest dat je bent gegaan. Wie weet had het ook niet meer lang geduurd.
Wel zielig. Had je hem allang?
pi_196269672
Ik heb ook reminders staan voor schoolzwemmen, gym, jeugdjournaal en allerlei activiteiten die tussendoor komen. :Y
Ik vergeet dat soort kleine dingen wel. Iets waar ik naar moet bellen, of registreren. :')
pi_196269682
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2020 12:19 schreef vencodark het volgende:

[..]

Dan is het inderdaad goed geweest dat je bent gegaan. Wie weet had het ook niet meer lang geduurd.
Wel zielig. Had je hem allang?
Hij is 11 geworden in februari zou hij 12 geworden zijn.
Deze maand zou hij 4 jaar bij ons zijn. Het was een ex-dekkater die weg moest bij zijn cattery en onze andere kat was alleen over gebleven.
  maandag 16 november 2020 @ 12:29:56 #15
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_196269781
Sterkte F_r :* Dat hakt er zo in bij je gezin.

Wij hebben niet zo lang geleden ook 1 van de 2 dames moeten laten gaan. Binnen 2 dagen van niks aan de hand naar laten inslapen. We zijn er nog steeds erg verdrietig om. 13 jaar had ik beide dames al. Langer dan manlief zelfs ;)

Kat nummer 2 wordt redelijk gek nu trouwens. Alle aandacht gaat nu daarheen. Sinds de dood van de ander 'praat' deze kat ook de hele tijd tegen ons. De hele dag door levert ze commentaar. Heel apart.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_196269849
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 12:29 schreef laziness het volgende:
Sterkte F_r :* Dat hakt er zo in bij je gezin.

Wij hebben niet zo lang geleden ook 1 van de 2 dames moeten laten gaan. Binnen 2 dagen van niks aan de hand naar laten inslapen. We zijn er nog steeds erg verdrietig om. 13 jaar had ik beide dames al. Langer dan manlief zelfs ;)

Kat nummer 2 wordt redelijk gek nu trouwens. Alle aandacht gaat nu daarheen. Sinds de dood van de ander 'praat' deze kat ook de hele tijd tegen ons. De hele dag door levert ze commentaar. Heel apart.
Je hecht je toch aan een beestje.
Blijft die van jullie niet zoeken?

Wij hebben toen Bertus erbij genomen voor Fire. Niet verwacht dat Fire hem zou overleven. Nu hadden we al min of meer afgesproken dat er 2 herplaatsers bij ons kwamen na de verhuizing. Ook maine coons

Even kijken of Nazboo nu Fire meer gaat pesten.
pi_196269875
Onze kat loopt nog steeds rond, hij hoest wel veel en zijn ademhaling klinkt haperig. Maar zolang hij eet, drinkt en de tuin uitgaat, laten we het zo.

Elleska, haha, misschien moet ik er mijn werk van maken ;)
pi_196269880
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 12:23 schreef F_r het volgende:

[..]

Hij is 11 geworden in februari zou hij 12 geworden zijn.
Deze maand zou hij 4 jaar bij ons zijn. Het was een ex-dekkater die weg moest bij zijn cattery en onze andere kat was alleen over gebleven.
Het zal leeg worden in huis. Sterkte.
  maandag 16 november 2020 @ 12:38:16 #19
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_196269894
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 12:34 schreef F_r het volgende:

[..]

Je hecht je toch aan een beestje.
Blijft die van jullie niet zoeken?

Wij hebben toen Bertus erbij genomen voor Fire. Niet verwacht dat Fire hem zou overleven. Nu hadden we al min of meer afgesproken dat er 2 herplaatsers bij ons kwamen na de verhuizing. Ook maine coons

Even kijken of Nazboo nu Fire meer gaat pesten.
Nee we dachten eigenlijk dat het haar geen klap kon schelen. Ze lijkt er totaal niet mee bezig. Ze negeerden elkaar sowieso al jaren lang best vaak. Maar opeens viel het ons op dat ze sindsdien zo veel mekkert. Echt de hele dag door bij alles. Dat was niet.

Ik heb manlief net over gehaald tot een kitten er bij O+ Hij dacht eigenlijk dat ons oude beestje dat helemaal niks gaat vinden.

Hoeveel hebben julie er nu nog? 2 en dat worden er weer 4?
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_196269945
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 12:38 schreef laziness het volgende:

[..]

Nee we dachten eigenlijk dat het haar geen klap kon schelen. Ze lijkt er totaal niet mee bezig. Ze negeerden elkaar sowieso al jaren lang best vaak. Maar opeens viel het ons op dat ze sindsdien zo veel mekkert. Echt de hele dag door bij alles. Dat was niet.

Ik heb manlief net over gehaald tot een kitten er bij O+ Hij dacht eigenlijk dat ons oude beestje dat helemaal niks gaat vinden.

Hoeveel hebben julie er nu nog? 2 en dat worden er weer 4?
we hebben er nu nog 2. Fire wordt in februari 14. En dan komen we op 4 iets teveel vind ik. Komt door Nazboo maar ook daar zorgen we voor. En die is pas 2.

Kittens O+ 1 of 2?
pi_196269956
@F_r wat naar. ;( Sterkte!
  maandag 16 november 2020 @ 12:47:20 #22
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_196269999
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 12:41 schreef F_r het volgende:

[..]

we hebben er nu nog 2. Fire wordt in februari 14. En dan komen we op 4 iets teveel vind ik. Komt door Nazboo maar ook daar zorgen we voor. En die is pas 2.

Kittens O+ 1 of 2?
Teveel maar het gaat wel gebeuren toch? :D Zijn het 2 die samen op zoek zijn naar een huisje?

1 kitten. Kostte al wat overredingskracht richting manlief. Als ik er 2 voor zou stellen zou hij een rolberoerte krijgen denk ik :P
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_196270106
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 12:47 schreef laziness het volgende:

[..]

Teveel maar het gaat wel gebeuren toch? :D Zijn het 2 die samen op zoek zijn naar een huisje?

1 kitten. Kostte al wat overredingskracht richting manlief. Als ik er 2 voor zou stellen zou hij een rolberoerte krijgen denk ik :P
Ze moeten samen weg. Dat worden er dan idd 2. 2 maine coons die nu gewoon goed verzorgd worden dus dat moet goedkomen. En eerlijk Fire is bijna 14 ik verwacht niet dat hij 20 wordt en Nazboo is echt heel erg bang en schuw. Een rustige kat is wel heel fijn voor hem. Hij ging ook altijd bij Bertus liggen als hij bang was. Maar doet zijn naam wel eer aan en pest Fire.
  maandag 16 november 2020 @ 13:33:56 #24
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_196270569
F_r wat een schok, dat jullie kat zo plotseling is overleden. Sterkte!

Waarom moeten die andere katten weg? (of begrijp ik het verkeerd?)
in de haak.
pi_196270614
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 13:33 schreef trui het volgende:
F_r wat een schok, dat jullie kat zo plotseling is overleden. Sterkte!

Waarom moeten die andere katten weg? (of begrijp ik het verkeerd?)
Ze gaan niet bij ons weg. Maar bij de eigenaar. Ze is weduwe geworden en de katten waren met van haar man. Ze heeft er niet zoveel mee.
  maandag 16 november 2020 @ 13:45:31 #26
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_196270779
Ach, wat verdrietig van je kat F_r. Sterkte straks met Sac.
***
pi_196271209
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 12:02 schreef F_r het volgende:
Onze kat is tijdens de punctie overleden.

Ik ben benieuwd hoe sac er straks op reageert hij was echt haar vriendje
Gecondoleerd ;-(
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 16 november 2020 @ 14:19:53 #28
269689 crew  Viv
pi_196271740
Ah F_R, wat verdrietig ;(

Ik heb ook wekkers voor ophalen en brengen, maar dat is meer zodat ik niet de hele ochtend naar de klok kijk of ik niet te laat ben.
En voor de schoolbieb kreeg ik ook een reminder. Vonden veel ouders eerst vreemd en later best een goed idee toen ze zelf het boek vergaten :D
Sowieso zet ik in Google Agenda echt heel veel herinneringen, zodat ik er op het juiste moment wel aan wordt herinnerd. En dat is dus ook voor een appje naar iemand die het nodig heeft bijvoorbeeld.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_196271871
Schooltijden staan er hier ook in, B heeft bijna elke dag een andere eindtijd, zo staan we er iig op tijd.
pi_196274120
Och wat verdrietig FR. Heel veel sterkte





Met een hoop hobbels... maar de vloer is klaar.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_196274133
Heel mooi, Vicky.
Bijna inrichten
pi_196275597
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2020 17:40 schreef Vicky het volgende:
Och wat verdrietig FR. Heel veel sterkte

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Met een hoop hobbels... maar de vloer is klaar.
Mooi! En bobbels? Valt mee toch?
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_196275722
Ziet er goed uit
pi_196276133
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 19:29 schreef McLaura het volgende:

[..]

Mooi! En bobbels? Valt mee toch?
Hobbels :P Ze bedoelt de bijkomende problemen die er zijn geweest ;)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_196276609
Mooi vicky
  maandag 16 november 2020 @ 20:48:22 #37
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_196276912
Heel tof Vicky! Nog een paar weekjes geduld en dan kunnen jullie eindelijk echt gaan genieten van jullie nieuwe paleisje!
***
pi_196277114
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 12:02 schreef F_r het volgende:
Onze kat is tijdens de punctie overleden.

Ik ben benieuwd hoe sac er straks op reageert hij was echt haar vriendje
ah nee :*
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_196277167
Wat sneu, F_r. Hoe reageerden de meiden?

Vergeten... Ik maak lijstjes bij het leven. Onthoud van alles wel, maar vooral ook heel veel niet. Mijn agenda met melding functie gebruik ik heel veel. Ik ben ook minder attent dan ik zou willen zijn. Ik denk er aan op een moment dat ik er niks mee kan, en dan vergeet ik het weer...
pi_196277270
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 21:00 schreef Hupje het volgende:
Wat sneu, F_r. Hoe reageerden de meiden?

Vergeten... Ik maak lijstjes bij het leven. Onthoud van alles wel, maar vooral ook heel veel niet. Mijn agenda met melding functie gebruik ik heel veel. Ik ben ook minder attent dan ik zou willen zijn. Ik denk er aan op een moment dat ik er niks mee kan, en dan vergeet ik het weer...
Herkenbaar. Je denkt op onhandige momenten van: ohja! Ik moet die en die nog terugappen!
3 weken later... :')
pi_196277455
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 19:29 schreef McLaura het volgende:

[..]

Mooi! En bobbels? Valt mee toch?
Geen bobbel te zien
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_196278245
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 21:00 schreef Hupje het volgende:
Wat sneu, F_r. Hoe reageerden de meiden?

Vergeten... Ik maak lijstjes bij het leven. Onthoud van alles wel, maar vooral ook heel veel niet. Mijn agenda met melding functie gebruik ik heel veel. Ik ben ook minder attent dan ik zou willen zijn. Ik denk er aan op een moment dat ik er niks mee kan, en dan vergeet ik het weer...
Die hebben het zwaar.
De vorige keer was het dag dag Rossi en weer over tot de orde van de dag.
Nu heeft sac al een brief naar Sint geschreven met mijn kat is dood gegaan. En ook niet meer gelovige ean schreef een brief met Bertes is dood gegaan ik wil een cadotje.

En ze konden beide niet slapen.

Ik denk dat het vooral komt omdat ze geen afscheid hebben kunnen nemen.
pi_196278893
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2020 21:05 schreef vencodark het volgende:

[..]

Herkenbaar. Je denkt op onhandige momenten van: ohja! Ik moet die en die nog terugappen!
3 weken later... :')
Dat ja :')

@F_r Ahw ;( Hopelijk zijn ze toch in slaap gevallen.
pi_196281344
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2020 21:16 schreef Vicky het volgende:

[..]

Geen bobbel te zien
Precies! Prachtig!

(Tally had me al gewezen op hobbels en geen bobbels)
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_196281935
Oh wow Vicky, dat ziet er dan meteen als een huis uit he met een vloer erin. Benieuwd naar het eindresultaat.

Ik zwaai uit quarantaine....mijn vriendin werd gisteren einde middag niet lekker en heeft inmiddels koorts, zware benen, hoofdpijn en een nare hoest. Vorige keer was ze een dag niet lekker maar nu is ze wel echt ziek. Sterker nog ik heb haar in 15 jaar niet zo ziek gezien.
Ze is nu aan het bellen voor een test.
Gelukkig had ik voor morgenochtend al boodschappen besteld dus die wordt extra volgegooid met citroen etc, buurvrouw is net voor ons naar de bakker geweest, we can do this ;)

Werkafspraken afgezegd deze week, zie wel wat er wel en niet lukt deze week, maar wie weet valt het mee en zijn we donderdag of vrijdag weer up and running hier. Er heerst volgens mij ook een vervelend griepvirusje momenteel.
pi_196281945
Hoe gaat het nu F_r, sterkte met de meisjes en het verdriet!
pi_196282550
Ze zijn in slaap gevallen tussen 20:30 en 22:00. Vooral sac was nog erg verdrietig vanmorgen. School geeft vast afleiding.

Ik ben wel blij dat we nu pas in maart verhuizen. Anders had hij bij mij ouders gezeten.
pi_196283172
A gos FR..


Stress op de vroege ochtend is echt niet grappig. Vandaag werd de keuken geleverd. Blijkbaar moet je betalen bij aflevering. Ik dacht na installatie.
Vorige week de bank gebeld om limiet op de pinpas aan te passen voor woensdag de 18e. Belt mijn man vanmorgen op.. je moet NU naar huis komen want de keuken moet betaald worden anders laden ze m weer in.
Meteen de bank gebeld, gelukkig konden ze het limiet meteen op mijn pinpas zetten. Toen snel naar huis gereden...

En nu heb ik een huis met dozen 🤣
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_196283285
Leuk die stress not.
Volgens mij was het bij ons pas na installatie. Maar ik weet hert niet meer. We hadden toen nog een bouwdepot.

Hier staat de nieuwe keuken al deels in de garage ook handig
pi_196283299
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 08:44 schreef exode het volgende:
Oh wow Vicky, dat ziet er dan meteen als een huis uit he met een vloer erin. Benieuwd naar het eindresultaat.

Ik zwaai uit quarantaine....mijn vriendin werd gisteren einde middag niet lekker en heeft inmiddels koorts, zware benen, hoofdpijn en een nare hoest. Vorige keer was ze een dag niet lekker maar nu is ze wel echt ziek. Sterker nog ik heb haar in 15 jaar niet zo ziek gezien.
Ze is nu aan het bellen voor een test.
Gelukkig had ik voor morgenochtend al boodschappen besteld dus die wordt extra volgegooid met citroen etc, buurvrouw is net voor ons naar de bakker geweest, we can do this ;)

Werkafspraken afgezegd deze week, zie wel wat er wel en niet lukt deze week, maar wie weet valt het mee en zijn we donderdag of vrijdag weer up and running hier. Er heerst volgens mij ook een vervelend griepvirusje momenteel.
Beterschap! Hopelijk is het gewoon een griep :*

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 09:32 schreef F_r het volgende:
Ze zijn in slaap gevallen tussen 20:30 en 22:00. Vooral sac was nog erg verdrietig vanmorgen. School geeft vast afleiding.

Ik ben wel blij dat we nu pas in maart verhuizen. Anders had hij bij mij ouders gezeten.
:*

quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2020 10:15 schreef Vicky het volgende:
A gos FR..

Stress op de vroege ochtend is echt niet grappig. Vandaag werd de keuken geleverd. Blijkbaar moet je betalen bij aflevering. Ik dacht na installatie.
Vorige week de bank gebeld om limiet op de pinpas aan te passen voor woensdag de 18e. Belt mijn man vanmorgen op.. je moet NU naar huis komen want de keuken moet betaald worden anders laden ze m weer in.
Meteen de bank gebeld, gelukkig konden ze het limiet meteen op mijn pinpas zetten. Toen snel naar huis gereden...

En nu heb ik een huis met dozen 🤣
Wat een avontuur weer Vicky, gelukkig wel je huis vol dozen nu ;). Pfff.
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_196283455
Jeetje Vicky wat een gedoe weer!

Mijn vriendin is nu onderweg naar de test, ben benieuwd. Griep zou heel goed kunnen, dat zou de eerste keer griep voor haar zijn.

Wel extra blij dat we alle Sint dingen al binnen hebben, ook de schoen cadeaus. :D
  dinsdag 17 november 2020 @ 13:51:01 #52
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_196285728
Oh shit Exode, welke het dan ook is, ze heeft het iig flink te pakken! :o

@Vicky Damn, wat een stress! :o Gelukkig was het snel te fixen!
***
pi_196285897
Beterschap voor je vriendin exode
pi_196285977
De '10 dagen quarantaine doorkomen met kinderen' lijst staat iig klaar. Ze krijgt vanavond de uitslag dus even afwachten nog.
pi_196286934
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2020 10:15 schreef Vicky het volgende:
A gos FR..


Stress op de vroege ochtend is echt niet grappig. Vandaag werd de keuken geleverd. Blijkbaar moet je betalen bij aflevering. Ik dacht na installatie.
Vorige week de bank gebeld om limiet op de pinpas aan te passen voor woensdag de 18e. Belt mijn man vanmorgen op.. je moet NU naar huis komen want de keuken moet betaald worden anders laden ze m weer in.
Meteen de bank gebeld, gelukkig konden ze het limiet meteen op mijn pinpas zetten. Toen snel naar huis gereden...

En nu heb ik een huis met dozen 🤣
Zo hadden wij de laatste betaling van ons huis (in aanbouw) toen vergeten te betalen voordat we de volgende dag de sleutel kregen.
Gauw de pinpas van mijn vader geleend want wij hadden ook even geen centen meer. :')
pi_196287410
Even terug naar het attent zijn hè, zijn jullie dat ook voor jezelf?

Ik heb onlangs een smak geld terug gekregen en kan maar met moeite iets leuks voor mezelf kopen.. Voor m'n kind al wat leuke dingen gekocht, maar voor mezelf vind ik het zó lastig! Heb maar nieuwe koplampen gekocht voor m'n auto :')
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_196287566
quote:
81s.gif Op dinsdag 17 november 2020 15:33 schreef Declan-Harp het volgende:
Even terug naar het attent zijn hè, zijn jullie dat ook voor jezelf?

Ik heb onlangs een smak geld terug gekregen en kan maar met moeite iets leuks voor mezelf kopen.. Voor m'n kind al wat leuke dingen gekocht, maar voor mezelf vind ik het zó lastig! Heb maar nieuwe koplampen gekocht voor m'n auto :')
Nope, ik kan dat niet voor mezelf. Terwijl ik aan de andere kant ook niet moeilijk doe als ik iets echt wil.
Maar in zo’n geval zou het dan naar de spaarrekening gaan of gebruiken voor de dagelijkse dingen..

Ben ik trouwens ook niet de attentheid zelve hoor. Maar ik geef ook niets om traditiedagen, niet om trouwdag of verjaardag. En al helemaal niet om Valentijnsdag of zo.

Man denkt daar overigens hetzelfde over.

Heeft ook wel eens gezegd, als je bloemen van me wilt moet je ze zelf halen, dan krijg je er zo veel als je wilt (hoe romantisch :') )

Daar eigenlijk lang niet bij stil gestaan tot ik een keer spontaan bloemen mee bracht om eens een keer op tafel te zetten. Is zn reactie, ‘hoeveel krijg je van mij’.. }:|
pi_196287636
quote:
81s.gif Op dinsdag 17 november 2020 15:33 schreef Declan-Harp het volgende:
Even terug naar het attent zijn hè, zijn jullie dat ook voor jezelf?

Ik heb onlangs een smak geld terug gekregen en kan maar met moeite iets leuks voor mezelf kopen.. Voor m'n kind al wat leuke dingen gekocht, maar voor mezelf vind ik het zó lastig! Heb maar nieuwe koplampen gekocht voor m'n auto :')
Ik heb vanaf maandag 2 weken vrij. Wil eigenlijk graag een massage boeken, en een dagje wellness enzo, maar krijg het niet voor elkaar om te boeken :') Vind het bijna zonde van het geld ofzo.
pi_196287674
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2020 10:15 schreef Vicky het volgende:
A gos FR..


Stress op de vroege ochtend is echt niet grappig. Vandaag werd de keuken geleverd. Blijkbaar moet je betalen bij aflevering. Ik dacht na installatie.
Vorige week de bank gebeld om limiet op de pinpas aan te passen voor woensdag de 18e. Belt mijn man vanmorgen op.. je moet NU naar huis komen want de keuken moet betaald worden anders laden ze m weer in.
Meteen de bank gebeld, gelukkig konden ze het limiet meteen op mijn pinpas zetten. Toen snel naar huis gereden...

En nu heb ik een huis met dozen 🤣
Is ook een rare gang van zaken, wij hebben onze keuken (die vorige maand geleverd is) pas betaald nadat hij geïnstalleerd was. En de installatiemonteur hebben we los betaald een week later, toen we die factuur kregen, die was wel via hen maar niet van hen. Begrijpelijk dat je daar niet op voorbereid was dus. Een keuken pinnen vind ik sowieso een beetje vreemd klinken.

Beterschap Exode! Hopelijk is het gewoon een griep en geen quarantaine straks.

Gecondoleerd F_R

Ik koop ook veel meer/makkelijker voor de kinderen dan voor mezelf. Ook omdat ik zelf niet zoveel wensen heb eigenlijk. Voor mijn verjaardag en Sinterklaas koop ik bewust sommige dingen niet zodat er iets is dat ik wel kan vragen wat in de goed betaalbare prijsrange valt.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_196287702
quote:
81s.gif Op dinsdag 17 november 2020 15:33 schreef Declan-Harp het volgende:
Even terug naar het attent zijn hè, zijn jullie dat ook voor jezelf?

Ik heb onlangs een smak geld terug gekregen en kan maar met moeite iets leuks voor mezelf kopen.. Voor m'n kind al wat leuke dingen gekocht, maar voor mezelf vind ik het zó lastig! Heb maar nieuwe koplampen gekocht voor m'n auto :')
Uh... ik vind het wel lastiger om iets voor mijzelf te kopen.
Ik heb al een paar jaar iets op mijn verlanglijstje staan, maar ik blijf er maar een beetje tegenaan hikken om het daadwerkelijk te gaan kopen.
Ik vraag al een paar jaar geld voor mijn verjaardag en mijn man heeft nu gezegd: doe het nu gewoon.
Binnenkort ;).

Maar ook met bijvoorbeeld kleding, ik koop makkelijker iets voor de meiden dan voor mijzelf.
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_196287751
Oh ik WIL van alles, maar wat iemand hierboven al zei; ik/het is het geld dan niet waard ofzo.. :')
Om het jaar (of twee jaar) trakteer ik mezelf op een tatoeage, dat is het wel zo'n beetje.. verder gaat het naar huishoudelijke apparaten of m'n auto :')
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_196287868
quote:
81s.gif Op dinsdag 17 november 2020 15:33 schreef Declan-Harp het volgende:
Even terug naar het attent zijn hè, zijn jullie dat ook voor jezelf?

Ik heb onlangs een smak geld terug gekregen en kan maar met moeite iets leuks voor mezelf kopen.. Voor m'n kind al wat leuke dingen gekocht, maar voor mezelf vind ik het zó lastig! Heb maar nieuwe koplampen gekocht voor m'n auto :')
De dingen die ik voor mezelf koop zijn meestal ook handig voor andere mensen in huis. Zo kocht ik deze maand een Tado draadloze thermostaat voor de cv omdat de oude bedrade thermostaat slecht af te lezen was door uitgevallen stukken op het display. Ik had een normale thermostaat kunnen nemen maar ik heb een zwak voor dingen die met apps te bedienen zijn, dus daar doe ik mezelf dan een plezier mee. :)

Ik kocht deze zomer een Green Egg. Dat is echt mijn aankoop van het jaar geweest. Ik kook nooit in onze normale keuken want ik heb er een hekel aan, maar zodra het koken op echt vuur is gaat mijn hart sneller kloppen. Zelfs nu het buiten kouder is staat de Egg elk weekend wel een hele dag aan om stoof te bereiden of om allerlei soorten vlees low&slow te bereiden. O+
pi_196288972
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 15:50 schreef FlyingFish het volgende:

[..]

Is ook een rare gang van zaken, wij hebben onze keuken (die vorige maand geleverd is) pas betaald nadat hij geïnstalleerd was. En de installatiemonteur hebben we los betaald een week later, toen we die factuur kregen, die was wel via hen maar niet van hen. Begrijpelijk dat je daar niet op voorbereid was dus. Een keuken pinnen vind ik sowieso een beetje vreemd klinken.

Beterschap Exode! Hopelijk is het gewoon een griep en geen quarantaine straks.

Gecondoleerd F_R

Ik koop ook veel meer/makkelijker voor de kinderen dan voor mezelf. Ook omdat ik zelf niet zoveel wensen heb eigenlijk. Voor mijn verjaardag en Sinterklaas koop ik bewust sommige dingen niet zodat er iets is dat ik wel kan vragen wat in de goed betaalbare prijsrange valt.
We konden kiezen: overmaken of pinnen. Dus ik dacht, ik pin na afloop.


Iets voor mezelf kopen.. niet echt. Alles gaat nu in het huis.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_196289404
Ik ben iets te goed in iets voor mezelf kopen :) ik kan gewoon goed uitgeven. Al gaan grote bedragen nu vooral naar het huis.

Ik geef geld uit aan Lego (voor mezelf dus he), kleding, koffie, lunch als ik op kantoor ben en pre corona aan massages, sauna en pedicure :)
pi_196290775
quote:
81s.gif Op dinsdag 17 november 2020 15:33 schreef Declan-Harp het volgende:
Even terug naar het attent zijn hè, zijn jullie dat ook voor jezelf?
Ik vind dat heel lastig. Soms wil ik wel iets, maar vind ik het te duur of vind ik dat ik het eigenlijk niet nodig heb. En zo kreeg ik dus een keer een Fitbit van mijn vriend voor mijn verjaardag. Hij koopt dat dan wel.

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 15:45 schreef hilliebillie het volgende:
Daar eigenlijk lang niet bij stil gestaan tot ik een keer spontaan bloemen mee bracht om eens een keer op tafel te zetten. Is zn reactie, ‘hoeveel krijg je van mij’.. }:|
_O-

@exode beterschap voor je vriendin
pi_196290918
Uitslag al binnen Exode?
Exit: excuses. Ik wilde beterschap typen. Geen idee waarom ik daar gefeliciteerd van heb gemaakt.

[ Bericht 53% gewijzigd door amaranta op 17-11-2020 19:19:18 ]
pi_196291260
Negatief! Pfoeh fijn. Nu nog beter worden maar B mag weer naar school morgen en Juul donderdag naar KDV.
pi_196291413
Wat fijn exode! Nu hopen dat je vriendin zich snel weer beter voelt.
pi_196291965
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 19:17 schreef exode het volgende:
Negatief! Pfoeh fijn. Nu nog beter worden maar B mag weer naar school morgen en Juul donderdag naar KDV.
*O* hopelijk is ze snel weer beter
pi_196292214
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2020 19:03 schreef Hupje het volgende:

[..]

Ik vind dat heel lastig. Soms wil ik wel iets, maar vind ik het te duur of vind ik dat ik het eigenlijk niet nodig heb. En zo kreeg ik dus een keer een Fitbit van mijn vriend voor mijn verjaardag. Hij koopt dat dan wel.
[..]

_O-

@:exode beterschap voor je vriendin
Oh die heb ik mezelf dan wél weer cadeau gedaan :D Nog elke dag blij mee.

Zaterdag naar de Primark, ga daar wel wat leuks voor mezelf uitzoeken. :Y
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  dinsdag 17 november 2020 @ 19:59:36 #71
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_196292219
Hoezee negatieve test *O*
Hoe is het jouw restklachten exode?
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 17 november 2020 @ 20:02:10 #72
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_196292254
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2020 19:07 schreef amaranta het volgende:
Uitslag al binnen Exode?
Exit: excuses. Ik wilde beterschap typen. Geen idee waarom ik daar gefeliciteerd van heb gemaakt.

Je maakt van Edit ook Exit :D _O-
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_196292306
Thanks all. Ze is nog wel echt ziek dus thanks voor de beterschapswensen.

Lazi, ik zou morgen starten met revalidatiesporten maar dat is nu uitgesteld. Als het goed is volgende week poging 2. Ik puf nog steeds regelmatig Ventolin omdat ik dan benauwd ben. Ik hoop echt dat het sporten gaat helpen.
pi_196292549
Fijn @exode en beterschap voor je vriendin. :Y

Wat attent zijn voor mezelf betreft: zeker wel!
Ben van de zomer wezen shoppen voor nieuwe kleding in de stad en met mijn verjaardag een luxe doos kleurpotloden gekocht die ik al een aantal jaar wilde.
Of ik koop een boek, magazine of iets extra lekkers voor mezelf. :9
En dutjes doen op vrije dagen. *)
pi_196292594
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 20:02 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je maakt van Edit ook Exit :D _O-
Aarghhh
pi_196292937
Even over geld uitgeven: toen ik nog alleenstaand/ geen moeder was, was ik een prof in het uitgeven van geld. Ik vond dat ik het verdiende en dacht als ik er nu niet van geniet, wanneer ga ik er dan wel van genieten? :')

Ik heb nu dan ook iets van 25 paar pumps en kleding die 2 kledingkasten vult. Allemaal uit mijn yolo tijd :P
Ik heb mezelf destijds dus wel genoeg verwend.

Sinds ik ben getrouwd en moeder ben geworden, hebben we hogere kosten en moeten we zuiniger doen. Daarnaast vind ik het tegenwoordig fijner om dingen voor mijn kind te kopen dan voor mezelf :P

Beterschap exode, hopelijk voelt ze zich gauw beter!
pi_196292944
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2020 20:19 schreef vencodark het volgende:
Fijn @:exode en beterschap voor je vriendin. :Y

Wat attent zijn voor mezelf betreft: zeker wel!
Ben van de zomer wezen shoppen voor nieuwe kleding in de stad en met mijn verjaardag een luxe doos kleurpotloden gekocht die ik al een aantal jaar wilde.
Of ik koop een boek, magazine of iets extra lekkers voor mezelf. :9
En dutjes doen op vrije dagen. *)
Dutjes op vrije dagen ja... onbetaalbaar! O+
pi_196295053
Ik wilde jurkjes voor de winter, daar doe ik dan weken over om te kopen, omdat ik eigenlijk alles te duur vind. En dan in diezelfde weken wel een complete garderobe voor de kinderen en een trui als verrassing voor vriend. Dat soort dingen :')

Van de week nog een gesprek over gehad met vriend. Hij heeft een nieuwe hobby (wielrennen) en daar zit inmiddels al een berg geld in. Niet erg, mag gerust, maar hij geeft dat dus allemaal uit zonder overleg of zo. Terwijl ik al twee jaar een extra piercing in mijn oor wil laten schieten, maar die paar 10tjes dan niet aan mezelf wil uitgeven 8)7

Enige waar ik nooit op bezuinig voor mezelf is mijn slagwerkhobby: lidmaatschap, repetitieweekend en het duurste, de derde helft c_/
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_196295687
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2020 22:27 schreef LeSage het volgende:
Ik wilde jurkjes voor de winter, daar doe ik dan weken over om te kopen, omdat ik eigenlijk alles te duur vind. En dan in diezelfde weken wel een complete garderobe voor de kinderen en een trui als verrassing voor vriend. Dat soort dingen :')

Van de week nog een gesprek over gehad met vriend. Hij heeft een nieuwe hobby (wielrennen) en daar zit inmiddels al een berg geld in. Niet erg, mag gerust, maar hij geeft dat dus allemaal uit zonder overleg of zo. Terwijl ik al twee jaar een extra piercing in mijn oor wil laten schieten, maar die paar 10tjes dan niet aan mezelf wil uitgeven 8)7

Enige waar ik nooit op bezuinig voor mezelf is mijn slagwerkhobby: lidmaatschap, repetitieweekend en het duurste, de derde helft c_/
Wat let je? Zet gewoon die piercing.
Hier heeft mijn partner ook een nieuwe wielrenfiets van een paar duizend euro gekocht.
Moet ie zelf weten.
  dinsdag 17 november 2020 @ 23:07:03 #80
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_196295786
Geen enkele moeite met geld uitgeven hier. :7 :@
F. twijfelt eeuwig over dingen, daar heb ik geen last van. Nu gaat het bij mij over niet al te dure dingen zoals boeken etc en bij hem over allerlei duikmateriaal. ;)

Vorige maand heb ik wel schoenen, halfhoge laarzen en hoge laarzen gekocht. Dat was een uitspattinkje. :D
***
pi_196297917
Qua kleding vind ik voor mezelf vaak al snel dat iets te duur is of onnodig, terwijl ik daar voor de kinderen minder over nadenk met als gevolg dat ze eigenlijk altijd teveel kleding hebben. Een gedeelte daarvan wordt niet of nauwelijks gedragen .
Ik ben daarom sinds begin dit jaar gestart met een maandelijks kledingbudget per kind om eens te kijken of dat voldoende is en of er dan voldoende kleding in de kast hangt in plaats van teveel. Ik koop nu echt minder voor de kinderen, omdat ik door de limiet beter nadenk of iets echt nodig is of een nice to have.
pi_196298001
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2020 22:59 schreef amaranta het volgende:

[..]

Wat let je? Zet gewoon die piercing.
Hier heeft mijn partner ook een nieuwe wielrenfiets van een paar duizend euro gekocht.
Moet ie zelf weten.
Ik zeg dus juist dat ik ook vind dat die piercing zou moeten kunnen, maar dat ik dat niet zo snel doe voor mezelf.
Dat ‘moet ie zelf weten’ ben ik het niet helemaal mee eens. Ik vind enig overleg daarin best normaal op zulke bedragen.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_196298441
Dat hangt ervan af: wij leveren allebei een bijdrage aan de gezamenlijke vaste lasten, waaronder een gezamenlijke spaarrekening, en de rest van ons inkomen houden we voor onszelf. Ik heb dus eigenlijk niets te maken met wat mijn vriendin van haar geld doet. Gelukkig maar, want zo hoef ik me niet te bemoeien met haar schoenenverslaving of sportlessen :P

Ik budgeteer apart voor kleding/vrije tijd voor mezelf en zoon. Dus kleding of iets leuks voor mezelf kopen is niet in plaats van iets voor hem kopen, want er is voor allebei geld (of niet :+ )
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_196298573
Wij geven ook veel geld uit :@ Mijn guilty pleasure is stof. Had laats mooie merinowollen stof op de kop getikt O+ Maar dat is dus eigenijk kleding. Voor de kinderen ook, bijna heel hun garderobe is zelfgemaakt, en dat vind ik leuk O+

Verder hebben we een vakantiehuisje gekocht, dat over 8 mnd klaar is. Dus kunnen we leuk spullen daarvoor kopen.

Die piercing zou ik iok gewoon zetten! Ik ben nog steeds zo blij dat ik 7 jaar geleden een neuspiercing liet zetten. Die past heel erg bij mij. Hij viel toen niemand op omdat iedereen dacht dat ik em altijd al had _O-
pi_196298662
Gefeliciteerd roomsnoes
pi_196299019
Wij hebben net een huis gekocht, en moeten heel veel geld uitgeven. Net offerte van 2400 euro exclusief btw voor gordijnen. Fijn, zulke grote ramen -O- ( *O* )
pi_196299507
Wow, wat een geld Jagar... heb je extra hoge ramen?
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_196299586
Over geld uitgeven, net gebeld door de stalling van de vouwwagen met de conclusies uit de onderhoudsbeurt. Nieuwe banden, gasslang en nog wat dingen.

Jeetje inderdaad grote ramen Jagar, wel lekker voor de lichtinval!
pi_196299722
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 10:18 schreef FlyingFish het volgende:
Wow, wat een geld Jagar... heb je extra hoge ramen?
1 raam van 3.50x2.48 en 1 raam van 3.00x2.48

Daarnaast nog een aantal andere ramen...
pi_196299849
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 10:36 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

1 raam van 3.50x2.48 en 1 raam van 3.00x2.48

Daarnaast nog een aantal andere ramen...
Dat is flink idd! Wij hebben overal ramen van 1.30x1.10 behalve bij de tuin, die is 1,50x1,50 met twee deuren met 2 keer 70x1,50 ernaast. Ons huis is beneden ‘s ochtends daardoor ook redelijk donker omdat al het licht dan via 1 klein raam komt. Ik ben altijd wel jaloers op van die grote ramen en lichte huizen. Dat is het enige echte minpunt van ons huis.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_196299923
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 10:23 schreef exode het volgende:
Over geld uitgeven, net gebeld door de stalling van de vouwwagen met de conclusies uit de onderhoudsbeurt. Nieuwe banden, gasslang en nog wat dingen.

Jeetje inderdaad grote ramen Jagar, wel lekker voor de lichtinval!
Wij kregen gister ook een offerte voor de raambekleding.
Uitbouw is 4.50x2.48
En raam aan de voorkant 1.20x2.48. ¤ 2.420 inclusief ophangen.
Voor een multishade. Achter 4 rolgordijnen met overgordijnen wave.

Er wordt hard gewerkt aan de keuken

♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 18 november 2020 @ 11:07:59 #92
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_196300123
Wij zijn nog steeds erg tevreden over de kwaliteit van onze hema gordijnen en plissé's. We hebben ook een flinke schuifpui achter en wilde daar en boven er verduisterende voering achter.
Wel allemaal zelf opgehangen en op moeten meten maar voor ¤1500,- waren we klaar.
Toevallig hadden ze daar precies wat we zochten, anders hadden we verder gemoeten en waren we vast ook duurder uit geweest.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_196300579
Geld uitgeven, tsja. Wij zijn zaterdag met de hovenier tegels uit wezen zoeken.

Is het al bijna februari? *O* Kan niet wachten tot onze trieste tuin eindelijk een mooie tuin is O+
  woensdag 18 november 2020 @ 11:58:43 #94
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_196300731
Qua ramen is het gros volgens mij van zo'n breedte dat er precies een Ikea Hoppvals past, dus dat lijkt me voor heel veel ramen een prima oplossing zolang we nog qua budget aan de grens zitten.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 18 november 2020 @ 12:00:34 #95
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_196300765
Wij geven altijd veel geld uit aan veel vakanties. Met geen Amerika reis en Covid was het een goedkoop jaar :')
Is de spaarrekening vrolijk van geworden.

Ik geef wel vaak geld uit aan planten en bloemen binnen en buiten maar dat gaat gewoon van de lopende rekening.
Meeste geld geven we aan kind uit denk ik. Voor ons zelf zijn we vrij zuinig. Een aankoop van meer dan een paar honderd euro overleggen we hier sowieso wel.
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 18 november 2020 @ 12:23:46 #96
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_196301068
Gaat de goede kant op, Vicky.

Ik vind die gordijn-prijzen wel hoog hoor, zou nog mooi even verder kijken en ze zelf ophangen, dat is niet het moeilijkste dat er is toch? Er is altijd wel ergens een aanbieding voor op maat gemaakte gordijnen. En waarom wil je rolgordijnen EN overgordijnen?
in de haak.
pi_196301096
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 12:23 schreef trui het volgende:
Gaat de goede kant op, Vicky.

Ik vind die gordijn-prijzen wel hoog hoor, zou nog mooi even verder kijken en ze zelf ophangen, dat is niet het moeilijkste dat er is toch? Er is altijd wel ergens een aanbieding voor op maat gemaakte gordijnen. En waarom wil je rolgordijnen EN overgordijnen?
Ik heb ook beide. Met name vóór en tégen de warmte ;)
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_196301231
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 12:23 schreef trui het volgende:
Gaat de goede kant op, Vicky.

Ik vind die gordijn-prijzen wel hoog hoor, zou nog mooi even verder kijken en ze zelf ophangen, dat is niet het moeilijkste dat er is toch? Er is altijd wel ergens een aanbieding voor op maat gemaakte gordijnen. En waarom wil je rolgordijnen EN overgordijnen?
Omdat de zon vol op de achterkant staat in de zomer. Dus ook warmtewerend
En zelf ophangen hebben we geen zin in. 🤣
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_196301249
quote:
17s.gif Op woensdag 18 november 2020 11:46 schreef douche-eendje het volgende:
Geld uitgeven, tsja. Wij zijn zaterdag met de hovenier tegels uit wezen zoeken.

Is het al bijna februari? *O* Kan niet wachten tot onze trieste tuin eindelijk een mooie tuin is O+
Oehh leuk!! Dat moeten wij ook nog gaan doen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_196301714
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2020 12:35 schreef Vicky het volgende:

[..]

Oehh leuk!! Dat moeten wij ook nog gaan doen.
Wij wonen er al 4 jaar, werd wel tijd :') . Maar we wilden eerst achter een gevelopbouw doen (is eind 2018 gedaan), toen kwam Bas en waren we veel te druk om er ook maar over na te denken.
De vader van een goede vriend van ons is hovenier, dus we hebben hem gevraagd om onze tuin te doen. Fijn ontwerp, veel planten en groen. O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')