SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja gewoon geschroeid vlees eigenlijkquote:Op zondag 15 november 2020 18:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Toegegeven, ik moest tataki googlen.
Smelten?quote:Op zondag 15 november 2020 18:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik héb wel weer spekjes voor in m'n warme choco vanavond.
quote:Op zondag 15 november 2020 18:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja.quote:
Moest even nadenken dat dit natuurlijk over die suikerspekjes gaat en niet die je door je omelet gooitquote:Op zondag 15 november 2020 18:09 schreef IJsdraakje het volgende:
In plaats van een p bedoel je?quote:
quote:Op zondag 15 november 2020 18:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moest even nadenken dat dit natuurlijk over die suikerspekjes gaat en niet die je door je omelet gooit
Een paar plakjes bacon door de warme chocolademelk lijkt me niet zo geslaagdquote:
* springt op scooter*quote:Op zondag 15 november 2020 18:11 schreef FranticDJ het volgende:
maarre @:bitterbal als je hier dus over 10 minuten bent dan kan je straks aanschuiven
Ik zie geen probleemquote:Op zondag 15 november 2020 18:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een paar plakjes bacon door de warme chocolademelk lijkt me niet zo geslaagd
Hmm, weet niet of dat lekker gaat zijn.quote:Op zondag 15 november 2020 18:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie geen probleem
https://en.wikipedia.org/wiki/Chocolate-covered_bacon
Het trekt mij ook niet echt, maar hey, blijkbaar is het een ding.quote:Op zondag 15 november 2020 18:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, weet niet of dat lekker gaat zijn.
Je loopt zover achter met de muziek van Mileyquote:Op zondag 15 november 2020 18:19 schreef Amarantha het volgende:
Oh augustus zie ik naja mss niet helemaal nieuw dan.
Ik luister geen radio enz dus tja, lekker boeiend ook.quote:Op zondag 15 november 2020 18:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je loopt zover achter met de muziek van Miley![]()
Wat luister je dan wel?quote:Op zondag 15 november 2020 18:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik luister geen radio enz dus tja, lekker boeiend ook.
Ik bijna de hele dag door als het even kanquote:Op zondag 15 november 2020 18:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Muziek via Spotify? Ook niet vaak ofzo hoor.
Puber Ama ook maar heb dat nu echt veel minder.quote:Op zondag 15 november 2020 18:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik bijna de hele dag door als het even kan
Mangalicaquote:Op zondag 15 november 2020 17:57 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb trouwens gisteren dit gegeten... 'wolzwijn'. Soort van kruising tussen een schaap en een varken
[ afbeelding ]
Ja, hij had het uit hongarije laten bezorgenquote:Op zondag 15 november 2020 18:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mangalica
Ideetje van Gergely zeker?
Dat klinkt als een moderne vegan heks die eigenlijk Angela heet maar dat niet mythisch genoeg vond klinken.quote:
De Zwarte Magica IRLquote:Op zondag 15 november 2020 18:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat klinkt als een moderne vegan heks die eigenlijk Angela heet maar dat niet mythisch genoeg vond klinken.
Ik wist hetquote:Op zondag 15 november 2020 18:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, hij had het uit hongarije laten bezorgen
Smakelijk beestje hoorquote:Op zondag 15 november 2020 18:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat klinkt als een moderne vegan heks die eigenlijk Angela heet maar dat niet mythisch genoeg vond klinken.
Ik luister nu juist meer muziek dan toen ik aan het puberen was.quote:Op zondag 15 november 2020 18:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Puber Ama ook maar heb dat nu echt veel minder.
quote:Op zondag 15 november 2020 18:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wist het![]()
Voor elke Hongaar is mangalica een soort wonderbeest
Toen was je alleen maar aan het konijnen zeker?quote:Op zondag 15 november 2020 18:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik luister nu juist meer muziek dan toen ik aan het puberen was.
Kun je ongetwijfeld ook prima babi pangang en speklapjes mee maken.quote:
Er is van 3 op Reis een aflevering met Geraldine Kemper in de Andes die achteraf hoort dat ze cavia gegeten heeftquote:Op zondag 15 november 2020 18:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]Toen ik zag wat ik gegeten had keek ik even zo:
Daar was ik toen meer in geīnteresseerdquote:Op zondag 15 november 2020 18:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toen was je alleen maar aan het konijnen zeker?
quote:Op zondag 15 november 2020 18:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je ongetwijfeld ook prima babi pangang en speklapjes mee maken.
quote:Op zondag 15 november 2020 18:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]Toen ik zag wat ik gegeten had keek ik even zo:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |