Hoeveel, een miljoen?quote:Op zondag 15 november 2020 23:34 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat er onder de KOZP-ers geen enkele zachte g te horen is geweest...
Die anti’s hebben tenminste nog ‘een’ reden. Die pro’s die zijn verliefd op zwarte piet.quote:
dat is toch ook een reden?quote:Op zondag 15 november 2020 23:40 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Die anti’s hebben tenminste nog ‘een’ reden. Die pro’s die zijn verliefd op zwarte piet.
Omdat ze stenen en vuurwerk gooien voor zwarte piet.quote:Op zondag 15 november 2020 23:42 schreef sp3c het volgende:
en hoe is verliefd zijn op zwarte Piet nu raarder dan anders?
soms moet je ff rellenquote:Op zondag 15 november 2020 23:43 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Omdat ze stenen en vuurwerk gooien voor zwarte piet.
Er waren maar hooguit "tientallen" KOZP-ers aanwezig, geen miljoen. Zoveel passen er ook niet in een bus en zoveel krijg je er ook niet bij mekaar als ze twee uur in een bus moeten zitten. Weet je wel hoe vroeg je dan op moet staan?!quote:
quote:Op zondag 15 november 2020 23:40 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Die anti’s hebben tenminste nog ‘een’ reden. Die pro’s die zijn verliefd op zwarte piet.
Nee wedden voor een miljoen. Ga jij maar slapen ja want je bent echt moe.quote:Op zondag 15 november 2020 23:44 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Er waren maar hooguit "tientallen" KOZP-ers aanwezig, geen miljoen. Zoveel passen er ook niet in een bus en zoveel krijg je er ook niet bij mekaar als ze twee uur in een bus moeten zitten. Weet je wel hoe vroeg je dan op moet staan?!
En nu ga ik pitten, in tegenstelling tot bij de gemiddelde KOZP-er gaat hier morgenvroeg nl. wel een wekker en wel om 5:00.
volgens mij wel hoor, was op het NWSquote:
Klopt, ik ben KOZP, Akwasi, Afriyie en die hele kliek inderdaad behoorlijk moe ja.quote:Op zondag 15 november 2020 23:47 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Nee wedden voor een miljoen. Ga jij maar slapen ja want je bent echt moe.
Ja dat snap ik, al die energie die je in ze steektquote:Op zondag 15 november 2020 23:49 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Klopt, ik ben KOZP, Akwasi, Afriyie en die hele kliek inderdaad behoorlijk moe ja.
valt wel mee, er is lang genoeg duidelijk gemaakt fat ze die vogels niet willen hebbenquote:
Het is dus de schuld van die poeperds?quote:Op zondag 15 november 2020 23:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
valt wel mee, er is lang genoeg duidelijk gemaakt fat ze die vogels niet willen hebben
dan moet je niet met 15 bange poeperds op komen dagen
Verdeel en heers, tale as old as time. Tokkies, hmm, dat is net zo goed verdeel en heers, toch?quote:Op zondag 15 november 2020 23:49 schreef Straatcommando. het volgende:
Dit is toch precies wat ze willen.. Een stel tokkies die over de schreef gaat zodat ze dat weer als ammunitie kunnen gebruiken.
sowiesoquote:Op zondag 15 november 2020 23:53 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Het is dus de schuld van die poeperds?
Hier zit hem nu echt de crux. Het kan gewoonweg niet zo zijn dat een randstedelijke minderheidsgroep wil gaan bepalen hoe heel Nederland een feest viert omdat ze aanstoot aan bepaalde zaken nemen (mits er niks illegaals/strafbaars gebeurt), als ze er zelf niet wonen.quote:Op zondag 15 november 2020 23:03 schreef Oceanier het volgende:
[..]
De strijd tegen zwarte piet kent volgens mij geen stadsgrenzen. KOZP wilt black piet weg uit Heel Nederland. Daar hoort Limburg bij.
Het verschil dat ik hier maak is dat mensen die anderen gaan bekogelen tokkies zijn, niet dat ik mensen die zwarte Piet heel belangrijk vinden tokkies vind.quote:Op zondag 15 november 2020 23:53 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Verdeel en heers, tale as old as time. Tokkies, hmm, dat is net zo goed verdeel en heers, toch?
Ben niet zo'n fan van die term alleen, Tokkies. Hokjes en zulks.quote:Op maandag 16 november 2020 00:00 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het verschil dat ik hier maak is dat mensen die anderen gaan bekogelen tokkies zijn, niet dat ik mensen die zwarte Piet heel belangrijk vinden tokkies vind.
Maar randstad, randstedelijkheid, dat zijn allemaal irrelevante zaken. Er is sprake van een groep, die meent te vechten tegen racisme. De randstad heeft helemaal niks met die strijd te maken. Ik snap überhaupt niet waarom de randstad hierbij betrokken wordt. Zijn alle KOPZ-ers en aanhangers randstedelingen? Komen alle mensen die gekleurde pieten prima vinden uit de randstad? Dit lijkt wel false flag en ergens erg hilarisch, ook de reden dat ik heb besloten me te mengen in dit topicquote:Op zondag 15 november 2020 23:59 schreef Repentless het volgende:
[..]
Hier zit hem nu echt de crux. Het kan gewoonweg niet zo zijn dat een randstedelijke minderheidsgroep wil gaan bepalen hoe heel Nederland een feest viert omdat ze aanstoot aan bepaalde zaken nemen (mits er niks illegaals/strafbaars gebeurt), als ze er zelf niet wonen.
Ik kom zelf uit de Randstad en heb niks met carnaval, dat is vooral een zuidelijke en oostelijke aangelegenheid. Al vele jaren traditie, een onschuldig feest gericht op plezier waar verkleden een onderdeel van is. Als een groep randstedelingen aanstoot neemt aan bepaalde kostuums (ik noem maar wat: indiaan, farao, mexicaanse bandido, etc.), terwijl ze zelf geen carnaval vieren en het ook in de Randstad niet publiekelijk wordt gevierd: mogen zij dan ook bepalen dat anderen het niet meer op die manier 'mogen' vieren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |