abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
pi_196717236
een vrouw neuken met een complete dwarslaesie en dat ze alleen nog maar kan knipperen met haar ogen gaat mij denk ik net iets te ver.
pi_196717251
Ik was mantelzorger voor een buurvrouw, die MS heeft. Zij nodigde mij uit om met haat het bed te delen maar ik stond daar weigerachtig tegenover, ook al omdat ze veel jonger is. Op de duur ben ik toch een relatie begonnen en ben er heel blij mee.
Ze woont bij mij nu omdat mijn huis beter geschikt is voor haar rolstoel. Het is beneden.
Wij zijn samen heel gelukkig.
pi_196737967
Dat ligt aan de handicap.
pi_196738410
quote:
16s.gif Op maandag 14 december 2020 01:54 schreef Pimpeltje het volgende:
Ik was mantelzorger voor een buurvrouw, die MS heeft. Zij nodigde mij uit om met haat het bed te delen maar ik stond daar weigerachtig tegenover, ook al omdat ze veel jonger is. Op de duur ben ik toch een relatie begonnen en ben er heel blij mee.
Ze woont bij mij nu omdat mijn huis beter geschikt is voor haar rolstoel. Het is beneden.
Wij zijn samen heel gelukkig.
Lucky you
pi_196738443
Ligt aan de handicap, maar als het vrijwillig is zonder verplichting. Ja
Ik hou van Amee
pi_196738923
Bijzonder topic, ik heb een zus met down die door de directeur van haar toenmalige speciale basisschool een tijd seksueel misbruikt is.
Vanaf toen heb ik sex en mensen met een verstandelijke beperking nooit meer kunnen rijmen, maar dat is natuurlijk wel heel subjectief.
pi_196739279
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 23:30 schreef hoechst het volgende:

[..]

Lucky you
Maar ik ben mij goed bewust van het feit dat hieraan een einde komt. MS evolueert snel naar veel erger.
pi_196739628
ik denk het wel. ik zal me wellicht beperken (dat ook aangeven) tot mond en hand werk.
En wellcht ook meer maar dat hangt helemaal wat de handicapt is. ik zal wel me heel spannend aankleden (of helemaal naakt)

Weet niet ook dat geldt maar ik heb heerlijk sex gehad met vrouw die blind was.
pi_196739769
Heb ooit wel eens een interview op televisie gehoord (Gert Late Night) van een meisje met dwerggroei. In dat interview maakte ze duidelijk dat ze regelmatig one night stands had. Ze was niet eens knap maar kan me heel goed voorstellen dat ze na dat interview wel veel aanbiedingen zal gekregen hebben van kerels die hun nageslacht een bepaalde richting willen injagen.
Ik hou van Amee
pi_196740700
quote:
16s.gif Op dinsdag 15 december 2020 01:45 schreef Pimpeltje het volgende:

[..]

Maar ik ben mij goed bewust van het feit dat hieraan een einde komt. MS evolueert snel naar veel erger.
Neeho
Ms kan ook stabiel blijven.
pi_196749313
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 09:12 schreef hoechst het volgende:

[..]

Neeho
Ms kan ook stabiel blijven.
Ze begint verlammingsverschijnselen onderaan te krijgen. Ik vrees dat haar gevoel daar zal weggaan. Het zij dan zo. Ik kan leven met haar zonder seks. Liefde is meer dan seks.
pi_196749339
quote:
16s.gif Op dinsdag 15 december 2020 17:48 schreef Pimpeltje het volgende:

[..]

Ze begint verlammingsverschijnselen onderaan te krijgen. Ik vrees dat haar gevoel daar zal weggaan. Het zij dan zo. Ik kan leven met haar zonder seks. Liefde is meer dan seks.
Dat zij daar niks meer voelt betekent niet dat jij meteen hoeft af te taaien he >:)
Op zaterdag 14 november 2020 13:15 schreef LXIV het volgende:
Sinterklaas als propagandavehikel voor omvolking en corona-angstzaaierij. Dit land is failliet.
Op Ongehoord Nederland is een echte sinterklaas en pieten te zien.
  Moderator dinsdag 15 december 2020 @ 18:06:18 #88
84152 crew  fietsie
Don't Panic.
pi_196749627
Als iedereen het netjes en betamelijk houdt kan dit topic open blijven, maar dan wel graag on topic, niet op de man en met respect.
- “Never trust a man who, when left alone in a room with a tea cosy, doesn’t try it on”
- "Who discovered we could get milk from cows, and what did he think he was doing at the time?"
pi_196796355
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 06:51 schreef einzeinz het volgende:
Heb ooit wel eens een interview op televisie gehoord (Gert Late Night) van een meisje met dwerggroei. In dat interview maakte ze duidelijk dat ze regelmatig one night stands had. Ze was niet eens knap maar kan me heel goed voorstellen dat ze na dat interview wel veel aanbiedingen zal gekregen hebben van kerels die hun nageslacht een bepaalde richting willen injagen.
Ze kan bij het pijpen gewoon blijven staan.
pi_196807445
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 december 2020 17:50 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Dat zij daar niks meer voelt betekent niet dat jij meteen hoeft af te taaien he >:)
Sick but true
abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')