SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door bitterbal op 13-11-2020 18:05:39 ]
Je kan toch bij de Action nieuwe halen?quote:Op vrijdag 13 november 2020 18:01 schreef CherryLips het volgende:
M'n kerstlampjes zijn kapot. Geen kerstplant dit jaar.
daarom pakketpuntquote:Op vrijdag 13 november 2020 18:01 schreef LTVDK het volgende:
Godsakkes, zit ik de halve dag als een puppy met verlatingsangst voor het raam te wachten op de PostNL bezorger krijg ik opeens de melding 'pakket bezorgd', IK HEB HELEMAAL NIKS GEHAD
Ik vind het wel leuk dat het Schots voetbalelftal eindelijk weer naar een groot toernooi magquote:Op vrijdag 13 november 2020 18:04 schreef UitStraling het volgende:
Blije fant fant fant pak je piemel in de hand en dans maar mee, blije fant fant fant met je grote lange slurf
Ja als ik toch thuis ben kunnen ze het gewoon afleveren en niet zulke kutgeintjes uithalenquote:
Ja maar blijf thuis enzoquote:Op vrijdag 13 november 2020 18:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je kan toch bij de Action nieuwe halen?
Dus als ik jou zie doe ik dat waarschijnlijk ookquote:Op vrijdag 13 november 2020 18:07 schreef bitterbal het volgende:
Ze doen dat trouwens om groter te lijken omdat ze zich bedreigd voelen
Ja las het, ik vind Tadic een leuke kerel maar vind het toch ook wel heeeeel erg leuk om weer een keer de Schotten op een EK te zien, blauw feestquote:Op vrijdag 13 november 2020 18:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk dat het Schots voetbalelftal eindelijk weer naar een groot toernooi mag![]()
Wilde wat?quote:Op vrijdag 13 november 2020 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Ooh jong0ns ik ga morgen WandelenVan Nijverdal naar Holten dwars over de Holterberg, 14 km. Langs het enige natuurgebied van Nederland waar nog wilde korhoenders voorkomen
![]()
[ afbeelding ]
wat zijn dat?quote:Op vrijdag 13 november 2020 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Ooh jong0ns ik ga morgen WandelenVan Nijverdal naar Holten dwars over de Holterberg, 14 km. Langs het enige natuurgebied van Nederland waar nog wilde korhoenders voorkomen
![]()
[ afbeelding ]
Heeft geen nutquote:Op vrijdag 13 november 2020 18:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus als ik jou zie doe ik dat waarschijnlijk ook
Sta ik daar een beetje met mijn blije hoofd als er een mes in mijn nek gaatquote:
quote:Op vrijdag 13 november 2020 18:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sta ik daar een beetje met mijn blije hoofd als er een mes in mijn nek gaat
Gewoon meteen die lippenstift eruit als een hondje toch?quote:Op vrijdag 13 november 2020 18:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus als ik jou zie doe ik dat waarschijnlijk ook
om dan even te bereiden en bakken en zo rode panda hamburger te hebben?quote:Op vrijdag 13 november 2020 18:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
omg dat wil je toch doodknuffelen
Watquote:Op vrijdag 13 november 2020 18:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon meteen die lippenstift eruit als een hondje toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |