Ik ook: knoop maar op.quote:Op vrijdag 13 november 2020 12:17 schreef Document1 het volgende:
Je eerste reactie is altijd knoop maar op, toch hoop ik op een passende straf
Had die moeder nou maar enige vorm van compassie getoond.quote:Advocate Sanne Koster zegt dat ze net heeft gehuild. ,,Dat doe ik niet heel snel. Ik dacht dat ik mijn cliënt voor mijn ogen zag sterven
Wel heel toevallig. Vanmorgen nog naar het ziekenhuis geweest voor dialyse toch?quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze is stervende.
[ twitter ]
[ twitter ]
Volgens mij was dat ergens in de rechtbank, ze was 25 minuten weg.quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:39 schreef maily het volgende:
[..]
Wel heel toevallig. Vanmorgen nog naar het ziekenhuis geweest voor dialyse toch?
quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:44 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Volgens mij was dat ergens in de rechtbank, ze was 25 minuten weg.
En daarna werd ze duizelig enzo.
Je dochters wilden dit destijds ongetwijfeld ook, Tanja.quote:Tanja D. wil een pauze
Triest voor zijn zoon die de zaak nu overgenomen heeft ...quote:Op vrijdag 13 november 2020 19:53 schreef Fer het volgende:
Wel grappig dat er niet zoveel garages zijn in dat gehucht. Dus voornaam/achternaam zijn zo gevonden.
Oh ik zie het nu, wel lullig. Ik dacht eerst dat het gewoon 2 kerels waren, die het overgenomen hebben.quote:Op vrijdag 13 november 2020 20:32 schreef maily het volgende:
[..]
Triest voor zijn zoon die de zaak nu overgenomen heeft ...
Ja was de prijs voor een tip, over een diefstal. Rondje rijden in een Ferrari.quote:Op vrijdag 13 november 2020 21:27 schreef Fer het volgende:
[..]
Oh ik zie het nu, wel lullig. Ik dacht eerst dat het gewoon 2 kerels waren, die het overgenomen hebben.
Ik zie ook iets over een Ferrari. Beetje de Zeelandse Epstein zo
Eh, nee.quote:Op vrijdag 13 november 2020 20:06 schreef Kwaliteitscontroleur het volgende:
Zijn we het er allem,aal over eens dat die man ooit weer vrijgelaten moet worden? Het in onmenselijk om die man levenslang op te sluiten. Steun me om die man weer vrij te krijgen.
Ik heb Groen Links en D66 gevraagd wat zij van jouw mening vinden en zij zijn niet blij, het deugt niet. Dit is onderbuik. Bahquote:
Ik snap de emotionele oproep.quote:Op vrijdag 13 november 2020 12:22 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik ben een beetje klaar met “pedojagers” maar snap je punt.
Ik denk inderdaad dat mensen die werkelijk ongeschikt zijn voor het ouderschap het recht tot voortplanting ontnomen dient te worden.quote:Op zaterdag 14 november 2020 06:49 schreef asco het volgende:
Een van de extremere voorbeelden welke toont dat niet iedereen zich maar zo zou mogen voortplanten. 👎
Helaas lees ik elke dag veel van zulke voorbeelden. Gelukkig meestal wel in mildere vorm. 😳
Dat deze mensen geen kinderen horen te krijgen, daar ben ik het helemaal mee eens. Maar dat tokkies geen kind een mogen krijgen, die snap ik niet helemaal. Waar komen de aannames vandaan dat kinderen niet op hun ouders kunnen rekenen, ze geen goede toekomst kunnen krijgen of geen fijne jeugd kunnen hebben? Dit zijn allemaal zaken die te maken hebben met een kind aandacht geven en dat staat los van een tokkie zijn of niet.quote:Op zaterdag 14 november 2020 07:02 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat mensen die werkelijk ongeschikt zijn voor het ouderschap het recht tot voortplanting ontnomen dient te worden.
Dit is inderdaad zo'n geval. Maar ook Tokkies zouden het recht tot voortplanting ontzegd moeten worden. Het is namelijk in het belang van het kind dat het ouders heeft waar het kind op kan rekenen, die het kind een fijne jeugd kunnen geven en een goede toekomst.
Kan je dat niet, dan vervalt het recht op voortplanting. In het belang van het kind lijkt me dit een uitstekende maatregel.
Mooi. Nu die man nog.quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze is stervende.
[ twitter ]
[ twitter ]
Dit ja.quote:Op zaterdag 14 november 2020 07:50 schreef roos94 het volgende:
Je zou deze wandelende tumoren maar moeten verdedigen als advocaat. Ik zou het niet kunnen
Misschien wilde ze dat zelf?quote:Op zaterdag 14 november 2020 08:26 schreef Fer het volgende:
Op HvN trouwens 2 stukjes waarbij andere slachtoffers (niet de dochters) hun verklaring voor herkenbaar voor de camera voorlezen.
Is zoiets gebruikelijk, verplicht? Heb het nog nooit gezien in Nederland eigenlijk.
Daarom ben je denk ik ook geen strafrecht advocaat gok ik zo. Als je ervan uitgaat dat het OM toch een beetje fatsoenlijk werk aflevert, dan ben je het merendeel van je tijd echte misdadigers aan het verdedigen.quote:Op zaterdag 14 november 2020 10:00 schreef Scheepskok het volgende:
Ronduit ziek dit. Als ik advocaat was zou ik nooit deze monsters willen verdedigen.
Ja, dan kies je er niet voor. Als ik zulke klanten zou hebben als strafpleiter (ben ik niet gelukkig) zou ik ze naar de keel grijpen vanachter mijn advocatenbureau. (Heb ik ook niet trouwens)quote:Op zaterdag 14 november 2020 10:04 schreef nixxx het volgende:
[..]
Daarom ben je denk ik ook geen strafrecht advocaat gok ik zo. Als je ervan uitgaat dat het OM toch een beetje fatsoenlijk werk aflevert, dan ben je het merendeel van je tijd echte misdadigers aan het verdedigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |