SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja gewoon geschroeid vlees eigenlijkquote:Op zondag 15 november 2020 18:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Toegegeven, ik moest tataki googlen.
Smelten?quote:Op zondag 15 november 2020 18:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik héb wel weer spekjes voor in m'n warme choco vanavond.
quote:Op zondag 15 november 2020 18:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja.quote:
Moest even nadenken dat dit natuurlijk over die suikerspekjes gaat en niet die je door je omelet gooitquote:Op zondag 15 november 2020 18:09 schreef IJsdraakje het volgende:
In plaats van een p bedoel je?quote:
quote:Op zondag 15 november 2020 18:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moest even nadenken dat dit natuurlijk over die suikerspekjes gaat en niet die je door je omelet gooit
Een paar plakjes bacon door de warme chocolademelk lijkt me niet zo geslaagdquote:
* springt op scooter*quote:Op zondag 15 november 2020 18:11 schreef FranticDJ het volgende:
maarre @:bitterbal als je hier dus over 10 minuten bent dan kan je straks aanschuiven
Ik zie geen probleemquote:Op zondag 15 november 2020 18:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een paar plakjes bacon door de warme chocolademelk lijkt me niet zo geslaagd
Hmm, weet niet of dat lekker gaat zijn.quote:Op zondag 15 november 2020 18:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie geen probleem
https://en.wikipedia.org/wiki/Chocolate-covered_bacon
Het trekt mij ook niet echt, maar hey, blijkbaar is het een ding.quote:Op zondag 15 november 2020 18:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, weet niet of dat lekker gaat zijn.
Je loopt zover achter met de muziek van Mileyquote:Op zondag 15 november 2020 18:19 schreef Amarantha het volgende:
Oh augustus zie ik naja mss niet helemaal nieuw dan.
Ik luister geen radio enz dus tja, lekker boeiend ook.quote:Op zondag 15 november 2020 18:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je loopt zover achter met de muziek van Miley![]()
Wat luister je dan wel?quote:Op zondag 15 november 2020 18:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik luister geen radio enz dus tja, lekker boeiend ook.
Ik bijna de hele dag door als het even kanquote:Op zondag 15 november 2020 18:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Muziek via Spotify? Ook niet vaak ofzo hoor.
Puber Ama ook maar heb dat nu echt veel minder.quote:Op zondag 15 november 2020 18:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik bijna de hele dag door als het even kan
Mangalicaquote:Op zondag 15 november 2020 17:57 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb trouwens gisteren dit gegeten... 'wolzwijn'. Soort van kruising tussen een schaap en een varken
[ afbeelding ]
Ja, hij had het uit hongarije laten bezorgenquote:Op zondag 15 november 2020 18:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mangalica
Ideetje van Gergely zeker?
Dat klinkt als een moderne vegan heks die eigenlijk Angela heet maar dat niet mythisch genoeg vond klinken.quote:
De Zwarte Magica IRLquote:Op zondag 15 november 2020 18:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat klinkt als een moderne vegan heks die eigenlijk Angela heet maar dat niet mythisch genoeg vond klinken.
Ik wist hetquote:Op zondag 15 november 2020 18:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, hij had het uit hongarije laten bezorgen
Smakelijk beestje hoorquote:Op zondag 15 november 2020 18:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat klinkt als een moderne vegan heks die eigenlijk Angela heet maar dat niet mythisch genoeg vond klinken.
Ik luister nu juist meer muziek dan toen ik aan het puberen was.quote:Op zondag 15 november 2020 18:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Puber Ama ook maar heb dat nu echt veel minder.
quote:Op zondag 15 november 2020 18:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wist het![]()
Voor elke Hongaar is mangalica een soort wonderbeest
Toen was je alleen maar aan het konijnen zeker?quote:Op zondag 15 november 2020 18:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik luister nu juist meer muziek dan toen ik aan het puberen was.
Kun je ongetwijfeld ook prima babi pangang en speklapjes mee maken.quote:
Er is van 3 op Reis een aflevering met Geraldine Kemper in de Andes die achteraf hoort dat ze cavia gegeten heeftquote:Op zondag 15 november 2020 18:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]Toen ik zag wat ik gegeten had keek ik even zo:
Daar was ik toen meer in geīnteresseerdquote:Op zondag 15 november 2020 18:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toen was je alleen maar aan het konijnen zeker?
quote:Op zondag 15 november 2020 18:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je ongetwijfeld ook prima babi pangang en speklapjes mee maken.
quote:Op zondag 15 november 2020 18:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]Toen ik zag wat ik gegeten had keek ik even zo:
Weet niet, het was een heel ander soort worst dan dat ik gewend ben te eten. Veel vettiger en andere kruidensmaak.quote:Op zondag 15 november 2020 18:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Proefde je verschil met normaal varken?
quote:Op zondag 15 november 2020 18:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Weet niet, het was een heel ander soort worst dan dat ik gewend ben te eten. Veel vettiger en andere kruidensmaak.
@UitStralingquote:Op zondag 15 november 2020 18:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Weet niet, het was een heel ander soort worst dan dat ik gewend ben te eten. Veel vettiger en andere kruidensmaak.
O? Was het kolbász?quote:Op zondag 15 november 2020 18:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lekkerrrrr! Maar erg vet inderdaadquote:Op zondag 15 november 2020 19:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja! Volgens mij zei hij dat inderdaad!
Ja ik vind hem te makkelijk om zelf te maken hoorquote:
Ik ook. Maar ik kan het niet betalen.quote:Op zondag 15 november 2020 19:06 schreef kwiwi het volgende:
Ik zou heel graag 80% gaan werken op een gegeven moment.. 4 dagen werken, 3 dagen weekend
Ik op zich wel, maar wil nog 'even' doorsparen voor een eigen huis.quote:Op zondag 15 november 2020 19:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik kan het niet betalen.
Ik zou het alleen kunnen betalen als ik mijn auto de deur uit doe, geen leuke dingen mee doe en niet meer spaar. Maar da’s een te groot offerquote:Op zondag 15 november 2020 19:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik op zich wel, maar wil nog 'even' doorsparen voor een eigen huis.
Er is al een seizoen 4 uitquote:Op zondag 15 november 2020 19:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, eerste aflevering van seizoen 4
Goeie job.quote:Op zondag 15 november 2020 19:16 schreef FranticDJ het volgende:
in de nieuwe job werk ik effectief 4 maanden per jaaren ga er financieel op vooruit
Tijd daar buiten wordt gevuld met de zaak
quote:Op zondag 15 november 2020 19:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goeie job.Ga je een strandtent runnen?
Nee, maar als ik in zoiets zou kunnen stappen als '(silent) partner' ofzo dan lijkt me dat wel watquote:Op zondag 15 november 2020 19:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goeie job.Ga je een strandtent runnen?
Ik zou dan eerder de woensdag vrij doen denk ik.quote:Op zondag 15 november 2020 19:06 schreef kwiwi het volgende:
Ik zou heel graag 80% gaan werken op een gegeven moment.. 4 dagen werken, 3 dagen weekend
Ja nee dat is het niet waard.quote:Op zondag 15 november 2020 19:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou het alleen kunnen betalen als ik mijn auto de deur uit doe, geen leuke dingen mee doe en niet meer spaar. Maar da’s een te groot offer
Mijn nichtje is de dochter van een ambassadeur. Die is elke woensdag vrij.quote:Op zondag 15 november 2020 19:22 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik zou dan eerder de woensdag vrij doen denk ik.
Ik kan moeilijk afschakelen van werk voor 1 dag, dus zou dan de maandag of vrijdag doen.quote:Op zondag 15 november 2020 19:22 schreef Modus het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 november 2020 19:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn nichtje is de dochter van een ambassadeur. Die is elke woensdag vrij.
Beide is chill.quote:Op zondag 15 november 2020 19:22 schreef Modus het volgende:
[..]
Ms even met US babbelen want die kent alle kopstukken van De StrandtentNederland B.V. uiteraard.quote:Op zondag 15 november 2020 19:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee, maar als ik in zoiets zou kunnen stappen als '(silent) partner' ofzo dan lijkt me dat wel wat
quote:Op zondag 15 november 2020 19:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
/ jaloersquote:Op zondag 15 november 2020 19:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die dochter of die ambassadeur?quote:Op zondag 15 november 2020 19:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou ik op termijn ook wel willen; maar ik moet nog 35 jaar ofzoquote:Op zondag 15 november 2020 19:06 schreef kwiwi het volgende:
En je bent al zo oudquote:Op zondag 15 november 2020 19:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou ik op termijn ook wel willen; maar ik moet nog 35 jaar ofzo
Dus ik moet nog een seizoen daarheen luisterenquote:
Douche zequote:Op zondag 15 november 2020 19:34 schreef kwiwi het volgende:
Zo, lekker douchen en dan onder de dekens met een kopje thee en boek
Geniet ervan, Kwiwiquote:Op zondag 15 november 2020 19:34 schreef kwiwi het volgende:
Zo, lekker douchen en dan onder de dekens met een kopje thee en boek
Er kom nog een vijfde seizoen ookquote:Op zondag 15 november 2020 19:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus ik moet nog een seizoen daarheen luisteren
Denk met mijn vriendin onder een dekentje op de bank.quote:Op zondag 15 november 2020 19:49 schreef Amarantha het volgende:
Ben echt benieuwd hoe mijn oud & nieuw gaat zijn dit jaar.
Cutequote:Op zondag 15 november 2020 19:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk met mijn vriendin onder een dekentje op de bank.
Gelijk door naar de bejaardenbingoquote:Op zondag 15 november 2020 19:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Inderdaad. Mijn laatste jaren in het uitgaansleven worden me door COVID afgenomen ook![]()
Ik zoek eigenlijk gewoon een rijke vrouwquote:Op zondag 15 november 2020 19:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou het alleen kunnen betalen als ik mijn auto de deur uit doe, geen leuke dingen mee doe en niet meer spaar. Maar da’s een te groot offer
quote:Op zondag 15 november 2020 19:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelijk door naar de bejaardenbingo
Feestjes met oud & nieuw.quote:Op zondag 15 november 2020 19:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Normaal gesproken vond ik feestjes met oud op nieuw ook echt overrated. Dat moet dan geforceerd speciaal/gezellig zijn op de een of andere manier.
Misschien maar eens kijken om naar Texel te gaan met oud op nieuw en helemaal te chillen.
Ik ga een nieuw muisje zoeken denk ikquote:Op zondag 15 november 2020 19:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er kom nog een vijfde seizoen ook
@bitterbalquote:Op zondag 15 november 2020 19:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zoek eigenlijk gewoon een rijke vrouw
Dat zou best cool zijn. Paar jaar geleden ging ik nog rustig 5 dagen naar Stockholm of zo. Tegenwoordig zou Texel echt fantastisch zijn. En waarschijnlijk ook niet haalbaar.quote:Op zondag 15 november 2020 19:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Normaal gesproken vond ik feestjes met oud op nieuw ook echt overrated. Dat moet dan geforceerd speciaal/gezellig zijn op de een of andere manier.
Misschien maar eens kijken om naar Texel te gaan met oud op nieuw en helemaal te chillen.
Dat klinkt tofquote:Op zondag 15 november 2020 19:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op zondag 15 november 2020 19:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga een nieuw muisje zoeken denk ik
met baby yoda op de bankquote:Op zondag 15 november 2020 19:49 schreef Amarantha het volgende:
Ben echt benieuwd hoe mijn oud & nieuw gaat zijn dit jaar.
Heb wel genoeg leuke avonden gehad; maar zie niet in waarom het zo bijzonder moet zijn. Van die mensen die normaal nooit iets gaan doen die dan beetje saai lopen doen op feestjesquote:
Ik ben ook wel eens in Kopenhagen geweest met oud op nieuw; zit er nu niet echt in.quote:Op zondag 15 november 2020 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zou best cool zijn. Paar jaar geleden ging ik nog rustig 5 dagen naar Stockholm of zo. Tegenwoordig zou Texel echt fantastisch zijn. En waarschijnlijk ook niet haalbaar.
Ik ben nu aan het kijken wat ik nog aan opties hebquote:
Ik wel eens in Andorra, lekker op zijn Catalaans om 00.00 uur 12 druiven in je bek vrottenquote:Op zondag 15 november 2020 20:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens in Kopenhagen geweest met oud op nieuw; zit er nu niet echt in.
[..]
Ik ben nu aan het kijken wat ik nog aan opties heb
Kop op hč!quote:Op zondag 15 november 2020 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik was de enige van mijn team die geen vrij gevraagd heeft rond kerst en oud&nieuw dus ik moet sowieso werken. Daarna kan ik waarschijnlijk oprotten.
Logisch want Brabant is veel gezelliger.quote:Op zondag 15 november 2020 19:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee ik denk/hoop dat ik niet thuis ben.
Waarom zou je weg moeten dan?quote:Op zondag 15 november 2020 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
zou mooi zijn als ik voor die tijd wat dagjes vrij krijg voor sollicitatiegesprekken of zo. We gaan het zien.
Ja toch?quote:Op zondag 15 november 2020 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
dinsdag weer perscogenot![]()
Eens kijken of het zwembad hier ook weer open gaat. Niet dat ik daar de deur plat liep of zo, maar gewoon. Voor als ik weer zin heb
ja hier ook. Handhaving is wel een dingetje geloof ikquote:Op zondag 15 november 2020 20:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Woon in een relatief rustig dorp.
Maar de laatste 2 weken enorm veel (mooi) vuurwerk hier zeg.
Gaan hele pakketten al vroegtijdig de lucht in.
Wordt niks met O&N dat verbod.
Dat laatste zekerquote:Op zondag 15 november 2020 20:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Dan laat je zo'n brief toch thuis?quote:Op Schiphol is een Georgiër opgepakt
die besmet is met het coronavirus.Hij
was van Georgië op doorreis naar Malta
en liep op Schiphol naar de gate,toen
bij controle door een medewerker bleek
dat hij een brief bij zich had dat hij
positief was getest.De man (32) is in
quarantaine geplaatst en zit vast voor
poging tot zware mishandeling.
quote:Op zondag 15 november 2020 20:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
Mainstream Kaasmedia is hier actief...
Schapen!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maatje van me is CEO van Schiphol dus nergens last vanquote:Op zondag 15 november 2020 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan laat je zo'n brief toch thuis?![]()
Ja dat is dus mijn team.quote:Op zondag 15 november 2020 20:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik sluit me aan bij het team met de mooiste vrouwen
Ja maar kaas, zullen we een keer zo'n karretje van Fromagerie Guillaume & Kaasaffineurs van Tricht bestellen?quote:
Jammer, wilde net vragen of je nog mooie oude documenten had gevonden...quote:
Met aromat smaakt allesquote:Op zondag 15 november 2020 20:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar kaas, zullen we een keer zo'n karretje van Fromagerie Guillaume & Kaasaffineurs van Tricht bestellen?
Dan ben je om![]()
Frikandel?quote:Op zondag 15 november 2020 20:45 schreef UitStraling het volgende:
Zeau zeau, dat was weer even exquise lakker eten zeg
Waarom vroeg je of ik linkshandig ben?quote:Op zondag 15 november 2020 20:35 schreef Lospedrosa het volgende:
ik zei tinder downlaoden tochquote:Op zondag 15 november 2020 21:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom vroeg je of ik linkshandig ben?
O, dat heb ik gemistquote:Op zondag 15 november 2020 21:07 schreef bitterbal het volgende:
hi
[..]
ik zei tinder downlaoden toch![]()
zei die zoiets als je moet wat andersverzinnen. Tinder voor linkshandigen ofzo.. Waarop ik hem vroeg of jij linkshandig bent
quote:Op zondag 15 november 2020 21:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We hebben straatverlichting in Dordrecht
Nee dat ging nog over het kopen van een huis met 2 mensenquote:Op zondag 15 november 2020 21:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dat heb ik gemist
Waarom vroeg je dat dan?
Ja frikadellengevecht gehouden, de vrouwen hebben gewonnen, zat zelfs uitgesmeerde frikadel in mijn bilnaad, moest echt moeilijk peuteren, denk dat ik over twee weken nog naar frikadel ruik.quote:
Ik heb echt wat gemist, geloof ikquote:Op zondag 15 november 2020 21:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dat ging nog over het kopen van een huis met 2 mensen
Nee. Je weet het niet meer :pquote:Op zondag 15 november 2020 21:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb echt wat gemist, geloof ik
Klinkt als één van de betere dagenquote:Op zondag 15 november 2020 21:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja frikadellengevecht gehouden, de vrouwen hebben gewonnen, zat zelfs uitgesmeerde frikadel in mijn bilnaad, moest echt moeilijk peuteren, denk dat ik over twee weken nog naar frikadel ruik.
Bitterbal wil een huis met je kopenquote:Op zondag 15 november 2020 21:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb echt wat gemist, geloof ik
ik denk dat buda een rustige stille lichtvoetige huisgenoot isquote:Op zondag 15 november 2020 21:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bitterbal wil een huis met je kopen
Klopt welquote:Op zondag 15 november 2020 21:13 schreef bitterbal het volgende:
I
[..]
ik denk dat buda een rustige stille lichtvoetige huisgenoot is
Dat denk ik ook ja en beiden geluidjesgek dus dat huis kan behangen worden met lege eierdozen.quote:Op zondag 15 november 2020 21:13 schreef bitterbal het volgende:
I
[..]
ik denk dat buda een rustige stille lichtvoetige huisgenoot is
Smakquote:Op zondag 15 november 2020 21:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klopt welIk smek ook niet, geloof ik.
Waar gaan we wonen?
quote:Op zondag 15 november 2020 21:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja en beiden geluidjesgek dus dat huis kan behangen worden met lege eierdozen.
Nee.quote:Op zondag 15 november 2020 21:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja frikadellengevecht gehouden, de vrouwen hebben gewonnen, zat zelfs uitgesmeerde frikadel in mijn bilnaad, moest echt moeilijk peuteren, denk dat ik over twee weken nog naar frikadel ruik.
Duitsland is geen optie zeker?quote:Op zondag 15 november 2020 21:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Smak![]()
Ja daar moeten we dan nog wel uit zien te komen
Vier paar sokken en dikke gevoerde pantoffels.quote:Op zondag 15 november 2020 21:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Op alle vloeren en tegen alle muren van die gymmatten.
"it didn't end well for the octopus"quote:Op zondag 15 november 2020 21:19 schreef CherryLips het volgende:
https://www.cbc.ca/radio/(...)n-her-face-1.5241832
Vind jij octopus lekker? Eėn keer gegeten, maar ik liep er niet warm voorquote:Op zondag 15 november 2020 21:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"it didn't end well for the octopus"
het kán lekker zijn.. maar ook ontzettend goorquote:Op zondag 15 november 2020 21:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vind jij octopus lekker? Eėn keer gegeten, maar ik liep er niet warm voor
Goed bereid is het wel lekker, zit veel verschil in, in Japan veel op en de ene keer is het lekker en de andere keer een smakeloos hapje rubber maar ik ken ook wel mensen die erbij zweren en dat heb ik niet.quote:Op zondag 15 november 2020 21:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vind jij octopus lekker? Eėn keer gegeten, maar ik liep er niet warm voor
Not great, not terrible. Was blij dat er een sausje bij zat.quote:Op zondag 15 november 2020 21:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
het kán lekker zijn.. maar ook ontzettend goor
mja die flippen maakten het ook wel eens. maar dan was het nooit fatsoenlijk schoongemaakt. en kapotgaat natuurlijkquote:Op zondag 15 november 2020 21:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Not great, not terrible. Was blij dat er een sausje bij zat.
En zuignappen op je bord vind ik ook niet zo appetijtelijk
Hm, in Japan ga ik liever voor goeie sushi of zo’n koe die net van de massagetafel komt.quote:Op zondag 15 november 2020 21:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goed bereid is het wel lekker, zit veel verschil in, in Japan veel op en de ene keer is het lekker en de andere keer een smakeloos hapje rubber maar ik ken ook wel mensen die erbij zweren en dat heb ik niet.
In Japan proberen die tentakels met zuignappen nog van je bord weg te komenquote:Op zondag 15 november 2020 21:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Not great, not terrible. Was blij dat er een sausje bij zat.
En zuignappen op je bord vind ik ook niet zo appetijtelijk
Of zon kamer waar je je eigen bloed hoort stromenquote:Op zondag 15 november 2020 21:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Op alle vloeren en tegen alle muren van die gymmatten.
hmm neequote:Op zondag 15 november 2020 21:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Duitsland is geen optie zeker?
quote:Op zondag 15 november 2020 21:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In Japan proberen die tentakels met zuignappen nog van je bord weg te komen
Kobe beef, in Kobe dus, vrees dat de hype dat een beetje stuk heeft gemaakt, kost een klein fortuin voor een klein beetjequote:Op zondag 15 november 2020 21:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hm, in Japan ga ik liever voor goeie sushi of zo’n koe die net van de massagetafel komt.
quote:Op zondag 15 november 2020 21:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In Japan proberen die tentakels met zuignappen nog van je bord weg te komen
Dat hoor ik ook als ik oordoppen in hebquote:Op zondag 15 november 2020 21:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Of zon kamer waar je je eigen bloed hoort stromen
Altijd zorgen dat je sake bij de hand hebt om het weg te spoelen of een eetstokje om de tentakel los te peuteren.quote:Op zondag 15 november 2020 21:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja vast.
voel je zo'n tentakel aan je huig bengelen..
I'll passquote:Op zondag 15 november 2020 21:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Altijd zorgen dat je sake bij de hand hebt om het weg te spoelen of een eetstokje om de tentakel los te peuteren.
Jammer. Zat een keer een filmpje op youtube te kijken van een Japanse kok die dat aan het bereiden was op zo’n grillplaat. Was bijna erotischquote:Op zondag 15 november 2020 21:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kobe beef, in Kobe dus, vrees dat de hype dat een beetje stuk heeft gemaakt, kost een klein fortuin voor een klein beetje
Mja dat wagyu is best lekker enzo, maar je gaat er geen steak van 400 gram van eten.. Daar is het veel te 'rijk' voor.quote:Op zondag 15 november 2020 21:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jammer. Zat een keer een filmpje op youtube te kijken van een Japanse kok die dat aan het bereiden was op zo’n grillplaat. Was bijna erotisch
In Japan wikkelen ze die beesten levend om een stokje om hem in de keel te frotten.quote:Op zondag 15 november 2020 21:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goed bereid is het wel lekker, zit veel verschil in, in Japan veel op en de ene keer is het lekker en de andere keer een smakeloos hapje rubber maar ik ken ook wel mensen die erbij zweren en dat heb ik niet.
Die traditionele wagyu eettentjes in Kobe zijn ook bijna erotisch, zijn altijd achteraf en besloten en je krijgt een geisha mee om je te voeren, wel lol gehadquote:Op zondag 15 november 2020 21:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jammer. Zat een keer een filmpje op youtube te kijken van een Japanse kok die dat aan het bereiden was op zo’n grillplaat. Was bijna erotisch
heb eens in een Chinese 'la place' langs de snelweg gegeten.quote:Op zondag 15 november 2020 21:34 schreef CherryLips het volgende:
In China, ik dacht iets vegetarisch te hebbenKwam allemaal tentakels met zuignappen tegen. Vriend met wie ik was vond het geweldig en heeft ook mijn bord leeggegeten.
Ik ging met honger naar bed
Qua eten zijn die landen toch wel.. Apart.quote:Op zondag 15 november 2020 21:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In Japan wikkelen ze die beesten levend om een stokje om hem in de keel te frotten.
Hetzelfde gehad in China maar dan met werkelijk enorme kippenpoten in de soep die ik halverwege tegen kwam, nou ja kippen dat leken wel klauwen van een dino of zo. kreeg het niet weg.quote:Op zondag 15 november 2020 21:34 schreef CherryLips het volgende:
In China, ik dacht iets vegetarisch te hebbenKwam allemaal tentakels met zuignappen tegen. Vriend met wie ik was vond het geweldig en heeft ook mijn bord leeggegeten.
Ik ging met honger naar bed
Heb er wel heel erg lekker gegeten. Beter dan in Chinaquote:Op zondag 15 november 2020 21:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Qua eten zijn die landen toch wel.. Apart.
Da’s nog eens een dagmenuutjequote:Op zondag 15 november 2020 21:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die traditionele wagyu eettentjes in Kobe zijn ook bijna erotisch, zijn altijd achteraf en besloten en je krijgt een geisha mee om je te voeren, wel lol gehad
En dan die fucking botjes en kraakbeen in het kippen- en eendenvlees. Kost je echt je kiezen.quote:Op zondag 15 november 2020 21:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hetzelfde gehad in China maar dan met werkelijk enorme kippenpoten in de soep die ik halverwege tegen kwam, nou ja kippen dat leken wel klauwen van een dino of zo. kreeg het niet weg.
Weet je wel hoeveel stress dat bezorgd heeft aan Frans Bauer toen die daar achterkwam in China?quote:Op zondag 15 november 2020 21:36 schreef CherryLips het volgende:
En dan zeggen ze dat het Chinese voer in Nederland niet echt Chinees is.
Godzijdank, hoor.
Ja dat "Chinese" eten bestaat alleen in Nederland, daar flikkeren ze sowieso overal van die bleke aal in en dan heb je nog mazzel.quote:Op zondag 15 november 2020 21:36 schreef CherryLips het volgende:
En dan zeggen ze dat het Chinese voer in Nederland niet echt Chinees is.
Godzijdank, hoor.
O god ja. Briljant programma.quote:Op zondag 15 november 2020 21:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel stress dat bezorgd heeft aan Frans Bauer toen die daar achterkwam in China?
Koken ze ook helemaal kapot een gedeelte van die botten hč, tot het de consistentie heeft van behanglijm en het ruikt naar te lang gekookte bloemkool maar dan met een dierlijke ondertoon, dat is wel echt Chinees eten.quote:Op zondag 15 november 2020 21:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan die fucking botjes en kraakbeen in het kippen- en eendenvlees. Kost je echt je kiezen.
In de UK is Chinees ook wel goed te nassenquote:Op zondag 15 november 2020 21:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat "Chinese" eten bestaat alleen in Nederland, daar flikkeren ze sowieso overal van die bleke aal in en dan heb je nog mazzel.
lijkt alsof het nooit afgebouwd is.quote:Op zondag 15 november 2020 21:38 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.funda.nl/koop/amerongen/huis-40260793-bergweg-13/
@:bitterbal
Ziet er een beetje uit als een uitvaartcentrum, maar jij kunt de rechtervleugel nemen en ik de linkervleugel
* Schrapt China van het lijstjequote:Op zondag 15 november 2020 21:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan die fucking botjes en kraakbeen in het kippen- en eendenvlees. Kost je echt je kiezen.
Eendquote:Op zondag 15 november 2020 21:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In de UK is Chinees ook wel goed te nassen
gewoon naar de McD gaanquote:Op zondag 15 november 2020 21:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
* Schrapt China van het lijstje
ja maar jij neemt deze kamer hoorquote:Op zondag 15 november 2020 21:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Ziet er een beetje uit als een uitvaartcentrum, maar jij kunt de rechtervleugel nemen en ik de linkervleugel
Wat een bizar huis, naar sfeertje ook, alsof er ooit baby's zijn vermoord of zo.quote:Op zondag 15 november 2020 21:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Geld voor de oprijlaan was op jaquote:Op zondag 15 november 2020 21:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
lijkt alsof het nooit afgebouwd is.
En die vloermaarja. ik vind marmer niks
quote:Op zondag 15 november 2020 21:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar jij neemt deze kamer hoor
[ afbeelding ]
ja maar ook dat souterrain.. dat is gewoon een zandbak daarvoor johquote:Op zondag 15 november 2020 21:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geld voor de oprijlaan was op ja
Ja, Peking Eend heb ik nooit op.quote:Op zondag 15 november 2020 21:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eend
Ziet er wel onwijs smerig uit zoals die eendenlijken in de etalage hangen.
De Budabeertjeskamerquote:Op zondag 15 november 2020 21:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lekkerrrquote:Op zondag 15 november 2020 21:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, Peking Eend heb ik nooit op.
quote:Op zondag 15 november 2020 21:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat een bizar huis, naar sfeertje ook, alsof er ooit baby's zijn vermoord of zo.
In NL is het te vaak matig.quote:Op zondag 15 november 2020 21:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
lijkt wel of daar gewoon een rol tapijt over het marmer is uitgeroldquote:Op zondag 15 november 2020 21:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 november 2020 21:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat een bizar huis, naar sfeertje ook, alsof er ooit baby's zijn vermoord of zo.
Crispy duck heb je ook.quote:Op zondag 15 november 2020 21:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 november 2020 21:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"it didn't end well for the octopus"
In Peking moet je een keer naar dat enorme restaurant die het gerecht lang heeft uitgevonden, je weet echt niet wat je ziet zo groot als dat isquote:Op zondag 15 november 2020 21:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel mooie ligging en je kunt er zo een uitvaartcentrum van maken.quote:Op zondag 15 november 2020 21:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Net China van de lijst geschrapt na jullie verhalenquote:Op zondag 15 november 2020 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In Peking moet je een keer naar dat enorme restaurant die het gerecht lang heeft uitgevonden, je weet echt niet wat je ziet zo groot als dat is
Ja ze doen het er maar mee met die gekke beer van zequote:Op zondag 15 november 2020 21:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat het net niet genoeg is
Buda schrijft de bidprentjes en Bal doet de onthoofdingen. korting onder de 12 jaar.quote:Op zondag 15 november 2020 21:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wel mooie ligging en je kunt er zo een uitvaartcentrum van maken.
quote:Op zondag 15 november 2020 21:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Net China van de lijst geschrapt na jullie verhalen
quote:Op zondag 15 november 2020 21:46 schreef UitStraling het volgende:
En een keer varkenslullen in mijn eten gehad in China, kwam ik ook halverwege achter, vond het al zo wee en zuur smaken die bende
Als het een flamingo was, had jij al je geld ingezetquote:Op zondag 15 november 2020 21:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ze doen het er maar mee met die gekke beer van ze
Gekke beer handjes in de luchtquote:Op zondag 15 november 2020 21:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ze doen het er maar mee met die gekke beer van ze
De Bonny en Clyde van Nederland.quote:Op zondag 15 november 2020 21:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Buda schrijft de bidprentjes en Bal doet de onthoofdingen. korting onder de 12 jaar.
Ik hoef ook niet zo heel nodig terugquote:Op zondag 15 november 2020 21:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Net China van de lijst geschrapt na jullie verhalen
quote:Op zondag 15 november 2020 21:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als het een flamingo was, had jij al je geld ingezet
quote:Op zondag 15 november 2020 21:50 schreef Lospedrosa het volgende:
US nooit geloven behalve als het om Chinees voedsel
Gaat.
Japan staat vele malen hoger op mijn lijstjequote:Op zondag 15 november 2020 21:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hoef ook niet zo heel nodig terugal is er nog wel een heel mooi natuurgebied met zo'n glazen brug
Zeker wel, oneindig interessant en ik had gemist dat ze vandaag zouden lancerenquote:Op zondag 15 november 2020 21:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja vind dit toch wel een van de mooist staaltjes van de mens
zag het toevallig net toen ik YouTube open druktequote:Op zondag 15 november 2020 21:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeker wel, oneindig interessant en ik had gemist dat ze vandaag zouden lanceren
Ik wil nog eens in de herfst als alles oranje en rood is.quote:Op zondag 15 november 2020 21:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Japan staat vele malen hoger op mijn lijstje
Nog drie en een half uur wel tot lancering.quote:Op zondag 15 november 2020 21:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zag het toevallig net toen ik YouTube open drukte
ja dan is ht hier al slaap genot. kijk wel naar de samenvatting morgenquote:Op zondag 15 november 2020 21:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nog drie en een half uur wel tot lancering.
Huehuequote:Op zondag 15 november 2020 21:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nog drie en een half uur wel tot lancering.
Volgend jaar ga ik terug, mits alles weer normaal is zonder restricties dan.quote:Op zondag 15 november 2020 21:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Japan staat vele malen hoger op mijn lijstje
Dat is de hele wereld al aardig nuquote:Op zondag 15 november 2020 21:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil nog eens in de herfst als alles oranje en rood is.
Prima. Moet ik de geigerteller mee?quote:Op zondag 15 november 2020 21:55 schreef CherryLips het volgende:
Gaan we nog met z'n allen naar Tsjernobyl?
Neuh volgens Cheese from the Bacon is het een grote toeristenval maar het lijkt me toch wat hebben.quote:Op zondag 15 november 2020 21:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Prima. Moet ik de geigerteller mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |