quote:voornaam:
achternaam:
geslacht: Man
opleiding:
beroep:
hobby's/interesses: donraja
laatste bezoek: 0 seconden geleden.
aantal posts: 80.890 (gemiddeld 13 per dag)
quote:Op maandag 16 november 2020 11:10 schreef DonRaja het volgende:
Even naar mijn profiel gekeken, veel narcistischer wordt het niet...
[..]
Desondanks wil ik je hierbij van harte feliciteren met het feit dat je vandaag al 17 jaar en een maand op de FOK!s zit.quote:Op maandag 16 november 2020 11:10 schreef DonRaja het volgende:
Even naar mijn profiel gekeken, veel narcistischer wordt het niet...
[..]
Dat is niet je eerste fout vandaagquote:Op maandag 16 november 2020 11:12 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Sow, was dat effe een rekenfout.
Dank jequote:Op maandag 16 november 2020 11:12 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Desondanks wil ik je hierbij van harte feliciteren met het feit dat je vandaag al 17 jaar en een maand op de FOK!s zit.
quote:Op maandag 16 november 2020 11:13 schreef Charrell het volgende:
De echo was weer goed, al een hele baby!
Nee, alleen joden lopen weg.quote:Op maandag 16 november 2020 11:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is niet je eerste fout vandaag
Misschien is het verstandig om een dagje vrij te nemen
Top, nu alleen nog uitvinden wie de vader is en hem op de hoogte stellen.quote:Op maandag 16 november 2020 11:13 schreef Charrell het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
quote:Op maandag 16 november 2020 11:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Top, nu alleen nog uitvinden wie de vader is en hem op de hoogte stellen.
We zijn PRECIES uitgerekend op onze trouwdag.. echt bizar ‘toeval’SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch geluk dat jij al genoeg hebt aan zo'n klein gummetje achterop een potlood.quote:Op maandag 16 november 2020 11:17 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Zeventien jaar en een maand geleden zat ik stiekem bij wiskunde met m'n gum over m'n kruis te wrijven omdat ik naast zo'n lekker wijf bij wiskunde zat.
Tijd om deze maar weer van stal te halenquote:Op maandag 16 november 2020 11:13 schreef Charrell het volgende:
Ik ga dit nu kijkenquote:Op maandag 16 november 2020 11:20 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
[..]
Tijd om deze maar weer van stal te halen
@:donraja kan deze ook waarderen
Dus 3 maanden na jullie trouwdag was het prijs.quote:Op maandag 16 november 2020 11:17 schreef Charrell het volgende:
[..]
We zijn PRECIES uitgerekend op onze trouwdag.. echt bizar ‘toeval’
quote:Op maandag 16 november 2020 11:20 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
[..]
Tijd om deze maar weer van stal te halen
@:donraja kan deze ook waarderen
+ 1 jaar... wel na drie keer het lucky shot.quote:Op maandag 16 november 2020 11:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dus 3 maanden na jullie trouwdag was het prijs.
quote:Op maandag 16 november 2020 11:14 schreef Zipportal het volgende:
Wij wensen @:coco veel sterkte met hunnie Harry.
Compleet tegen het dak gespoten.quote:Op maandag 16 november 2020 11:22 schreef Charrell het volgende:
[..]
+ 1 jaar... wel na drie keer het lucky shot.
Is het in elk geval makkelijk om je trouwdag te onthouden.quote:Op maandag 16 november 2020 11:22 schreef Charrell het volgende:
[..]
+ 1 jaar... wel na drie keer het lucky shot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |