Zoiets voor Prish?quote:Op zaterdag 14 november 2020 12:13 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Vast van die schattige poppetjessokjes.
Nou de opener van Espri was ook wel een vermelding waardquote:Op zaterdag 14 november 2020 12:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De sokken van Prish zijn de rode draad van de bierproeverij.
Nee nee, sokjes met poppetjes erop.quote:Op zaterdag 14 november 2020 12:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoiets voor Prish?
[ afbeelding ]
Don't sink so.
Die zijn leuk!quote:Op zaterdag 14 november 2020 12:18 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Nee nee, sokjes met poppetjes erop. [ afbeelding ]
Ja was weer geslaagd. Alleen gingen de topics op de een of andere manier minder snel.quote:Op zaterdag 14 november 2020 11:40 schreef Deisyy het volgende:
Was de bierproeverij weer geslaagd, hoe bevielen de biertjes?
Ow echt?! Nu ben ik nieuwsgierigquote:Op zaterdag 14 november 2020 12:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou de opener van Espri was ook wel een vermelding waard
Alweer?!quote:Op zaterdag 14 november 2020 12:37 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja was weer geslaagd. Alleen gingen de topics op de een of andere manier minder snel.
Het zijn toch 4 topics geworden tov 5 de vorige keerquote:Op zaterdag 14 november 2020 12:37 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja was weer geslaagd. Alleen gingen de topics op de een of andere manier minder snel.
quote:Op zaterdag 14 november 2020 12:18 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Nee nee, sokjes met poppetjes erop. [ afbeelding ]
Oh toch nog?quote:Op zaterdag 14 november 2020 12:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het zijn toch 4 topics geworden tov 5 de vorige keer
yep. Het leek minder snel te gaan misschien omdat wat minder mensen posten. Maar we posten ook iets eerder met de bieropeners en we postten wat langer door.quote:
Ja dat is waar. Om half 8 begon de voorpret al. Ik ga eens uitzoeken hoe ik foto's kan plaatsen voor de volgende keer.quote:Op zaterdag 14 november 2020 12:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
yep. Het leek minder snel te gaan misschien omdat wat minder mensen posten. Maar we posten ook iets eerder met de bieropeners en we postten wat langer door.
Ik was er niet natuurlijk, ik had vorige keer misschien wel een heel topic op mijn conto.quote:Op zaterdag 14 november 2020 12:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het zijn toch 4 topics geworden tov 5 de vorige keer
Dat werd wel gesuggereerd.quote:Op zaterdag 14 november 2020 13:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was er niet natuurlijk, ik had vorige keer misschien wel een heel topic op mijn conto.
Je bent even weg en dan krijg je overal de schuld vanquote:
Ik had al zitten zoeken, alle afbeeldingen staan natuurlijk boven in een topic, maar vroeger stond erbij door wie de afbeelding geplaatst was, maar nu niet meer.quote:Op zaterdag 14 november 2020 12:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
yep. Het leek minder snel te gaan misschien omdat wat minder mensen posten. Maar we posten ook iets eerder met de bieropeners en we postten wat langer door.
En ik was er heel laat pas bij.quote:Op zaterdag 14 november 2020 13:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was er niet natuurlijk, ik had vorige keer misschien wel een heel topic op mijn conto.
Ik ga vanavond jouw Carolus proberen, ik las iets over Chokotoffquote:Op zaterdag 14 november 2020 12:59 schreef Prisha het volgende:
Bier voor volgende week ligt al in de koelkast.
Toch fijn dat ik er nu bij kan zijn
Ik vond hem juist meer naar de johanieter smaken maar dan de sterk verbeterde versie.quote:Op zaterdag 14 november 2020 13:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga vanavond jouw Carolus proberen, ik las iets over Chokotoff
Wat wil je precies weten? Welke uploadsite of hoe dat moet enz?quote:Op zaterdag 14 november 2020 13:00 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Om half 8 begon de voorpret al. Ik ga eens uitzoeken hoe ik foto's kan plaatsen voor de volgende keer.
Ow ik schrok een beetje van het eerste gedeelte van die zinquote:Op zaterdag 14 november 2020 13:13 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Ik vond hem juist meer naar de johanieter smaken maar dan de sterk verbeterde versie.
Gnagna...quote:Op zaterdag 14 november 2020 13:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ik schrok een beetje van het eerste gedeelte van die zin
Ja uploadsite. Volgens mij werd al imgur genoemd. Maar moet je dan een account hebben of kan het ook zonder?quote:Op zaterdag 14 november 2020 13:14 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Wat wil je precies weten? Welke uploadsite of hoe dat moet enz?
Hiervan had ik best nog een flesje gewild, iemand stelde voor dat we alle 8 opnieuw achter elkaar zouden drinken aan het einde van de maand, dat vond ik prima klinken maar de johanieter gaat nooit meer mijn mond in. Dan maar een infuus of zo.quote:Op zaterdag 14 november 2020 13:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ik schrok een beetje van het eerste gedeelte van die zin
Het staat er nog steeds bij ...quote:Op zaterdag 14 november 2020 13:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had al zitten zoeken, alle afbeeldingen staan natuurlijk boven in een topic, maar vroeger stond erbij door wie de afbeelding geplaatst was, maar nu niet meer.
4 topics doorscrollen voor bieropeners
ik gebruik inderdaad Imgur, maar deze is ook handig, ook om mobiel afbeeldingen te posten.quote:Op zaterdag 14 november 2020 13:16 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja uploadsite. Volgens mij werd al imgur genoemd. Maar moet je dan een account hebben of kan het ook zonder?
Kan zonder. Ik heb geen account iig. En het gemene is dat het niet erg duidelijk is hoe je dat plaatje gebruiksklaar op FOK krijgt, de makkelijkste manier was op het plaatje rechtermuisknop adres van afbeelding te doen ipv 1 van de linkjes wat allemaal niet werkt op FOK. Wat ook werkt is via de 3 dotjes en dan kopieer BBcode. Dat is iets meer werk maar werkt ook prima.quote:Op zaterdag 14 november 2020 13:16 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja uploadsite. Volgens mij werd al imgur genoemd. Maar moet je dan een account hebben of kan het ook zonder?
Dat word een dolle boelquote:Op zaterdag 14 november 2020 13:16 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Hiervan had ik best nog een flesje gewild, iemand stelde voor dat we alle 8 opnieuw achter elkaar zouden drinken aan het einde van de maand, dat vond ik prima klinken maar de johanieter gaat nooit meer mijn mond in. Dan maar een infuus of zo.
Ik heb nog eens gecheckt, maar bij mij echt nietquote:
Wat had jij ook al weer aangedragen? Is veel te ver terug om weer tevoorschijn te halen dat lijstje.quote:Op zaterdag 14 november 2020 13:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat word een dolle boel![]()
Ik ben wel heel benieuwd naar mijn eigen inbreng, die is volgende week aan de beurt.
Ik dacht dat Shiitake haar eigen gemaakte foto's bedoelde.quote:Op zaterdag 14 november 2020 13:18 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Kan zonder. Ik heb geen account iig. En het gemene is dat het niet erg duidelijk is hoe je dat plaatje gebruiksklaar op FOK krijgt, de makkelijkste manier was op het plaatje rechtermuisknop adres van afbeelding te doen ipv 1 van de linkjes wat allemaal niet werkt op FOK. Wat ook werkt is via de 3 dotjes en dan kopieer BBcode. Dat is iets meer werk maar werkt ook prima.
Maria is van mijquote:Op zaterdag 14 november 2020 13:20 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Wat had jij ook al weer aangedragen? Is veel te ver terug om weer tevoorschijn te halen dat lijstje.
Kees was van Flory zei ze gisteren nog.
O oke? Welke eigen gemaakte foto's? Van de biertjes of?quote:Op zaterdag 14 november 2020 13:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat Shiitake haar eigen gemaakte foto's bedoelde.
Ja laat ik daar maar even van uit gaan in dit topicquote:Op zaterdag 14 november 2020 13:22 schreef blackmirror het volgende:
[..]
O oke? Welke eigen gemaakte foto's? Van de biertjes of?
quote:Op zaterdag 14 november 2020 13:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 november 2020 13:22 schreef blackmirror het volgende:
[..]
O oke? Welke eigen gemaakte foto's? Van de biertjes of?
Ik ga het uitproberen.quote:Op zaterdag 14 november 2020 13:23 schreef blackmirror het volgende:
Sorrie maar ik snap jullie even niet meer, wat is er dan mis met mijn uitleg, die kan ze gewoon posten volgens hoe ik het uitleg?
Inmiddels 10 keer herlezen maar nope, kwartje valt niet.quote:Op zaterdag 14 november 2020 13:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Foto's gemaakt met haar mobiel niet.quote:Op zaterdag 14 november 2020 13:24 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Inmiddels 10 keer herlezen maar nope, kwartje valt niet.
De handigste manier om foto's die ik met mijn mobiel maak hier op het forum te posten.quote:Op zaterdag 14 november 2020 13:24 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Inmiddels 10 keer herlezen maar nope, kwartje valt niet.
Ja? De fotos die ik maak met mijn mobiel doe ik pakken vanaf pc op google fotos website en dan imgur en hier plempen.quote:Op zaterdag 14 november 2020 13:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Foto's gemaakt met haar mobiel niet.
Oke duidelijk.quote:Op zaterdag 14 november 2020 13:26 schreef shiitake het volgende:
[..]
De handigste manier om foto's die ik met mijn mobiel maak hier op het forum te posten.
Mij lukt het niet om mobiel de linkjes van Imgur te posten, nou ja dat lukt me wel, maar dan zijn de foto's niet te zien.quote:Op zaterdag 14 november 2020 13:27 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Ja? De fotos die ik maak met mijn mobiel doe ik pakken vanaf pc op google fotos website en dan imgur en hier plempen.
Jouw manier via een app is makkelijker+sneller denk ik maar wel account verreist?
Ja ik snap 'm. Op zich vind ik de manier via de laptop wel handig, want dat werkt voor mij het prettigst.quote:Op zaterdag 14 november 2020 13:27 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Ja? De fotos die ik maak met mijn mobiel doe ik pakken vanaf pc op google fotos website en dan imgur en hier plempen.
Jouw manier via een app is makkelijker+sneller denk ik maar wel account verreist?
Ja dat was het gemene wat ik omschreef, je moet met je muis erop rechtermuisknop en dan adres kopieren of via die 3 dotjes de BBcode pakken. Maar dit is dus via pc. Via mobiel geen idee joh.quote:Op zaterdag 14 november 2020 13:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mij lukt het niet om mobiel de linkjes van Imgur te posten, nou ja dat lukt me wel, maar dan zijn de foto's niet te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |