Zoiets voor Prish?quote:Op zaterdag 14 november 2020 12:13 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Vast van die schattige poppetjessokjes.
Nou de opener van Espri was ook wel een vermelding waardquote:Op zaterdag 14 november 2020 12:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De sokken van Prish zijn de rode draad van de bierproeverij.
Nee nee, sokjes met poppetjes erop.quote:Op zaterdag 14 november 2020 12:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoiets voor Prish?
[ afbeelding ]
Don't sink so.
Die zijn leuk!quote:Op zaterdag 14 november 2020 12:18 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Nee nee, sokjes met poppetjes erop. [ afbeelding ]
Ja was weer geslaagd. Alleen gingen de topics op de een of andere manier minder snel.quote:Op zaterdag 14 november 2020 11:40 schreef Deisyy het volgende:
Was de bierproeverij weer geslaagd, hoe bevielen de biertjes?
Ow echt?! Nu ben ik nieuwsgierigquote:Op zaterdag 14 november 2020 12:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou de opener van Espri was ook wel een vermelding waard
Alweer?!quote:Op zaterdag 14 november 2020 12:37 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja was weer geslaagd. Alleen gingen de topics op de een of andere manier minder snel.
Het zijn toch 4 topics geworden tov 5 de vorige keerquote:Op zaterdag 14 november 2020 12:37 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja was weer geslaagd. Alleen gingen de topics op de een of andere manier minder snel.
quote:Op zaterdag 14 november 2020 12:18 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Nee nee, sokjes met poppetjes erop. [ afbeelding ]
Oh toch nog?quote:Op zaterdag 14 november 2020 12:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het zijn toch 4 topics geworden tov 5 de vorige keer
yep. Het leek minder snel te gaan misschien omdat wat minder mensen posten. Maar we posten ook iets eerder met de bieropeners en we postten wat langer door.quote:
Ja dat is waar. Om half 8 begon de voorpret al. Ik ga eens uitzoeken hoe ik foto's kan plaatsen voor de volgende keer.quote:Op zaterdag 14 november 2020 12:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
yep. Het leek minder snel te gaan misschien omdat wat minder mensen posten. Maar we posten ook iets eerder met de bieropeners en we postten wat langer door.
Ik was er niet natuurlijk, ik had vorige keer misschien wel een heel topic op mijn conto.quote:Op zaterdag 14 november 2020 12:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het zijn toch 4 topics geworden tov 5 de vorige keer
Dat werd wel gesuggereerd.quote:Op zaterdag 14 november 2020 13:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was er niet natuurlijk, ik had vorige keer misschien wel een heel topic op mijn conto.
Je bent even weg en dan krijg je overal de schuld vanquote:
Ik had al zitten zoeken, alle afbeeldingen staan natuurlijk boven in een topic, maar vroeger stond erbij door wie de afbeelding geplaatst was, maar nu niet meer.quote:Op zaterdag 14 november 2020 12:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
yep. Het leek minder snel te gaan misschien omdat wat minder mensen posten. Maar we posten ook iets eerder met de bieropeners en we postten wat langer door.
En ik was er heel laat pas bij.quote:Op zaterdag 14 november 2020 13:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was er niet natuurlijk, ik had vorige keer misschien wel een heel topic op mijn conto.
Ik ga vanavond jouw Carolus proberen, ik las iets over Chokotoffquote:Op zaterdag 14 november 2020 12:59 schreef Prisha het volgende:
Bier voor volgende week ligt al in de koelkast.
Toch fijn dat ik er nu bij kan zijn
Ik vond hem juist meer naar de johanieter smaken maar dan de sterk verbeterde versie.quote:Op zaterdag 14 november 2020 13:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga vanavond jouw Carolus proberen, ik las iets over Chokotoff
Wat wil je precies weten? Welke uploadsite of hoe dat moet enz?quote:Op zaterdag 14 november 2020 13:00 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Om half 8 begon de voorpret al. Ik ga eens uitzoeken hoe ik foto's kan plaatsen voor de volgende keer.
Ow ik schrok een beetje van het eerste gedeelte van die zinquote:Op zaterdag 14 november 2020 13:13 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Ik vond hem juist meer naar de johanieter smaken maar dan de sterk verbeterde versie.
Gnagna...quote:Op zaterdag 14 november 2020 13:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ik schrok een beetje van het eerste gedeelte van die zin
Ja uploadsite. Volgens mij werd al imgur genoemd. Maar moet je dan een account hebben of kan het ook zonder?quote:Op zaterdag 14 november 2020 13:14 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Wat wil je precies weten? Welke uploadsite of hoe dat moet enz?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |