Waarom?quote:Op zondag 16 juli 2023 19:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb alweer spijt dat ik hierop gereageerd heb
Senna-Prost Suzukaesque.quote:Op zondag 16 juli 2023 17:58 schreef Rnie het volgende:
Verstappen viesMAD![]()
https://clips.twitch.tv/S(...)ull-ayRfRsPVtajHzcyc
Snap niet hoe je dan spijt zou moeten hebben op het plaatsen van een reactie op mijn post. Kan zijn dat je de reactie al van mijlenver zag aankomen natuurlijk. Ik zal vast niet de eerste zijn die Max zijn aggresieve quirkjes in relatie tot zijn vader aankaart.quote:
Hij lag na het incident toch al uit de race... zijn auto was door de actie van Haase beschadigd en daar zou hij nooit meer de ronde tijden mee kunnen rijden.quote:Op zondag 16 juli 2023 21:04 schreef Rnie het volgende:
[..]
Snap niet hoe je dan spijt zou moeten hebben op het plaatsen van een reactie op mijn post. Kan zijn dat je de reactie al van mijlenver zag aankomen natuurlijk. Ik zal vast niet de eerste zijn die Max zijn aggresieve quirkjes in relatie tot zijn vader aankaart.
Maargoed, eenieder mag het sec op winnaarsmentaliteit/zo zijn echte kampioenen h0or! gooien hoor.Hier diskwalificeerde hij zich mooi voor dit simrace potje. Volledig onnodig en behoorlijk infantiel.
Bron?quote:
Je bevestigt hiermee mijn punt omtrent zijn infantiele gedrag aangaande deze actie.quote:Op zondag 16 juli 2023 23:34 schreef Dauthi het volgende:
En dat hij dan gediskwalificeerd wordt, alsof hij er met zijn F1 contract, woning in Monaco, privevliegtuig, tientallen miljoenen en F1 titels er ook maar een minuut minder om zal slapen.
Sven Haase is de #1 ranked iracer ter wereld. Op dat niveau is iedere aanrijding een keuze.quote:
Zucht het is altijd zo typisch die ad hominems.quote:Je bevestigt hiermee mijn punt omtrent zijn infantiele gedrag aangaande deze actie.![]()
Maar jongens, praat het maar goed, want Max.
Op dat niveau is iedere aanrijding een keuze?quote:Op maandag 17 juli 2023 00:55 schreef Dauthi het volgende:
Sven Haase is de #1 ranked iracer ter wereld. Op dat niveau is iedere aanrijding een keuze.
Je kan om de hete brei heen draaien en het inschattingsfout noemen, maar dat is nog steeds een keuze.
Je legt omtrent Max zijn kinderachtige reactie helemaal niets uit. Ik krijg zelfs het gevoel dat je met matige argumenten Max zijn gedrag hierin probeert goed te lullen. Dat je valt over cheapass ad hominems om te scoren is voor mij niet zo relevant. Dat ik erin moet stikken vind ik ook niet zo netjes. Ben je het zusje van Max?quote:Op maandag 17 juli 2023 00:55 schreef Dauthi het volgende:
Iemand geeft een uitleg en er wordt meteen een mening in de schoenen geschoven.
Ieder zo zijn fandom-biasquote:Op maandag 17 juli 2023 12:27 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zie Verstappen als Elon Musk. Dan is het wel oké toch
Tuurlijk, hoeven het ook niet groter te maken dan dat het is, maar kinderachtig is het wel.quote:Op maandag 17 juli 2023 12:21 schreef Tijn het volgende:
Dit soort dingen gebeuren echt aan de lopende band bij simracing. Iedereen die wel eens online heeft geraced is wel eens zo'n onsportieve klojo tegengekomen en 'm opzettelijk van de baan geduwd.
Zucht, voor is dus altijd wat een ander zegt zijn mening duidelijk.quote:Op maandag 17 juli 2023 11:42 schreef Rnie het volgende:
[..]
Op dat niveau is iedere aanrijding een keuze?Of bedoel je te zeggen dat Haase een verkeerde keuze heeft gemaakt en daardoor een inschattingsfout heeft gemaakt? Als dat zo is, dan is dat zo. Weet niet wat dat met Max zijn infantiele reactie daarop te maken hebt.
Daarbij wacht ik nog steeds op je bron of dat al dan niet express is gegaan door Haase. Jij claimt dat in je voorgaande post, waar is je bewijs?
[..]
Je legt omtrent Max zijn kinderachtige reactie helemaal niets uit. Ik krijg zelfs het gevoel dat je met matige argumenten Max zijn gedrag hierin probeert goed te lullen. Dat je valt over cheapass ad hominems om te scoren is voor mij niet zo relevant. Dat ik erin moet stikken vind ik ook niet zo netjes. Ben je het zusje van Max?
Ik weet niet alles beter, maar wat ik wel weet, is dat het een kinderachtige reactie was van Max. Volkomen terecht dat hij door de wedstrijdleiding is gediswalificeerd.quote:Op maandag 17 juli 2023 18:56 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Met zoveel ik weet alles beter gelul houdt het op.
Coureurs zijn kinderachtige mannetjes.quote:Op maandag 17 juli 2023 17:27 schreef Rnie het volgende:
[..]
Tuurlijk, hoeven het ook niet groter te maken dan dat het is, maar kinderachtig is het wel.
Die kreeg ik ook voorgeschoteld door youtube en wilde ik ook al posten.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:30 schreef Elan het volgende:
Binnen no time maakt hij perfecte donuts
Past eerder thuis in het Shownieuws topicquote:
Zo hard lijkt hij daar helemaal niet te rijden als je het vergelijkt met de auto's om hem heen.quote:
Volgens mij zie ik op een gegeven moment 127 staan. Of was het nou 227?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 18:59 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zo hard lijkt hij daar helemaal niet te rijden als je het vergelijkt met de auto's om hem heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |