Houdoe!quote:
Brabelander?quote:Op zondag 15 november 2020 01:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Houdoe!
Ik trek dit gefreak ook niet meer. Al is Keith Emerson een geweldenaar.
Ik luister nog even meequote:Op zondag 15 november 2020 01:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Houdoe!
Ik trek dit gefreak ook niet meer. Al is Keith Emerson een geweldenaar.
De wereld zit soms schots en scheef in elkaarquote:Op zondag 15 november 2020 02:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vaag, ik zeg ook altijd arrivederci omdat ik niet Italiaans ben
Wat was ie weer ambetant vandaagquote:Op zondag 15 november 2020 01:58 schreef ok01 het volgende:
Het is toch wel traditie dat Matthijs zo snel mogelijk het programma wil afronden
Ik had vroeger wat cassettebandjes van een oom met allemaal begin jaren 70 symfo gekregen, maar die van ELP was toch echt de allerzwaarste kostquote:Op zondag 15 november 2020 02:04 schreef ok01 het volgende:
[..]ik ken veel te weinig van Emerson Lake and Palmer dus ik vind het leuk om dit te zien
Volgens mij is hij degene die al deze opnames bezit, dus zonder hem is de hele opzet van live-opnames niet mogelijkquote:Op zondag 15 november 2020 02:03 schreef Blues het volgende:
Toch voegt die gast in dat rode pak niks toe. De dingen die hij zegt of gevonden heeft kan Leo ook prima en zelfs beter aankondigen.
Ik vond het dit jaar nog wel meevallen. Het ergst vond ik toen hij een keer Leo afkapte om de laatste plaat aan te kondigen. Hoewel ik Matthijs een prima presentator vind, hoop ik wel dat Eric Corton een keer het stokje weer overneemtquote:Op zondag 15 november 2020 02:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat was ie weer ambetant vandaag
quote:Op zondag 15 november 2020 02:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik had vroeger wat cassettebandjes van een oom met allemaal begin jaren 70 symfo gekregen, maar die van ELP was toch echt de allerzwaarste kost
Ben ik ook wel voorquote:Op zondag 15 november 2020 02:10 schreef PippenScottie het volgende:
Doe volgend jaar maar twintig minuten Peter Gunn
90 procent is op YT te vinden of npo opnames, hij staat er voor die 10quote:Op zondag 15 november 2020 02:10 schreef DoomCow het volgende:
[..]
Volgens mij is hij degene die al deze opnames bezit, dus zonder hem is de hele opzet van live-opnames niet mogelijk
Ik meen dat hij heeft ook unieke opnames gekocht en verzameld door de jaren heen, en dus minimaal voor 33% verantwoordelijk is. Daarnaast ook het feit dat de kijkers liedjes kunnen aanvragen en er dus snel gekeken moet kunnen worden wat beschikbaar is (dat matige Van Halen clipje)quote:Op zondag 15 november 2020 02:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
90 procent is op YT te vinden of npo opnames, hij staat er voor die 10
Terug van vijf jaar weg geweest. Leuk!quote:
Ach ja,..., de jaren '10..., mooie tijd was dat.quote:Op zondag 15 november 2020 02:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Als dit klaar is, smacht ik waarschijnlijk naar een fijne autotune-hit
quote:zaterdag 6 november 2021
Liveprogramma met bijzonder en vaak nog nooit vertoond archiefmateriaal voor popliefhebbers. Dit jaar onder meer een geweldige samenwerking van Tony Bennett met jazzpianist Count Basie, funkrock van Mother's Finest, de duistere popmuziek van Nick Cave, aandacht voor 25 jaar Buena Vista Social Club, geweldige opnames van bluesgitarist T-Bone Walker, zeer bijzonder materiaal van Bruce Springsteen, country-grootheid Chris Stapleton, rockband The Black Crowes in topvorm, zangeres Lauryn Hill en uiteraard besteden we aandacht aan de Golden Earring.
Gelukkig dat niemand nog z'n klassiekers kentquote:Op zaterdag 6 november 2021 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Origineel was toch juist van Pitbull?
Ik heb het zelf niet geprobeerdquote:Op zaterdag 6 november 2021 23:13 schreef Tussle266 het volgende:
Heeft iemand van jullie nog iets aangevraagd in de afgelopen dagen?
Ik was zelf in een Beastie Boys psychose geraakt de afgelopen dagen, dus daarvoor gegaan, met die redenatie ook als motivatie.
Dus zal er wel niet van komen.
Ik ben ook slecht in argumenten.quote:Op zaterdag 6 november 2021 23:13 schreef Tussle266 het volgende:
Heeft iemand van jullie nog iets aangevraagd in de afgelopen dagen?
Ik was zelf in een Beastie Boys psychose geraakt de afgelopen dagen, dus daarvoor gegaan, met die redenatie ook als motivatie.
Dus zal er wel niet van komen.
U vraagt, wij draaien Bob Dylan.quote:Op zaterdag 6 november 2021 23:20 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Een hoop van dezelfde boomer muziek weer.
Heerlijk.quote:Op zaterdag 6 november 2021 23:20 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Een hoop van dezelfde boomer muziek weer.
Ah gaaf welquote:Op zaterdag 6 november 2021 23:28 schreef golfer het volgende:
Foto ingestuurd met nummer aanvraag van unieke 'not for sale' LP die ik in 1977 kreeg bij concert van Aznavour in de Jaap Edenhal. Die heeft Matthijs zeker niet.
Idem. En gewonnen.quote:
Van welke jaargang bent u?quote:
Je hebt een oud muziekhart.quote:
En zo mysterieus zijnquote:Op zaterdag 6 november 2021 23:58 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Ik wilde ook zo'n prachtige stem
Ze was een van de eersten die echte acteurs gebruikte (Donald Sutherland, Cloudbusting).quote:
Kijk dat wist ik dan weer nietquote:Op zondag 7 november 2021 00:06 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ze was een van de eersten die echte acteurs gebruikte (Donald Sutherland, Cloudbusting).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |