SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja ja ben onderwegquote:Op zondag 15 november 2020 10:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Fles je moet snel naar die exclusieve kippen, Los gaat ze doodrijden op zijn driewieler
nou ja nu gaat die kwijlend off-road op zoek naar die kippenquote:Op zondag 15 november 2020 10:18 schreef UitStraling het volgende:
Zo'n petje achterevoren op en zoekende naar meisjes om stenen naar te gooien.
En dan in de bosjes Fles uitlachen die bij een dode kip staat te staren.quote:Op zondag 15 november 2020 10:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja nu gaat die kwijlend off-road op zoek naar die kippen
jaquote:Op zondag 15 november 2020 10:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dan in de bosjes Fles uitlachen die bij een dode kip staat te staren.
quote:Op zondag 15 november 2020 10:19 schreef UitStraling het volgende:
https://kittentoob.com/cute-cat-shakes-hit-paw/
dat is ongv 4 uur langer dan dat ik geslapen hebquote:Op zondag 15 november 2020 10:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Tot 10 uur geslapen
![]()
Dat was al tien jaar niet meer gelukt.
quote:Op zondag 15 november 2020 10:30 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is ongv 4 uur langer dan dat ik geslapen heb
lekker toch?quote:Op zondag 15 november 2020 10:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Tot 10 uur geslapen
![]()
quote:
Lekker joh, schuift sterke koffie met een wolkje melk richting de burgemeesterquote:Op zondag 15 november 2020 10:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Tot 10 uur geslapen
![]()
quote:Op zondag 15 november 2020 10:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik liep gister door de Jumbo en zag Spa & Fruit kiwi/appel. Alleen ik lees kiwi nu steeds als kwiwi
O lekker. Net ook al twee spiegeleieren met spek naar binnen geschovenquote:Op zondag 15 november 2020 10:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker joh, schuift sterke koffie met een wolkje melk richting de burgemeester
Je hebt weer wat nodig hequote:Op zondag 15 november 2020 10:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker joh, schuift sterke koffie met een wolkje melk richting de burgemeester
Kolere, dat je dat kunt, ik krijg de eerste uren echt geen hap door mijn keel.quote:Op zondag 15 november 2020 10:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O lekker. Net ook al twee spiegeleieren met spek naar binnen geschoven
En de spek? Vertel er alles overquote:Op zondag 15 november 2020 10:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gergely vond ze lekker, voor mij hoeft het niet
in welk opzicht niet? de combinatie zoet/hartig?quote:Op zondag 15 november 2020 10:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gergely vond ze lekker, voor mij hoeft het niet
Geen problemen meequote:Op zondag 15 november 2020 10:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kolere, dat je dat kunt, ik krijg de eerste uren echt geen hap door mijn keel.
Iets bouwen? In de buitenwijken hebben we nog wel wat lapjes grond.quote:Op zondag 15 november 2020 10:44 schreef UitStraling het volgende:
Nieuw huisje ja, kwiwi zegt dat ik mijn huis maar moet verkopen en verhuizen maar er staat helemaal niets te koop in Foqueville
Van Frantic komt in de verkoopquote:Op zondag 15 november 2020 10:44 schreef UitStraling het volgende:
Nieuw huisje ja, kwiwi zegt dat ik mijn huis maar moet verkopen en verhuizen maar er staat helemaal niets te koop in Foqueville
Fles is van de biljetjesquote:Op zondag 15 november 2020 10:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wolkje is zeker code voor biljetjes
Pannenkoeken met spekquote:Op zondag 15 november 2020 10:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
in welk opzicht niet? de combinatie zoet/hartig?
heb in de US wel eens een chicken waffle burger gehad. maar die wafels waren ook al iets hartiger dan de normale zoete wafels die ik van hier ken.
pannenkoeken met spek enzo vind ik ook niet te huffen.
Heb je nog iets buiten Foqueville dan?quote:Op zondag 15 november 2020 10:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mijn residentie in foqueville niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |