Sommige dingen blijven nu eenmaalquote:Op vrijdag 13 november 2020 23:11 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Wat een wijsheid, en dat na zoveel drank en op de late tijdstip.![]()
Kun je dat onthouden tot het zover is?quote:Op vrijdag 13 november 2020 23:11 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Als ik 2 mag voordragen zal dat de cherry en de houblon worden.
quote:Op vrijdag 13 november 2020 23:11 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik weet niet wat Houblon Chouffe is, maar een gewone Chouffe is![]()
quote:Op vrijdag 13 november 2020 23:12 schreef D. het volgende:
[..]
Kun je dat onthouden tot het zover is?
Proost!quote:Op vrijdag 13 november 2020 23:14 schreef blackmirror het volgende:
[..]![]()
Wacht, wie ben jij en hoe kom ik hier en hoe heet ik ook al weer??
Correcte aannamequote:Op vrijdag 13 november 2020 23:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zeker. Prachtig wandelgebied![]()
Maar je bedoelt waarschijnlijk wat anders.
Mijn eerste zelf gebrouwen bier was ook een IPAquote:
Ken ik niet. Kan op de lijst voor een volgende proeverij.quote:Op vrijdag 13 november 2020 23:15 schreef D. het volgende:
[..]
Correcte aanname
https://untappd.com/w/brouwerij-utrechtse-heuvelrug/464526
Is dat hem? Die ik liet zien op de afbeelding?quote:Op vrijdag 13 november 2020 23:11 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik weet niet wat Houblon Chouffe is, maar een gewone Chouffe is![]()
Je bent er nogquote:Op vrijdag 13 november 2020 23:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
Mijn eerste zelf gebrouwen bier was ook een IPA
Die ik nu proef smaakt primaquote:Op vrijdag 13 november 2020 23:20 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ken ik niet. Kan op de lijst voor een volgende proeverij.
IPA zegt me niks, inmiddels gegoogeld. Indian Pale ale of zo?quote:Op vrijdag 13 november 2020 23:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
Mijn eerste zelf gebrouwen bier was ook een IPA
quote:India Pale Ale is een bierstijl binnen de categorie Pale ale. Het is een extra hoppig en extra bitter bier en werd voor het eerst gebrouwen in Engeland in de 19e eeuw en was bestemd voor de Londense markt.
Da's hip nuquote:Op vrijdag 13 november 2020 23:21 schreef blackmirror het volgende:
[..]
IPA zegt me niks, inmiddels gegoogeld. Indian Pale ale of zo?
[..]
Afbeelding is Houblon. Maar ik weet niet of ik die al eens geprobeerd heb. De gewone heeft een ander etiket.quote:Op vrijdag 13 november 2020 23:20 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Is dat hem? Die ik liet zien op de afbeelding?
Bijzonder en hip gaan niet per se samenquote:Op vrijdag 13 november 2020 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind het niet bijzonder ... of eerder niet zo mn ding
Nou het was extra hoppig zodat het geschikt was om te vervoeren op schepen over langere afstanden zonder dat het 'over de datum ging'.quote:Op vrijdag 13 november 2020 23:21 schreef blackmirror het volgende:
[..]
IPA zegt me niks, inmiddels gegoogeld. Indian Pale ale of zo?
[..]
Dat kan, we blijven ondanks dat toch wel beste vrienden 4 life he?quote:Op vrijdag 13 november 2020 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind het niet bijzonder ... of eerder niet zo mn ding
No Worries B&Aquote:Op vrijdag 13 november 2020 23:25 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Dat kan, we blijven ondanks dat toch wel beste vrienden 4 life he?
Oke, ik vind het verrassend lekker. Nooit eerder dit gedronken, was op zoek naar kriek bier en nam deze 2 en desperados mee. (en ja desperados drink ik graag met mijn beste vriend dus die kende ik al).quote:Op vrijdag 13 november 2020 23:24 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nou het was extra hoppig zodat het geschikt was om te vervoeren op schepen over langere afstanden zonder dat het 'over de datum ging'.
Ik vind alle bieren wel tot op zekere hoogte lekker, maar er is maar 1 biersoort die ik echt lekker vind, dat is geuze. Geuze is een beetje zuur, die smaak mis ik eigenlijk altijd in een biertje.quote:Op vrijdag 13 november 2020 23:26 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Oke, ik vind het verrassend lekker. Nooit eerder dit gedronken, was op zoek naar kriek bier en nam deze 2 en desperados mee. (en ja desperados drink ik graag met mijn beste vriend dus die kende ik al).
Jammer dat je de johanieter niet geprobeerd hebt, dan kon ik meer vertrouwen op je smaak. Maar ik ga Geuze proboren, noem eens een voorbeeld wat zo in de buurtsuper te koop is?quote:Op vrijdag 13 november 2020 23:55 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik vind alle bieren wel tot op zekere hoogte lekker, maar er is maar 1 biersoort die ik echt lekker vind, dat is geuze. Geuze is een beetje zuur, die smaak mis ik eigenlijk altijd in een biertje.
Ik ben benieuwd. Ik houd ook wel van het zure.quote:Op vrijdag 13 november 2020 23:55 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik vind alle bieren wel tot op zekere hoogte lekker, maar er is maar 1 biersoort die ik echt lekker vind, dat is geuze. Geuze is een beetje zuur, die smaak mis ik eigenlijk altijd in een biertje.
Sokken terugquote:
Geuze is ook een lambiek, net als kriek.quote:Op vrijdag 13 november 2020 23:58 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Jammer dat je de johanieter niet geprobeerd hebt, dan kon ik meer vertrouwen op je smaak. Maar ik ga Geuze proboren, noem eens een voorbeeld wat zo in de buurtsuper te koop is?
Proboren ghehe...quote:Op zaterdag 14 november 2020 00:08 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Geuze is ook een lambiek, net als kriek.
In bierspeciaalzaken en grotere supermarkten hebben ze het wel, het is een combinatie van jonge en oude kriek. Dat maakt het zuur en fris. Ik zou zo niet een merknaam kunnen opnoemen.quote:Op zaterdag 14 november 2020 00:00 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Ik houd ook wel van het zure.
Grotere supers hebben vaak wel geuze in het assortiment, maar vaak ook niet. Ik zou zo geen merknaam weten.quote:Op vrijdag 13 november 2020 23:58 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Jammer dat je de johanieter niet geprobeerd hebt, dan kon ik meer vertrouwen op je smaak. Maar ik ga Geuze proboren, noem eens een voorbeeld wat zo in de buurtsuper te koop is?
toi toi toi. En nogmaals sorrie dat ik zo laat was.quote:Op zaterdag 14 november 2020 00:09 schreef Prisha het volgende:
Tevens: was weer leuk en gezellig! Kijk alweer uit naar de volgende
Tot volgende week
beter laat dan nietquote:Op zaterdag 14 november 2020 00:17 schreef blackmirror het volgende:
[..]
toi toi toi. En nogmaals sorrie dat ik zo laat was.
En we willen je bieropener zienquote:Op zaterdag 14 november 2020 11:25 schreef Deisyy het volgende:
De 2 biertjes staan koud en ik heb de bierchips in huis.
Ja heel erg, we hebben lekker gekaasraclettert en veel gelachen, half één ging in mijn bedje in.quote:
Ja beviel prima.. De corona was wat te koud om hem vies te vindenquote:Op zaterdag 14 november 2020 11:40 schreef Deisyy het volgende:
Was de bierproeverij weer geslaagd, hoe bevielen de biertjes?
Dat is dus de truc, dat had ik dan ook met die Johanieter moeten doenquote:Op zaterdag 14 november 2020 11:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja beviel prima.. De corona was wat te koud om hem vies te vinden
Deze keer gooide Prisha haar sokjes niet in de chipsbak maar ging haar hond ermee ervandoor.quote:Op zaterdag 14 november 2020 11:40 schreef Deisyy het volgende:
Was de bierproeverij weer geslaagd, hoe bevielen de biertjes?
De sokken van Prish zijn de rode draad van de bierproeverij.quote:Op zaterdag 14 november 2020 11:55 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Deze keer gooide Prisha haar sokjes niet in de chipsbak maar ging haar hond ermee ervandoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |