Lucky youquote:Op maandag 14 december 2020 01:54 schreef Pimpeltje het volgende:
Ik was mantelzorger voor een buurvrouw, die MS heeft. Zij nodigde mij uit om met haat het bed te delen maar ik stond daar weigerachtig tegenover, ook al omdat ze veel jonger is. Op de duur ben ik toch een relatie begonnen en ben er heel blij mee.
Ze woont bij mij nu omdat mijn huis beter geschikt is voor haar rolstoel. Het is beneden.
Wij zijn samen heel gelukkig.
Maar ik ben mij goed bewust van het feit dat hieraan een einde komt. MS evolueert snel naar veel erger.quote:
Neehoquote:Op dinsdag 15 december 2020 01:45 schreef Pimpeltje het volgende:
[..]
Maar ik ben mij goed bewust van het feit dat hieraan een einde komt. MS evolueert snel naar veel erger.
Ze begint verlammingsverschijnselen onderaan te krijgen. Ik vrees dat haar gevoel daar zal weggaan. Het zij dan zo. Ik kan leven met haar zonder seks. Liefde is meer dan seks.quote:
Dat zij daar niks meer voelt betekent niet dat jij meteen hoeft af te taaien hequote:Op dinsdag 15 december 2020 17:48 schreef Pimpeltje het volgende:
[..]
Ze begint verlammingsverschijnselen onderaan te krijgen. Ik vrees dat haar gevoel daar zal weggaan. Het zij dan zo. Ik kan leven met haar zonder seks. Liefde is meer dan seks.
Ze kan bij het pijpen gewoon blijven staan.quote:Op dinsdag 15 december 2020 06:51 schreef einzeinz het volgende:
Heb ooit wel eens een interview op televisie gehoord (Gert Late Night) van een meisje met dwerggroei. In dat interview maakte ze duidelijk dat ze regelmatig one night stands had. Ze was niet eens knap maar kan me heel goed voorstellen dat ze na dat interview wel veel aanbiedingen zal gekregen hebben van kerels die hun nageslacht een bepaalde richting willen injagen.
Sick but truequote:Op dinsdag 15 december 2020 17:50 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Dat zij daar niks meer voelt betekent niet dat jij meteen hoeft af te taaien he
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |