Tot zover deze planning...quote:Op zaterdag 14 november 2020 22:46 schreef twist02 het volgende:
Oeh, groot bed, da's zeker een hele stap!
Hier gaat Pitbull over een weekje naar het peuter bed van z'n grote zus, ben heel benieuwd hoe dat gaat
Dit! Simon heeft nu bijna een half jaar een dekbedje, dat echt (nog steeds) lava is. Wilde hem afgelopen zomer aan een deken laten wennen, dat is niet gelukt, want deken mag zelfs niet in de buurt van het bed komenquote:Op maandag 16 november 2020 06:35 schreef Takkie88 het volgende:
Die slapende peuters onder een dekbedHoe laat ik de mijne aan een dekbed wennen?
![]()
quote:Op zondag 15 november 2020 22:42 schreef rena het volgende:
Hier nog geen peuterbed, ze slaapt nog prima in haar ledikant gelukkig. Vind het wel een prettig idee nog![]()
C heeft voor het eerst foto’s laten maken bij de psz en ze staat er zo leuk op;Wat een toffe foto's!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh, wat goed zeg!quote:Op maandag 16 november 2020 22:54 schreef aapieannie het volgende:
@:Twist02 is pitbull lekker gaan slapen in zijn nieuwe bed?
Hier ging het naar bed gaan verrassend goed. Ze gingen allebei op het randje zitten om om te kleden en tanden te poetsen. Nog even met zn 3e gek gedaan en toen duidelijk verteld dat de dag voorbij is, en dat het tijd is om te gaan slapen. Als twee makke schaapjes liepen ze beiden naar hun eigen bedje, heb ze ingestopt en ben weggegaan. Toen ik 5 minuten laten terug ging om Vincent zn popje te geven lagen ze heerlijk in bed onder de dekens en sliepen eigenlijk al bijna!
Peuters, ze blijven je verbazen
Oh heerlijk ja!quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:02 schreef littledrummergirl het volgende:
Hier ging de overgang naar het grote bed een paar weken geleden trouwens ook moeiteloos, hij zat breeduit te glunderen in zn "stoere grotejongens bed", kroop onder het dekbed (voor het eerst) en sliep supersnel. Hij noemt zn bed nu nog steeds zn grotestoerejongensbedje
als in " mama kom eens kijken, ik ben wakker in mijn grotestoerejongensbedje!!"
quote:Op donderdag 19 november 2020 10:07 schreef aapieannie het volgende:
2 peuters en 1 op afstandsbestuurbare auto levert hilarische taferelen op![]()
Ik zit op de bank met de afstandsbediening en de jongens rennen er gillend achteraan haha!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |