Thanks man!quote:Op zondag 15 november 2020 17:16 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Is goed ik laat het hier wel even weten.
Toen ik mijn Pro vorig jaar bij hen kocht zat daar iig een omdoos omheen.quote:Op zondag 15 november 2020 17:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Tof man! Laat, als je wilt, even weten of Bol de ps5 met een bol.com overdoos verstuurd.
Heb wel eens een nespresso koffiemachine van ze gekregen met de adresseersticker zo op de verpakkingsdoos geplakt namelijk
Verkoopt voor meer met een doosquote:Op zondag 15 november 2020 17:44 schreef Blackst4r het volgende:
Waar zijn jullie bang voor dan? Dat zonder omdoos je ps5 gestolen wordt?
Er gebeuren gekkere dingenquote:Op zondag 15 november 2020 17:44 schreef Blackst4r het volgende:
Is niet zo heel ondenkbaar net zo'n schaars enorm gewild apparaat.quote:Op zondag 15 november 2020 17:44 schreef Blackst4r het volgende:
TV's hebben ook geen extra doos toch?quote:Op zondag 15 november 2020 19:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Is niet zo heel ondenkbaar net zo'n schaars enorm gewild apparaat.
Maar een apparaat van 500 euro zonder doos versturen zou ik ook enorm amateuristisch vinden van BOL.
Dat van die nespresso machine is hopelijk een 1malige fout geweest van een hondsluie en reeds ontslagen magazijnmedewerker.
Vaak wel hoor. Een soort van sleeve gekleurd en daarin een kartonnen doos.quote:Op zondag 15 november 2020 19:59 schreef lord_bono het volgende:
[..]
TV's hebben ook geen extra doos toch?
Goede keus gemaakt? Gast, je hebt alle mogelijke launch games gekocht zowatquote:Op zondag 15 november 2020 19:47 schreef DKUp het volgende:
[ twitter ]
Goede keuze gemaakt volgens mij, Bloodborne ga ik ook wel weer eens proberen of er komt een remaster/Remake. Uhhhh ja volgens mij bij de derde boss ergens gekomen of zoiets.
Assassin’s Creed Valhalla PS4 versie ga ik omruilen voor de PS5-versie, sorry maar ik heb geen zin om te kutten met een PS4-versie en een PS5-versie digitaal flikker maar een eind op.
quote:Op zondag 15 november 2020 20:06 schreef Blackst4r het volgende:
[..]
Goede keus gemaakt? Gast, je hebt alle mogelijke launch games gekocht zowat
Mijn tv zat in zijn originele doos en die zat dan weer in een andere doos helemaal op de plaats gehouden door piepschuim stukken. Het uitpakken duurde langer dan het plaatsen van de tv en ik bleef over met een berg karton en 3 volle vuilzakken piepschuim.quote:Op zondag 15 november 2020 20:05 schreef DKUp het volgende:
[..]
Vaak wel hoor. Een soort van sleeve gekleurd en daarin een kartonnen doos.
Ik heb al meer dan twee maanden geen game gekochtquote:Op zondag 15 november 2020 20:06 schreef Blackst4r het volgende:
[..]
Goede keus gemaakt? Gast, je hebt alle mogelijke launch games gekocht zowat
Volgens mij de meeste tv’s wel. Mijn laatste tv ook inderdaad. Een beetje de verpakking van een PS4 plus heel veel piepschuim.quote:Op zondag 15 november 2020 20:11 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Mijn tv zat in zijn originele doos en die zat dan weer in een andere doos helemaal op de plaats gehouden door piepschuim stukken. Het uitpakken duurde langer dan het plaatsen van de tv en ik bleef over met een berg karton en 3 volle vuilzakken piepschuim.
Die was dus wel zeer goed verpakt.
De kinderen van mijn broer hebben zich tenminste kunnen uitleven op dat piepschuim om het allemaal in kleinere stukken te breken. Wel buiten gelukkig want het sneeuwde nog net niet.quote:Op zondag 15 november 2020 20:14 schreef DKUp het volgende:
[..]
Volgens mij de meeste tv’s wel. Mijn laatste tv ook inderdaad. Een beetje de verpakking van een PS4 plus heel veel piepschuim.
Altijd genieten nieuw spul openmakenquote:Op zondag 15 november 2020 20:20 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
De kinderen van mijn broer hebben zich tenminste kunnen uitleven op dat piepschuim om het allemaal in kleinere stukken te breken. Wel buiten gelukkig want het sneeuwde nog net niet.
Ah oke, dan heb ik dat 2x niet gehadquote:Op zondag 15 november 2020 20:05 schreef DKUp het volgende:
[..]
Vaak wel hoor. Een soort van sleeve gekleurd en daarin een kartonnen doos.
Hopelijk mag ik dat komende week ook doen. Maar vrees dat ik geduld zal moeten hebben, Coolblue gaat toch niet lukken bij coolblue.quote:
Jawel johquote:Op zondag 15 november 2020 20:44 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Hopelijk mag ik dat komende week ook doen. Maar vrees dat ik geduld zal moeten hebben, Coolblue gaat toch niet lukken bij coolblue.
beetje als je pik, die is ook al jaren niet door iemand aangeraaktquote:Op maandag 16 november 2020 00:48 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb mijn PS4 al jaren niet aangeraakt, maar ook ik krijg de hype langzaam.
Die jouwe alleen door zon japanse pop ofnie?quote:Op maandag 16 november 2020 00:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
beetje als je pik, die is ook al jaren niet door iemand aangeraakt![]()
Gisteren nog door je moederquote:Op maandag 16 november 2020 00:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
beetje als je pik, die is ook al jaren niet door iemand aangeraakt![]()
Nee man, gewoon een home made pocket pussy. Weet je wat zo'n pop kostquote:Op maandag 16 november 2020 00:52 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Die jouwe alleen door zon japanse pop ofnie?
Zal weinig aan geweest zijn...quote:
Heb notes gehad voor dit soort opmerkingen.quote:
Jij en je moeder zekerquote:Op maandag 16 november 2020 04:55 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Heb notes gehad voor dit soort opmerkingen.
Best wat.quote:Op maandag 16 november 2020 08:22 schreef wolfrolf het volgende:
Al een aardig lijstje met bugs...
https://www.androidcentra(...)nd-launch-issues?amp
› Vrije tijd verdwijntquote:Op maandag 16 november 2020 08:28 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Best wat.
Is er ook een overzicht van bekende Series X problemen?
AFAIK voor al mensen waarbij quicknresume niet werkt en de standby mode kut isquote:Op maandag 16 november 2020 08:28 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Best wat.
Is er ook een overzicht van bekende Series X problemen?
Dat rest mode ‘m kan bricken is wel fijn om nu vast te weten, dank!quote:Op maandag 16 november 2020 08:22 schreef wolfrolf het volgende:
Al een aardig lijstje met bugs...
https://www.androidcentra(...)nd-launch-issues?amp
hEt KaN nOg!!!!11!quote:Op maandag 16 november 2020 09:46 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben toch een beetje jaloers op de mensen die 'm deze week krijgen![]()
De hype is real.
Hopelijk patcht sony dat allemaal snelquote:Op maandag 16 november 2020 09:41 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Dat rest mode ‘m kan bricken is wel fijn om nu vast te weten, dank!
Ik kijk donderdag nog even bij Coolblue, maar gok dat het nog wel wat weekjes wachten gaat worden.quote:
Nog niets verder bekend.quote:Op maandag 16 november 2020 09:56 schreef Blackst4r het volgende:
Hoe gaat Coolblue het nu doen dan? Gewoon lui loten die het op verlanglijstje hebben?
Een paar maanden desnoods, ik heb geen haast.quote:Op maandag 16 november 2020 09:57 schreef Scrummie het volgende:
Ik kijk donderdag nog even bij Coolblue, maar gok dat het nog wel wat weekjes wachten gaat worden.
Ja dat zegt iedereen die er geen 1 heeft kunnen krijgenquote:Op maandag 16 november 2020 10:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Een paar maanden desnoods, ik heb geen haast.
Laat SOONY eerst die bugs maar eens pletten.
quote:Op maandag 16 november 2020 10:43 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja dat zegt iedereen die er geen 1 heeft kunnen krijgen
quote:Op maandag 16 november 2020 10:43 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja dat zegt iedereen die er geen 1 heeft kunnen krijgen
Ik ben een patiënt.quote:
Eerst verdelen onder personeel, en mocht daar niemand meer een marktplaats-account hebben dan komen er drie in de verkoop.quote:Op maandag 16 november 2020 09:56 schreef Blackst4r het volgende:
Hoe gaat Coolblue het nu doen dan? Gewoon lui loten die het op verlanglijstje hebben?
En terecht. Dat is het minste wat ze aan compensatie kunnen geven voor het werken bij een kutbedrijf zoals coolblue.quote:Op maandag 16 november 2020 11:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eerst verdelen onder personeel, en mocht daar niemand meer een marktplaats-account hebben dan komen er drie in de verkoop.
Zolang er idioten zijn die 1,5x zoveel willen betalen: compleet begrijpelijk.quote:Op maandag 16 november 2020 11:20 schreef xminator het volgende:
[..]
En terecht. Dat is het minste wat ze aan compensatie kunnen geven voor het werken bij een kutbedrijf zoals coolblue.
Pls stahpquote:Op maandag 16 november 2020 11:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eerst verdelen onder personeel, en mocht daar niemand meer een marktplaats-account hebben dan komen er drie in de verkoop.
Mooi, dan kan ik er nog één scorenquote:Op maandag 16 november 2020 11:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, zodra je wil bestellen gaat het mis want je hebt twee opties; bezorgen, wat niet mogelijk is want product is uitverkocht, en je hebt als optie afhalen, waarna je de melding krijgt dat dat niet kan want er is geen winkel die het product op voorraad heeft.quote:Op maandag 16 november 2020 14:23 schreef Tyr80 het volgende:
Mediamarkt webshop doet alsof ze 'm gaan leveren 19-11, is dat gelul?
"Pre-order nu, 19-11-20 direct thuisbezorgd"
welke tweet?quote:Op maandag 16 november 2020 11:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zolang er idioten zijn die 1,5x zoveel willen betalen: compleet begrijpelijk.
Zdelf wacht ik mijn lokale preorder af. Na die tweet van Sony vermoed ik dat ik achter het net ga vissen, maar ik ben al voorzien van de concurrent, dus no big deal. Alleen jammer dat ik die eeuwige wachttijden van Borderlands 3 dan nog moet aanzien, maar dat is 1x in de week
als t goed is gaan ze hem gewoon op de goede datum leveren, niet gek toch?quote:Op maandag 16 november 2020 14:23 schreef Tyr80 het volgende:
Ja dat is 100% zeker gelul, check dit anders even:quote:Op maandag 16 november 2020 14:23 schreef Tyr80 het volgende:
Het punt met dat soort beoordelingen is dat mensen met een klacht eerder geneigd zijn daarover wat te schrijven dan mensen met een goede ervaring.quote:Op maandag 16 november 2020 15:33 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ja dat is 100% zeker gelul, check dit anders even:
Mediamarkt is echt niet te vertrouwen
https://nl.trustpilot.com/review/www.mediamarkt.nl
Je hebt ook van die scamsites (voor PS+ bijvoorbeeld die hier wel eens gepost werden) die dan zichzelf positieve reviews gevenquote:Op maandag 16 november 2020 16:22 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het punt met dat soort beoordelingen is dat mensen met een klacht eerder geneigd zijn daarover wat te schrijven dan mensen met een goede ervaring.
Voor elk persoon dat negatief is en dat uit, zijn er misschien 10 die een goede ervaring hebben maar daar niks over melden.
Ergo, het zegt niet zo veel.
Ben je vorige week pas begonnen met gamen ofzoquote:Op maandag 16 november 2020 16:50 schreef dud0r het volgende:
Ze hadden bij hollow knight wel iets meer instructies mogen leveren. Kwam er gisteren achter door iets dat ik online zag dat je kan bouncen op dingen als je naar beneden slaat
Toch leuk dat iemand die hier nooit post dan wel even de moeite neemt om te vertellen hoe kut de mediamarkt is, hebben ze je order ooit verneukt?quote:Op maandag 16 november 2020 15:33 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ja dat is 100% zeker gelul, check dit anders even:
Mediamarkt is echt niet te vertrouwen
https://nl.trustpilot.com/review/www.mediamarkt.nl
Ik heb dat ook nog wel eens, dat je gewoon blind in één of andere game springt en dan pas veel later (of zelfs na uitspelen) dingen ontdekt die het zoveel makkelijker zouden makenquote:Op maandag 16 november 2020 16:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ben je vorige week pas begonnen met gamen ofzo
al die dropshippers doen dat ookquote:Op maandag 16 november 2020 16:35 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Je hebt ook van die scamsites (voor PS+ bijvoorbeeld die hier wel eens gepost werden) die dan zichzelf positieve reviews geven
Voor? CB?quote:
Deze?quote:Op maandag 16 november 2020 17:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
al die dropshippers doen dat ooken dan op fb in zo'n groep zitten die elkaar positieve reviews geven
![]()
Wat ik wel écht niet snap is die ene ps5 scamsite die ook vol op youtube adverteert enzo. Die gast moet tonnen hebben verdiend aan deze hype en gaat sowieso een exitscam doen. Belachelijk dat hier nog niets aan gedaan is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're Fucking Out, I'm Fucking In
quote:
quote:Op maandag 16 november 2020 17:09 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Deze?nee die nederlandse met zn youtube filmpje dat je zo hoort van 'DOES IT FEEEL NIIIICE. OHHHHH"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Hoe komt dit in naam van alles wat heilig is op het officiële Playstation YT-kanaal terecht?quote:
Dit ga ik zelfs niet kopen.quote:
Er is totaal geen kwaliteitscontrole bij Sony...quote:Op maandag 16 november 2020 17:30 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Hoe komt dit in naam van alles wat heilig is op het officiële Playstation YT-kanaal terecht?
Next gen in optima forma ditquote:
Uiteindelijk krijgt het woensdag een patch, zitten we donderdag probleemloos te gamen en loop iedereen te huilen dat ze hem later wel halen want er zijn toch geen gamesquote:Op maandag 16 november 2020 18:24 schreef wolfrolf het volgende:
https://www.apparata.nl/n(...)oblemen-gamers-43363
Bedankt alvast voor iedereen hier die ff alle bugs aan Sony gaat doorgeven.
Ik wacht sowieso wel een halfjaar ofzo... moest ik waarschijnlijk toch al natuurlijk
Ik gun jou die patch van harte Jim!quote:Op maandag 16 november 2020 18:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Uiteindelijk krijgt het woensdag een patch, zitten we donderdag probleemloos te gamen en loop iedereen te huilen dat ze hem later wel halen want er zijn toch geen games
en ik gun jou een ps5quote:Op maandag 16 november 2020 18:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik gun jou die patch van harte Jim!
Jaquote:Op maandag 16 november 2020 16:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ben je vorige week pas begonnen met gamen ofzo
Waarom krijgt Coolblue dan wel een hoog cijfer? https://nl.trustpilot.com/review/www.coolblue.nlquote:Op maandag 16 november 2020 17:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Toch leuk dat iemand die hier nooit post dan wel even de moeite neemt om te vertellen hoe kut de mediamarkt is, hebben ze je order ooit verneukt?
Even vanuit het andere oogpunt, sure het kan bij mediamarkt wel eens fout gaan, maar 80% van alle problemen ligt bij de bezorging. Je gaat er als webwinkel van uit dat postNL (hoi dudor) z'n werk goed doet, maar zeker in deze tijden kan je er gewoon vanuit gaan dat je 1-2 dagen vertraging hebt.
Nu is het alleen zo dat mensen die wat te zeiken hebben vrijwel direct in de pen klimmen en een negatief iets achterlaten, want ja kut mediamarkt dit, kut mediamarkt dat, ze zijn niet op tijd bla bla bla, terwijl hun ondertussen wel gewoon het pakket op tijd ingeleverd hebben en er niets aan kunnen doen...
Dat kan met zoveel te maken hebben, het bedrijf waar ik hiervoor gewerkt had verlootte camera's en geldprijzen als je een review achterliet. Veel meer mensen trigger je zo om te reviewen en zo drijf je de negatieve weg.quote:Op maandag 16 november 2020 18:42 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Waarom krijgt Coolblue dan wel een hoog cijfer? https://nl.trustpilot.com/review/www.coolblue.nl
Dit zijn te veel negatieve reviews en naar mijn mening komt dat niet door "zeiken om het zeiken"
quote:Nogmaals de toelichting/workaround welke ik gehoord hebt. Uiteraard niet zelf kunnen testen of dit klopt.
Probleem lijkt te gebeuren bij de initiële setup indien je dan al een disc in je console stopt en deze begint te installeren vóórdat je de day one PS5 firmware update en controller firmware updates hebt uitgevoerd.
Zonder te diep op alle oorzaken etc. in te gaan een korte samenvatting hoe je dit zou kunnen voorkomen / oplossen volgens mensen op het web.
Wanneer je straks je PS5 hebt ga dan als volgt te werk:
- Sluit alles aan en start je PS5.
- Download de console firmware update en controller updates.
- Wanneer dit alles klaar is voer je ze uit en zal je PS5 rebooten.
- Installeer nu pas games/DLC en benodigde patches op je SSD en/of externe HDD.
- Blijf met je tengels af van de download queue! Ga dus niet handmatig de volgorde van downloads wijzigen, ook al duurt een download traag! (Zeer belangrijk)
- Nadat alles klaar is zet je console uit. (Dus niet rest mode!)
- Houdt vervolgens de 'Aan' knop van je console ingedrukt totdat je een 2e pieptoon hoort na circa 7 seconden.
- Je console is nu gestart in "Safe Mode".
- Kies hier de optie "Rebuild Database".
- Nadat dit klaar is start je jouw PS5 opnieuw op en zouden er geen issues meer moeten optreden.
Tevens heb ik gehoord dat je beter géén data transfer van PS4 naar PS5 kan doen via LAN-kabel of via externe HDD, maar dit alles via Wi-Fi / PS+ dient over te zetten.
Zoals ik eerder zei, ik heb zelf nog niet kunnen testen (dúh), maar dit stappenplan uitvoeren kan geen kwaad en bespaart je mogelijk een hoop ellende
Wil je het helemaal safe spelen, gebruik dan geen externe HDD en gebruik geen "rest mode" totdat Sony bevestigd dat de issues zijn opgelost.
En op zondag.quote:Op maandag 16 november 2020 18:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Coolblue doet verder goed het gezeik omtrent bezorgen oplossen door veel zelf te leveren waardoor ze niet in de centra van postNL vast komen te liggen. Alles in de grote steden gaat per fiets of bus(klopt.) en dat scheelt al heel veel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're Fucking Out, I'm Fucking In
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |