SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door bitterbal op 13-11-2020 18:05:39 ]
Je kan toch bij de Action nieuwe halen?quote:Op vrijdag 13 november 2020 18:01 schreef CherryLips het volgende:
M'n kerstlampjes zijn kapot. Geen kerstplant dit jaar.
daarom pakketpuntquote:Op vrijdag 13 november 2020 18:01 schreef LTVDK het volgende:
Godsakkes, zit ik de halve dag als een puppy met verlatingsangst voor het raam te wachten op de PostNL bezorger krijg ik opeens de melding 'pakket bezorgd', IK HEB HELEMAAL NIKS GEHAD
Ik vind het wel leuk dat het Schots voetbalelftal eindelijk weer naar een groot toernooi magquote:Op vrijdag 13 november 2020 18:04 schreef UitStraling het volgende:
Blije fant fant fant pak je piemel in de hand en dans maar mee, blije fant fant fant met je grote lange slurf
Ja als ik toch thuis ben kunnen ze het gewoon afleveren en niet zulke kutgeintjes uithalenquote:
Ja maar blijf thuis enzoquote:Op vrijdag 13 november 2020 18:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je kan toch bij de Action nieuwe halen?
Dus als ik jou zie doe ik dat waarschijnlijk ookquote:Op vrijdag 13 november 2020 18:07 schreef bitterbal het volgende:
Ze doen dat trouwens om groter te lijken omdat ze zich bedreigd voelen
Ja las het, ik vind Tadic een leuke kerel maar vind het toch ook wel heeeeel erg leuk om weer een keer de Schotten op een EK te zien, blauw feestquote:Op vrijdag 13 november 2020 18:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk dat het Schots voetbalelftal eindelijk weer naar een groot toernooi mag![]()
Wilde wat?quote:Op vrijdag 13 november 2020 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Ooh jong0ns ik ga morgen WandelenVan Nijverdal naar Holten dwars over de Holterberg, 14 km. Langs het enige natuurgebied van Nederland waar nog wilde korhoenders voorkomen
![]()
[ afbeelding ]
wat zijn dat?quote:Op vrijdag 13 november 2020 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Ooh jong0ns ik ga morgen WandelenVan Nijverdal naar Holten dwars over de Holterberg, 14 km. Langs het enige natuurgebied van Nederland waar nog wilde korhoenders voorkomen
![]()
[ afbeelding ]
Heeft geen nutquote:Op vrijdag 13 november 2020 18:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus als ik jou zie doe ik dat waarschijnlijk ook
Sta ik daar een beetje met mijn blije hoofd als er een mes in mijn nek gaatquote:
quote:Op vrijdag 13 november 2020 18:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sta ik daar een beetje met mijn blije hoofd als er een mes in mijn nek gaat
Gewoon meteen die lippenstift eruit als een hondje toch?quote:Op vrijdag 13 november 2020 18:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus als ik jou zie doe ik dat waarschijnlijk ook
om dan even te bereiden en bakken en zo rode panda hamburger te hebben?quote:Op vrijdag 13 november 2020 18:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
omg dat wil je toch doodknuffelen
Watquote:Op vrijdag 13 november 2020 18:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon meteen die lippenstift eruit als een hondje toch?
quote:Op vrijdag 13 november 2020 18:11 schreef mschol het volgende:
[..]
om dan even te bereiden en bakken en zo rode panda hamburger te hebben?
Gelukkig niet nee, alleen maar afgehaald terwijl ze krokant gebakken waren en in zoetzure saus zwommen.quote:
quote:
quote:
Dat dusquote:Op vrijdag 13 november 2020 18:09 schreef CherryLips het volgende:
Kruising tussen een kip en een duif.
Wat heerlijk dat jij dit soort dingen allemaal voor ons onderzoektquote:Op vrijdag 13 november 2020 18:14 schreef UitStraling het volgende:
Als hondenreutjes opgewonden zijn krijgen ze een tamelijk grote erectie die op een grote natte lippenstift lijkt.
ik kan dit bevestigenquote:Op vrijdag 13 november 2020 18:14 schreef UitStraling het volgende:
Als hondenreutjes opgewonden zijn krijgen ze een tamelijk grote erectie die op een grote natte lippenstift lijkt.
Ja ik heb bijzonder weinig interesse in hondenpeners, maar ieder zijn ding he.quote:Op vrijdag 13 november 2020 18:14 schreef UitStraling het volgende:
mwa ze kenden de kurkentrekker ook niet toch.quote:Op vrijdag 13 november 2020 18:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Raar dat er mensen zijn die dit niet weten.
En dan ook nog tegen Engelandquote:Op vrijdag 13 november 2020 18:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja las het, ik vind Tadic een leuke kerel maar vind het toch ook wel heeeeel erg leuk om weer een keer de Schotten op een EK te zien, blauw feest
Ja algemene kennis hè.quote:Op vrijdag 13 november 2020 18:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mwa ze kenden de kurkentrekker ook niet toch.
maarre. jij weet best veel van dierenpeners daarom.
Lees het nu pasquote:Op vrijdag 13 november 2020 18:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En dan ook nog tegen Engeland![]()
Het tot in detail kunnen omschrijven van diverse soorten dierenpeners behoort niet tot de algemene kennis hoor ...quote:
Er is ook een vis met een lul op zijn hoofd hè.quote:Op vrijdag 13 november 2020 18:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het tot in detail kunnen omschrijven van diverse soorten dierenpeners behoort niet tot de algemene kennis hoor ...
Nou ja die van de hond is wel veelgezienquote:Op vrijdag 13 november 2020 18:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het tot in detail kunnen omschrijven van diverse soorten dierenpeners behoort niet tot de algemene kennis hoor ...
De verzendkosten zijn duurder dan de lampjes. Ik zie dat de Hema ze heeft, moet daar toch nog m'n bestelde pan ophalen.quote:
n hoelang duurt dat?quote:Op vrijdag 13 november 2020 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoerende hoerendheid er gaan alleen maar stopbussen van Holten terug naar huis
quote:Op vrijdag 13 november 2020 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
geen select hebbenquote:Op vrijdag 13 november 2020 18:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De verzendkosten zijn duurder dan de lampjes. Ik zie dat de Hema ze heeft, moet daar toch nog m'n bestelde pan ophalen.
Plus vijfhonderd jaar wachten op een bus met plek voor mij.quote:
HOezo specifiek voor jou?quote:Op vrijdag 13 november 2020 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Plus vijfhonderd jaar wachten op een bus met plek voor mij.
Ja snelbussenquote:Op vrijdag 13 november 2020 18:28 schreef FranticDJ het volgende:
Bestaat er ook zoiets als een intercity bus dan
Dan verwacht je dat het een epische wereldreis is die 8 uur duurt ...quote:Op vrijdag 13 november 2020 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
...quote:
nou ja omdat er waarschijnlijk 8 miljoen man voor mij staat en er maar 50 in een bus passenquote:
Moet jij zorgen dat je voor die 8 miljoen mensen staat flesquote:Op vrijdag 13 november 2020 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou ja omdat er waarschijnlijk 8 miljoen man voor mij staat en er maar 50 in een bus passen
met keronaas? geloof je 't zelf?quote:Op vrijdag 13 november 2020 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou ja omdat er waarschijnlijk 8 miljoen man voor mij staat en er maar 50 in een bus passen
ja dan moet ik om 6 uur op, KEIhard over die kutberg rennen en dan zorgen dat ik de eerste bus van 9 uur terug hebquote:Op vrijdag 13 november 2020 18:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Moet jij zorgen dat je voor die 8 miljoen mensen staat fles
Geloof niet dat Holten nou een episch middelpunt of bedevaartsoord is waar op een druilerige zaterdagmiddag de hele bevolking uitlooptquote:Op vrijdag 13 november 2020 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daarom altijd onvoorbereid op avontuur gaan anders is het helemaal geen avontuur meerquote:Op vrijdag 13 november 2020 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik ga ook wel gewoon hoorquote:Op vrijdag 13 november 2020 18:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geloof niet dat Holten nou een episch middelpunt of bedevaartsoord is waar op een druilerige zaterdagmiddag de hele bevolking uitloopt
zie je misschien wel als eerste die kippen?quote:Op vrijdag 13 november 2020 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dan moet ik om 6 uur op, KEIhard over die kutberg rennen en dan zorgen dat ik de eerste bus van 9 uur terug heb
quote:Op vrijdag 13 november 2020 18:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zie je misschien wel als eerste die kippen?
Ik zal wel zo'n kipcorntje voor je slachten goed?quote:Op vrijdag 13 november 2020 18:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zie je misschien wel als eerste die kippen?
ja lekkerquote:Op vrijdag 13 november 2020 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zal wel zo'n kipcorntje voor je slachten goed?
De interlinerquote:Op vrijdag 13 november 2020 18:28 schreef FranticDJ het volgende:
Bestaat er ook zoiets als een intercity bus dan
Ik heb zo ook bami van de chinees, lekker vettige meuk vol met ham en eiquote:
Deventer Holten is iets van 10 minuten fietsen man.quote:Op vrijdag 13 november 2020 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik ga ook wel gewoon hoorMaar misschien moet ik dan even een paar bussen wachten. Of niet.
Op de heenweg gaat de trein wel want dat is de Pimpel en die gooien ze er niet uit
Gister had je al kroketquote:Op vrijdag 13 november 2020 18:50 schreef Amarantha het volgende:
Nog trek dus ik ga een broodje frikandel maken.
Kloon van MCH hequote:Op vrijdag 13 november 2020 18:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit jij nu een Excel sheet bij te houden van wat iedereen eet?
Gewoon een geheugen.quote:Op vrijdag 13 november 2020 18:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en voor US drie minuten lopen. Op z'n handen! Mafkeesquote:Op vrijdag 13 november 2020 18:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Deventer Holten is iets van 10 minuten fietsen man.
vroeger hadden we @Dr_Nickquote:Op vrijdag 13 november 2020 18:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Het advocatenkantoor dat de campagne van de Amerikaanse president Donald Trump tot dusver vertegenwoordigde in de rechtszaak tegen de verkiezingsuitslag in de staat Pennsylvania, trekt zich terug, meldt The Washington Post.
Volgens het advocatenkantoor is de Trump-campagne naar een nieuw advocatenkantoor op zoek. De desbetreffende rechtszaak, die zondag werd aangespannen bij een federale rechtbank in Pennsylvania, draait erom dat in het briefstemsysteem in die staat volgens Trump ,,alle waarborgen ontbreken voor transparantie en controleerbaarheid die er wel zijn voor kiezers die naar het stembureau gaan".
Het advocatenkantoor geeft geen reden voor de terugtrekking uit de verkiezingszaak. Die, en andere zaken die de Trump-campagne heeft aangespannen, worden gezien als omstreden omdat Trump nog geen enkel bewijs heeft gegeven voor zijn beweringen dat zijn Democratische uitdager Joe Biden de verkiezingen heeft gewonnen met behulp van fraude.
Porter Wright lag onder vuur van Democraten en The Lincoln Project, een groep Republikeinen die van Trump af willen. Het advocatenkantoor liet woensdag weten dat het ,,een lange geschiedenis" heeft van werk omtrent verkiezingen voor zowel de Democraten als de Republikeinen, ,,die ons ertoe zet om controversiële zaken aan te nemen".
Nou ja niet dat iemand nu nog wat geeft om wat trump roept dan, maar okeequote:Op vrijdag 13 november 2020 19:08 schreef bitterbal het volgende:
verlies je de zaak en daarna gooit trump je reputatie ten grabbel omdat je een fake advocaat bent
bijna de helft van de amerikaanse bevolking nog welquote:Op vrijdag 13 november 2020 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja niet dat iemand nu nog wat geeft om wat trump roept dan, maar okee
Zullen vast ook niet allemaal diehard Trump fans zijn maar ook een deel die gewoon weigert Democraat te stemmen. Beetje zoals ik weiger om SGP te stemmenquote:Op vrijdag 13 november 2020 19:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bijna de helft van de amerikaanse bevolking nog wel
We hebben hier sinds half jaartje een KFC maar ben er nog niet geweest.quote:
FRIED CHICKEN FROM KENTUCKYquote:Op vrijdag 13 november 2020 19:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
We hebben hier sinds half jaartje een KFC maar ben er nog niet geweest.
Ja ik wil wel heen maar ja zit op een kutplek (net als de McDonalds).quote:Op vrijdag 13 november 2020 19:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
FRIED CHICKEN FROM KENTUCKY![]()
![]()
Ja, die vlindertuin was echt mooi.quote:
ik ben begin dit jaar pas KFC ontmaagdquote:Op vrijdag 13 november 2020 19:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
FRIED CHICKEN FROM KENTUCKY![]()
![]()
Daar gaat het niet over.quote:Op vrijdag 13 november 2020 19:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, die vlindertuin was echt mooi.
Thuisbezorgd jatogquote:Op vrijdag 13 november 2020 19:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik wil wel heen maar ja zit op een kutplek (net als de McDonalds).
Pikantkrokante platendraaier van mequote:Op vrijdag 13 november 2020 19:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ben begin dit jaar pas KFC ontmaagd
Ik heb het nog steeds nooit opquote:Op vrijdag 13 november 2020 19:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Aromatbisschop uit erwtenballingschapquote:Op vrijdag 13 november 2020 19:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Pikantkrokante platendraaier van me
Ja, nooit een ban gekregen en nu twee achter elkaar... tis watquote:Op vrijdag 13 november 2020 19:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Aromatbisschop uit ballingschap
KFC vind ik echt saaie standaard meukquote:Op vrijdag 13 november 2020 19:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Woonwijken van Emmen, was schijnbaar uniek vroeger. Ik woon volgens mij ook in de oudste wijk met woonerven van Nederland.quote:Op vrijdag 13 november 2020 19:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wat dan wel? Toch niet sport he?
Nog nooit geweest.quote:Op vrijdag 13 november 2020 19:48 schreef mschol het volgende:
[..]
KFC vind ik echt saaie standaard meuk
mwa de wings zijn wel lekkerquote:Op vrijdag 13 november 2020 19:48 schreef mschol het volgende:
[..]
KFC vind ik echt saaie standaard meuk
nee alles opquote:Op vrijdag 13 november 2020 19:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
#fatty
heb je nog over dan?
zag hier in de supermarkt vanmiddag een chinees verse sushi vouwen
Acuut geld vragen en monumentstatus... Huize Pamaquote:Op vrijdag 13 november 2020 19:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Woonwijken van Emmen, was schijnbaar uniek vroeger. Ik woon volgens mij ook in de oudste wijk met woonerven van Nederland.
mofo rednecksquote:Op vrijdag 13 november 2020 19:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bijna de helft van de amerikaanse bevolking nog wel
Water is nat, gras is groen.quote:
Wil een opmerking over vislucht maken, maar probeer het een beetje netjes te houdenquote:
DMquote:Op vrijdag 13 november 2020 19:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wil een opmerking over vislucht maken, maar probeer het een beetje netjes te houden
Nee dat zijn toch de anaalklierenquote:Op vrijdag 13 november 2020 19:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
gaat ze als een hond rijden met d'r kont over de vloer
Hmm mijn lunch was broodjes tonijnsalade en mijn avondeten pizza met tonijn.quote:
enige vorm van irritatie in het kak kanaal.. kan ook lintworm wezenquote:Op vrijdag 13 november 2020 19:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dat zijn toch de anaalklieren
nee als ze jeuk hebben vanwege de wormpjes doen zedatquote:Op vrijdag 13 november 2020 19:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dat zijn toch de anaalklieren
Praat eens met ze, misschien zijn ze heel aardig en delen jullie dezelfde interesses.quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2020 19:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm mijn lunch was broodjes tonijnsalade en mijn avondeten pizza met tonijn.![]()
![]()
Gelukkig zijn er mondkapjesquote:Op vrijdag 13 november 2020 19:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm mijn lunch was broodjes tonijnsalade en mijn avondeten pizza met tonijn.![]()
![]()
Misschien kunnen ze helpen met klussen. Dingen aangeven enzo.quote:Op vrijdag 13 november 2020 19:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Praat eens met ze, misschien zijn ze heel aardig en delen jullie dezelfde interesses.
wannerquote:Op vrijdag 13 november 2020 19:51 schreef bitterbal het volgende:
Ook last van mijn rug a paar dagen, moet maar maandag bellen wat zevan mijn poep vinden
haags wil ook wel wat jaquote:Op vrijdag 13 november 2020 19:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou ik hoef het ook niet dagelijks hoor.
Zou mij niet verbazen ...quote:Op vrijdag 13 november 2020 19:52 schreef FranticDJ het volgende:
Waarschijnlijk is je poep uit zichzelf weggelopen. daarom dat je nog niks gehoord hebt
zo, wat hautainquote:Op vrijdag 13 november 2020 19:52 schreef Amarantha het volgende:
En tonijnsalade is best prijzig want ik vind alleen de duurste lekker.
imho mis je niksquote:
augurk... hoor je dat @bitterbalquote:Op vrijdag 13 november 2020 19:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
In de rest zit augurk en dat haat ik.
O dat zeiden ze bij mij ook. Als ze niet weten wat het anders is en je ook nog niet helemaal doodgaat van de pijn.quote:Op vrijdag 13 november 2020 19:53 schreef bitterbal het volgende:
nou kijk eens:
De meest voorkomende klachten bij PDS
De patiënt moet tenminste twee van de volgende klachten hebben:
Buikpijn en is gerelateerd aan de ontlasting
Problemen met de ontlasting: diarree en/of verstopping
Opgezette buik en/of opgeblazen gevoel
Overmatige winderigheid
Ja ik moet dat niet en in 95% van de tonijnsalades zit augurk.quote:Op vrijdag 13 november 2020 19:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
augurk... hoor je dat @:bitterbal
quote:Op vrijdag 13 november 2020 19:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
augurk... hoor je dat @:bitterbal
Mac vind ik ook tegenvallen tegenwoordig.quote:Op vrijdag 13 november 2020 19:53 schreef mschol het volgende:
[..]
imho mis je niks
de mac heeft soms lekkere "speciale" burgers; de QP is een lekker snelle hap
de burger king zijn de normale burgers ook wel prima maar ook daar prefereer ik de speciale burgers (en twister fries)
althans, dat vind ik
Je mist nog het symptoom:quote:Op vrijdag 13 november 2020 19:53 schreef bitterbal het volgende:
nou kijk eens:
De meest voorkomende klachten bij PDS
De patiënt moet tenminste twee van de volgende klachten hebben:
Buikpijn en is gerelateerd aan de ontlasting
Problemen met de ontlasting: diarree en/of verstopping
Opgezette buik en/of opgeblazen gevoel
Overmatige winderigheid
quote:Slijm bij de ontlasting.
zo zo, ama lust iets nietquote:Op vrijdag 13 november 2020 19:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik moet dat niet en in 95% van de tonijnsalades zit augurk.
nou kan het dat niet zijn dan?quote:Op vrijdag 13 november 2020 19:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dat zeiden ze bij mij ook. Als ze niet weten wat het anders is en je ook nog niet helemaal doodgaat van de pijn.
quote:
Ik heb wel zin in McKroket.quote:Op vrijdag 13 november 2020 19:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mac vind ik ook tegenvallen tegenwoordig.
Nou er is genoeg wat ik niet lust hoor.quote:Op vrijdag 13 november 2020 19:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zo zo, ama lust iets niet
ahahahahaha
Ja als ze niks kunnen vinden zullen ze het daarop gooien. Of je gaat fodmappen of hoe heet dat.quote:
Moodboard maar dan met plaatjes van lekker eten?quote:Op vrijdag 13 november 2020 19:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja als ze niks kunnen vinden zullen ze het daarop gooien. Of je gaat fodmappen of hoe heet dat.
Als het maar niet rood of bruin is toch.quote:Op vrijdag 13 november 2020 19:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
maar er zit altijd wat slijm bij de ontlasting om het naar buiten te laten glijden
nee rood kan bloed zijnquote:Op vrijdag 13 november 2020 19:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als het maar niet rood of bruin is toch.
Ja weet ik, had ik toen ik die stoma had, moest je eens in de zoveel weken even een lichtgetint keuteltje er met veel pijn en moeite uitpersen, dat was van dat ingedikte darmslijm.quote:Op vrijdag 13 november 2020 19:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
maar er zit altijd wat slijm bij de ontlasting om het naar buiten te laten glijden
@UitStraling moet je dit eens lezenquote:Op vrijdag 13 november 2020 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja weet ik, had ik toen ik die stoma had, moest je eens in de zoveel weken even een lichtgetint keuteltje er met veel pijn en moeite uitpersen, dat was van dat ingedikte darmslijm.
Mede-hypochonderquote:Op vrijdag 13 november 2020 19:58 schreef bitterbal het volgende:
En dan bij fel rood bloed is het waarschijnlijk vers bloed minder ernstig maar echt dat donker rode of bruide duidt op oud bloed en dat is risicovoller want dan komt het ergens uit de darm
quote:Op vrijdag 13 november 2020 19:56 schreef bitterbal het volgende:
Zie je nou @:ltvdk wat je met het gesprek nu doet
Net gedaan.quote:Op vrijdag 13 november 2020 19:58 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet nog wat boodschappen halen. Zo geen zin.
Hier ook. Lekker van die boze pubertjes die straks met oudjaar geen vuurwerk mogen afstekenquote:
Ja pff opbokken.quote:Op vrijdag 13 november 2020 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier ook. Lekker van die boze pubertjes die straks met oudjaar geen vuurwerk mogen afsteken
Had ik ook een keer met een jongerenkamp midden op de Veluwe (1989quote:Op vrijdag 13 november 2020 20:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Net gedaan.
Trok de kofferbak open, en er viel een grote krat met spullen zo uit de auto op straat.
Ik hard vloeken. Komt er net zo’n vrouw langs duidelijk van de kerk. Die begon kerkelijke leuzen te mompelen.
Ja waarom? Nou wordt Duindorp natuurlijk heleMAAL strakgetrokkenquote:
ja woon ik toc nietquote:Op vrijdag 13 november 2020 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja waarom? Nou wordt Duindorp natuurlijk heleMAAL strakgetrokken
ik heb wel zin in een mcflurry stroopwafel of twix ofzoquote:Op vrijdag 13 november 2020 19:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in McKroket.
[..]
Nou er is genoeg wat ik niet lust hoor.Maar ik noem eerder iets wat ik wel lust waardoor het lijkt alsof ik veel dingen maar eet.
rest van de stad in de fik omdat ze in duindorp alle politie hebben moeten stationerenquote:Op vrijdag 13 november 2020 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja waarom? Nou wordt Duindorp natuurlijk heleMAAL strakgetrokken
quote:Op vrijdag 13 november 2020 20:15 schreef mschol het volgende:
[..]
rest van de stad in de fik omdat ze in duindorp alle politie hebben moeten stationeren
Vote Amaquote:Op vrijdag 13 november 2020 20:04 schreef Amarantha het volgende:
Ik zie op Facebook ook evenementen voorbij komen van massaal vuurwerk afsteken met z'n allen enz.
Ik rapporteer dat allemaal als ik het zie, Facebook delete het gelukkig ook.
quote:Op vrijdag 13 november 2020 20:04 schreef Amarantha het volgende:
Ik zie op Facebook ook evenementen voorbij komen van massaal vuurwerk afsteken met z'n allen enz.
Ik rapporteer dat allemaal als ik het zie, Facebook delete het gelukkig ook.
Kom ik net vandaan. Lekker paar biertjes en bitterballen in de kroeg boven ons kantoor.quote:
jij ookquote:Op vrijdag 13 november 2020 20:26 schreef Amarantha het volgende:
Reageer dit weekend waarschijnlijk weer weinig dus fijn weekend allemaal. 😘
prioriteiten stellen hequote:Op vrijdag 13 november 2020 20:26 schreef Amarantha het volgende:
Eet zuh en tot maandagquote:Op vrijdag 13 november 2020 20:26 schreef Amarantha het volgende:
Ah de ingewanden worden overnieuw gearrangeerd.quote:Op vrijdag 13 november 2020 20:26 schreef Amarantha het volgende:
mja, dat rapporteren vind ik zieliger, 90 van dat soort acties komt uiteindelijk niet tot actiequote:
Hahahahaquote:Op vrijdag 13 november 2020 20:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ah de ingewanden worden overnieuw gearrangeerd.
Fijn weekend!
quote:Op vrijdag 13 november 2020 20:26 schreef Amarantha het volgende:
Maar ama eet toch ook gewoon doordeweeksquote:Op vrijdag 13 november 2020 20:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ah de ingewanden worden overnieuw gearrangeerd.
Fijn weekend!
quote:Op vrijdag 13 november 2020 20:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Maar ama eet toch ook gewoon doordeweeks
dit heeft weinig met eten te makenquote:Op vrijdag 13 november 2020 20:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Maar ama eet toch ook gewoon doordeweeks
ook niet met poepen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 november 2020 21:20 schreef CherryLips het volgende:
Geen gecondenseerde melkVakkenvuller kon het ook niet vinden. Plaatje laten zien, bij de koffiemelk gekeken, bij de gewone melk, bij de houdbare melk. nope. Dus hopelijk zijn m'n eitjes nog goed want dan ga ik maar brownies met pepernoten maken. Want ik heb dus wel en kilo kruidnoten. want dat was goedkoper dan een klein zakje. maar ze hebben onder de snelbinders gezeten dus het is nu kruidnotenpoeder.
Dit was mijn avontuur deze week.
gr
Ik was bij pa en zag toevallig de onthulling van de Vos en Neptunus .quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:07 schreef FranticDJ het volgende:
Nou masked singers was best een leuke serie
Vond het ook tofquote:Op vrijdag 13 november 2020 22:07 schreef FranticDJ het volgende:
Nou masked singers was best een leuke serie
zo'n programma kijk je ook niet voor de juryquote:Op vrijdag 13 november 2020 22:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik was bij pa en zag toevallig de onthulling van de Vos en Neptunus .
Voor de rest heb ik het niet gevolgd. Beetje team anti-Buddy hier
welke is dat? d naam ringt een belletjequote:Op vrijdag 13 november 2020 22:40 schreef Budapestenaar het volgende:
They shall not grow old, interessante documentaire
Gaat over de Eerste Wereldoorlog, op Prime.quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
welke is dat? d naam ringt een belletje
ah. dan ben ik in de war met een anderequote:Op vrijdag 13 november 2020 22:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gaat over de Eerste Wereldoorlog, op Prime.
Die overgang van oud naar nieuw, krijg kippenvel als ik daar aan terug denkquote:Op vrijdag 13 november 2020 22:40 schreef Budapestenaar het volgende:
They shall not grow old, interessante documentaire
quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die overgang van oud naar nieuw, krijg kippenvel als ik daar aan terug denk
quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gooit gebraden kippenboutje in wijd opgesperde mondje.
Enige waar je het eigenlijk aan ziet zijn de rotte tanden, voor hetzelfde zijn het gewoon de jongens van gisteren en morgen, bizar.quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik zat me echt even af te vragen of het echte beelden waren of dat het toch een speelfilm was. Heel goed gedaan.
Jij doet toch wel een goed woordje voor ons?quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:46 schreef bitterbal het volgende:
De Duitsers misschien wel die het nu nog een keer gaan proberen omdat we verzwakt zijn door covid
Historisch gezien is het wel weer tijd.quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:45 schreef bitterbal het volgende:
maken wij misschien ook nog wel mee, een oorlog
Jaquote:Op vrijdag 13 november 2020 22:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij doet toch wel een goed woordje voor ons?
* Zet snel fiets op slotquote:Op vrijdag 13 november 2020 22:46 schreef bitterbal het volgende:
De Duitsers misschien wel die het nu nog een keer gaan proberen omdat we verzwakt zijn door covid
Nou ja we hebben al een soort van spaanse griepquote:Op vrijdag 13 november 2020 22:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Historisch gezien is het wel weer tijd.
quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Obersturmsnackführer Bitterbal.
iemand had ooit zo een titel in mijn email onderschrift gezetquote:Op vrijdag 13 november 2020 22:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Obersturmsnackführer Bitterbal.
Ja, de oorlog is een beetje laat. Dat kregen ze in WOI pas aan het eind.quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja we hebben al een soort van spaanse griep
Beetje zoals syrie met die al die groepenquote:Op vrijdag 13 november 2020 22:50 schreef UitStraling het volgende:
Misschien wel een burgeroorlog tussen de normale mensen en de viruswappies, graancirkelwijven, antivaxxers, complotgekkies en Zwarte Piet ontkenners.
quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:51 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb net op Netflix een docu over poep gekeken
@UitStralingquote:Op vrijdag 13 november 2020 22:51 schreef LTVDK het volgende:
Ja iedereen is wel ergens boos om dus kan makkelijk, toch?quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Beetje zoals syrie met die al die groepen
quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
iemand had ooit zo een titel in mijn email onderschrift gezet
duurde 3 dagen voor ik 't doorhad
Waarom?quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:51 schreef LTVDK het volgende:
Ook iets bedenken waar ik boos over benquote:Op vrijdag 13 november 2020 22:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja iedereen is wel ergens boos om dus kan makkelijk, toch?
gaat nietquote:
welcome to the brown sidequote:Op vrijdag 13 november 2020 22:53 schreef UitStraling het volgende:
Normale mensen kijken porno of actiefilms, nee ik ga een documentaire over poep kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |