@Fugue is de nieuwe Braad-kloon?quote:Op vrijdag 20 november 2020 13:09 schreef Fugue het volgende:
[..]
Na de aardappels van vanavond gaat de airfryer de schuur in, veel te makkelijk voor me, en te verleidelijk om er dingen in klaar te maken. Plan is om 'm er alleen uit te halen voor leuke gelegenheden.
ff pizza sla bestellen danquote:Op vrijdag 20 november 2020 13:20 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
@:fugue is de nieuwe Braad-kloon?
kij kje nicky verstappen rechstpraak livestreM?quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:17 schreef Tlaloc het volgende:
Waar zijn dan die stagiaires in mantelpakjes die mij motivatie geven
Nah, hij gaat toch wel in hoger beroep, rechtbank doet er niet toe.quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
kij kje nicky verstappen rechstpraak livestreM?
12,5 jaar krijgt iequote:Op vrijdag 20 november 2020 14:47 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Nah, hij gaat toch wel in hoger beroep, rechtbank doet er niet toe.
DNA op het lichaam, maar daar was volgens Brech omdat hij het lichaam vond. Niet gemeld omdat hij bang was dat hij als dader zou worden gezien gelet op zijn verleden.quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
12,5 jaar krijgt ie
maar niks geen bewijs
hoe
Blijf aan de poen denken!quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:08 schreef Tlaloc het volgende:
Mijn motivatie is echt nul op het werk vanmiddag...
Wat zei hij?quote:Op vrijdag 20 november 2020 18:45 schreef scrupuleus het volgende:
Een tindermatch praat tegen me, wat is deze :s
Moet wel een bot zijn.quote:Op vrijdag 20 november 2020 18:45 schreef scrupuleus het volgende:
Een tindermatch praat tegen me, wat is deze :s
Nooit een reactie gehad, 10 gifjes van mij verder en daar staan we dan.quote:
De horizontale tango? HAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 20 november 2020 19:06 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nooit een reactie gehad, 10 gifjes van mij verder en daar staan we dan.
Kijken of deze bot de tango kan.
(Lol)quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De horizontale tango? HAHAHAHAHAHA
Picsquote:Op vrijdag 20 november 2020 19:20 schreef CharlesKinbote het volgende:
ik heb een trui bij de albert heijn gekocht![]()
Wat pover!quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:20 schreef CharlesKinbote het volgende:
ik heb een trui bij de albert heijn gekocht![]()
Eerst ruzie maken en dan sex. Zoiets. Hou ik wel van. Geen kommer en kwel, dingen moeten uitgesproken worden, en dan doen wat volwassenen doen.quote:
hoeveel kloons heb jij man, tering zegquote:Op vrijdag 20 november 2020 20:51 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Eerst ruzie maken en dan sex. Zoiets. Hou ik wel van. Geen kommer en kwel, dingen moeten uitgesproken worden, en dan doen wat volwassenen doen..
8 op 10 fair enoughquote:Op vrijdag 20 november 2020 21:14 schreef CharlesKinbote het volgende:
ho
[..]
hoeveel kloons heb jij man, tering zeg
Wil je een Skandy? Krijg je gratis, dat product, erm, ohha Lego.Lammaquote:Op vrijdag 20 november 2020 21:37 schreef Tlaloc het volgende:
Iemand goede tips voor een monitor arm voor twee nieuwe 27" monitors? Geld moet op.
Wat heb jij geslikt?quote:Op vrijdag 20 november 2020 22:07 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Wil je een Skandy? Krijg je gratis, dat product, erm, ohha Lego.Lamma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |