SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja ja ben onderwegquote:Op zondag 15 november 2020 10:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Fles je moet snel naar die exclusieve kippen, Los gaat ze doodrijden op zijn driewieler
nou ja nu gaat die kwijlend off-road op zoek naar die kippenquote:Op zondag 15 november 2020 10:18 schreef UitStraling het volgende:
Zo'n petje achterevoren op en zoekende naar meisjes om stenen naar te gooien.
En dan in de bosjes Fles uitlachen die bij een dode kip staat te staren.quote:Op zondag 15 november 2020 10:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja nu gaat die kwijlend off-road op zoek naar die kippen
jaquote:Op zondag 15 november 2020 10:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dan in de bosjes Fles uitlachen die bij een dode kip staat te staren.
quote:Op zondag 15 november 2020 10:19 schreef UitStraling het volgende:
https://kittentoob.com/cute-cat-shakes-hit-paw/
dat is ongv 4 uur langer dan dat ik geslapen hebquote:Op zondag 15 november 2020 10:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Tot 10 uur geslapen
![]()
Dat was al tien jaar niet meer gelukt.
quote:Op zondag 15 november 2020 10:30 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is ongv 4 uur langer dan dat ik geslapen heb
lekker toch?quote:Op zondag 15 november 2020 10:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Tot 10 uur geslapen
![]()
quote:
Lekker joh, schuift sterke koffie met een wolkje melk richting de burgemeesterquote:Op zondag 15 november 2020 10:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Tot 10 uur geslapen
![]()
quote:Op zondag 15 november 2020 10:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik liep gister door de Jumbo en zag Spa & Fruit kiwi/appel. Alleen ik lees kiwi nu steeds als kwiwi
O lekker. Net ook al twee spiegeleieren met spek naar binnen geschovenquote:Op zondag 15 november 2020 10:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker joh, schuift sterke koffie met een wolkje melk richting de burgemeester
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |