SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Had al copy paste klaarstaanquote:Op zondag 15 november 2020 15:07 schreef bitterbal het volgende:
ik voelde je gewoon typen uitstraling
Oh lekkerquote:Op zondag 15 november 2020 15:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb appeltaart gebakken, de kinderen komen eraan na een wandeling.
Ook nog even snel gefapt voor de familie terug is?quote:Op zondag 15 november 2020 15:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb appeltaart gebakken, de kinderen komen eraan na een wandeling.
quote:Op zondag 15 november 2020 15:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook nog even snel gefapt voor de familie terug is?
"lekkere appeltaart pappa"quote:Op zondag 15 november 2020 15:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook nog even snel gefapt voor de familie terug is?
Jij zoekt ook wat fapmateriaal?quote:Op zondag 15 november 2020 15:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Gebruikt hier iemand nog torrents? Zijn er ook nog wat trackers die me niet tig nieuwe tabbladen bezorgen?
Ik gebruik Sunny Usenet.quote:Op zondag 15 november 2020 15:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Gebruikt hier iemand nog torrents? Zijn er ook nog wat trackers die me niet tig nieuwe tabbladen bezorgen?
Nee, wat regulier materiaal.quote:Op zondag 15 november 2020 15:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij zoekt ook wat fapmateriaal?
Eens kijken of ik me daarin weer wil verdiepen. Dat is ook alweer 10 jaar geleden ofzoquote:
Werkt vrij makkelijk, Spotnet erbij om te zoeken of zo, 4100 dagen retentie dus je vind er werkelijk alles op.quote:Op zondag 15 november 2020 15:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, wat regulier materiaal.
[..]
Eens kijken of ik me daarin weer wil verdiepen. Dat is ook alweer 10 jaar geleden ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |