abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 november 2020 @ 06:49:00 #51
22565 asco
Los in deze tent
pi_196234040
Een van de extremere voorbeelden welke toont dat niet iedereen zich maar zo zou mogen voortplanten. 👎

Helaas lees ik elke dag veel van zulke voorbeelden. Gelukkig meestal wel in mildere vorm. 😳
  zaterdag 14 november 2020 @ 07:02:41 #52
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_196234058
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 06:49 schreef asco het volgende:
Een van de extremere voorbeelden welke toont dat niet iedereen zich maar zo zou mogen voortplanten. 👎

Helaas lees ik elke dag veel van zulke voorbeelden. Gelukkig meestal wel in mildere vorm. 😳
Ik denk inderdaad dat mensen die werkelijk ongeschikt zijn voor het ouderschap het recht tot voortplanting ontnomen dient te worden.
Dit is inderdaad zo'n geval. Maar ook Tokkies zouden het recht tot voortplanting ontzegd moeten worden. Het is namelijk in het belang van het kind dat het ouders heeft waar het kind op kan rekenen, die het kind een fijne jeugd kunnen geven en een goede toekomst.

Kan je dat niet, dan vervalt het recht op voortplanting. In het belang van het kind lijkt me dit een uitstekende maatregel.
pi_196234091
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 november 2020 07:02 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Ik denk inderdaad dat mensen die werkelijk ongeschikt zijn voor het ouderschap het recht tot voortplanting ontnomen dient te worden.
Dit is inderdaad zo'n geval. Maar ook Tokkies zouden het recht tot voortplanting ontzegd moeten worden. Het is namelijk in het belang van het kind dat het ouders heeft waar het kind op kan rekenen, die het kind een fijne jeugd kunnen geven en een goede toekomst.

Kan je dat niet, dan vervalt het recht op voortplanting. In het belang van het kind lijkt me dit een uitstekende maatregel.
Dat deze mensen geen kinderen horen te krijgen, daar ben ik het helemaal mee eens. Maar dat tokkies geen kind een mogen krijgen, die snap ik niet helemaal. Waar komen de aannames vandaan dat kinderen niet op hun ouders kunnen rekenen, ze geen goede toekomst kunnen krijgen of geen fijne jeugd kunnen hebben? Dit zijn allemaal zaken die te maken hebben met een kind aandacht geven en dat staat los van een tokkie zijn of niet.
  zaterdag 14 november 2020 @ 07:25:12 #54
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_196234120
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 14:31 schreef Nober het volgende:

[..]

Ze is stervende.

[ twitter ]

[ twitter ]
Mooi. Nu die man nog.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  Miss 200.000.000! zaterdag 14 november 2020 @ 07:50:51 #55
367000 roos94
pi_196234216
Je zou deze wandelende tumoren maar moeten verdedigen als advocaat. Ik zou het niet kunnen
pi_196234234
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 november 2020 07:50 schreef roos94 het volgende:
Je zou deze wandelende tumoren maar moeten verdedigen als advocaat. Ik zou het niet kunnen
Dit ja.
pi_196234349
Op HvN trouwens 2 stukjes waarbij andere slachtoffers (niet de dochters) hun verklaring voor herkenbaar voor de camera voorlezen.

Is zoiets gebruikelijk, verplicht? Heb het nog nooit gezien in Nederland eigenlijk.
.
pi_196234782
Pascal was al eens veroordeeld in 2004.

https://www.nporadio1.nl/(...)ruiken-stiefkinderen

quote:
1s.gif Op zaterdag 14 november 2020 08:26 schreef Fer het volgende:
Op HvN trouwens 2 stukjes waarbij andere slachtoffers (niet de dochters) hun verklaring voor herkenbaar voor de camera voorlezen.

Is zoiets gebruikelijk, verplicht? Heb het nog nooit gezien in Nederland eigenlijk.
Misschien wilde ze dat zelf?

Saskia wist ook van niks.

twitter

Video: https://www.gids.tv/video(...)ikt-als-lokaas-video
  zaterdag 14 november 2020 @ 10:00:35 #59
491050 Scheepskok
Beste soepkoker van Ulanda
pi_196234894
Ronduit ziek dit. Als ik advocaat was zou ik nooit deze monsters willen verdedigen.
Praat over de hel en je komt er.
  zaterdag 14 november 2020 @ 10:04:39 #60
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_196234924
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 10:00 schreef Scheepskok het volgende:
Ronduit ziek dit. Als ik advocaat was zou ik nooit deze monsters willen verdedigen.
Daarom ben je denk ik ook geen strafrecht advocaat gok ik zo. Als je ervan uitgaat dat het OM toch een beetje fatsoenlijk werk aflevert, dan ben je het merendeel van je tijd echte misdadigers aan het verdedigen.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
  zaterdag 14 november 2020 @ 10:09:53 #61
491050 Scheepskok
Beste soepkoker van Ulanda
pi_196234963
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 10:04 schreef nixxx het volgende:

[..]

Daarom ben je denk ik ook geen strafrecht advocaat gok ik zo. Als je ervan uitgaat dat het OM toch een beetje fatsoenlijk werk aflevert, dan ben je het merendeel van je tijd echte misdadigers aan het verdedigen.
Ja, dan kies je er niet voor. Als ik zulke klanten zou hebben als strafpleiter (ben ik niet gelukkig) zou ik ze naar de keel grijpen vanachter mijn advocatenbureau. (Heb ik ook niet trouwens)
Praat over de hel en je komt er.
pi_196234977
Waar waren de pedojagers toen je ze nodig had
pi_196234997
https://www.hartvannederl(...)efdochters-pascal-p/

Dat filmpje met die vriendin van de meisjes...zo dapper.
pi_196235112
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 14:31 schreef Nober het volgende:

[..]

Ze is stervende.

[ twitter ]

[ twitter ]
Ze is stervende aan toneelspel ja. Als het echt zo erg was zou justitie dat heus wel serieus nemen. En dan een advocaat die kennelijk om haar gaat lopen snikken.. wat een gestoord zooitje. De slachtoffers is waar het om gaat en die voor het leven zijn beschadigd.
pi_196235190
Jullie zitten jullie allemaal druk te maken over die Zeeuwse garagehouder en zijn vriendin.
Maar ik zit te denken, wie zijn die vrienden? En niemand van hen die dat dan destijds tegenhoudt.
pi_196235468
Ik vind dat de mannen die deze minderjarige en gedrogeerde meisjes hebben verkracht in parenclubs en parkeerplaatsen, ook vervolgd zouden moeten worden. Dat zou wel gerechtigheid zijn.

Gruwelijk verhaal.

Overigens wist die moeder dus heel goed dat haar dochters werden verkracht. Dat hij aan haar vraagt ‘stuur dochter x naar mij’, dan zegt zij ‘ik doe er wel een pil in dan gaat t wat makkelijker’. En ga zo maar door, is tekenend.
  Spellchecker zaterdag 14 november 2020 @ 10:49:42 #67
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_196235528
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 10:26 schreef Idisrom het volgende:
Jullie zitten jullie allemaal druk te maken over die Zeeuwse garagehouder en zijn vriendin.
Maar ik zit te denken, wie zijn die vrienden? En niemand van hen die dat dan destijds tegenhoudt.
Niemand die dit verhaal gelezen heeft gaat nog naar een picknicktafel daar in de buurt :r
pi_196235589
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 10:26 schreef Idisrom het volgende:
Dat vind ik ook opmerkelijk. Ik las in een tweet dat die man had geappt naar zijn vrienden in een groepsapp dat 1 van die meisjes seks had gehad met 5 mannen - weer verkrachting dus. En niemand die er wat aan deed van die mannen. Sterker nog: die vrienden gingen 1 meisje nog appen namens die man, terwijl de man al in de gevangenis zat.

Zeer ziekelijke omgeving. Maar dan vraag ik me af: kunnen zulke mannen ook niet veroordeeld worden, omdat ze er vanaf wisten en er helemaal niks aan deden?

Wat leven er toch veel ziekelijke mensen op deze wereld.
  Manager PR/Moderator zaterdag 14 november 2020 @ 11:09:13 #69
269689 crew  Viv
pi_196235811
Ze zouden die vrouw de titel "moeder" moeten afnemen, die verdient ze niet. Hoe erg kan je je kinderen in de steek laten zeg. :'(
  zaterdag 14 november 2020 @ 11:45:37 #70
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_196236191
Kan nou ook niet meer zonder walging naar Bløf luisteren..
“ Hier aan de kust, de Zeeuwse kust, waar de mensen onbewust, zin in mossel feesten krijgen” :r
  Miss 200.000.000! zaterdag 14 november 2020 @ 11:48:17 #71
367000 roos94
pi_196236224
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 11:45 schreef nixxx het volgende:
Kan nou ook niet meer zonder walging naar Bløf luisteren..
“ Hier aan de kust, de Zeeuwse kust, waar de mensen onbewust, zin in mossel feesten krijgen” :r
Altijd die Pascals :{w
pi_196236268
Dat je zo’n zieke geest bent dat je dat andermans kinderen aandoet is al krankzinnig, maar dat je je eigen kinderen hier voor laat lenen is nog wel even next level :r
pi_196236303
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 10:12 schreef letmehearyouscream het volgende:
https://www.hartvannederl(...)efdochters-pascal-p/

Dat filmpje met die vriendin van de meisjes...zo dapper.
Het arme kind heeft ook nog eens een schuldgevoel naar haar vriendinnen toe omdat ze het obscene gedoe een halt heeft geroepen ;(
pi_196237154
Wel apart dat die oudste dochter haar moeder helemaal niets verwijt, in tegenstelling tot haar andere dochter..
  Manager PR/Moderator zaterdag 14 november 2020 @ 12:55:23 #75
269689 crew  Viv
pi_196237211
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 12:51 schreef Alaianaya het volgende:
Wel apart dat die oudste dochter haar moeder helemaal niets verwijt, in tegenstelling tot haar andere dochter..
Dat viel mij ook op inderdaad.

Oudste dochter:
quote:
Ondanks alles wat er is gebeurd, blijft Naomi achter haar moeder staan, zo vertelde ze vrijdag via haar advocaat in de rechtbank. “Ze heeft mij nooit met een vinger aangeraakt”, zegt ze. “Ik maak me heel erg zorgen om mijn moeder. Bij elk telefoontje denk ik dat ze dood is. Ik heb haar meer dan ooit nodig. Ik wil dat ze thuiskomt. Ik kan niet zonder haar. Ik hou van haar met heel mijn hart. Zonder haar zal ik het nooit kunnen verwerken.”
Jongste dochter:
quote:
Haar jongere zusje Michelle kijkt heel anders naar hun moeder. Zij verwijt Tanja D. betrokkenheid bij het misbruik. “Mama, je bent het niet waard”, zei ze via haar advocaat. “Jullie hebben mijn jeugd afgepakt. Jullie hebben mij verkocht, als speelgoed in de winkel. Mijn eigen vader is nu bang om mij in de armen te nemen. Ik wilde een gewone jeugd hebben.”
Uit https://www.hartvannederl(...)efdochters-pascal-p/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')