Mijne ook nog niet zo.quote:Op maandag 16 november 2020 21:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zelfs mijn gaydar ging niet af en die is over het algemeen vrij scherp afgesteld
Ze denken dat 350k heel wat is........quote:Op maandag 16 november 2020 21:07 schreef Duiveltja het volgende:
Wat een pauper. Samen 350k kunnen besteden en dan huizen afkraken die juist binnen dat budget zitten
Wat een geld voor 50m2.quote:Op maandag 16 november 2020 21:08 schreef Leandra het volgende:
Hun appartement binnen een paar weken verkocht, dus daar zal ook wel overboden zijn:
https://www.funda.nl/koop(...)65624-zwetstraat-44/
Zelfs met z’n 2en is dit klein.quote:Op maandag 16 november 2020 21:08 schreef Leandra het volgende:
Hun appartement binnen een paar weken verkocht, dus daar zal ook wel overboden zijn:
Is het ook. Als je in het Laakkwartier wil wonen ofzoquote:Op maandag 16 november 2020 21:09 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ze denken dat 350k heel wat is........
Gek dat alex dit niet verkocht heeft, was bij eerdere verkopen wel het geval. Had een leuke winst ingezeten.quote:Op maandag 16 november 2020 21:08 schreef Leandra het volgende:
Was dat?quote:Op maandag 16 november 2020 21:10 schreef Szura het volgende:
[..]
Is het ook. Als je in het Laakkwartier wil wonen ofzo.
Ik ben niet heel goed bekend in het haagse maar dat is kennelijk een slechte buurt.quote:Op maandag 16 november 2020 21:10 schreef Szura het volgende:
[..]
Is het ook. Als je in het Laakkwartier wil wonen ofzo.
Dit is echt leuk als je alleen bent (en blijft), de keuken tot badkamer verbouwen, de kamer aan de voorkant (die bij hen nu eetkamer is) als slaapkamer en muur tussen de kamers aan de achterkant doorbreken en in de kamer die hun slaapkamer was de keuken maken, heb je volgens mij echt een heel leuk eenpersoons appartementje.quote:Op maandag 16 november 2020 21:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zelfs met z’n 2en is dit klein.
Ik las contra-strandjequote:Op maandag 16 november 2020 20:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd, die trend is al even gaande..... met het verschil dat er 20 jaar geleden nog een contrastrandje ergens op ooghoogte tussendoor werd gegooid.
Voor gepensioneerde weduwnaars dus.quote:Op maandag 16 november 2020 21:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit is echt leuk als je alleen bent (en blijft), de keuken tot badkamer verbouwen, de kamer aan de voorkant (die bij hen nu eetkamer is) als slaapkamer en muur tussen de kamers aan de achterkant doorbreken en in de kamer die hun slaapkamer was de keuken maken, heb je volgens mij echt een heel leuk eenpersoons appartementje.
Nog begane grond ook, dus lekker in de tuin kunnen zitten.
Ja, hier links hebben we het strand met bad, en rechts het contra-strand, daar kun je douchen.quote:
En Ruttequote:Op maandag 16 november 2020 21:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Voor gepensioneerde weduwnaars dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |