abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196274159
Wat wordt ze toch groot @rena . O+

Mijn man heeft nou bij Banaan de slaaptrainer ingezet na een reeks van 5:30 , 5:00 en 4:30. :z
Hij is optimistisch dat het werkt, vanochtend lukte het bijna om terug in slaap te vallen.

Ik hoop ook echt dat de slaaptrainer gaat werken. En @minilot zij wachten dus samen tot het lampje oranje wordt. ;)

[ Bericht 74% gewijzigd door PKM op 16-11-2020 18:05:48 ]
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_196274191
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 22:46 schreef twist02 het volgende:
Oeh, groot bed, da's zeker een hele stap! O+
Hier gaat Pitbull over een weekje naar het peuter bed van z'n grote zus, ben heel benieuwd hoe dat gaat :D

Tot zover deze planning... :X

Er zou vanmiddag iemand 'komen kijken' naar de babymeubels, om ze misschien over te nemen. Ik ging er niet vanuit dat die ook echt zou komen (gezien recente ervaringen met verkoophoekjes enzo }:| ).

Maar die kwamen dus wel, wierpen 1,5 blik op de meubels en trokken een gereedschapssetje tevoorschijn :D of ze het meteen mee mochten nemen _O-
Dus we hebben alles halsoverkop leeggehaald (kledingkast en commode), uit elkaar geschroefd en naar beneden gesjouwd.

TL;DR: Pitbull gaat dus vannacht al over naar een peuterbed :D
Ik ben héél benieuwd wat voor avond/nacht dit gaat worden :X
  maandag 16 november 2020 @ 17:56:18 #53
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_196274261
Oei! Succes!
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_196276085
@rena wat een leuke foto's! O+ Echt een hele dame al zeg :Y

@Nolita: wauw, wat knap die tekening! :o
pi_196276089
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 06:35 schreef Takkie88 het volgende:
Die slapende peuters onder een dekbed O+ Hoe laat ik de mijne aan een dekbed wennen? }:|
Dit! Simon heeft nu bijna een half jaar een dekbedje, dat echt (nog steeds) lava is. Wilde hem afgelopen zomer aan een deken laten wennen, dat is niet gelukt, want deken mag zelfs niet in de buurt van het bed komen :')
Zomerslaapzakken zijn volgend jaar echt te klein en winterslaapzakken passen deze winter nog net.
Eigenwijze peuter :+

@rena, wat een mooi dametje heb je toch O+

@aapieannie, hopelijk blijft het zo goed gaan!

@Nolita, wow wat een mooie tekening! Knap!
Simon is de laatste tijd niet meer zo van het kleuren en tekenen, behalve dan een vuist vol kleurpotloden pakken en in 5 seconden een kleurplaat vol krassen :+

@Lemijn, herkenbaar die interesse in cijfers en letters. Simon telt zo'n beetje alles wat ie gedurende de dag tegenkomt. Hij herkent ook al echt de (enkele) cijfers en telt tot ongeveer 25 ofzo. En hij wil bij alle letters weten wat er staat O+

@twist02, succes vanavond, hopelijk verloopt de overgang makkelijk.
pi_196276543
quote:
17s.gif Op zondag 15 november 2020 22:42 schreef rena het volgende:
Hier nog geen peuterbed, ze slaapt nog prima in haar ledikant gelukkig. Vind het wel een prettig idee nog :)

C heeft voor het eerst foto’s laten maken bij de psz en ze staat er zo leuk op;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+
Wat een toffe foto's!! O+
pi_196278952
Mijn peuters zitten nog in de fase dat ze potloden liever opvreten, of in elkaars oor steken dan dan ze daadwerkelijk een streep op papier zetten.
Ze krijgen van sinteroma vingerverf en een schort.. ben benieuwd haha!!

@twist02 is pitbull lekker gaan slapen in zijn nieuwe bed?

Hier ging het naar bed gaan verrassend goed. Ze gingen allebei op het randje zitten om om te kleden en tanden te poetsen. Nog even met zn 3e gek gedaan en toen duidelijk verteld dat de dag voorbij is, en dat het tijd is om te gaan slapen. Als twee makke schaapjes liepen ze beiden naar hun eigen bedje, heb ze ingestopt en ben weggegaan. Toen ik 5 minuten laten terug ging om Vincent zn popje te geven lagen ze heerlijk in bed onder de dekens en sliepen eigenlijk al bijna!

Peuters, ze blijven je verbazen O+
pi_196279492

[ Bericht 59% gewijzigd door arvensis op 17-11-2020 05:33:45 ]
Protège moi de mes désirs.
pi_196281558
*kapitein zet een hele rij duplopoppetjes op een trein* " mama, wil jij ze tellen?" Tuurlijk jongen, 1,2,3.... "Nee niet zo, in het engels! Met one, two three"

Blijkt ie ondertussen ook tot 20 in het "engels" te kunnen tellen.. peuterhersenen zijn waanzinnig :D waar halen ze het allemaal vandaan.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_196282004
quote:
6s.gif Op maandag 16 november 2020 22:54 schreef aapieannie het volgende:
@:Twist02 is pitbull lekker gaan slapen in zijn nieuwe bed?

Hier ging het naar bed gaan verrassend goed. Ze gingen allebei op het randje zitten om om te kleden en tanden te poetsen. Nog even met zn 3e gek gedaan en toen duidelijk verteld dat de dag voorbij is, en dat het tijd is om te gaan slapen. Als twee makke schaapjes liepen ze beiden naar hun eigen bedje, heb ze ingestopt en ben weggegaan. Toen ik 5 minuten laten terug ging om Vincent zn popje te geven lagen ze heerlijk in bed onder de dekens en sliepen eigenlijk al bijna!

Peuters, ze blijven je verbazen O+
Oh, wat goed zeg! O+

Hier viel het ook alles mee gelukkig :) Hij heeft nog 2 keer geroepen (maar dat was sowieso al standaard eigenlijk :+ ) en is daarna gewoon heerlijk in slaap gevallen. 's Nachts nog wel 1x huilend wakker, maar dat duurde eigenlijk ook maar 5 minuten (hij kon het zelf ook niet echt uitleggen, dus vermoed dat-ie het toch een beetje raar vond).
Heerlijk om gewoon geen babyspul meer in huis te hebben zeg! :D

@littledrummergirl wauw wat knap zeg! :D
pi_196282088
Hier ging de overgang naar het grote bed een paar weken geleden trouwens ook moeiteloos, hij zat breeduit te glunderen in zn "stoere grotejongens bed", kroop onder het dekbed (voor het eerst) en sliep supersnel :o. Hij noemt zn bed nu nog steeds zn grotestoerejongensbedje _O- als in " mama kom eens kijken, ik ben wakker in mijn grotestoerejongensbedje!!" O+
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_196284908
Leuke reacties op de foto’s van m’n meisje, ze is inderdaad echt groot aan het worden ineens O+

Aapie, wat fijn dat het slapen in de grote bedden goed gaat! Lijkt mij ook spannend de eerste keren!

Takkie, ik ben hier ineen keer over gegaan naar dekbed omdat ze ineens niet meer in de slaapzak paste en ging best goed eigenlijk. Ik ga ‘s avonds voor ik ga slapen wel altijd nog even kijken want ze ligt niet altijd goed onder de deken. Denk dat het wel handig is om af en toe te wennen met haar omdat ze aangeeft het niet te willen, vooral als ze er op een gegeven moment niet meer inpast. Ik kwam er vrij laat achter dat de slaapzak te klein werd :@

Hier geen slaaptrainer maar ik kan C meestal wel overhalen nog even te blijven liggen als het echt nog te vroeg is, en dat is echt niet voor mijn eigen plezier (imo een beetje makkelijk om te denken dat dat er achter zit bij ouders) want bij mij is wakker ook wel wakker, maar zij heeft die slaaptijd echt nog nodig.

Twist, wat goed van Pitbull dat hij toch al lekker in zijn nieuwe bedje heeft geslapen!

LDG, wat een wijsneus is jouw kapitein toch O+ Hier kan ze al een beetje Happy birthday zingen, zo grappig uit zo’n peutermondje _O-
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_196285521
Nou, hier is de slaapwekker ook voor mijn eigen plezier. Ze waren een tijdje samen tussen 5 en half 6 wakker en met geen mogelijkheid terug in bed te krijgen. Daar heb ik echt geen behoefte aan :')
Nu zijn ze meestal rond half 7 wakker (oranje licht) tot ze met het groene licht om 7 uur naar ons toe komen rennen.

Mijm kwam net terug uit de speelzaal en had me toch een humeur :o hij ligt nu gelukkig even te slapen. Vanmiddag een nieuwe poging :D
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_196286117
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 09:02 schreef littledrummergirl het volgende:
Hier ging de overgang naar het grote bed een paar weken geleden trouwens ook moeiteloos, hij zat breeduit te glunderen in zn "stoere grotejongens bed", kroop onder het dekbed (voor het eerst) en sliep supersnel :o. Hij noemt zn bed nu nog steeds zn grotestoerejongensbedje _O- als in " mama kom eens kijken, ik ben wakker in mijn grotestoerejongensbedje!!" O+
Oh heerlijk ja! O+ Hier inderdaad ook helemaal trots, omdat-ie nu een grote 'jommes' bed heeft :D
pi_196286195
Vanmorgen met Jeremy zijn bril opgehaald. Hij werd boos in de winkel dat de bril weer af moest omdat ze de pootjes nog iets moesten stellen.
Hij is zo leuk zo O+

Vincent vind het wel gek, omdat hij geen bril heeft. Die komt nu telkens met een zonnebril om op te zetten haha!

Vanmorgen hebben we de heren om 9 uur maar eens uit bed geplukt. Ze lagen er nog heerlijk bij...

pi_196286280
Ah leuk al die peuters in grote bedden.

Hier loopt Juul al de hele dag rond in een prinsessenjurk met Sinterklaas mijter en cape. Ze is 'Prinses Sinterklaas' dus dan weten jullie dat _O-
Ik zal na haar slaapje eens kijken of een foto lukt.

Ah aapie wat een wijs mannetje zo met bril!
pi_196286756
Dat brilletje staat hem echt fantastisch _O_

Ik hoor Mijm as we speak wakker worden uit zijn dutje met een sinterklaasliedje. De sfeer zit er goed in :')
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  dinsdag 17 november 2020 @ 14:54:51 #68
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_196286786
Dat lijkt me zeker een foto waard, exode!

Jeremy is prachtig met zijn bril en die lang slapende jongens, wow! Ik zie dat ze onder het dekbed blijven liggen omdat je die gewoon strak instopt a la newborn? Dat kon bij ons in eerste instantie niet met het peuterdekbedje en nu heeft hij wel eenpersoons maar is hij gewend om zelf eronder-erop-eronder-etc te gaan liggen.

Oh.

En om zelf op het potje te gaan als hij wakker wordt. Dat lijkt winst. Behalve... als je vergeten bent het binnenpotje erin terug te doen :') . Ik mocht dus poepscheppen van het kleed vanmorgen. Maar hee, de intentie is goed.

Ik vind al jullie peuterverhalen superleuk!
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_196287501
@Lemijn ze blijven er inderdaad best aardig onder liggen. Dekbedje zit aan alle kanten lekker strak ingestopt.
Het zijn altijd al slaapkoppen geweest. Ik ga ze zo ook uit bed plukken, dan hebben ze een middagtuk van 3 uur gedaan...
pi_196307772
Onze dame heeft in de appie een pietenjurkje gevonden.. Die gaat morgen aan. }:| Waar beginnen we aan?! *)
pi_196308824
Heerlijk toch!

Mijn grote draagt het liefst nu elke dag een jurk of rok ( oke normaal ook) want dan kan ze haar sinterklaas maillot aan haha!

De mannen kijken wel elke dag mee met het journaal, maar worden vooral blij van de muziek. Verder snappen ze het nog niet echt.
pi_196310917
Sofie heeft gister voor het eerst haar schoen gezet. Samen gezongen voor Sinterklaas en de pieten. Dit vertelt ze ook blij aan iedereen om vervolgens te zeggen ‘cadeautje van papa gekregen, in mijn schoen!’ :P met pietenkoekjes! O+ (Ze bedoelt kruidnootjes).

Ach, heeft ze voorlopig ook nog geen last van Sinterklaasstress ;)
pi_196312694
Li vond het schoen zetten afgelopen zaterdag maar raar ;)
Ze ging telkens alle schoenen weer opruimen
_O-
Ze was wel heel blij met haar vingerverf :)
Ze kijkt ook heel enthousiast het Sinterklaasjournaal mee, alleen de bewegende zak van vandaag vond ze eng ;)
pi_196316455
2 peuters en 1 op afstandsbestuurbare auto levert hilarische taferelen op _O-

Ik zit op de bank met de afstandsbediening en de jongens rennen er gillend achteraan haha!
pi_196316734
quote:
6s.gif Op donderdag 19 november 2020 10:07 schreef aapieannie het volgende:
2 peuters en 1 op afstandsbestuurbare auto levert hilarische taferelen op _O-

Ik zit op de bank met de afstandsbediening en de jongens rennen er gillend achteraan haha!
:D _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')