Watquote:
ik ging erin zag ik allemaal vreemde mensenquote:
jaquote:Op woensdag 18 november 2020 10:48 schreef Tlaloc het volgende:
Maar waar werk je dan Dima. Overheid?
Wat een mafkeesquote:
En als daily een afgetrapte Transporter van 20 jaar oudquote:Op woensdag 18 november 2020 17:59 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Wat een mafkees
Verkoopt z'n rs6
Koopt een huis met gedeeltelijke aanbetaling omdat ie met restant van z'n geld wilde investeren enz
Koopt nu een huracan
Er is zoveel mooiers te koop voor dat geld.quote:Op woensdag 18 november 2020 18:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En als daily een afgetrapte Transporter van 20 jaar oud
Ja van dat geld dat die wilde investeren koopt die dus nu een Huracan.
Maar wel een dikke bak maat.
Haha ja swsquote:Op woensdag 18 november 2020 18:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En als daily een afgetrapte Transporter van 20 jaar oud
Ja van dat geld dat die wilde investeren koopt die dus nu een Huracan.
Maar wel een dikke bak maat.
Je moeder bvquote:Op woensdag 18 november 2020 18:03 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Er is zoveel mooiers te koop voor dat geld.
Porsche Turbo S is sneller. Wat zou jij kopen dan?quote:Op woensdag 18 november 2020 18:03 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Er is zoveel mooiers te koop voor dat geld.
Ik zou voor een Aston Martin DB11 gaan.quote:Op woensdag 18 november 2020 18:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Porsche Turbo S is sneller. Wat zou jij kopen dan?
Maar ik vind het wel een gaaf ding zo'n Lambo, alleen zou ik zelf nooit een pakken.
Totaal andere auto, is meer een GT ding. Vind die ook niet zo elegant als een DB9. Toen die uitkwam deed die me aan een muscle car denken.quote:Op woensdag 18 november 2020 18:06 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik zou voor een Aston Martin DB11 gaan.
Tsja, je vroeg wat ik zou kopen. Voor het geld wat een Huracan kost, zou ik een DB11AMR kopen.quote:Op woensdag 18 november 2020 18:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Totaal andere auto, is meer een GT ding. Vind die ook niet zo elegant als een DB9. Toen die uitkwam deed die me aan een muscle car denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |