Gelukkig straks gewoon broekje uit voor Letland - Faeröer Eilanden.quote:Op zaterdag 14 november 2020 13:51 schreef maan_man het volgende:
Dit gaat allemaal ten koste van Malta-Andorra.
Grosjeanquote:Op zaterdag 14 november 2020 13:53 schreef potjecreme het volgende:
Wie gaat er voor een gele vlag zorgen zodat de helft geen goede tijd kan rijden?
Maxquote:Op zaterdag 14 november 2020 13:53 schreef potjecreme het volgende:
Wie gaat er voor een gele vlag zorgen zodat de helft geen goede tijd kan rijden?
Maar albon rijdt snellerquote:
Heb er wel verstand vanquote:
Er staan al tijden, dus die zijn dan leidend.quote:Op zaterdag 14 november 2020 14:00 schreef mabo11 het volgende:
Wat gebeurt er als de tijd om is maar nog bijna niemand een tijd heeft neergezet?
17.45u lokale tijd gaat de zon onder las ik vanochtend.quote:Op zaterdag 14 november 2020 14:00 schreef Rianne84 het volgende:
Is er een maximum tijd voor de kwalificatie?
Het is inderdaad niet uit te sluiten dat zoiets kan gebeuren in deze parodie op een raceklasse.quote:Op zaterdag 14 november 2020 14:00 schreef mabo11 het volgende:
Wat gebeurt er als de tijd om is maar nog bijna niemand een tijd heeft neergezet?
Is ook echt eerlijk voor iedereen.quote:Op zaterdag 14 november 2020 14:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Er staan al tijden, dus die zijn dan leidend.
Dat het donker is maakt toch niets meer uit als je niets ziet door de sprayquote:Op zaterdag 14 november 2020 14:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
17.45u lokale tijd gaat de zon onder las ik vanochtend.
Allemaal als een gek gaan trappen in de outlap en binnen een minuutje weer roodquote:Op zaterdag 14 november 2020 14:02 schreef RAVW het volgende:
Q1 kunnen ze nu vergeten .. opwarm ronde rijden duurt langer dan 3 min dus heeft het geen zin om meer om te starten
Slim op zaterdag!quote:Op zaterdag 14 november 2020 14:03 schreef Nattekat het volgende:
En nu opschieten, ik moet nog een opdracht maken.
Maakt niet uit, dan is hij ook door naar q2quote:
Dan kan iedereen overkomen.quote:Op zaterdag 14 november 2020 14:06 schreef hjansen82 het volgende:
Wie zijn die flapdrollen toch die de gele vlaggen veroorzaken?
En straks gewoon weer pole pakken waarschijnlijkquote:
Je vergeet de race, waar de prijzen worden verdeeldquote:Op zaterdag 14 november 2020 14:10 schreef Rianne84 het volgende:
Fp1, 2, 3 en Q1 VER 1e, nu q2 en Q3 nog
En zondag.quote:Op zaterdag 14 november 2020 14:10 schreef Rianne84 het volgende:
Fp1, 2, 3 en Q1 VER 1e, nu q2 en Q3 nog
lolmadquote:Op zaterdag 14 november 2020 14:10 schreef hjansen82 het volgende:
Hamilton komt altijd goed weg. Doet me denken aan de schijnheilige klasgenoot vroeger die overal mee weg kwam.
Nah, dan komt hammie gewoon weer voorbijquote:Op zaterdag 14 november 2020 14:10 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Je vergeet de race, waar de prijzen worden verdeeld
MAG IK 15 SETJES SNEEUWKETTINGEN???quote:
Is ook gewoon een erg goede regenrijder. Zijn ronde werd nu sowieso al afgenomenquote:Op zaterdag 14 november 2020 14:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En straks gewoon weer pole pakken waarschijnlijk
Zou ik nog niet zo zeker over zijn.quote:Op zaterdag 14 november 2020 14:11 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Nah, dan komt hammie gewoon weer voorbij
Ik kwam ook overal mee weg, maar was niet schijnheilig. Gewoon duidelijk zijn tegen de docenten: "accepteren, en anders ga je maar elders werken"quote:Op zaterdag 14 november 2020 14:10 schreef hjansen82 het volgende:
Hamilton komt altijd goed weg. Doet me denken aan de schijnheilige klasgenoot vroeger die overal mee weg kwam.
Is een prima coureurquote:Op zaterdag 14 november 2020 14:12 schreef Peterselieman het volgende:
Als het morgen regent kan Latifi eigenlijk beter gelijk uitstappen en de race vanaf een stoeltje volgen
Dat blonde vrouwtje is ook wel erg camera geil zeg.quote:Op zaterdag 14 november 2020 14:14 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ham z'n blonde vrouwtje is er maar even bij komen staan.
Hij was al niet het type coureur die zich daar druk om zou maken, en nu hij op weg is naar de uitgang zal het hem al helemaal niks meer interesseren wat iedereen over hem denkt.quote:Op zaterdag 14 november 2020 14:14 schreef hjansen82 het volgende:
Magnussen gaat zijn collega coureurs erbij lappen.
Klopt, met potentieel 8 seconden verbetering, kan je best 4 seconden pakken als je af en toe van het gas gaat.quote:Op zaterdag 14 november 2020 14:14 schreef VacaLoca het volgende:
Je kan in deze omstandigheden toch gelift hebben voor geel en alsnog groene sector hebben
mwah, ik vind van niet, want net nu de snelle rondes beginnen is de gele vlag weg.quote:Op zaterdag 14 november 2020 14:15 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Wow slechte call van de fia om q2 te starten terwijl ze nog een wagen aan het weghalen zijn.
Zo'n truck op het circuit terwijl er auto's zijn is nooit een goed idee. Idiote beslissing.quote:Op zaterdag 14 november 2020 14:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mwah, ik vind van niet, want net nu de snelle rondes beginnen is de gele vlag weg.
In de outlap vlogen er al een hoop van de baan hequote:Op zaterdag 14 november 2020 14:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mwah, ik vind van niet, want net nu de snelle rondes beginnen is de gele vlag weg.
Ze begin ook een beetje in tijdnood te komen he. Dus was toch niks aan de hand nu. eer dat de auto's er waren was geel weg.quote:Op zaterdag 14 november 2020 14:15 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Wow slechte call van de fia om q2 te starten terwijl ze nog een wagen aan het weghalen zijn.
Zit in de Turkse genen, snel iets weghalenquote:Op zaterdag 14 november 2020 14:15 schreef VacaLoca het volgende:
Het weghalen van auto's gebeurt hier redelijk snel moet ik zeggen
Regenrijden lijkt zowaar een sterk punt van Stroll te zijn gewordenquote:
En Leclerc valt meestal wat tegen in de regen.quote:Op zaterdag 14 november 2020 14:23 schreef Sabata het volgende:
[..]
Regenrijden lijkt zowaar een sterk punt van Stroll te zijn geworden
1:45.xxx incomingquote:Op zaterdag 14 november 2020 14:25 schreef Justevo het volgende:
Verstappen zegt dat ie much faster kan.
dat doet hij ookquote:Op zaterdag 14 november 2020 14:25 schreef Justevo het volgende:
Verstappen zegt dat ie much faster kan.
Dit ja, baan wordt droger en dan gaat het weer om de auto.quote:Op zaterdag 14 november 2020 14:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
En dadelijk staat Lewis wel weer ineens op pole.
Nee, Max wint en Hamilton WK. Zo gaat het inmiddels al een aantal jaren.quote:Op zaterdag 14 november 2020 14:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
En dadelijk staat Lewis wel weer ineens op pole.
Sowiesoquote:Op zaterdag 14 november 2020 14:28 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Zal je zien dat Hamilton in de allerlaatste minuut van Q3 pole pakt.
De Red Bull doet het gewoon goed in de regen. Dat telt al een jaar of 10 fors mee.quote:
Tuurlijkquote:Op zaterdag 14 november 2020 14:28 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Zal je zien dat Hamilton in de allerlaatste minuut van Q3 pole pakt.
Heb je een paar jaar niet gekeken? 2017 en 2018 was ie drama in de regen geloof ikquote:Op zaterdag 14 november 2020 14:30 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De Red Bull doet het gewoon goed in de regen. Dat telt al een jaar of 10 fors mee.
Ja het is al lang niet meer wat het in 2016 was.quote:Op zaterdag 14 november 2020 14:31 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Heb je een paar jaar niet gekeken? 2017 en 2018 was ie drama in de regen geloof ik
Dit.quote:Op zaterdag 14 november 2020 14:28 schreef Kyran het volgende:
Max doet het lekker hoor. Klasse apart. Als die ooit in de beste auto van de grid komt gaat het nog saaier worden dan met Hamilton.
Inderdaad kloteweer, in het droog ging het nog best aardig voor hun.quote:
Zou wat zijn als hij hierdoor vrijer kan rijden de komende gp'squote:Op zaterdag 14 november 2020 14:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Voor Albon geld min keer min = plus?
min (geen grip) - min (geen controle over auto) = wel keer goed mee kunnen doen.
Ik bedoel de auto in het algemeen, dat van de grote equalizer gaat niet meer op. En inderdaad, een paar keer bakte Verstappen er ook helemaal niks van op het natte.quote:Op zaterdag 14 november 2020 14:31 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Heb je een paar jaar niet gekeken? 2017 en 2018 was ie drama in de regen geloof ik
Permanente wet-weather setup.quote:Op zaterdag 14 november 2020 14:33 schreef potjecreme het volgende:
Rbr zwaar in het voordeel. Rijdt het hele jaar al alsof ze op een natte baan rijden.
Dat bedoelde je niet.quote:Op zaterdag 14 november 2020 14:34 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik bedoel de auto in het algemeen, dat van de grote equalizer gaat niet meer op. En inderdaad, een paar keer bakte Verstappen er ook helemaal niks van op het natte.
De Alfa doet het nu bijvoorbeeld prima, de Ferrari totaal niet. Je maakt mij althans niet wijs dat Raikkonen en Giovanazzi ineens betere regenrijders zijn dan Vettel en Leclerc.
Sandbaggenquote:Op zaterdag 14 november 2020 14:36 schreef Nattekat het volgende:
Maar nu gaat die Mercedes natuurlijk dichterbij komen.
mwoaahh, het droogt op hč, dan komt het meer op vermogen aan dan op talentquote:Op zaterdag 14 november 2020 14:28 schreef potjecreme het volgende:
Hamilton gaat vandaag geen pole halen mensen.
Ja Hamilton heeft geen talentquote:Op zaterdag 14 november 2020 14:40 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
mwoaahh, het droogt op hč, dan komt het meer op vermogen aan dan op talent
Niet het talent van VER neequote:Op zaterdag 14 november 2020 14:42 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ja Hamilton heeft geen talent
Is zo geschrokken van die loftuiting dat Perez is gespindquote:
Sowiesoquote:Op zaterdag 14 november 2020 14:45 schreef Gezicht het volgende:
Hammie zet hem zometeen gewoon op pole op inters hoor
Morgen gewoon weer kansloos tegen de Benzen en Verstappenquote:Op zaterdag 14 november 2020 14:46 schreef Fer het volgende:
Hoe kan een nep Mercedes sneller zijn dan de echte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |