abonnement Unibet Coolblue
  zondag 15 november 2020 @ 23:27:09 #1
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_196264625
Dat spel heb ik jaren geleden echt hardcore gespeeld, maar ik ben er al al een tijdje wel klaar mee. Ik heb het af en toe geprobeerd weer op te pakken, maar er is gewoon zoveel nieuwe shit bijgekomen dat ik het niet meer durf. Zijn er hier nog mensen die het spelen?
  maandag 16 november 2020 @ 00:29:03 #2
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_196265142
Vier jaar geleden voor het laatst. Maar het blijft een geweldig spel.

GAM / [Runescape] #8 Double XP weekend
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_196265216
Nee veel te verslavend. Heel wat naar al niet meer gespeeld verder.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_196461643
Ik speel nog.
pi_196461685
Nee, want dan wil ik ook alles maxen en dat kost veel tijd. En het was ook leuker toen je geen Grand Exchange had en je ook gewoon loot van mensen kon oppakken als ze dood gingen bij een monster etc. Allemaal verpest door real world trading.

Ik kijk wel eens filmpjes van mensen die het spelen. Swampletics en zo.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  zondag 29 november 2020 @ 01:54:23 #6
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_196462017
Twee vrienden van me zijn het een jaar of drie geleden (met de komst van mobile) weer ironisch gaan spelen. Ze zeggen nog steeds dat het ironisch is, maar spenderen er inmiddels minstens drie uur per dag aan, dus volgens mij is het weer redelijk serieus geworden :P.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')