SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
deze even gemist.. hmm ok dan moet ik dat olie ding eens terug lezen dan.quote:Op maandag 16 november 2020 09:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, dat zit echt anders, de suikers worden niet overgedragen aan olie, daarom is dát wel veilig en kan poeder al voor problemen zorgen.
Verschilt ook per persoon hoor, hoeveel last iets geeft, maar zou een beetje zuur zijn als je denkt goed bezig te zijn en het toch nog de knoflook blijkt.quote:Op maandag 16 november 2020 09:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
deze even gemist.. hmm ok dan moet ik dat olie ding eens terug lezen dan.
maar goed. dat 3x blancheren werkt voor mij heel goed.
Als je trouwens last hebt van paprika, dan kan je daar de schil afhalen. Dan schijn je dus ook minder/geen last te hebben.
Er zijn verschillende opvattingen over welke voedingsmiddelen wel of niet zijn toegestaan in de periode waarin volledig allergeenvrij wordt gegeten. Een typisch voorbeeld van toegestane voedingsmiddelen in deze periode is:quote:
Dankjequote:Op maandag 16 november 2020 09:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er zijn verschillende opvattingen over welke voedingsmiddelen wel of niet zijn toegestaan in de periode waarin volledig allergeenvrij wordt gegeten. Een typisch voorbeeld van toegestane voedingsmiddelen in deze periode is:
Olie: olijfolie (eventueel kokosolie, koolzaadolie, palmolie of saffloerolie.
Vlees: lam, geit, konijn, eend, wild (hert, ree), struisvogel.
Vis: zalm, forel, makreel, heilbot (alleen verse vis of diepvries, geen blik of gerookte vis)
Fruit: peer, lychees, passievruchten, granaatappels (alleen vers)
Groenten: wortel, bleekselderij, venkel, koolrabi, schorseneren, pastinaak, courgette, paksoi (koken of roerbakken, liefst niet rauw).
Zetmeelbevattende producten: zoete aardappel, yam (koken als aardappel of roerbakken), cassave
Dranken: Mineraalwater en kruidenthee (geen rooibos of groene thee)
Succes!
Zou het wel in samenwerking met een diëtist doen, overigens.quote:Op maandag 16 november 2020 09:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dankje![]()
Staan allemaal dingen bij die ik echt nooit zelf zo maak
waarom zou groene thee niet mogen?
Oh jaquote:Op maandag 16 november 2020 09:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou het wel in samenwerking met een diëtist doen, overigens.
Soja en amandel.quote:Op maandag 16 november 2020 09:50 schreef FranticDJ het volgende:
Mais is voor mij echt de as van het kwaad
maismeel enzo: geen probleem maar die gele knikkers. nope nope nope nope
Mogelijk door (toevoeging van) suikers/cafeīne/tanninequote:Op maandag 16 november 2020 09:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dankje![]()
Staan allemaal dingen bij die ik echt nooit zelf zo maak
waarom zou groene thee niet mogen?
Is al een uitdaging genoeg.quote:Op maandag 16 november 2020 09:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh ja![]()
Wat ik nu probeer is die knoflook.
Wel raar een Hatsjepsoet die geen knoflook eetquote:Op maandag 16 november 2020 09:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh ja![]()
Wat ik nu probeer is die knoflook.
Neuh. M'n wildste plan is een poging tot hardlopen vanmiddag.quote:Op maandag 16 november 2020 09:51 schreef FranticDJ het volgende:
Genoeg maandagochtendgemodelleer
jullie nog wilde plannen deze week?
ja daarom moet je dus ook niet mixenquote:Op maandag 16 november 2020 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel raar een Hatsjepsoet die geen knoflook eet
quote:Op maandag 16 november 2020 09:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh. M'n wildste plan is een poging tot hardlopen vanmiddag.
En uiteindelijk heeft tķch Joop de kliko aan de weg gezet.
Ik wil slapen.quote:Op maandag 16 november 2020 09:51 schreef FranticDJ het volgende:
Genoeg maandagochtendgemodelleer
jullie nog wilde plannen deze week?
Racistquote:Op maandag 16 november 2020 09:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja daarom moet je dus ook niet mixen
Ik dwuim voor jequote:Op maandag 16 november 2020 10:06 schreef kwiwi het volgende:
Zo, sollicitatiebrief voor nieuwe baan de deur uitgedaanNu nog 2 open sollicitaties deze week.
quote:Op maandag 16 november 2020 10:06 schreef kwiwi het volgende:
Zo, sollicitatiebrief voor nieuwe baan de deur uitgedaanNu nog 2 open sollicitaties deze week.
Hele nieuwe baan of intern hopje maken?quote:Op maandag 16 november 2020 10:06 schreef kwiwi het volgende:
Wat wil je gaan doen?quote:Op maandag 16 november 2020 10:06 schreef kwiwi het volgende:
Zelfde baan bij een ander bedrijf, wil in salaris omhoog.quote:Op maandag 16 november 2020 10:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hele nieuwe baan of intern hopje maken?
Zelfde baan waar ik net op heb gesolliciteerd. Maar de 2 open sollicitaties zijn voor bedrijven waar ik eventueel wat met m'n nieuwe diploma bij kan. Weet alleen niet of ze op het moment een baan voor me zouden hebben.quote:
Zo is dat, eruit slepen wat erin zit, komt toch iedere maand terug hčquote:Op maandag 16 november 2020 10:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zelfde baan bij een ander bedrijf, wil in salaris omhoog.
Preciesquote:Op maandag 16 november 2020 10:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo is dat, eruit slepen wat erin zit, komt toch iedere maand terug hč
Ja gaarne.quote:
quote:Op maandag 16 november 2020 10:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR MOET EEN PIEMEL IN
Dat zei een oude baas van me altijd te pas en te onpas, die is zelfs een keer op TV geweest in een lange serie, die zou wel eens even de UK overnemen op mijn vakgebied, paar jaartjes later runde hij een restaurantje in Lelystad en nu zit hij in de EBI.quote:
Ondanks dat ik het potje zout ff gepakt heb, goed verhaalquote:Op maandag 16 november 2020 10:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zei een oude baas van me altijd te pas en te onpas, die is zelfs een keer op TV geweest in een lange serie, die zou wel eens even de UK overnemen op mijn vakgebied, paar jaartjes later runde hij een restaurantje in Lelystad en nu zit hij in de EBI.
Heb hem wel eens mail gestuurd met als onderschrift "stilstand is achteruitgang"
DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR MOET EEN KONTCAMERA INquote:Op maandag 16 november 2020 10:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR MOET EEN PIEMEL IN
Plaatje doet het niet, maar bedankt.quote:
Hier krijgt iedereen alleen de indexatie en blijft op hetzelfde niveau zitten dit jaar. De eindejaarsbonussen worden wel uitgekeerd.quote:Op maandag 16 november 2020 10:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo is dat, eruit slepen wat erin zit, komt toch iedere maand terug hč
quote:Op maandag 16 november 2020 10:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR MOET EEN KONTCAMERA IN
quote:Op maandag 16 november 2020 10:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 november 2020 10:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Plaatje doet het niet, maar bedankt.
ligt aan jou danquote:Op maandag 16 november 2020 10:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Plaatje doet het niet, maar bedankt.
Bij die gast die altijd boos en agressief is?quote:Op maandag 16 november 2020 10:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Volgens mij stond er net een deurwaarder aan de deur bij de buren
Dwama.quote:Op maandag 16 november 2020 10:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Volgens mij stond er net een deurwaarder aan de deur bij de buren
Ze laten je dan wel meekijken zodat je een livestream van je binnenkant hebtquote:Op maandag 16 november 2020 10:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat klinkt dan wel weer reteinteressant.quote:Op maandag 16 november 2020 10:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze laten je dan wel meekijken zodat je een livestream van je binnenkant hebt
eerst zo'n eendenbek er inquote:Op maandag 16 november 2020 10:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze laten je dan wel meekijken zodat je een livestream van je binnenkant hebt
quote:Op maandag 16 november 2020 10:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij die gast die altijd boos en agressief is?
Lijkt me relaxter dan zonder, eigenlijk.quote:
Wat?quote:Op maandag 16 november 2020 10:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lijkt me relaxter dan zonder, eigenlijk.
Teveel geFOK!tquote:Op maandag 16 november 2020 10:33 schreef LTVDK het volgende:
Ziggo heeft weer sars ofzo, wel gewoon wifi verbinding maar geen internet
dat heb ik met KPN standaard tussen 21:50 en 22:20 gedurende 3 minuten. iTV gaat wel gewoon doorquote:Op maandag 16 november 2020 10:33 schreef LTVDK het volgende:
Welke DNS gebruik je?quote:Op maandag 16 november 2020 10:33 schreef LTVDK het volgende:
Ja op een pagina die ik open had staan kreeg ik wel de quotemeldingen binnen maar als ik daar op klikte kan die de pagina's niet ladenquote:Op maandag 16 november 2020 10:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat heb ik met KPN standaard tussen 21:50 en 22:20 gedurende 3 minuten. iTV gaat wel gewoon door
En 's ochtends ook ergens, maar daar weet ik het time window nog niet zo strak
Weet ik veelquote:
ja bij mij valt gewoon de hele verbinding wegquote:Op maandag 16 november 2020 10:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja op een pagina die ik open had staan kreeg ik wel de quotemeldingen binnen maar als ik daar op klikte kan die de pagina's niet laden. Nu maar even telefoon hotspotje dan.
Ik heb ook KPN maar gelukkig nergens last vanquote:Op maandag 16 november 2020 10:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja bij mij valt gewoon de hele verbinding weg
m'n ouders hebben het ook met KPN op andere momenten van de dag.. maar goed, heb zelf ook weinig zin gehad om er naar te kijken so far![]()
Dacht eerst dat het in de wifi antenne van de experia box zat, maar sinds ik die wifi niet meer gebruik en alles via Unifi doe, weet ik wel dat 't aan de modem/kpn kant zit.
Zet 'm op Etto!quote:Op maandag 16 november 2020 10:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
Nou ik ga weer aan het werk, tot straks lieverds
mja ach.. het is 3 minuten op een dag dus vind 't wel bestquote:Op maandag 16 november 2020 10:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb ook KPN maar gelukkig nergens last van
Lekkere starttijden pik.quote:Op maandag 16 november 2020 10:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
dopjes op aromatpotjes draaien?quote:Op maandag 16 november 2020 10:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
oude documenten doorsnuffelen en hopelijk EINDELIJK eens verder komen met een bepaald onderzoekquote:Op maandag 16 november 2020 10:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dopjes op aromatpotjes draaien?
Pallets aromat sorteren.quote:Op maandag 16 november 2020 10:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dopjes op aromatpotjes draaien?
Dat had ik met Ziggo, moesten ze uiteindelijk in de verdeelkast in de wijk fixen.quote:Op maandag 16 november 2020 10:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja bij mij valt gewoon de hele verbinding weg
m'n ouders hebben het ook met KPN op andere momenten van de dag.. maar goed, heb zelf ook weinig zin gehad om er naar te kijken so far![]()
Dacht eerst dat het in de wifi antenne van de experia box zat, maar sinds ik die wifi niet meer gebruik en alles via Unifi doe, weet ik wel dat 't aan de modem/kpn kant zit.
ja dat gok ik ook.. maar teveel gedoe om uit te zoeken/achteraan te gaanquote:Op maandag 16 november 2020 10:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat had ik met Ziggo, moesten ze uiteindelijk in de verdeelkast in de wijk fixen.
Ja, zat bedrijf aan vast, dus was wel wat urgenter.quote:Op maandag 16 november 2020 10:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja dat gok ik ook.. maar teveel gedoe om uit te zoeken
Die ouders wil je toch nooit meer vrij hebben.quote:Op maandag 16 november 2020 10:49 schreef FranticDJ het volgende:
https://twitter.com/PZC_Rechtbank
echt jongens.tot de macht n+1
quote:Op maandag 16 november 2020 10:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, zat bedrijf aan vast, dus was wel wat urgenter.Het kostte wat moeite om iemand te pakken te krijgen die wist wat 'ie deed, maar toen was het ook redelijk snel opgelost. De enige reden dat ik m'n twitter nog heb, werkt blijkbaar perfect om klantenservices mee te bereiken.
Ai. Die jongen zal een stevig gesprek hebben gehadquote:Op maandag 16 november 2020 10:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]ja dat klopt wel.. al is de FB chat en live chat van KPN ook goed hoor
Sowieso op zich wel goede ervaringen met KPN webcare en helpdesk in het algemeen.
Heb hier wel een monteur gehad die de boel aan kwam sluiten. was z'n 1e klus die ie solo ging doen
Dag later stonden er 4 busjes en 2 graafmachines in de straat omdat de kabel op 8 meter van m'n huis op zou houden volgens z'n meter. Straat open gegraven, niks aan de hand natuurlijk.
Jumpertje in de wijkkast stond niet goed
Pehehehe.quote:Op maandag 16 november 2020 10:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]ja dat klopt wel.. al is de FB chat en live chat van KPN ook goed hoor
Sowieso op zich wel goede ervaringen met KPN webcare en helpdesk in het algemeen.
Heb hier wel een monteur gehad die de boel aan kwam sluiten. was z'n 1e klus die ie solo ging doen
Dag later stonden er 4 busjes en 2 graafmachines in de straat omdat de kabel op 8 meter van m'n huis op zou houden volgens z'n meter. Straat open gegraven, niks aan de hand natuurlijk.
Jumpertje in de wijkkast stond niet goed
Wat wilde ze?quote:Op maandag 16 november 2020 10:59 schreef bitterbal het volgende:
ging de telefoon
was het weer mijn tante
Makelaar nog steeds niet gebeld?quote:Op maandag 16 november 2020 10:59 schreef bitterbal het volgende:
ging de telefoon
was het weer mijn tante
Vertellen dat ze een loodgieter heeft voor 40 euro. Keurig zegt ze.quote:
Nopesquote:Op maandag 16 november 2020 11:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Makelaar nog steeds niet gebeld?
En het zijn je burenquote:Op maandag 16 november 2020 11:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben toch wel gefascineerd door mijn buren
Dat geruzie de laatste tijd. En dan die deurwaarder, terwijl er wel net een nieuw bed is bezorgd en hij voor zijn zoontje een peperdure, op afstand bestuurbare skelter heeft gekocht.
Dat schreeuwt allemaal tokkie
O god ja, je zit te wachten op de makeklaarquote:Op maandag 16 november 2020 11:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vertellen dat ze een loodgieter heeft voor 40 euro. Keurig zegt ze.
Nou ja totaal nutteloos vandaag
Jaquote:Op maandag 16 november 2020 11:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeg je nu dat ik in een tokkiebuurt woon?
Jouw woorden.quote:Op maandag 16 november 2020 11:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeg je nu dat ik in een tokkiebuurt woon?
Gewoon alles in een Excel sheet bijhouden.quote:Op maandag 16 november 2020 11:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben toch wel gefascineerd door mijn buren
Dat geruzie de laatste tijd. En dan die deurwaarder, terwijl er wel net een nieuw bed is bezorgd en hij voor zijn zoontje een peperdure, op afstand bestuurbare skelter heeft gekocht.
Dat schreeuwt allemaal tokkie
quote:Op maandag 16 november 2020 11:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon alles in een Excel sheet bijhouden.
Andermans ellende is gratis entertainment.quote:Op maandag 16 november 2020 11:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Er ontgaat me helaas weinig.
Je moet gewoon meer muziek aanzetten.quote:Op maandag 16 november 2020 11:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja. Mijn geluk weer dat ik naast de Flodders woon.
Met zulke buren heb je bijna geen tv meer nodigquote:Op maandag 16 november 2020 11:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Andermans ellende is gratis entertainment.
Als de buren op 'alternatieve' wijze hun inkomen vergaren kunnen ze ook genoeg hebbenquote:
En alle pret missenquote:Op maandag 16 november 2020 11:06 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Je moet gewoon meer muziek aanzetten.
'Maar buurman, wat doet u nu'quote:Op maandag 16 november 2020 11:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja. Mijn geluk weer dat ik naast de Flodders woon.
Zeg je nou dat buuf een hoer is?quote:Op maandag 16 november 2020 11:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als de buren op 'alternatieve' wijze hun inkomen vergaren kunnen ze ook genoeg hebben
Doelde meer op drugshandelaars en zulks, maar als jij dat wil mag het ook.quote:Op maandag 16 november 2020 11:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeg je nou dat buuf een hoer is?
Deurwaarders zijn wel leuk. Ik bedoel, daar heb je tv-programma's over maar ik heb het live in de halquote:Op maandag 16 november 2020 11:07 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja en dadelijk weer klagen van teveel overlast
Hoe ver?quote:Op maandag 16 november 2020 11:08 schreef bitterbal het volgende:
Holy shit
het ging ver boven de 330 weg
De beste man moest iets van drie dikke onderbroeken aan tijdens die scene, Tatjana was een beetje bang voor piemel toen denk ik.quote:
quote:Op maandag 16 november 2020 11:08 schreef bitterbal het volgende:
Holy shit
Ja hij zei dat huis met terras of tuin echt flink er overheen gaan. Hij zei ook dat als ik begin bij 315 ik niet meer die concurentie heb van die hypo garant mensen.quote:Op maandag 16 november 2020 11:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmmm. Jammer wel. Was echt een tof huisje.
Pff.quote:Op maandag 16 november 2020 11:08 schreef bitterbal het volgende:
Holy shit
Toch eerst nog even een bankje beroven dusquote:Op maandag 16 november 2020 11:08 schreef bitterbal het volgende:
Holy shit
Jaquote:Op maandag 16 november 2020 11:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch eerst nog even een bankje beroven dus
Da's ook onpraktisch. Is vast om rechten van huurders te voorkomen ofzo.quote:Op maandag 16 november 2020 11:17 schreef FranticDJ het volgende:
Hm. bezichtiging van dat huurhuis maar weer afgezegd. Werd net gebeld. Is voor max 1 jaar.
Zou er 1 december volgend jaar weer uit moeten. Dat schiet niet op.
Ik ben bang dat je daar in Rotterdam/randstad tegenaan blijft lopen.quote:Op maandag 16 november 2020 11:20 schreef bitterbal het volgende:
maar ja dat wil je er toch ook niet voor betalen. Was echt een leuk huis maar er is toch een grens.
Bizarquote:Op maandag 16 november 2020 11:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja hij zei dat huis met terras of tuin echt flink er overheen gaan. Hij zei ook dat als ik begin bij 315 ik niet meer die concurentie heb van die hypo garant mensen.
Maar ja das echt veel geld
Maar ver boven 330. mensen zijn gek
ja maar ik bood al 15 duizend boven de vraagprijs. ga toch geen 40 duizend overbiedenquote:Op maandag 16 november 2020 11:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je daar in Rotterdam/randstad tegenaan blijft lopen.
Wat was de vraagprijs ook alweer?quote:Op maandag 16 november 2020 11:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja hij zei dat huis met terras of tuin echt flink er overheen gaan. Hij zei ook dat als ik begin bij 315 ik niet meer die concurentie heb van die hypo garant mensen.
Maar ja das echt veel geld
Maar ver boven 330. mensen zijn gek
Nee is iemand die als expat voor een jaar in 't buitenland zit.quote:Op maandag 16 november 2020 11:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's ook onpraktisch. Is vast om rechten van huurders te voorkomen ofzo.
289500quote:Op maandag 16 november 2020 11:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat was de vraagprijs ook alweer?
Ja, maar wat jij biedt is niet heel relevant zolang er mensen zijn die wél zoveel overbieden natuurlijk.quote:Op maandag 16 november 2020 11:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar ik bood al 15 duizend boven de vraagprijs. ga toch geen 40 duizend overbieden
johquote:Op maandag 16 november 2020 11:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, maar wat jij biedt is niet heel relevant zolang er mensen zijn die wél zoveel overbieden natuurlijk.
Ooooh ja, klinkt logisch dat 'ie daarna z'n huis weer terug wil.quote:Op maandag 16 november 2020 11:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee is iemand die als expat voor een jaar in 't buitenland zit.
700 euro voor een huis zo groot als 't mijne nu en geen servicekosten
ietsjes verder weg dan ik had gewild maar qua huis en prijs wel ideaal
Eisen aanpassen dus.quote:
Yesquote:Op maandag 16 november 2020 11:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ooooh ja, klinkt logisch dat 'ie daarna z'n huis weer terug wil.
Nou ja als ze het hebbenquote:Op maandag 16 november 2020 11:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Belachelijk, het zijn de mensen zelf die zich in de nesten hiermee werken.
Laat ik het zo zeggen, ik verwacht ditzelfde scenario nog wel een paar keer.quote:Op maandag 16 november 2020 11:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja of je niet gelijk uit het veld laten slaan he
Oke en toch kan je met niet zon absurd bedrag misschien noh wel een leuk huis bemachtigenquote:Op maandag 16 november 2020 11:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik verwacht ditzelfde scenario nog wel een paar keer.
Dan nog betalen ze voor lucht, als het stelletje uit elkaar gaat of er is een andere reden om het huis te moeten verkopen is er een grote kans dat het huis dik onder water staat.quote:
Jep.quote:Op maandag 16 november 2020 11:26 schreef Budapestenaar het volgende:
En het vervelende is dat die huizenbubbel toch echt een keer klapt. En dan zit je lekker onderwater met je hypotheek
Ja en dan gaan ze handjes ophouden waarschijnlijk.quote:Op maandag 16 november 2020 11:26 schreef Budapestenaar het volgende:
En het vervelende is dat die huizenbubbel toch echt een keer klapt. En dan zit je lekker onderwater met je hypotheek
Eh, gezien hoe het gelopen is bij huiskopende vriendinnen van me, ben ik niet perse onrealistisch vrees ik.quote:Op maandag 16 november 2020 11:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oke en toch kan je met niet zon absurd bedrag misschien noh wel een leuk huis bemachtigen
pas 1 bod en gelijk al zeggen dat ik mijn eisen moet aanpassen is wat voorbarig toch
Oke. ja ik laat mij door 1 bod niet uit het veld slaan.quote:Op maandag 16 november 2020 11:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, gezien hoe het gelopen is bij huiskopende vriendinnen van me, ben ik niet perse onrealistisch vrees ik.
Die banken lullen maar wat, is ook maar gewoon een waarde die door de markt wordt ingegeven, ze willen toch hypotheken blijven verstrekken.quote:Op maandag 16 november 2020 11:29 schreef bitterbal het volgende:
nou ja tegenwoordig moet je je huis ook laten taxeren door de bank. Dus als je 330 betaald en de taxatie zegt 310 ofzo moet je de rest ook zelf betalen
Die taxaties zeggen echt geen reet.quote:Op maandag 16 november 2020 11:29 schreef bitterbal het volgende:
nou ja tegenwoordig moet je je huis ook laten taxeren door de bank. Dus als je 330 betaald en de taxatie zegt 310 ofzo moet je de rest ook zelf betalen
ja maar als er 50 duizend wordt overboden klopt er iets niet natuurlijkquote:Op maandag 16 november 2020 11:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die banken lullen maar wat, is ook maar gewoon een waarde die door de markt wordt ingegeven, ze willen toch hypotheken blijven verstrekken.
nou bepalen wel wat je mag lenen dus in zoverre zeggen ze wel een reet :pquote:Op maandag 16 november 2020 11:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die taxaties zeggen echt geen reet.
Wat ijsdraakje zegtquote:Op maandag 16 november 2020 11:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar als er 50 duizend wordt overboden klopt er iets niet natuurlijk
Ja gaat nergens meer over die prijzen, ik heb destijds 125 voor mijn huis betaald (ok dat was wel op het dieptepunt van de markt). Vorig jaar ging hier in de straat een zelfde huis al voor 190 weg en nu staat er een soortgelijk huis iets verderop al boven de 200quote:Op maandag 16 november 2020 11:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep.
Ik betrapte mezelf erop dat ik verwonderd was over de lage(!) prijs van een hut van 250.000 hier in de buurt. Da's voor wat het is helemaal niet laag, de rest is gewoon bizar duur met prijzen van 300.000+
Dit huis, 170.000quote:Op maandag 16 november 2020 11:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja gaat nergens meer over die prijzen, ik heb destijds 125 voor mijn huis betaald (ok dat was wel op het dieptepunt van de markt). Vorig jaar ging hier in de straat een zelfde huis al voor 190 weg en nu staat er een soortgelijk huis iets verderop al boven de 200
dit ja, de meeste weten vooraf al wat ze moeten invullenquote:Op maandag 16 november 2020 11:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die taxaties zeggen echt geen reet.
Ik had nog een bank die er alles aan deed om maar een hypotheek te kunnen vertrekken en die had wat bevriende makelaartjes ingehuurd om het huis lager te schattenquote:Op maandag 16 november 2020 11:29 schreef bitterbal het volgende:
Maar dan ga je er al vanuit dat ze alles willen financieren. Dat hoeft niet.quote:Op maandag 16 november 2020 11:32 schreef bitterbal het volgende:
in amsterdam word er een ton overboden. denk je dat een bank mee gaat in dat overbieden van een ton voor een hypotheek? Denk het niet
Mijn huis is bijna de helft meer waard dan in 2013, you do the math.quote:Op maandag 16 november 2020 11:32 schreef bitterbal het volgende:
in amsterdam word er een ton overboden. denk je dat een bank mee gaat in dat overbieden van een ton voor een hypotheek? Denk het niet
Dat was niet mijn puntquote:Op maandag 16 november 2020 11:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar dan ga je er al vanuit dat ze alles willen financieren. Dat hoeft niet.
Ja en alsnog verkoopt het als een gek, vaak komt het al met een 'verkocht onder voorbehoud' op Fundaquote:Op maandag 16 november 2020 11:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit huis, 170.000
Huis hiernaast vorig jaar: 240.000
Grotere versie van mijn appartement aan de overkant: 290.000
Die 250 is al 50 hoger dan een vergelijkbaar huis twee of drie jaar geleden.quote:Op maandag 16 november 2020 11:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja gaat nergens meer over die prijzen, ik heb destijds 125 voor mijn huis betaald (ok dat was wel op het dieptepunt van de markt). Vorig jaar ging hier in de straat een zelfde huis al voor 190 weg en nu staat er een soortgelijk huis iets verderop al boven de 200
Ja, kan toch prima? Ik mis de relevantie van taxatie en banken in dit verhaal.quote:Op maandag 16 november 2020 11:35 schreef bitterbal het volgende:
hij zei dat er meerdere biedingen waren zonder voorbehoud van financiering
nevermindquote:Op maandag 16 november 2020 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, kan toch prima? Ik mis de relevantie van taxatie en banken in dit verhaal.
Mijn huis staat wel letterlijk onder water, -2 NAP ofzoquote:Op maandag 16 november 2020 11:34 schreef bitterbal het volgende:
Er werd net gezegd over onder water in het geval van rotterdam. er is een grote kans dat mensen ook hun eigen geld hebben ingelegd
Checkquote:Op maandag 16 november 2020 11:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn huis staat wel letterlijk onder water, -2 NAP ofzoEn er zit nog vocht in de muren van de Watersnoodramp
Al zullen het waarschijnlijk eerder de zouten en mineralen zijnquote:
Nee, nu wil ik weten wat je punt was.quote:
ah pluisjes/salpeterbloei?quote:Op maandag 16 november 2020 11:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Al zullen het waarschijnlijk eerder de zouten en mineralen zijn
Metertje hier.quote:Op maandag 16 november 2020 11:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn huis staat wel letterlijk onder water, -2 NAP ofzoEn er zit nog vocht in de muren van de Watersnoodramp
Dat er werd gezegd dat het dom is om zoveel te betalen want het zal wel onder water komen te staan.quote:Op maandag 16 november 2020 11:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, nu wil ik weten wat je punt was.
110+quote:
Net als met kunst of de schoonheid van een vrouwquote:Op maandag 16 november 2020 11:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Een huis taxeren is sowieso een raar verhaal, want een huis heeft een subjectieve waarde. Als mensen een bedrag willen betalen, is dat de waarde.
Euhm, dát heb ik helemaal niet gezegd.quote:Op maandag 16 november 2020 11:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat er werd gezegd dat het dom is om zoveel te betalen want het zal wel onder water komen te staan.
Het kan zo zijn dat de taxatiewaarden voor minder is geweest en men zelf eigen geld heeft ingebracht of dat men het hele bedrag gewoon zelf heeft afgerekend
Nee vooral stuk dat niet van harte op een muur blijft zitten en 1 stuk muur moet weer eens opnieuw worden geverfd want die begint doorschijnend te worden.quote:
noem toch ook niet jouw naam :pquote:Op maandag 16 november 2020 11:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Euhm, dát heb ik helemaal niet gezegd.
Ik was de enige die iets zei over hypotheken onder waterquote:Op maandag 16 november 2020 11:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
noem toch ook niet jouw naam :p
Er is geen zekerheid dat men dit huis met een hypotheek heeft gekocht of dat het hele huis is gefinanceerd met een hypotheekquote:Op maandag 16 november 2020 11:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan nog betalen ze voor lucht, als het stelletje uit elkaar gaat of er is een andere reden om het huis te moeten verkopen is er een grote kans dat het huis dik onder water staat.
Nopesquote:Op maandag 16 november 2020 11:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik was de enige die iets zei over hypotheken onder water
ja dat is het zout wat aan het kristalliseren is in de muurquote:Op maandag 16 november 2020 11:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee vooral stuk dat niet van harte op een muur blijft zitten en 1 stuk muur moet weer eens opnieuw worden geverfd want die begint doorschijnend te worden.
Volgende vriendin laat ik ook taxeren door de bank.quote:Op maandag 16 november 2020 11:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Net als met kunst of de schoonheid van een vrouw
Daar hebben ze al een ruime 65 jaar de tijd voor gehadquote:Op maandag 16 november 2020 11:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja dat is het zout wat aan het kristalliseren is in de muur
enige manier om dat op te lossen, als je muur echt zeker droog is, is het er allemaal afslaan en een renovatie gips er op smeren wat grotere poriën heeft.
binnen die poriën kan dat zout dan uitkristalliseren
tjaquote:Op maandag 16 november 2020 11:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar hebben ze al een ruime 65 jaar de tijd voor gehad
Het enige wat ik zie is US die het had over groter risico voor een stel ivm hypotheek berekend op beide inkomens (parafrase) en dat je dan in de problemen zit?quote:Op maandag 16 november 2020 11:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat er werd gezegd dat het dom is om zoveel te betalen want het zal wel onder water komen te staan.
Het kan zo zijn dat de taxatiewaarden voor minder is geweest en men zelf eigen geld heeft ingebracht of dat men het hele bedrag gewoon zelf heeft afgerekend
Ja bij mijn huis hebben ze ook de kelder gedempt vanwege het optrekkende vocht, bij de buren wil er bij een wolkbreuk nog wel eens een laagje water in staanquote:Op maandag 16 november 2020 11:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
tja
dan is er wellicht in de tussentijd alsnog vocht omhoog gekomenzeker met huizen van voor die periode kan dat heel goed met gemetselde funderingen enzo.
ik heb m'n muren zelf geīnjecteerd maar geef er absoluut geen garantie op.
quote:Op maandag 16 november 2020 11:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
110+
Ik ben een paar meter gezakt door de verhuizing.
oh das hierin de kelderkast ook hoor.. staat er 1mm water ofzo op de tegeltjes..quote:Op maandag 16 november 2020 11:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja bij mijn huis hebben ze ook de kelder gedempt vanwege het optrekkende vocht, bij de buren wil er bij een wolkbreuk nog wel eens een laagje water in staan
Dompelaartje in hangen en gebruiken als hottubquote:Op maandag 16 november 2020 11:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh das hierin de kelderkast ook hoor.. staat er 1mm water ofzo op de tegeltjes..
Met dempen verhelp je het probleem niet
Wat zou zo'n taxatie inhouden?quote:Op maandag 16 november 2020 11:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgende vriendin laat ik ook taxeren door de bank.
dat heeft weinig effect in 1 mm water m'n jongquote:Op maandag 16 november 2020 11:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dompelaartje in hangen en gebruiken als hottub
Als je geen betonnen palen hebt, zou ik klei wel verkiezen boven veen.quote:Op maandag 16 november 2020 11:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Als ik dat zo lees, ben ik wel blij dat ik niet op pure klei zit geloof ik.
verkapte ik ga naar www.sugarmommy.com postquote:Op maandag 16 november 2020 11:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat zou zo'n taxatie inhouden?
De huizen liggen hier ook op dezelfde hoogte als de straat, dus de stoep ligt hoger, helpt ook niet meequote:Op maandag 16 november 2020 11:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh das hierin de kelderkast ook hoor.. staat er 1mm water ofzo op de tegeltjes..
Met dempen verhelp je het probleem niet
Kijken of ze geen last heeft van optrekkend vocht en of het droog is onder de pannen.quote:Op maandag 16 november 2020 11:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weet je hoe leuk kleigrond is om af te graven, zeker als je in de vochtige klei terecht komt (wat vrij snel is). Dat je met alle macht een schep er moet ik proberen te krijgen en zodra je die er eindelijk uit hebt blijft de klei lekker aan je schep plakkenquote:Op maandag 16 november 2020 11:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Als ik dat zo lees, ben ik wel blij dat ik niet op pure klei zit geloof ik.
Oh, ik zit wel op klei hoor, maar wel een iets stabieler mengsel ofzo.quote:Op maandag 16 november 2020 11:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je geen betonnen palen hebt, zou ik klei wel verkiezen boven veen.
Ook goed naar de verborgen gebreken laten kijkenquote:Op maandag 16 november 2020 11:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kijken of ze geen last heeft van optrekkend vocht en of het droog is onder de pannen.
hoe roestiger het dak, hoe vochtiger de kelderquote:Op maandag 16 november 2020 11:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kijken of ze geen last heeft van optrekkend vocht en of het droog is onder de pannen.
Zou dan ook meteen een bouwkundig onderzoek laten doen.quote:Op maandag 16 november 2020 11:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
dat vooral. Pas vanaf de jaren 70 ofzo werden er fatsoenlijk trasramen geplaatst.quote:Op maandag 16 november 2020 11:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, ik zit wel op klei hoor, maar wel een iets stabieler mengsel ofzo.Maar is ook allemaal recenter gebouwd, dat scheelt ook wellicht.
kijken wat de toegankelijkheid isquote:Op maandag 16 november 2020 11:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou dan ook meteen een bouwkundig onderzoek laten doen.
SOA-test; kijken of er geen erfelijke gebreken zijn etc.
Jouw huis heeft betonnen palenquote:Op maandag 16 november 2020 11:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, ik zit wel op klei hoor, maar wel een iets stabieler mengsel ofzo.Maar is ook allemaal recenter gebouwd, dat scheelt ook wellicht.
Ja, dit is allemaal in de jaren 80 uit de grond gestampt.quote:Op maandag 16 november 2020 11:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat vooral. Pas vanaf de jaren 70 ofzo werden er fatsoenlijk trasramen geplaatst.
Doen ze tegenwoordig met special specie of DPC folie en betonnen funderingen.
Even de eendenbek erin.quote:Op maandag 16 november 2020 11:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook goed naar de verborgen gebreken laten kijken
quote:Op maandag 16 november 2020 11:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jouw huis heeft betonnen palen
Betonnenpalen zijn niet zaligmakend tegen optrekkend vocht hoorquote:Op maandag 16 november 2020 11:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jouw huis heeft betonnen palen
Nee, maar wel tegen het verzakken van je huis.quote:Op maandag 16 november 2020 11:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Betonnenpalen zijn niet zaligmakend tegen optrekkend vocht hoor
truequote:Op maandag 16 november 2020 11:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, maar wel tegen het verzakken van je huis.
Uw vriendin was 2 ton waard maar we schoten uit met de eendenbek dus u krijgt van de ABN AMRO nu speciale korting op 30 jaar lang luiers, kopje koffie?quote:
Laat ik het zo zeggen, ik weet van deze regio dat verzakken niet zo speelt, dus fundering is niet zo enorm spannend. Vriendin van me was aan het kijken naar huizen in de Zaanstreek, dáár speelt verzakken wel sterk.quote:Op maandag 16 november 2020 11:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, maar wel tegen het verzakken van je huis.
6 jaar en tbs zonder einde geeistquote:Op maandag 16 november 2020 11:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Enkele reis TBS-kliniek voor die twee.
6 jaar maar.quote:Op maandag 16 november 2020 11:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
6 jaar en tbs zonder einde geeist
nog weinig
Eventuele verbouwingen financieren we graag voor u. Met subsidie voor Co2-neutrale siliconenborsten.quote:Op maandag 16 november 2020 11:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uw vriendin was 2 ton waard maar we schoten uit met de eendenbek dus u krijgt van de ABN AMRO nu speciale korting op 30 jaar lang luiers, kopje koffie?
Waarschijnlijk niet onterecht.quote:Op maandag 16 november 2020 11:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja hij is verminderd toerekeningsvatbaar verklaard
Nou ja TBS zal sowieso levenslang blijken te zijn met zulke zieke geesten.quote:Op maandag 16 november 2020 11:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
6 jaar en tbs zonder einde geeist
nog weinig
Wat ik begreep is dat in het geval van de moeder niet zo lang.quote:Op maandag 16 november 2020 12:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja TBS zal sowieso levenslang blijken te zijn met zulke zieke geesten.
quote:Op maandag 16 november 2020 11:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik weet van deze regio dat verzakken niet zo speelt, dus fundering is niet zo enorm spannend. Vriendin van me was aan het kijken naar huizen in de Zaanstreek, dáár speelt verzakken wel sterk.
toch vraag ik me af in hoeverre die echt 'stervende' is en niet 'gewoon' dialyse patient.quote:Op maandag 16 november 2020 12:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat ik begreep is dat in het geval van de moeder niet zo lang.
U krijgt er van ons gratis 10 heipalen bij cadeau, mogen wij u feliciteren met dit specimen, veel geluk ermee.quote:Op maandag 16 november 2020 11:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eventuele verbouwingen financieren we graag voor u. Met subsidie voor Co2-neutrale siliconenborsten.
Dat klinkt pijnlijk.quote:Op maandag 16 november 2020 12:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
U krijgt er van ons gratis 10 heipalen bij cadeau, mogen wij u feliciteren met dit specimen, veel geluk ermee.
Moeder is wel een groot begrip in deze zaak.quote:Op maandag 16 november 2020 12:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat ik begreep is dat in het geval van de moeder niet zo lang.
Goed punt.quote:Op maandag 16 november 2020 12:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
toch vraag ik me af in hoeverre die echt 'stervende' is en niet 'gewoon' dialyse patient.
Ingepolderd met zeeklei hier hequote:Op maandag 16 november 2020 12:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dat zie je hier ook. Waar LT woont hoor je nooit iets over funderingsproblemen. In Dordt heb je hele woonwijken die verzakken. Het verschil tussen klei en veen.
Eh, het houdt in dit geval duidelijk welk walgelijk figuur ik bedoel?quote:Op maandag 16 november 2020 12:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moeder is wel een groot begrip in deze zaak.
Wel handig om het daar even over te hebben inderdaad.quote:Op maandag 16 november 2020 11:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kijken wat de toegankelijkheid is
Even opgezocht, blijkbaar zit ik op zavel. Matcht wel met wat ze verbouwen, I guess.quote:Op maandag 16 november 2020 12:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dat zie je hier ook. Waar LT woont hoor je nooit iets over funderingsproblemen. In Dordt heb je hele woonwijken die verzakken. Het verschil tussen klei en veen.
quote:Op maandag 16 november 2020 12:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
U krijgt er van ons gratis 10 heipalen bij cadeau, mogen wij u feliciteren met dit specimen, veel geluk ermee.
Paalzitten.quote:Op maandag 16 november 2020 12:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
alsof hij siswet heeft laten taxeren..
Krijg je geld bijquote:Op maandag 16 november 2020 12:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
alsof hij siswet heeft laten taxeren..
Een 'bouwdepot'.quote:
haar job titel is anaal performerquote:
Op zich een duidelijke omschrijving.quote:Op maandag 16 november 2020 12:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
haar job titel is anaal performer
binnenkort in een filmpje met spuitenenslikken, dat 'Jurre's date' gebeuren.
Bah bah bah bahquote:Op maandag 16 november 2020 12:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
haar job titel is anaal performer
binnenkort in een filmpje met spuitenenslikken, dat 'Jurre's date' gebeuren.
Beter dan een sok in je gat!quote:Op maandag 16 november 2020 12:17 schreef UitStraling het volgende:
Gat in mijn sok, dat irriteert me
een a la wegmisbruikers "JOE TURN"?quote:Op maandag 16 november 2020 12:17 schreef CherryLips het volgende:
Ambulance was even de weg kwijt hier in de straat
gaan wel wat verhalen daarover de ronde ook..quote:
Gestopt (waar de zon niet schijnt)?quote:
Lang over nagedacht en gewikt en gewogen maar andere sokken aangetrokken en dat loste het probleem op.quote:Op maandag 16 november 2020 12:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gestopt (waar de zon niet schijnt)?
Oh, dat doet me eraan denken, ik heb nog bramen in de vriezert.quote:
Ik vond zaterdag drie weken oude frambozen in een braadpan.quote:Op maandag 16 november 2020 12:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat is er mis met frambozen?
Sok meteen weggooien wel.quote:Op maandag 16 november 2020 12:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lang over nagedacht en gewikt en gewogen maar andere sokken aangetrokken en dat loste het probleem op.
Oohquote:Op maandag 16 november 2020 12:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vond zaterdag drie weken oude frambozen in een braadpan.
Met vachtje?quote:Op maandag 16 november 2020 12:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vond zaterdag drie weken oude frambozen in een braadpan.
quote:Op maandag 16 november 2020 12:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik vond ooit een paddestoel onder een vochtige handdoek die ik drie dagen op de badkamervloer had laten liggen.
Nee ze moesten een trap opquote:Op maandag 16 november 2020 12:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
een a la wegmisbruikers "JOE TURN"?
Ik vond ooit een paddestoel onder een vochtige handdoek die ik drie dagen op de badkamervloer had laten liggen.
Noem je me nu een goor slordig wijf?quote:Op maandag 16 november 2020 12:38 schreef CherryLips het volgende:
En mijn moeder zeggen wat voor goor slordig wijf ik ben.
volgens mij wel.quote:Op maandag 16 november 2020 12:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Noem je me nu een goor slordig wijf?
quote:Op maandag 16 november 2020 12:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Noem je me nu een goor slordig wijf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |