De makelaar die het verkocht heeft is een VBO-makelaar zelfs, terwijl het programma toch echt op Funda lijkt te leunen, wat een NVM- ehikel is.quote:Op maandag 16 november 2020 21:11 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Gek dat alex dit niet verkocht heeft, was bij eerdere verkopen wel het geval. Had een leuke winst ingezeten.
Kennelijk wilde ze de verkoop zelf doen.quote:Op maandag 16 november 2020 21:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
De makelaar die het verkocht heeft is een VBO-makelaar zelfs, terwijl het programma toch echt op Funda lijkt te leunen, wat een NVM- ehikel is.
Ben benieuwd hoe dat zit.
De deelnemersquote:Op maandag 16 november 2020 21:25 schreef vencodark het volgende:
Zo gauw zie ik als enige echte tegenvaller: de badkamer.
Echt he. Ongelooflijk.quote:Op maandag 16 november 2020 21:24 schreef RedFever007 het volgende:
Klein,
valt tegen,
Had groter verwacht![]()
Komen van 50m2
Dit.quote:Op maandag 16 november 2020 21:25 schreef vencodark het volgende:
Zo gauw zie ik als enige echte tegenvaller: de badkamer.
En dat terwijl ze net zeiden dat ze hoopten dat ze hun huis een beetje goed voor hen zouden verkopen.quote:Op maandag 16 november 2020 21:24 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Kennelijk wilde ze de verkoop zelf doen.
‘Pauperbedrag’ is ook wel overdrevenquote:Op maandag 16 november 2020 21:25 schreef Duiveltja het volgende:
Ze moetenhier echt wel blij mee zijn. Voor het pauper bedrag dat ze te besteden hadden
Wat is er met de trap dan? Qua kleur ouderwets maar dat schilder je zo.quote:Op maandag 16 november 2020 21:25 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dit.
Trap fix je gaandeweg als je weer geld hebt. Keuken upgrade je later wel.
Geen idee van realistische prijzen een geen idee van oppervlaktes, kennelijk denken ze dat twee keer heel klein (50m²) ineens heel groot is. Maar 100m² is niet heel groot, het is alleen twee keer zo groot als heel klein.quote:Op maandag 16 november 2020 21:24 schreef RedFever007 het volgende:
Klein,
valt tegen,
Had groter verwacht![]()
Komen van 50m2
in 2020 met die eisen het het een pauper bedrag met 2 verdienersquote:Op maandag 16 november 2020 21:26 schreef Szura het volgende:
[..]
‘Pauperbedrag’ is ook wel overdreven
Ja, bijvoorbeeld. Ik had enkel de badkamer up to date gemaakt en that's it.quote:Op maandag 16 november 2020 21:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat is er met de trap dan? Qua kleur ouderwets maar dat schilder je zo.
Voorlopig wel ja. De rest komt met de jaren wel.quote:Op maandag 16 november 2020 21:28 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ja, bijvoorbeeld. Ik had enkel de badkamer up to date gemaakt en that's it.
Bob verkoopt zn schoonmoeder nog voor een uitbouwquote:
Compleet gekquote:Op maandag 16 november 2020 21:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
199K was ook wel een prijs waarvan je wist dat er overboden zou worden, maar 45K is wel heel veel.
En een Belisol-kozijntje.quote:Op maandag 16 november 2020 21:33 schreef Da hopman het volgende:
Trap zal wel zo'n lelijke upstairs upgrade krijgen.
Ja, ik zat ook al klaar om "Zwanger!!" te typenquote:Op maandag 16 november 2020 21:35 schreef bleiblei het volgende:
We hebben hier op de bank al vier geroepen "een baby!!" Bij die vlogs. Zijn ze 4 jaar getrouwd.
Dat doen ze wel goed ja, zuipenquote:Op maandag 16 november 2020 21:46 schreef Postbus100 het volgende:
Zolang ze nog drinkt, denk ik: ze is nog niet zwanger...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |