SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Had al copy paste klaarstaanquote:Op zondag 15 november 2020 15:07 schreef bitterbal het volgende:
ik voelde je gewoon typen uitstraling
Oh lekkerquote:Op zondag 15 november 2020 15:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb appeltaart gebakken, de kinderen komen eraan na een wandeling.
Ook nog even snel gefapt voor de familie terug is?quote:Op zondag 15 november 2020 15:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb appeltaart gebakken, de kinderen komen eraan na een wandeling.
quote:Op zondag 15 november 2020 15:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook nog even snel gefapt voor de familie terug is?
"lekkere appeltaart pappa"quote:Op zondag 15 november 2020 15:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook nog even snel gefapt voor de familie terug is?
Jij zoekt ook wat fapmateriaal?quote:Op zondag 15 november 2020 15:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Gebruikt hier iemand nog torrents? Zijn er ook nog wat trackers die me niet tig nieuwe tabbladen bezorgen?
Ik gebruik Sunny Usenet.quote:Op zondag 15 november 2020 15:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Gebruikt hier iemand nog torrents? Zijn er ook nog wat trackers die me niet tig nieuwe tabbladen bezorgen?
Nee, wat regulier materiaal.quote:Op zondag 15 november 2020 15:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij zoekt ook wat fapmateriaal?
Eens kijken of ik me daarin weer wil verdiepen. Dat is ook alweer 10 jaar geleden ofzoquote:
Werkt vrij makkelijk, Spotnet erbij om te zoeken of zo, 4100 dagen retentie dus je vind er werkelijk alles op.quote:Op zondag 15 november 2020 15:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, wat regulier materiaal.
[..]
Eens kijken of ik me daarin weer wil verdiepen. Dat is ook alweer 10 jaar geleden ofzo
Zal eens kijken. Is weer een serie die volgens mij in Nederland niet legaal te bekijken is. En mijn hulu account werkt ook niet meerquote:Op zondag 15 november 2020 15:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Werkt vrij makkelijk, Spotnet erbij om te zoeken of zo, 4100 dagen retentie dus je vind er werkelijk alles op.
Welke serie?quote:Op zondag 15 november 2020 15:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal eens kijken. Is weer een serie die volgens mij in Nederland niet legaal te bekijken is. En mijn hulu account werkt ook niet meer
Dat boek was echt goed, toevallig paar weken terug gelezenquote:Op zondag 15 november 2020 15:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
11.22.63. Maar heb hem al gevonden
Da mag hellemoal nie oelewapper!quote:Op zondag 15 november 2020 15:32 schreef UitStraling het volgende:
Moet zo "uit" eten, totaal geen zin in
“Toevallig”quote:Op zondag 15 november 2020 15:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat boek was echt goed, toevallig paar weken terug gelezen
Bij/met wie?quote:Op zondag 15 november 2020 15:32 schreef UitStraling het volgende:
Moet zo "uit" eten, totaal geen zin in
Kok ingehuurd.quote:Op zondag 15 november 2020 15:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Da mag hellemoal nie oelewapper!
Familieleden, nou ja is meestal gewoon echt supergezellig en er eindigen er altijd wel een paar op de dansvloer maar ik begin te merken dat ik minder sociaal en outgoing aan het worden ben door al dat thuiszitten en thuiswerken.quote:
quote:Op zondag 15 november 2020 15:42 schreef bitterbal het volgende:
ik heb vannacht weer allemaal dingen in de fik gestoken in den haag vanwege het vuurwerkverbod
Treurigquote:Op zondag 15 november 2020 15:42 schreef bitterbal het volgende:
vannacht weer allemaal dingen in de fik gestoken in den haag vanwege het vuurwerkverbod blijkbaar
Ja, kon me er ook echt helemaal in inleven dus dat greep me wel. Vind de hele gebeurtenis natuurlijk ook erg interessant.quote:Op zondag 15 november 2020 15:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat boek was echt goed, toevallig paar weken terug gelezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |